@ danty: hè, nee toch! Is er dan echt niks wat je er tegen kan krijgen wat wel werkt? Weet niet of je al een keer zetpillen hebt gehad, bij mijn collega werkte dat wel....sterkte meis! @ wolkje: wat leuk dat je je beebje hebt gevoeld! Ik kijk er al erg naar uit Sta er nu al versteld van wat je allemaal in je lichaam voelt gebeuren als je ff een rustmomentje hebt! @ liz: nee die verkoudheid is geen pretje nee, maar daar kom ik vast wel overheen Krijg pas over een week de uitslagen van mn bloed, hoop zo dat ik ertegen bestand ben want er zijn steeds meer kindjes met vlekjes die ik doorstuur naar de huisarts om te laten checken... Ben benieuwd naar jouw bloeduitslagen, maar komt vast goed @ beertje : heel veel plezier met je weekendje weg! Ook hier ligt een flink pak sneeuw, heb samen met mn collegas de parkeerplaatsen schoon staan scheppen. Wat een baan is dat zeg :S Ohhh ben trouwens echt mega emo hihi ik ging vandaag zelfs huilen omdat t huis van mn collega eindelijk is verkocht...
Ik heb die ook gehad en helpt helaas ook niet..dus het is gwn golvolhouden... vandaag de babykamer helemaal in elkaar gezet en afgemaakt slleen onze binkie moett nog komen zo van de week ff foto plsastrn zit trouwens op mijn telefoon en dan hoopbspelfouten merk ik wel moeilik typen...
Ja foto, ik ben ook nieuwsgierig Danty! haha! Zit hier al naar kinderwagens te neuzen, je kunt er niet vroeg genoeg mee zijn, toch?
@ sita : haha dat deed mijn man gister ook al! Ik ben toch nog iets terughoudener als hij is geloof ik... Wil toch echt de eerste echo afwachten voor de zekerheid
Haha, Engeltje! Was ik in het begin ook hoor.. krijg nu alleen steeds meer vertrouwen dat het deze zwangerschap wel goed zit. Mede omdat ik nog steeds beroerd ben en s ochtends echt misselijk wakker word. De pijnlijke boobs komen steeds meer, de vermoeidheid begint toe te slaan (terwijl ik een rustige week heb gehad) etc, etc... Plus de eerste echo was al beter dan de echo bij de eerste. Maar bovenal, het gevoel zit een stuk beter! Maar kopen wacht ik sowieso nog mee hoor.. haha!
Leuk dat de kinderkamer af is danty! Goed bezig! Ik heb vanavond heerlijke tapas gegeten met mijn schatje! Hij moest helaas wel weg vanavond (speelt in een band) maar zit nu lekker op de bank naar shakespeare in love te kijken met een chocoladetaart in de oven: mmmmmmm!!! Happy
Goedzo sita: lekker positief zijn! Bij mij voelde het deze keer ook veel beter, gewoon amders en dan weet je het van binnen! Lekker rondneuzen naar spullen en lekker van genieten meid!
@ sita: wat fijn dat je je zo beroerd voelt dan hahaha Ik voel me alleen maar beroerd door mn flinke verkoudheid. Als ik ergens niet tegen kan is dat t wel...... Naast dat ben ik nog maar 2 x misselijk geweest. Vorige week tijdens een uitgebreid ontbijt en gisteren toen ik voor de lol een augurk ging eten. Zo kreeg daar echt gelijk spijt van! Geen augurken met slagroom voor mij dus deze zwangerschap
Wolkje, ja idd ander gevoel! Maar blijf nog steeds wel wat voorzichtig.. eerst 9 feb afwachten en een kloppend hartje zien. Engeltje, ja t beroerd zijn is toch ergens goed voor.. haha! Geen behoefte aan augurken hier hoor, de koffie smaakt me ook al niet echt meer. haha! Hoop dat je snel van je verkoudheid afkomt, hier komt ie ook alweer opzetten, helaas..
Koffie luste ik al niet gelukkig Nam van de week wel een strepsil voor mn keel maar die vond ik naar frituurvet smaken haha zo bizar! Maargoed ook bij mij voelt t veel beter als de vorige keer hoor! Heb alleen af en toe behoorlijke krampen in mn buik en dan schrik ik echt wel weer een beetje. Gelukkig verdwijnt dit wel steeds binnen een paar minuten.
engeltje, kan natuurlijk niet precies voelen wat jij voelt, maar ik heb soms ook wel even van die krampen dat je denkt, oeps, wat is dit. Maar dat trekt meestal zo weer weg. Ik heb ze tot nu toe ook t meest als ik druk ben. Gisteren veel gewerkt, en dan merk ik t s avonds. Ik ben nog aan t bedenken of ik zo naar de sportschool ga, ben weer aardig misselijk. Ga zo eerst t centrum in naar t postkantoor, dat moet eerst nog, dan zien we wel weer.
@ sita: ja bij mij is het ook als ik druk bezig ben geweest of veel heb gehoest en geniest achter elkaar en daarna tot rust kom dan voel ik die krampen. Is wel binnen een paar minuten voorbij hoor. Misschien zakt je misselijkheid wel als je ff buiten geweest bent
Heej meiden, We hebben toch maar besloten niet te gaan vandaag... iets te veel risico!! @ Danty, wat vervelend dat ook die zetpillen niet werken!! Duim zo voor je dat de misselijkheid snel afneemt!! @ Sita, haha ik kan me voorstellen dat jij dan weer heel 'blij' bent met die misselijkheid... Fijn dat je een beter gevoel heb dan de vorige keer!! Dat geeft goede hoop!! @ Engeltje, dat van die krampen herken ik wel... zeker idd na niesen, hoesten etc... dat is bandenpijn... tenminste bij mij zit het in mijn liezen en toen zei de vk dat het bandenpijn was... ik heb het ook na een drukke dag. @ Wolkje, chocotaart??? Waar woon je?? Ik kom er NU aan!!! Man wat heb ik een behoefte aan chocolade de laatste paar weken... echt niet normaal!! @ De augurken... ik heb zo rond de 12 weken wel gehad dat ik zo'n zin in augurken had... heb op 1 avond toen een hele pot op... nu heb ik die behoefte niet meer zo... maarja ik heb augurken altijd al wel heel erg lekker gevonden. Mijn moeder heeft tijdens mijn zwangerschap gezorgd dat die fabriek niet failliet ging zo veel heeft ze er toen op... denk dat ik ze daarom zo lekker vind!! @ Hier... ik kan al 2 ochtenden niet meer slapen omdat ons kindje zo ligt te schoppen in mijn buik... echt zo leuk maar ook zo jammer want had nog graag willen slapen!! Gisterenavond was mijn buik ook een golfslagbad!! Man mijn zag het toen gelukkig ook... was erg leuk!! Helaas voelt hij het nog niet zo heel vaak... ik daarentegen voel het de hele dag door... Is een heel gelukkig gevoel!!!
@ pluus: ja t is echt verradelijk met die sneeuw he! De pijn die ik voel zit in mn onderbuik net boven mn schaambot zeg maar, dus niet in mijn liezen.... Net toen ik naar de wc ging voor de grote boodschap zeg maar, toen kreeg ik ook nog een fel scherp steekje van onderen. Wordt er echt een beetje onzeker van allemaal, maargoed het zal er wel bijhoren en je kan er toch niks aan veranderen. Het komt zoals het komt. Verkoudheid lijkt gelukkig iets minder te worden nu. Heb gelukkig niet veel plannen voor dit weekend, alleen oppassen vanavond op de kleine ukkepuk van mn vriendin. Jullie verder nog leuke plannen, of zijn die verstoord door de sneeuw?
Ik snap dat je onzeker wordt maar je lichaam is zo aan het veranderen dat het logisch is dat je van alles voelt! Op de wc voelt het bij mij ook anders als voor mijn zwangerschap... De plannen dit weekend? Eigenlijk nu helemaal niets!! Wil straks even gaan kijken voor carnavalskleding... heb iets op het oog maar weet niet of dat gaat met mijn buik... even testen dus! Verder ga ik het rustig aan doen want wil maandag wel weer gaan werken...
@ pluus: vertel! Wat voor kleding heb je op het oog? Na toch wel wat twijfels heb ik me trouwens toch net aangemeld bij MvM. Heb nu zoiets van lukt het niet, dan heb ik het in ieder geval wel geprobeert en hoef ik me niet schuldig te voelen..
Engeltje, komt bekend voor hoor, die steekjes als ik naar t toilet ga. Denk ook regelmatig, ow als ik maar geen bloed afveeg (zo begon het bij de vorige keer). Maar tot nu toe valt het me allemaal mee, ik probeer zo min mogelijk in de stress te schieten, en ervan uit te gaan dat deze zwangerschap bij de 90 % goede hoort. En ik blijf vertrouwen op mijn gevoel dat het deze keer goed zit, ook al valt dat af en toe niet mee. Komt vast goed! (leuk trouwens dat we maar 2 weekjes schelen met elkaar!)
Pluus, grappig van die chocolade! De vorige zwangerschap was ik gewoon beroerd tijdens een middagje chocoladeverleiding (van de Hema). Alles was chocolade wat we voorgeschoteld kregen. Deze zwangerschap lust ik het juist wel! Ben zelf niet zo dol op augurken, dus ben benieuwd. haha! De koffie smaakt me in elk geval al niet meer, en de appelsap ook al minder. We zullen het wel zien wat het de komende 34 weken wordt!
@ engeltje, een heel leuk jurkje! Wat goed dat je het toch probeert bij mvm... ik las je berichtje net in dat andere topic... ik herken het wel wat je schrijft! Gelukkig heb ik het alleen op hoeven vangen en deed mijn man de rest... @ Sita, leuk is dat he, als je dicht bij iemand zit die ook zwanger is... een vriendin van mij is 10 dagen na mij uitgerekend! Vind ik ook erg leuk!!!