Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Pluus: wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!

Hier: ik had vanmorgen zoiets engs!! We hadden net ontbeten en had onder de douche al een beetje lichte kramp. Tijdens t eten werd dat wat erger, dus ik ben maar even op de bank gaan liggen. Maar kreeg

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Stomme telefoon, poste het bericht al!

Maar kreeg dus flink pijn. Dacht eerst dat het m'n darmen waren, maar meestal voel je het dan wel door je buik bewegen zeg maar, dan blijft het niet op een plek. Maar het deed zeeeeeeer!! Echt aanhoudend een lange kramp. Het zat rechts van m'n baarmoeder en het trok van m'n buik helemaal door tot in m'n bil. Echt stekende pijn. Lag echt te kreunen op de bank, dat m'n vriend zei van: ik bel de dokter wel. Maar ik gezegd van, laat maar effe zitten, kijk t eerst nog even aan. En toen begonnen m'n darmen zeer te doen en kreeg ik aandrang. Maar naar de wc gegaan, moest nog bijna overgeven, en echt met moeite een hele harde *you know* er uit gekregen en toen was het over!
    Echt zo raar!! Later ben ik eens gaan zoeken naar bandenpijn en dat kwam precies overeen, het leken ook echt die banden die aan een kant helemaal verkrampten ofzo. Heb ooit eens nierbekken ontsteking gehad en dit deed echt meer pijn als dat, was echt idioot!
    Denk dus dat m'n darmen dus ff van slag waren waardoor die banden zijn gaan krampen enzo. Heel vreemd en was echt ff bang dat het iets ernstigs zou zijn. Flink geschrokken!

Gelukkig voel ik me nu weer prima, dus de rest van t weekend maar eens rustig aan doen! Vanavond lekker met een dekentje en thee op de bank :)

Jullie nog leuke plannen?

En trouwens, ik heb Liz al even niet meer gezien hier?? Liz: alles nog goed??

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, gaaf zeg een meisje! Had je zelf al een voorgevoel wat het zou zijn?

Wolkje, dat is zeker wel schrikken ja.. Gelukkig voel je je nu al beter.

Hier, heb teveel gedaan de laatste 2 dagen. Donderdagochtend wezen sporten wat net te pittig was, en tot s avonds laat nog aan het klungelen geweest in huis. Teveel stress voor de echo van gisterochtend. Gisterochtend er om 8.30 uit en tot 23.45 druk geweest. Gisteravond wezen schaatsen, erg leuk maar t was veel te veel. Vanochtend weer wezen sporten, maar heb het nu helemaal gehad. Mn lichaam zegt even dat ik moet stoppen. Vanavond dus ook helemaal niks op de planning, behalve bankhangen met mn mannetje en hond. Morgenavond komen mn zwager en schoonzus misschien nog langs, en anders een rustig weekendje hier. :)

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ wolke, vervelend! Ik herken het gevoel wel, heb het ook wel eens op de wc... @ de rest, ben er idd er blij mee, de naam staat al wel vast, een voorgevoel maar half... Hoopte het heel erg!

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    @ Wolkje: dat klinkt eng & apart zeg... heb daar nog nooit van gehoord. goed om te horen dat het wel over is gegaan !

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: Dat is nog eens schrikken zeg!!!! Jemig! Voor al omdat het dan zo lang aanhield. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet van bandenpijn gehoord had, dus heb het net gegoogled. Op de site stond ook dat wanneer je je buikspieren traint/aanspant, je minder last van bandenpijn krijgt... Maar ik heb nu meteen iets over mezelf geleerd.. want ik heb de laatste week als ik in bed lig en moet hoesten of lachen ook van die rare steken. Dit zou bandenpijn kunnen zijn. Let je wel goed op jezelf???

@Sita: Doe maar rustig aan vandaag!!!!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Wil je de naam met ons delen? Of hou je dat liever voor jezelf en je mannetje

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Wolkje.... ik heb dat ook 1x gehad... schrok me echt wezenloos..! Liep te zweten van de pijn/krampen!! Dacht serieus dak op dat moment ging bevallen ofzo!! ( al weet ik niet hoe dat voelt... ;) ) maar deed zoooo'n pijn!!
    En inderdaad naar de wc geweest..(met nog meer pijn en moeite..) en toen was het minder.. en ging het langzaam over!
    Goddank heb ik het daarna niet meer gehad!

@Pluus... gefeliciteerd meid met jullie meid!! :D

Dacht gisteren ineens... vat het niet verkeerd op alsjeblieft hier.. want bedoel er helemaal niks mee hoor!!

Maar... bedacht me ineens.. vriendlief wil als het ons gegeven is graag 2 kinderen..! Zelf vind ik 2 ook mooi.. al vind ik 3 ook super hoor!
    Maar toen dacht ik... das nog maar 1 kans op een kleine meid... ;)

Ik ben dolblij hoor met mijn jochie in mijn buik! en zie helemaal een kleine krullebol voor me met een tuinbroekje en klompjes! :D Haha...

Maar toch.... hoop ik vurig dat we toch ooit van beide 1 mogen hebben!;)

Is dat raar?!
    Ik voel me niet schuldig ofzo hoor.. helemaal niet omdat ik dolblij ben met mijn kleine ventje.. en ach mocht (ooit...) de 2e een mannetje zijn dan zal ik daar ook zoooooveeeel van houden..! Maar toch..

In mijn hoofd zit zo'n plaatje van een gezinnetje van mijn vriend, mij, ons jochie en dan een kleine meid...! ;)

Ik ben gewoon ook echt een meisje meisje.. misschien ligt het daaraan.. ;) Maar toch... het idee van dat we nooit een kleine meid krijgen..(misschien...) vind ik best eng... ;)

9. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ wolkje bah dat is schrikken geweest!

@ beertje ik denk dat het voor veel mensen het meest ideale beeld is om een meid en knulletje te krijgen. Ik Zou ook heel graag een meid willen, maar dat neemt niet weg dat als ik een jongen zou krijgen ik daar net zo gelukkig mee zal zijn.

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nee dat heb ik ook hoor..! Tuurlijk zou ik dolblij zijn als ons 2 gezonde kindjes gegund zijn!!
    Maar toch... is dat gevoel er soms.. de hele familie bestaat uit jochies hiero..!

Af en toe denk ik er eventjes aan..! ;)

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    bij manlief in de familie (zowel zijn moeder als vaders kant) zijn ook de mannen sterk in de meerderheid.... Ik begrijp je gevoel wel heel goed. De kans dat ik een meid krijg is denk ik ook heel klein als ik het zo bekijk maarja dan nog je hebt altijd 50% kans dat het een meisje wordt moet je dan maar denken haha.

Ik moet zeggen dat ik voor een meid ook veel meer kan bedenken aan namen en spullentjes dan voor een jongen. (en ik ben geen meisje meisje haha)

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heej meiden,
    gisteren lekker rustig aan gedaan. Gisteravond nog wel naar vrienden geweest, wat net te laat is geworden. Mocht het vanochtend bekopen met misselijkheid.. Moet er toch aan wennen dat ik wat meer rekening moet houden met wat ik aan kan. Ow en meiden, die boobs van mij zijn zo gespannen nu! Goeiendag wat doet dat soms zeer zeg..
    Maar ben zo blij met deze zwangerschap, voel me nog steeds echt goed zwanger!

Wat betreft jongen/meisje, ik heb altijd geroepen liever 2 jongens te willen hebben. Nu maakt t me niet meer zoveel uit. Een vriendin van me heeft een meisje en een jochie, en ooh wat ben ik ook gek met dat meisje! Toch leuk om ook te kunnen tutten (alhoewel ik zelf niet zo'n grote tut ben). haha!

Nou, ik haal de paarden zo binnen (van mn baas) en dan lekker t bos in met onze vrienden + kids en de hond! ;)

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    dankjewel dobber!

dacht bij mezelf... ben ik dan slecht dat ik zo denk...

maar weet ook wel dat ik superhappy ben met mijn kleine mannetje!

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Graag gedaan beertje

sita lekker gewandeld in de bossen?

Hier: bah heb al een paar dagen last van een gespannen buik.. vandaag weze sporten maar dat heeft niet echt geholpen. Naja misschien dat de stress er nu uit begint te komen van het wel of niet hebben van een baan optijd van afgelopen week.
    Ben nu lekker andijvie stamp aan het maken, dadelijk nog ff snel de douche doen en dan lekker lamballe op de bank met een film kijken.

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Sita... Rijd zelf ook paard of haal je ze alleen binnen? Ik heb altijd eigen paarden gehad, maar 4 jaar geleden door drukte geen 'nieuw' paard meer gekocht. Rijd nu a. 2x per week een paard van een ouder stel hier in de buurt.. :)

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Het lijkt me helemaal geen onlogisch gevoel... zeker als er al zoveel mannen in de familie zijn... dan is een prinsesje extra welkom toch?

@hier: vandaag bij mijn zus geweest om de foto's van hun Zuid-Amerika/Antarctica reis te bekijken. Errug mooi!!! Aan het einde van de middag moest ik wel voor mijn idee mijn buik gaan inhouden omdat mijn darmenbuikje anders erg zou opvallen :) Net lekker wraps gegeten.. nu chillen op de bank en vanavond op tijd naar bed. Ik kijk nu al op tegen morgenochtend wanneer ik van mijn fiets ga afvriezen.... oke.. lichtelijk overdreven.., maar het is KOUD!
    Iedereen fijne avond!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi hoi,

@ Flier, de naam hou ik even voor me... Sorry! Heb hem trouwens een paar weken geleden wel een keer gepost... maar hou hem nu voor me... ben toch een beetje bang voor mee lezers!!

@ Beertje, ik snap het wel hoor!! Ik ben zelf ook echt een meisje-meisje dus hoopte zo op een meisje... Snap dus helemaal wat je bedoeld... Hoop voor je dat de 2e een meisje wordt!!!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: Volgens mij kan ik nog wel wat opties van je herinneren..., maar met name jongensnamen... :p Maar ik snap het wel...

Mensen... veel plezier vandaag! Ik ga even ontbijten en dan de kou in :)

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen meiden!
    Ik laat ook weer even wat van me horen. Ik heb de afgelopen tijd wel wat meegelezen, maar heb me wat op de achtergrond gehouden. Ik heb een heerlijk weekje vakantie gehad, al weer een tijdje geleden overigens en daarna ben ik overgeplaatst naar een andere groep. Dat heeft heel veel van mij gevergd. Ik had even nergens meer de puf voor en het viel me zwaar. Van twee cliënten die een op een begeleiding behoeften ben ik naar een groep gegaan met 7 cliënten die ook allemaal ondersteuning nodig hebben bij de ADL. Tijdens de late diensten is dit prima te doen, dan is er minder ADL, maar de vroege diensten zijn echt hel! Ik kan dat niet meer bijbenen, dat is echt teveel voor me. Heel fijn hoor dat ik nu niet meer bang hoef te zijn voor agressie en/ of escalaties...maar fysiek is dit een stuk zwaarder voor me. Daar was ik van te voren al wel bang voor. Gelukkig is de assistent manager erg betrokken en heeft ze al aangegeven dat ze bezig is de vroege diensten te schrappen en mijn uren aan te passen. Ik wacht het maar af...
    Ik heb er net zes dagen achter elkaar werken op zitten, had alleen vrijdag vrij...pfff, zwaar! Nu heb ik gelukkig wel 3 dagen vrij, ben ik ook zooow aan toe.

Ja...ik voel me op zich prima, weinig kwaaltjes, maar fysiek begint de zwangerschap nu echt wel wat zwaarder te worden. Waar ik in mijn vakantie in eens in een rap tempo zo een kilo of 2 aan kwam, daar is dit weer komen te stagneren zodra ik aan het werk ging. Kwam er tot mijn grote schrik afgelopen keer in de sportschool zelfs achter dat ik zelfs heel iets af ben gevallen. Morgen ga ik weer naar de sportschool en klim ik weer even op de weegschaal. Ik zit nu trouwens op 5 kg, best netjes toch?!

Verder kwam ik afgelopen zaterdag thuis van mijn dienst en toen bleek vriendlief de aanstaande babykamer zo goed als leeg te hebben gehaald! Wat was ik blij zeg...dat gaf zo'n heerlijk gevoel! Nu gaan we volgende week als het goed is de babykamer bestellen die we willen dan kan ik de boel in gaan richten. Ooh, wat vind ik dat leuk! Ik kwam er helemaal van tot rust. Want ik heb al heel lang de drang om dat kamertje in orde te maken, maar we moesten eerst het logeerbed en het bureau uit elkaar halen en mijn vriend had er nog een hoop apparatuur staan die ook opgeruimd moest worden. De rotklusjes zijn nu dus achter de rug.
    We moeten nu nog uit de naam komen, en dat valt ons helaas nog niet mee!! We zitten niet echt op 1 lijn. We hebben nu 2 namen die we beiden leuk vinden, maar waar we geen 'wow' gevoel bij hebben. (Isis en Lisa). Dus...grote kans dat deze namen het ook niet worden haha! Bij de laatste naam staat 'Jolanda' wel heel erg mooi, de naam van mijn moeder. En mijn schoonmoeder heet 'Lia'. Dus ik vind de symbolische waarde dan wel weer heel erg mooi. Dus nou ja..wie weet. De tijd zal het leren.We zoeken nog maar eventjes door, we hebben nog ff...hoewel de klok nu heel langzaam toch wel begint te tikken. Ik tel al af naar mijn verlof, nog 7 weken!! (27 maart)

Ik heb voor 19 februari een zwangerschapsshoot geboekt, compleet met visagie en haarstyling en ik mag drie kledingsetjes meenemen. Ze hebben speciale actiedagen waardoor je korting krijgt, het kost 139 Euro! Echt een koopje! Ik ben nu al nieuwsgierig naar het resultaat! www.fotostudio87.nl

Nou, dat was mijn update weer sinds lange tijd. Ik heb nu even op niemand gereageerd, daarvoor heb ik teveel 'gemist'...dus sorry. Ik zal proberen vanaf nu weer wat meer mee te lezen en te reageren.

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej Liz, leuk om weer wat van je te horen! Klinkt erg pittig het werk wat je nu doet.. kan me voorstellen dat het lichamelijk veel vraagt!

Ukkie, ik rijd ze helaas niet. Ze zijn beide wat aan de oude kant, 2 Fjorden zijn het, en de jongste heeft zwakke voorbenen. Zelf ben ik geen licht popje, heb iets overgewicht, dus durf dat zelf niet zo goed aan en de eigenaresse ook niet. Heb vroeger wel jaren gereden, alleen mee gestopt ivm tijdgebrek met mijn examens en studie daarna. Nu wel spijt van. Eigenlijk ben ik verwend geweest, ik mocht jonge paarden beleren waar ik veel tijd in kon steken. Ik zou nu dus echt niet weer op een manege of zo willen rijden, heb toch die uitdaging nodig. Misschien komt er in de toekomst wel een paard, maar nu nog niet, lijkt me wel heerlijk je eigen paard! Eerst maar even zien hoe komend jaar gaat verlopen met die kleine. :)

Deel Deze Pagina