@ danty: daar hoef je jezelf echt niet lullig over te voelen hoor! Het is vooral lullig voor jou! Blijft rijst en kip er ook niet in? Misschien met wat boontjes?
Jemig Danty... niet normaal meer zeg...! Hebben ze er helemaal niets tegen? Ik denk dat je maar eens een serieus gesprek met die kleine moet gaan voeren en moet uitleggen dat je het spugen helemaal zat bent... Maar zonder dollen.. sterkte meis.. ik leef zo met je mee en heb zo met je te doen. Dikke knuf
@Juf... Gefeliciteerd meid!! En ik hoop zo voor jullie dat deze week echt de geweldigste week word van jullie leven!! (tot de bevaling natuurlijk! dan word dat de mooiste week.. ) @Danty... ach meisje...! Wat een klotekwaal ook man dat spugen van jou! Denk aan je!! @Kilootjes... ik ben tot zover 2 kilo aangekomen.. niet erg aangezien ik van mezelf overgewicht heb.. had het vorige week met de vk nog over.. ze zei zolang je beeb groeit is dat niet erg dat ik niet 'standaard' aangekomen ben.. de beeb pakt gewoon eerst wat ie nodig heeft en de kliekjes zijn voor mij! @jongen/meisje... dankjewel meiden voor de reacties op mijn twijfels.. ik wil niet slecht klinken en ben ook echt reuze reuze blij met mijn kleine mannetje! Maar toch maakt zo'n gedachte schuldgevoelens in mij los... @hier... ik blijk dus sinds vorige week ernstig vaak harde buiken te hebben!! :x Vertelde mijn zus wat ik voelde en dat het dan zo hard en pijnlijk was... volgens haar moet ik veeeeeel rustiger aandoen..!(erg moeilijk voor iemand die alsmaar door en door gaat... ) Heb het opgezocht en als je voor de 27week vaak last van harde buiken hebt moet je contact met de vk opnemen... Dus dacht bij mezelf.. ik ga nu rustiger worden... weekend al ingevoerd... en na werktijd eerst half uur op bank/bed bijkomen ofzo voordat ik weer door ga... heb ik het dan deze week nog dan bel ik de vk.. of ik moet echt hele dag hebben morgen ofzo dan bel ik ook gelijk! Maak me best wel beetje zorgen...
NOD 1 Februari (test pas 4 feb): Engeltje23 - 25 jaar -Ronde 6 ( Of 3 na vmk ) 2 Februari: Jufaman - 31 jaar - Ronde 13 5 Februari: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9 5 Februari: Dream4 - 23 jaar - Ronde 3 2 Maart: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8 Zwanger Liz81 - 30 jaar - Ronde 1 - Uitgerekend 7 Mei Afspraken: 06-02 vk Bloed prikken ivm Rhesus Beertje - 26 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 4 Juni Afspraken: * 1 feb. vervolg 20 weken-echo(ivm handjes voor gezichtje bij 1e..) * 23 feb. controle vk Pluus - 30 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 16 Juni Afspraken: 27 Januari 20 weken echo Danty - 23 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 16 Juli Afspraken: 09 feb Vk en 07 maart 2e 20 wk echo Wolkje - 26 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 26 Juli Afspraken: Sher - 26 jaar - Ronde 6 - Uitgerekend 5 Augustus Afspraken: Flier - 30 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 7 September Afspraken: Sita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 27 sept. Afspraken: 9 Februari tweede echo
@ beertje: he wat vervelend meis die harde buiken! Hoop voor je dat je er met genoeg rustminder last van hebt! Misschien is dit gewoon een teken van je lichaam!
dankjewel...en denk je wel beetje aan jezelf meid...en als je zorgen maakt gewn bellen he daar betaal je je zorgverzekering voor en daar zijn ze ook voor...liever te vaak bellen dan 1 keer te weinig... en betreft je schuldgevoelens..ik heb precies hetzelfde als jou..ik wil tot nu toe maar 1 kindje en dat wordt een jongentje dus mijn meisjes wens is ook weg en daar moest ik ook ff over slikken...ik ben ook dollblij met mijn ventje maar ik had ook wel een meisje gewilt ik merkte het omdat ik veel naar meisjes kleding keek etc..en ik heb zoveel geshopt voor die van mijn broer die heb 2 jochies dat het me erg leuk leek als ik een meid kreeg...maar zolang je als nog maar blij bent wat je krijgt en dat ben je...je mag best gevoel hierover hebben dat heb ik ook en ik denk dat er vast wel meer vrouwen zijn...
Ik denk het wel... eerlijk gezegd... heb geen tijd voor mezelf vaak en al helemaal niet om gewoon tot rust te komen...! Op het werk zeiden ze ook al dat ik echt op moest passen en anders minder moet gaan werken.. maar man... ben amper 23 weken zwanger..! En nu al minder moeten werken?! Wat moet dat moet.. alles voor de beeb!... maar hoop dat het gewoon met zelf rust nemen beter gaat...
Dankjewel meisje!! Ga ook bellen denk ik als ik het morgen ook maar 1x heb.. Want inderdaad ik betaal ervoor.. en mijn god wat als er iets mis zou gaan dan zou ik mezelf nooooooit vergeven! echt nooit..! Dus ga bellen zodra ik 1x weer zo'n buik heb! En inderdaad.. misschien hebben veel vrouwen dat wel maar je hoort er niet vaak wat over... dus dacht ligt het nou aan mij!? Keek ook altijd naar meisjeskleren en roze dingetjes eerst.. maar nu ik de jongenskleertjes beter bekijk vind ik die ook vet schattig hoor! Maar toch... het gevoel zal blijven denk ik...! Totdat ik ons kleine manneke in mn armen heb!
@ beertje: misschien hoef je niet direct minder te gaan werken, maar misschien je tijden/ pauzes iets aanpassen of wat lichter werk doen waar dat kan..... En na het werk RUST !!!
@ alle zwangeren die in het begin gevoelige (.)(.) hadden : hadden jullie ook dat dit sochtends bij het opstaan veel minder erg aanvoelde als wat verder op de dag?
@ Juf... Gefeliciteerd meid!! En ook super dat je mannetje een nieuwe baan heeft. Nu hopen dat je posi gaat testen @ Danty bah wat een narigheid allemaal! @ Beertje wel goed naar je lichaam luisteren... denken dat je beter 1x teveel kan aankloppen bij de vk dan 1x te weinig @ hier ik heb gewoon al de hele dag last van stemmingswisselingen. Het ene moment denk ik alles aan te kunnen en ben ik kei fit. Het andere moment ben ik chaggie en kruip ik het liefste in bed om de dag maar voorbij te laten gaan
ja hoor heb soms 2 dagen niet en dan zo ineens kan ik ze wel :x:x hahaha Klotetieten zo vervloek ik ze dan hahahaha
Ik hoef op z'n vroegst pas op 5 feb te testen.... wil niet te vroeg gaan stuiteren want misschien ligt het wel aan het weer. O trouwens zo lief me mannetje zat net mee babykamers te kijken en muurstickers en was al helemaal aan het uitrekenen of dat wat nu over 2 kamers verspreid staat op 1 kamer kan haha
@ danty: snap wat je bedoelt! Heb het iedere maand na eisprong, maar nog niet zo erg gehad als nu. Mn collega lacht zich op het moment steeds rot om hoe ik de kindjes nu draag of als ze er tegenaankomen haha
Liz ben benieuwd hoe snel ze op je werk met rooster aanpassingen komen voor je... En wat gaat het snel zeg nu bij jou over 8 weken al met zwangerschapsverlof (of las ik dat verkeerd)
Ik ben er weer vandoor, ga nog even beneden wachten tot me mannetje terug is van de hond uitlaten en dan kruip in me bedje in. Slaap lekker iedereen (hopen dat het voor iedereen een rustige nacht mag worden zonder spugen of andere vervelende situaties)
ik hoop het ookben er echt aan toe..ga ook ff mijn chiblafblaf uitlaten(heb een langhaar chihuahua die veel blaft hihi) slaap lekker lieve meiden
Beertje, inderdaad rustiger aan doen en gewoon bellen als je het weer merkt! Je hebt ze niet voor niets.. Wat betreft boobies, had het in het begin s ochtends helemaal niet, alleen s avonds. Nu sta ik er soms mee op, maar s avonds is het echt drama. Vandaag overdag ook meer gespannen, erg irritant maar goed. Danty, een goede nachtrust gewenst! Hoop dat je lekker door kunt slapen zonder spugen... Ik ga mijn held op sokken zo uitlaten (kruising beagle die doet alsof ie nergens bang voor is, maar ondertussen schrikt als er een eikeltje achter m valt)!