Ow wolkje, wat fijn dat je hem gevoeld hebt! Goed joh! Hopelijk doen ze het werk goed, die zwemmers... Hier word ik steeds sjaggie-er... Was net in je supermarkt zegt zo'n vrouwtje... ik denk dat ik je mag feliciteren he, een kleintje op komst.... NEEE!!! Ik heb buikpijn!!!! Echt.... GRRRRR DENK NA MENSEN!!!!
@Pluus Jouw dag is er niet beter op geworden he... Wat ontzettend lomp van die vrouw in de supermarkt. Nog even doorbijten.. het is bijna woensdag -> nieuwe dag, nieuwe kansen!!! @Wolkje Ook ik zal duimen voor de zwemmers van je vriend... (beetje vreemde opmerking zo.., maar het is goed bedoeld )
Zooo dat ook weer gehad. Hahaha dat liedje blijft erin hoor. Valt trouwens wel op dat de meesten ff niet zo lekker in hun vel zitten hier, toeval?hormonen?schoonfamilies?tegenzitters?het vieze weer? Nu maar hopen dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor iedereen. Wel fijn dat je zo ff je EI kwijt kan zonder er verder iemand mee lastig te vallen Ben wel mega nieuwsgierig naar alle testen die eraan gaan komen hier hoor! Zat trouwens gisteren "wij jonge ouders" te lezen en toen zag ik ineens namen staan die me heel bekend voorkwamen! Een oud collegaatje van mij heeft een postnatrale depressie gehad en hier dus een column over geschreven...moest wel weer even slikken toen ik het las hoor. Heb het van vrij dichtbij meegemaakt, maar om het zo in haar eigen woorden te lezen dan denk je zo....die was echt wel heel ver weg. Gelukkig gaat het nu hartstikke goed met haar en haar gezinnetje en is ze weer helemaal gelukkig
Ow ik kan me voorstellen dat het heftig is om te lezen van een postnatale depressie! Zeker als je haar kent! Fijn dat het nu goed gaat met haar! Hier gaat het ook wel iets beter hoor... zit lekker tv te kijken! Is je gesprek goed afgelopen engeltje?
Ja dat wel voor zover afspraken worden nagekomen, eerst maar eens zien.....Echt leuk joh dat mensen ineens weer vrienden willen zijn als je gaat trouwen, ben benieuwd hoe het daarna gaat!
Ja, maarja als mn mannetje er vrede mee heeft dan sta ik achter hem. Het gaat tenslotte om zijn familie...
ha dames, thanx voor alle aanmoedigingen, hopenlijk komen ze door en zwemmen ze er iets harder door Engeltje, wat vervelend, problemen met de schoonfamilie! Goed dat je achter je ventje staat, dat is het belangrijkste. Ik heb geen idee wat er aan de hand is bij jullie, maar ik heb zelf allerlei problemen gehad met mijn eigen familie en ik denk altijd: ik doe alles wat ik kan om mijn goede wil te tonen en altijd het laatste gebaar te maken. mocht het dan mislopen op de een of andere manier dan kun je later er altijd op terug kijken met het idee dat het niet aan jou heeft gelegen, jij hebt er alles aan gedaan. voor mij heeft die gedachte altijd goed geholpen als het weer eens zwaar was. daardoor kon ik wat makkelijker "slikken" en weer doorgaan en de dingen makkelijker langs me heen laten gaan. veel succes er mee, ik kan me voorstellen dat de weken voor een bruiloft al erg spannend zijn, zeker als je ook nog eens misschien zwanger bent en dan nog problemen hebt met je schoonouders. het zijn toch mensen die je er graag bij wilt hebben op zo'n dag, vooral voor je kerel. @ pluus: ik mis even iets?? waarom zou een wildvreemde denken dat je zwanger bent?
@ wolkje: De ruzie was met zijn oma en dat is nu wel aardig bijgelegd....Maar wat zijn ouders hebben gedaan zal ik echt niet vergeten en hij ook niet....ga hier niet het hele verhaal neerzetten en ik hou ook de goede vrede voor mijn mannetje maar ondertussen kook ik van binnen....Het zal ook allemaal wel verergerd zijn bij mij nu door spanningen, maar ik vertelde het verhaal aan mijn mamsie en zij wilde ze eigenlijk gelijk opbellen om te vragen waar ze mee bezig zijn....Voor mij heeft ze dit gelukkig niet gedaan.. Achja, ieder huisje heeft zijn kruisje! wil het nu allemaal gaan vergeten voor mn ventje want inderdaad zijn ouders moeten er gewoon bij zijn!
Omdat ik een behoorlijk dikke buik had van de buikpijn... Je ziet dat altijd gelijk bij mijn buik.... Echt heel irritant!
Probeer het te vergeten en te genieten van de voorbereidingen. Als er toch nog irritaties zijn op de dag zelf... gewoon naar iemand anders gaan en van je geluk genieten! Je kunt ze best 'negeren' op zo'n dag want je wordt geleefd!
ja dat komt helemaal goed hoor, dr is nu over gepraat en nu moet het voorlopig klaar zijn! Heb trouwens nog steeds een raar gevoel van onderen, net alsof je megaveel afscheiding hebt, maar dat het eigenlijk wel meevalt als je voelt....Is het al zondag?
Hahahaha lekker! Ik ga slapen... laten we deze dag maar snel vergeten!! PS jullie hebben me wel weer opgevrolijkt! Tnx!
Dag meiden, Weer thuis na de eerste bijeenkomst van mijn Master opleiding. Pfffffffffff uitleg van het meesterstuk.... Nou, ik kan mijn borst wel nat maken en mijn sociaal leven op een laag pitje zetten het komende schooljaar!!! Wat gaat daar veel werk in zitten! Maar goed, dat komt wel... Ovu testjes gedaan, maar nog geen knaller gehad. Even lekker rusten in de bank met de laptop nu en dan zo heerlijk slapen! Grts jufaman
In dat geval moet je misschien wel naar de dokter.., want als het je neus uitkomt is er wel iets aan de hand...
hahaha ja laat ik dat dan maar eens doen ja hahahaha Heb net gelezen dat je ook sneller neusverkouden kan zijn tijdens je zwangerschap....zou het dan toch? Was eigenlijk op zoek naar goeie tips om ervanaf te komen zonder neusspray (ben ik aan verslaafd geweest ) Hier iemand nog tips naast de handstand, stomen, ui naast je bed en dampo? Echt erg, ik snak gewoon naar goede neusspray, maar het mag gewoon echt niet. Het maakt mij echt niet uit hoe ziek ik ben, maar als mn neus dichtzit kan ik echt in paniek raken.... Jeetje das pas echt tot laat naar school! Is dat voor 1 jaar, of langer? Veel succes ermee! En voor degenen die al naar bed gaan, weltrusten!
Ik heb er nu 1 jaar opzitten. En dan heb ik nog 1 jaar te gaan. Eerst zelf de hele dag lesgeven en dan van 18.00 tot 21.30 zelf naar school!!! Maar het went wel hoor...
En is dat dan iedere dag of maar 1 of 2 dagen in de week? Ik gaat ff atwt kijken en dan ook lekker slapen hoop ik! Truste!