@ beertje: hihi, wat een lieve moeder heb jij Snap wel dat je daar niet altijd blij van wordt nee hahaha @ liz: wat een druktemakertje heb je in je buik zeg! Leuk filmpje @ dobber: fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan Hoop voor je dat je symptomen wijzen op een hele mooie plakbeeb! Thnx voor jullie lieve reacties meiden! Hoop echt zo dat t raak is! Vanochtend weer ongigevoel bij het opstaan, maar verder de rest van de dag niet meer gehad... Goed om te weten dat jij dit ook had Sita, had namelijk al bijna weer de hoop opgegeven! Vandaag een megadrukke dag gehad op t werk, werd er gewoon echt een beetje kribbig van en dat heb ik echt nooit! De meeste kindjes zijn gewoon een beetje ziekjes, maar net niet ziek genoeg om thuis te blijven, al was dat voor sommigen toch echt wel verstandiger geweest! Ahh mn naaste collega zat gister helemaal in de stress omdat er een kindje waarschijnlijk de 5e kinderziekte heeft en dit heb ik dus nooit gehad! Ga van de week denk ik maar ff een testje laten don bij de ha om te kijken of ik toch al wel immuun ben....
@ Beertje, dank je voor je uitleg... Ik had nl vorige week best vaak buikpijn... begon me af te vragen of dat ook harde buiken waren... maar het is me niet opgevallen dat mijn buik ook hard was... Wel lief van je moeder van die kleding maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is... kun je dat op een of andere manier haar vertellen of niet? @ Dobber, fijn dat je nieuwe baan leuk is! Geniet er van!! @ Engeltje, ik had trouwens ook 's ochtends ongesteldheidskrampen en en later op de dag niet meer... daarna toch een positieve test.... Je gaat zaterdag testen toch?
@ pluus: jee, nog iemand die me hoop geeft haha ja ik ga zaterdag testen als ik dat volhoud.... Moet morgen of overmorgen ongi zijn, tenzij mijn luteale fase langer is natuurlijk
Ja wordt echt knettergek, zeker nu ook mn temp vanmorgen weer wat hoger werd..... Ga zo lekker gtst kijken en daarna een filmpje om maar zoveel mogelijk afleiding te hebben Maargoed, ik blijf er ook gewoon rekening mee houden dat ik ook gewoon nog ongi kan worden....
Ja, hou er gewoon rekening mee en als het dan toch niet is, is het mooi mee genomen... (nou ja dat is dan natuurlijk heel zacht uitgedrukt... ) edit: ongesteld worden heb ik het over he...
wat spannend hier! ik had de eerste twee weken na de posi test ook heel veel krampjes! leek ook echt alsof ik ongesteld ging worden, maar dat kan dus ook je baarmoeder zijn die juist weefsel aanmaakt voor het ingenestelde eitje en van dat de baarmoeder groeit! ik hoop echt dat het raak is voor je!!! En over die kleertjes: inderdaad, het gaat niet zozeer om hoeveel je van alles moet hebben, want daar heb je inderdaad mooie lijstjes voor, maar meer om de maten. ik was zelf een flinke baby van 55 cm en ook mijn vriend was geen kleine. dus maatje 50 hoef ik denk ik al niet te kopen! maargoed! we zullen zien. en wat jammer inderdaad van de tweedehands kleertjes... ik zou het tegen je moeder zeggen. gewoon brengen als: mam ik vind het heel lief van je, maar ik vind het ook wel leuk om zelf kleertjes uit te zoeken. dan hoef je niets te zeggen over het tweedehandse, maar breng je het gewoon dat je het leuk vind zelf ook iets te kopen en uit te zoeken. wellicht helpt dat! ik vind het ook wel leuk leuke dingen te hebben, maar dat we niet willen weten wat het wordt maakt het wel een stuk moeilijker! er is vrij weinig unisex te vinden. ik heb dus al bedacht dat ik gewoon 1 leuk setje van rompertje, broekje, jasje, sokjes etc koop van de hema voor zowel een jongen als een meisje. bij de hema heb je zulke lieve dingetjes en zijn ook niet zo duur, maar dan kan t kindje in het ziekenhuis tenminste wel meteen iets leuks aan wat bij t geslacht past in plaats van alleen maar witte dingen. En dat overige setje geef ik dan wel weg, genoeg baby's om ons heen! en had ook al bedacht dat ik dingen als een badcapeje etc gewoon unisex koop en vervolgens twee boodschappenlijstjes maak, een voor een jongen en een voor een meisje en dan stuur ik mn moeder gewoon op pad zodra de baby er is. komt helemaal goed er is alleen 1 shirtje bij de hema waar ik helemaal verliefd op ben, die ga ik zeker kopen. staat op: hello, i'm new here. zo lief niet goed dat ik ziek thuis zit, ben veel te veel bezig met dit soort dingen nu, haha! ben nog flink aan het snotteren, ff de vaatwasser inruimen en dan lekker mn bedje in!
Wolkje, haha, zoiets had ik ook al bedacht. Ook wij willen niet weten wat het wordt (tot nu toe), dus denk dat ik ook voor beide een setje haal. Wat betreft maatje 50, denk dat wij deze ook niet nodig hebben. Mijn man is bijna 1.96 m en zelf ben ik 1.78 m. En we waren beide geen kleine baby.. Maar goed, mocht de kleine aan de vroege kant geboren worden, is het wel handig een klein maatje te hebben! Slaap lekker alvast en beterschap!
Leuke reacties op mijn filmpje, thnx meiden! Ze is normaal al best wel beweeglijk, maar jeetje...vandaag spande wel zo'n beetje de kroon. Wat een druktemakertje zeg! Maar wel heel erg genieten hoor. Heerlijk om zelf te kunen voelen dat ze er nog gewoon is. Dobber, geniet maar lekker van het vooruitzicht van je nieuwe baan, is je gegund en heb je verdiend! Een positieve test zou de kers op de taart zijn he? Beertje, wat heerlijk dat jij je mannetje ook al lekker voelt trappelen. Geruststellend is dat he? En bovendien ook heel erg gezellig! En wat herkenbaar wat je over je moeder schrijft zeg. Dat heb ik nou met mijn schoonmoeder. Ze gaat echt he-le-maal los!! Gelukkig niet met spulletjes van Marktplaats, dat zou ik eerlijk gezegd heel gauw af hebben gekapt. Zoals je zelf ook al schreef, bij de Zeeman/ Wibra en de Hema hebben zo ook heel leuke kleertjes voor een prikkie. Ik geef er ook geen kapitalen aan uit, ze kan de kleertjes toch maar een paar keer aan voor ze er uit is gegroeid, dus vind het ook zonde om dure designer kleding te kopen. Mijn schoonmoeder houdt het echter niet alleen bij kleertjes, ze koopt alles wat los en vast zit. Erg handig en erg lief en het doet me ook echt wel wat hoe ze er in op gaat. Maar eh..hallo, vind het zelf ook leuk om samen met vriend dingetjes voor ons meisje te kopen, om daar samen mee bezig te zijn en zo samen ons kindje te verwelkomen. Dus de laatste keer dat ze zich weer zo heeft laten gaan heb ik haar wel subtiel laten weten dat ik blij ben met haar inzet en het leuk vind wat ze allemaal heeft gekocht, maar dat vriend en ik de rest echt zelf willen gaan kopen. Dat pakte ze heel goed op en ze begreep het ook heel erg goed. Ze heeft ook echt spulletjes en kleertjes gekocht die ik echt leuk vind, dus dat scheelt wel. Het is ook heel mooi en ontroerend om te zien hoe ze zich er in stort na het kloten jaar dat ze had (overlijden van haar man, vader van mijn vriend). Dus ik gun het haar ook heel erg hard! Maar...enough is enough En wat cool dat je een pretecho hebt geboekt! Ik wil stiekem ook heel erg graag...maar ik vind het zoooow duur. Maar zag vandaag op het forum weer eens wat 3D echo's voorbij komen met zo'n 28 weken, en jeetje...wat is dat toch ontzettend mooi. Dus dat wordt genieten meid! Engeltje, Eh..ik kan je vertellen dat ik de eerste week dat ik ongesteld had moeten worden ook de hele week menstruatiekrampjes heb gehad. En verstandig van je dat je bij je huisarts even laat checken of je imuun bent voor die 5e kinderziekte. Wolkje, het is lastig van te voren in te schatten hoe groot je baby zal zijn. Ik merk bij mezelf dat kleertjes en spulletjes kopen ook onderdeel is van het welkom heten van ons kindje. Of het nu de goede maat is vind ik niet eens zo belangrijk hihi. Gewoon wat verschillende maatjes kopen, zit er altijd wel iets tussen! Maar de meeste kleertjes die wij hebben zijn geloof ik maat 56 en 62 of 64...weet ik zo ff niet uit mijn hoofd, ben er ook nog niet helemaal in thuis hoor...compleet nieuwe wereld haha. Maar kleertjes genoeg nu, dat weet ik wel. Ik kan niet wachten tot de babykamer in is gericht en ik de kleertjes lekker uit kan stallen en de leukste setjes sierlijk ophangen. Het lijkt mij ook erg lastig shoppen als je nog niet weet wat het wordt. Zo moesten wij het de eerste 20 weken ook doen en ook ik liep er tegen aan dat er weinig leuke uniseks dingen te vinden zijn. En dat shirtje van de Hema met 'Hello, I'm new here', die heb ik ook! Gekregen van...jawel, schoonmoeder haha. Super leuke en schattige dingetjes hebben ze bij de Hema. In Almere zit een Lief winkeltje, die stopt er per 1 maart mee, dus alles in de uitverkoop. Is ook erg leuk shoppen kan ik je vertellen! Als dat niet in de sale is, is het niet te betalen, maar oohw zo leuk! Slim om van ieder setje gewoon iets te kopen, heb je altijd iets..of het nu een ventje is of een meisje. Verder wens ik je beterschap! Siata, jeetje...jij wil ook al niet weten wat het wordt! Hebben we in ieder geval al 2 verrassingen straks. Pff...zelfs ik ben al nieuwsgierig haha. Knap dat je dat kunt. Ik heb en had er zo het geduld niet voor. Ik ben er veel te nieuwsgierig voor. Meiden, ik kruip mijn mandje in. Slaap lekker allemaal!
hey meiden wat gezellig hiero ben net terug van me moeder... was van te voren ook nog een uur zwemmen, kijk nu al uit naar donderdag om weer te zwemmen. beertje leuk zeg dat jij ook je kereltje voelt bewegen, maakt het net weer wat echter lijkt me. Een pretecho leuk joh Engelt wat is het spannend bij jou heb je temp kaartje gekeken maar je gaat alleen maar omhoog, ik hoop het zo voor je! haha ben benieuwd of je het vol gaat houden om te wachten met testen tot zaterdag. Juf voor jou ga ik ook hard duimen zou mooi zijn als al die positieve situaties/energie door zouden zetten in een posi test. Heb je zelf het idee dat je posi gaat testen deze keer of heb je niet het gevoel zwanger te zijn? wolkje ze moeten je pc afpakken zodat je niet teveel babyspullen gaat aanschaffen als tijdverdrijf nu je ziek bent beterschap! wat zou ik blij zijn als ik dit weekend posi test maar ben er zo bang voor voel vanalles maarja ik voel elke maand vanalles.... 1 ding is wel zeker dat we op het juiste moment hebben geklust maar dat wil natuurlijk niks zeggen..... ben zo zenuwachtg en nieuwschierig
ik ga nog een wasje ophangen en me sportspullen opruimen en kruip dan lekker me bedje in. Slaap lekker iedereen
Goeiemorgen meiden, heb eerlijk gezegd toch de hoop opgegeven nu hoor.....denk echt dat ik ongi ga worden, want de krampjes worden steeds erger en mijn temp is toch ook weer een beetje gezakt helaas Nog even afwachten tot het dan echt begint en dan op naar de volgende ronde maar weer....
engeltje: moed houden hoor! we duimen allemaal heel hard voor je dat het raak is deze maand. positief blijven denken!!!! ik straal je even wat positieve energie toe...... *whoeeeemmmmm* gaat helemaal goed komen
engel bagger joh dat je temp aan het zakken is.. Ga je nog wel testen als je zaterdag nog niet ongi bent? Ik heb het zo moeilijk vandaag met warm krijgen... op het werk was de verwarming aan en ik zat met een dikke trui te twijfelen of ik me jas aan zou trekken. Hadden de bhv'ers ook nog training dus werd het hele gebouw ontruimd stonden we daar in de kou brr. Nou dadelijk als manlief thuis is de hond uitlaten en dan boodschappen doen, daarna ga ik echt de deur niet meer uit en na het eten ga ik meteen douche misschien dat ik het dan warm krijg
@ dobber: wat een nare bhvers heb jij zeg?! Hihi denk dat als ik t in mn hoofd zou halen om t op zown koude dag te doen dat ik t hele team over me heen zou krijgen! @ wolkje: thnx voor t duimen en dat jij wel moed erin houdt, want ben toch nog steeds niet ongi! Blijf duimen zou ik zeggen Had vanmorgen al tegen manlief gezegd dat ie er maar vanuit moet gaan dat ik vandaag ongi zou worden... Naja misschien toch nog een klein kansje dan? Al denk ik zelf echt dat ie heel klein is hoor! Misschien als t wel zo is kan ik er een leuke verrassing vn maken en een kadootje kopen. Iemamd ideetjes?
@Wolkje... Jammer dat we geen geldboompjes in de tuin hebben staan anders had je jezelf niet in hoeven houden! @Engel.. Dikke knuffel meid, hou vol tot zaterdag (kan ik makkelijk zeggen nu ik pas op CD 6 van de 35 ben ) Net omgekleed, want ik zou eigenlijk gaan paardrijden, brrrrrrrrr no way, ik ga echt niet... wat een kou !!!
@ uk: ik hoop het zo, maar hou gewoon rekening met ongi nog steeds..... Van paardrijden krijg je t wel warm hoor! Zou het echt nog wel eens willen doen, heb jaren paardgereden maar door een ongeluk met paardrijden ging dit helaas niet meer.... Voor de genen die t leuk vinden... Had pas een blog geplaatst, maar dit was alleen t tweede stukje, er was iets misgegaan met plaatsen, maar het begin staat er nu ook op...
Dobber, idd...leuke BHV'ers bij jou. Brr...koooouuwd hoor! Nu weer een beetje opgewarmd dan? Het was idd wel erruug koud vandaag zeg. En op de plek waar ik woon staat sowieso al vaak wind, vandaag stormt het hier gewoon...nog kouder! Engeltje, ieks...wat maak je het spannend! Dan doe ik lekker met Wolkje mee en blijf lekker voor je duimen..lekker puh! Ukkie, haha...je zou wel een echte die hard zijn hoor, als je nu ging paardrijden...ik geef je groot gelijk! Lekker met een dekentje en een warme beker thee/ chocomel op de bank en daar niet meer vanaf komen vanavond. Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Ooh meiden, vandaag weer eens foto's van mn buik gemaakt...ai,ai,ai,aaaaaai, ai...wat word ik dihiiiiik! Blijft gek om te zien hoor. Maar, vind het niet erg hoor. Vooruit, plaats ik er hier, 2, kunnen jullie ook mee lachen
Thnx liz, ja t blijft toch nog spannend zo en was er echt zo ban overtuigd dat ongo vandaag zou doorbreken! Mooie buik hoor, jeetje wat groeit ie zeg! Goed teken toch? Nou ik gaat ffies sporten, zo fijn die afleiding haha Denk alleen dat slapen lastig wordt vannacht!