@ Liz en Dobber, misschien een logeerbed wat je omhoog kunt zetten? Dat is dan idd beter als je eigen bed met die nachtkastjes! En dan kunnen ze je wel goed verzorgen! Ik heb idd ook wel eens gehoord dat ze dan kunnen weigeren... maar of dat spookverhalen zijn of dat het echo zo is??? @ 9 maandenbeurs... wij gaan ook, samen met een vriendin en haar man! Lekker met zijn vieren! Heb er zin in! Welke dag gaan jullie? Wij de 24ste of 25ste... O ik heb weer wat trouwens (lekker smerig verhaal!!) Ik heb door de droge lucht heel erg last van een droge neus met als gevolg dat het allemaal een beetje opdroogt... heb dus iedere keer als ik mijn neus snuit een bloedneus en dat zorgt weer voor korstjes in mijn neus die pijn doen... Heb er gewoon een zere neus van! Het liefst peuter ik heel de tijd die korstjes los want die vervelen maarja dan bloed het weer... heel irritant!!!
@ pluus: mijn neus doet ook zeer, door veel snuiten, maar ook door de droge lucht. Ik stoom nu 2 x per dag met kamillethee en dat verzacht t wel voor een paar uurtjes en de korstjes worden minder hard. Wij moeten nog even kijken wanneer we gaan. Mn man is altijd op ma en di vrij en ik za, zo en ma.... Helaas is het niet op maandag We gaan proberen om op woensdag vrij te krijgen en anders gaan we zaterdag ochtend en middag.
Pluus, herkenbaar van die neus. Dat heb ik mijn hele zwangerschap al. Ik hoef maar te snuiten en ik heb een bloedneus. Schijnt ook onder de zwangerschapskwaaltjes te horen, omdat je nu veel meer bloed in je lichaam hebt en de bloedvaatjes in je neus dunner en gevoeliger zijn, knappen deze sneller. (of zoiets...) En dat verhoogde bed...pfff, ik blijf het onzin vinden en daarnaast ben ik nogal een koppig typje als het aankomt op dingen zogenaamd moeten hihi. Ik heb geen zin om mijn hele huis te verbouwen voor een paar dagen. Zal vast geen enorme ramp zijn als ons bed niet verhoogd is. Maar ach, ook wij hebben nog even om daar over na te denken. Logeerbed is geen optie, hebben we net de deur uitgedaan om ruimte te maken voor de babykamer. Dus eh...al zouden we een extra bed op de kop kunnen tikken, dan hebben we geen ruimte om deze ergens neer te zetten. Lastig allemaal
@ liz: weet zeker dat ze je echt niet laten liggen hoor mocht t zover zijn anders zou je wel een erg harteloze vk hebben..... Misschien kan je het eens aan haar voorleggen.... En anders maar een brancard haha Mijn bed is wel hoog, maar je kan er bijna niet omheen lopen, dus dat zal ook een knelpunt zijn. Heb laatst een bevallingsverhaal gelezen waarbij het bed in elkaar zakte tijdens de bevalling, het zou je maar gebeuren!
heej meiden! Hier vanochtend weer flink beroerd, gisteravond eigenlijk al. Zaterdag eten we meestal patat of pizza, gisteren viel de patat me echt verkeerd. Zal wel door de vettigheid komen bij die misselijkheid. Mn mannetje is echt superlief, wil me echt verzorgen. Hij ziet ook alleen in de weekenden hoe ik me s ochtends voel met opstaan, echt sneu voor hem. Wat betreft bed hoog, ik denk dat het hier wel moet. We hebben zo'n malmbed van Ikea, niet al te hoog dus. De lege bierkratten zullen dus over 7 maand wel eronder geplaatst moeten worden. Maar goed, ben zelf dan ook 1.78 m, dus wat langer dan Liz. Negenmaandenbeurs, JA! Hier met mn beste vriendin! 2 jaar geleden zijn we naar de Huishoudbeurs geweest en dan kun je gelijk naar de Negenmaandenbeurs, was erg leuk! (andersom kan t ook) Toen was ze echt net zwanger van de 2de. Nu mag ze mee terwijl ik zwanger ben. Heb er helemaal zin in! Wij gaan de donderdag. Manlief doe ik er geen plezier mee met al die drukte, haha!
@ sita: wat irritant dat je je zo beroerd voelt! Wel lief dat je mannetje zo goed voor je wilt zorgen maar voor jou zeker ff geen vettigheid meer zeker voorlopig Ik ben vorig jaar geweest samen met mijn beste vriendin, alleen kan zij niet zo goed tegen de drukte, waar ik lekker rustig sta te neuzelen is zij al bijna bij de uitgang hahaha Zo hoop trouwens echt dat ik morgen niet zo gigantisch veel meer hoef te niezen, want we gaan naar ik hou van holland. Haha als jullie over een paar weken dus iedere keer iemand horen niezen tijdens die uitzending, dan ben ik het
haha, nee geen vettigheid! Denk dat het hier veel kip en rijst wordt komende week! Kan best dat ik er weer door kom, maar patat; nee dank je! Ow, dus die droge neus kan dus echt door de zwangerschap komen! Hier ook sinds afgelopen week een droge neus, kan wel snuiten, maar dat heeft geen zin. t is gewoon droog. Meiden, ik ga weer verder met mn bouillonnetje, haha!
Ik ben dus niet de enige met een irritante neus... Goed om te lezen!! (maakt niet dat het minder vervelend is... haha) @ sita, friet is hier ook alles behalve favoriet maar pizza daarentegen... het is gewoon uitproberen meid... Wel fijn dat je mannetje zo lief is!! Wel grappig dat jullie mannetjes niet aan zo'n beurs moeten denken... ik had met die vriendin afgesproken zonder mannen maar daar ging mijn man niet mee accoord... die wilde persee mee!! Maar goed die vind de huishoudbeurs sowieso ook wel leuk!! @ Engeltje, dat van dat instorten van het bed heb ik ook gelezen... Echt verschrikkelijk lijkt me!! @ Liz, gewoon inderdaad overleggen met de kraamhulp... @ hier, mijn man is echt de allerliefste!! Ik wilde net warme chocomelk maken maar de melk is zuur... is hij door de kou om nieuwe melk te gaan halen!! Speciaal voor mij!! Lief he!!!!
@ pluus: dat is echt lief! De mijne is ook heel lief, maar op dit moment wel voor andere mensen haha. Hij werkt in een restaurant langs zeer populair schaatswater, dus hij staat nu erwtensoep en warme choc uit te delen.....
Hey dames, Ik ben gistere naar de winter efteling geweest, was de laatste dag met kruidvat kaartjes dus wij dachten dat het wel druk zou zijn! Ook al durven misschien niet veel mensen door de sneeuw! We waren om 1100 in het park, en zijn rond 1730 naar huis gegaan, we hadden alle atracties minimaal 1x gehad, het was hartstikke rustig, overal 10 minuten wachten... ideaal !! Leuke dag gehad dus. Normaal gesproken vliegen de weken hier voorbij, maar nu lijkt het voorbij te kruipen !! Nog 12 dagen voor de eisprong, en dan nog 2 weken wachten voor het testen... pff vind het echt elke maand moeilijker! (Heb er ook veel te licht overna gedacht, dacht nou een maand of 3 en dan ben ik wel zwanger pff) Echt respect voor de meiden die de mmm in moeten want jezus... dat valt echt niet mee! Nog even lekker poetsen en dan vroeg onder de wol! @Engeltje.. Hoe voel je jezelf?
@ Ukkie, dikke knuf voor jou... al het wachten is moeilijk... Je hebt iets voor ogen en dat wil je graag, je hebt er zelf niets over te zeggen en dat maakt het moeilijk!! Wel gaaf dat het zo rustig was in de efteling! Beter dan die drukte dat je zo lang moet wachten! Was het niet erg koud? @ Engeltje, dan zal je mannetje vanavond wel gebroken zijn! Wel een bijzondere tijd lijkt me!
@ ukkie: oh wat leuk de winterefteling! Heerlijk met warme choc bij de kampvuurtjes om op te warmen zeker tussendoor? Wat jij beschrijft had ik de afgelopen maand ook heel erg, hij duurde zo megalang en dan heb ik nog niet eens zo'n lange cyclus als jij.... Weet niet of het toeval was, maar het heeft mij echt heel erg geholpen om het verhaal van het zwanger worden lekker van me af te schrijven in mn blog. Er niet mee bezig zijn lukte voor mij echt niet, wat andere mensen er ook over zeiden, maar met alles op te schrijven leek het alsof er een enorme last van mn schouders afviel. Ook het tempen heeft erbij geholpen, kreeg hierdoor een veel beter beeld over wat er in mijn lichaam gebeurde en dat gaf rust. Zeg niet dat jij dit ook gelijk moet doen hoor, maar misschien helpt t je. Ennuh, oja... Rond eisprong om de anderhalve dag klussen, weet niet of dat ervoor heeft gezorgd dat er nu een mooi wondertje in mijn buik groeit, maar het zit er nu wel! Qua verkoudheid voel ik me erg brak, lijkt steeds erger te worden. Heb het idee dat ik een keelontsteking heb, want ik kan niet meer praten of zelfs maar slikken zonder dat t pijn doet. Voor mijn omgeving op t hoesten en niezen na wel lekker rustig haha. Maar los van dat mag ik echt niet klagen! Vandaag een heerlijk bankhang glee dagje, hopelijk gaat t dan morgen een stuk beter met mn koutje. Nou dikke knuf voor jou meis, hoop dat deze maand ook voor jullie een geluksmaand mag zijn!
@ pluus: dat denk ik ook wel ja! Hij heeft gelukkig wel een skipak kunnen lenen. Baal er wel van dat ik zelf niet ff kan gaan kijken nu, maar wie weet zet dit weer voort en kan ik volgende week wel ff mee
Ach Engeltje, dat gaat van de week vast wel lukken! Zorg eerst maar goed voor jezelf dat je snel op knapt!!
Helaas toch ongi geworden na 2 dagen overtijd te zijn geweest! Ik baal er flink van. Maar over 2 weekjes in de voorjaarsvakantie ga ik naar de HA toe.... afwachten dus!
@ juf: hè wat balen toch weer zeg meis! Dikke knuf voor jou! Ben nenieuwd wat de dokter zegt. @ pluus: ga ik zeker doen! Moet zeggen, heb nu al bijna de hele dag niet gepraat en daardoor ook wel wat minder gehoest. Voorlopig gewoon niet meer praten dus
@Pluus... Het eerste uur wel maar je went echt aan de kou! Met 3 laagjes kleding viel het opzich wel mee... Mijn tenen waren soms wel erg koud, maar na een warme kop chocomel kon je er weer even tegen aan. Met de sneeuw was het wel erg gezellig/romantisch in het park! @Engeltje.. Ik denk dat ik deze week maar een thermometer ga kopen! Moet elke dag om 07:30 mijn bed uit (behalve in het weekend) dus door de weeks moet het wel lukken. In het weekend maar de wekker zetten en daarna weer doorslapen Ik las dat je niet helemaal fit bent, beterschap!
@ ukkie: gewoon doen meis! Misschien geeft het je wat rust! Oja heb trouwens de afgelopen maand ook volle zuivelproducten genomen ipv magere, schijnt ook beter te zijn!
Balen Juf, ben benieuwd wat de dokter zegt. Hier gaat t iets beter, maar nog niet super,.. avondeten lukt echt nog niet goed. Meiden, wat doen jullie? een kinderwagen met reiswieg, of niet? Wij hebben een hond en wil toch graag lekker met de hond en kind kunnen wandelen,.. alleen een maxi cosi gaat ook prima, maar ben er niet uit..
Ik doe met reiswieg. Maxicosi is niet zo goed voor het ruggetje, mogen ze niet zolang in zitten namelijk... Zeker als je in het bos gaat wandelen is het denk ik wel belangrijk dat het ruggetje goed ondersteund word... Gelukkig dat t wat beter met je gaat!