Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Dobber.. Succes, wij duimen voor je!!

@Sita.. Heel veel plezier morgen met die kleine uk!

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Ukkie: succes morgen bij de dokter !

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pff... Vind het wel erg spannend allemaal... ben alleen zo bang dat ze toch niets kunnen betekenen... maargoed :)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ik zie dat je voor een onregelmatige cyclus gaat, heb je dat wel vaker gehad of is dit de eerste keer ? wel spannend zeg, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen !!

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @sitalita...Ik droeg met 6 weken al positekleding..niemand die het ziet en bij prenatal vertelden ze me zelfs dat er vrouwen zijn die ze daar halen en die zijn niet zwanger maar omdat het zo fijn zit;)dus wanneer jij denkt dat je ze moet dragen gwn doen...Ik paste toen mijn broeken gewn niet meer kreeg ze niet dicht ivm mijn darmenbuik:)..en nu al helemaal niet meer hahhahaha...alleen zijn het nu niet alleen de darmen meer....

@dobber ik hoop voor je dat je de baan krijgt:D

@ ukkie..ik hoop dat de ha je goed kan helpen:D...en ja 7 maart idd alweer op de helft..ik weet nog dat ik zei dat ik zwanger was..ik heb het vrij snel gezegd tegen iedereen:)maar toen zeiden mensen me nog dat ik ervan moest genieten want de tijd gaat vlug nou het gaat idd erg vlug hahaha....

@flier veel plezier bij het kijken van de kamer en het huis...

@hier zo net de kozijn geschildert van de babykamer..nu nog een rand over het behang en dan kan donderdag de babykamer komen:D..straks ff naar de gemeente want manlief gaat de kleine erkennen is dat ook weer gebeurd..ik dacht dat het al geregeld was omdat ik partnerregistratie heb gedaan en aangezien dat hetzelfde is als trouwen maar blijkt toch 1 verschil bij trouwen hoef je de kleine niet te erkennen dat gaat automatisch en bij partnerregistratie moet dat toch wel;)..Dus dat ff doen..nu ff gauw boodschappen doen en het regent hier en heb zo geen zin bah...gisteren bij de action leuke knuffels gehaald 1 met rammelaartje en 1 olifantje met een licht/geluid bal erin zo schattig en porseleinen bordje met heel moi kinderkamer erop..soms hebben ze best leuk spul daar...

Fijne dag en avond iedereen:D

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Iedereen super bedankt :D:D:D ik ben zelf tevreden over wat ik heb gezegd en laten zien (moest een rollenspel doen).
    Nu is het afwachten tot ze me bellen en laten weten of ik ben aangenomen... ze laten het als het goed is vandaag nog weten dus ik zit hier als een gek naar me gsm te staren...jaja ik laat het weten als ik bericht heb gehad ;) ik ga nu eerst even mijn ovu test doen haha even wat anders aan me hoofd

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Spannend Dobber! Hoop dat de tel snel gaat!

Danty, haha dus ik ben niet de enige als ik met 6 a 7 weken al positiebroeken draag... hihi! Je ziet er ook niks van, dus dat scheelt. Alleen s avonds lijk ik echt wel zwanger met die darmenbuik! Heb vanochtend al met het sporten mijn positiesportbroek aangehad, haha! Zat best lekker ipv die rand bij de buik. ;)

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    bah krijg net bericht dat ze pas morgenvroeg laten weten of ik het ben geworden of niet.

Voor alle mensen die morgen een echo hebben veel plezier :D en geniet ervan en ukk die naar de HA gaat ik zal aan je denken morgen en hoop dat je er iets van opsteekt en ze je ermee kunnen helpen

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Snap niet helemaal wat je bedoeld met heb je dat wel vaker gehad?

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bij de axion hebben ze inderdaad veel leuke spulletjes, en voor weinig geld!! Echt spannend allemaal..We wachten morgen wel af :)

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ow sorry, dit is voor je eerste kindje of niet ? sorry...

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, veel succes morgen! Ga voor je duimen!!

@ Sita, had jij vandaag al je echo? Dacht morgen pas!! Hoe was het?

@ Dobber, al iets gehoord! Spannend hoor!!

@ Danty, nu al zo ver voor je kamer... pfff daar krijg ik stress van hoor hahaha

@ Hier, WEEEKENDDDDDDDDDDDDDDD!!! Joehoe!!! Vandaag overleeft! 1 gesprek ging niet door, collega was ziek! Scheelde me heel veel!!
    Verder gaat het wel... wel nog buikpijn maar dat zal wel afnemen als ik rust heb!!

13. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat is er vandaag lekker veel geschreven.

@Dobber: Spannend meis!
    @Sita: Veel plezier en suc6 morgen!
    @Ukkie: Veel succes morgen!
    @Pluus: Lekker dat je week nu voorbij is, hopelijk kan je dit weekend goed gaan genieten!

@hier: Babykamer hebben we goed gekeurd... zodra die mensen de nieuwe meubeltjes voor hun kinderkamer hebben ontvangen, kunnen wij alle spullen krijgen... Dat zal ongeveer in week 6 zijn (en zo'n haast heeft het nog niet :D) Het huis was GEWELDIG! Helaas zijn we niet de enige die dat vinden. Dinsdag om 09:00u is de loting.... spannend! Als we worden geloot gaan we het zeker nemen!
    Wat betreft kleding.. ik was wat kilo's afgevallen voor mijn zwangerschap, waardoor de (spijker)broeken die ik daarvoor droeg nu nog steeds makkelijk aankunnen... ook met darmenbuikje :) Wat ik verder ook heel fijn vind zitten, zijn de rokjes van de Action. Die kosten tussen de €3 en €5, afhankelijk van het motief en daar zit een elastieken band in. Daaronder draag ik een maillot of legging: IDEAAL! mochten jullie deze niet kennen en nieuwsgierig zijn... dan wil ik best een foto van mijn collectie hier op het forum plaatsen :D

14. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty: Ik wist helemaal niet dat bij een geregistreerd partnerschap je man dan alsnog de baby moest erkennen.... Goed om te weten! Zeker omdat wij een geregistreerd partnerschap overwegen ipv te trouwen. Leuk dat je babykamertje al zo ver af is!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Sitalita nee hoor en daarbij moet je toch ook zelf weten als jij dat aan wil trekken moet je dat gwn doen meid..Jij moet je fijn nu voelen in wat je draagt...xx

Pluus hahaha dat hoeft niet hoor ik ben gwn heel snel in dingen...ik ben heeeel ongeduldig hahahaha...vanaf volgende week is het wachten tot het juli is en de kleine zich meld hahaha..oja alleen de box zet ik er nog niet neer...met 8 maand een keer denk ik...

Zoo lief mijn opa en oma belde net op dat ik de box van hun krijg zo lief:D:D:D

@dobber balen dat je zo moet wachten..

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja dat is dus het verschil tussen trouwen en partnerregistratie..verder is er dus bijna geen verschil maar dat is er wel 1 van..Maar goed ik draag zijn naam en ben voor de wet nu zijn vrouw..mja zijn kind wat ik krijg is niet automatisch zijn kind zo achterlijk iets weer...mja toe maar kan je lang over hebben hahahaha....

En ja is het zeker...

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Mooi dat het huis zo super was Flier, hopelijk worden jullie ingeloot!!!

Haha ach als je niet veel aan het kamertje hoeft te doen, dan gewoon lekker inrichten hoor! Mag best!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daar zit je dan.. Bibber bibber

19. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    succes !

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jeej ik ben aangenomen :) maandag beginnen, 40 uur in de week :)

Deel Deze Pagina