Flier: dat valt allemaal best mee Bij jou hoor! Ik eet op een dag 4 boterhammen, een appel, ontbijtkoekreep, muesli, kop soep, ook echt meer dan ik van tevoren at. Toen was het een peperkoekreepje, twee boterhammen. Avondeten eet ik nog steeds evenveel (normale portie, ben savonds geen grote eter) Zo lang je merkt dat je het nodig hebt, je honger hebt of flauw wordt als je niets pakt, dan lekker eten. Dan heb je het nodig. Als je er maar op let dat je een beetje gezond eet, dus liever een boterham dan snoep, kan het echt geen kwaad lijkt me. En je gaat nu eenmaal aankomen! Je vk zegt het echt wel als het teveel wordt. Jen kunt ook aan haar vragen wat ze van je dieet vindt. Maar klinkt mij niet zo gek in de oren
Engeltje.. ik ben zelf dol op sinaasappelsap.. en ik ben ook opgegroeid met elke ochtend een glas versgeperst sap en heb dit zelf volgehouden toen ik op mezelf ging wonen. Ik haal ze bij de Makro, 15 kg voor iets van 12 euro. Ik doe daar ongeveer 3 a 4 weken mee.. afhankelijk van de hoeveelheid sap per sinaasappel... misschien een idee???
Het gaat ondertussen goed met m'n vriend, hij is onder regelmatige controle. Volgende week krijgt hij weer een ct scan en over twee weken weer een afspraak waar we de uitslagen horen. Het ziet er allemaal goed uit, maar die controles blijven spannend! Wel een leuk idee dat we een jaar na alle ellende straks een superbeeb in onze armen hebben als alles goed gaat! Oh en nog iets leuks: vandaag de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo! 9 maart mogen we, dus nog 4 weekjes geduld! Duurt lang!!!
mensen ik krijg honger als ik dat allemaal lees Oehh ik lust ook echt geen melk. Ik kan niet meepraten over dat eten helaas. ik denk alleen wel dat je moet doen waar jij je fijn bij voelt en als je denkt teveel te eten idd een overzicht maken en dan bepalen wat je zou moeten veranderen. Dank jullie voor de steun!!!
@ Flier: Das een hele goeie tip van jou, gaan ze alleen niet snel schimmelen dan? Want daar ben ik altijd een beetje bang voor.... Maar het gaat mij ook voornamelijk om gewone sinaasappels om op te eten, al is versgeperste sap natuurlijk ook heerlijk!
Wat vinden jullie trouwens van deze kinderkamer? ik vind hem echt supermooi! Ledikant - Commode Ambiente | Interbaby | Baby-Dump
Die is leuk Engeltje!! Heb ik ook naar gekeken!! @ Wolkje, fijn dat alles goed gaat met je vriend... over 4 weken al de 20 weken echo... wat gaat dat snel!! @ Dobber, meid jij kan er binnenkort ook over meepraten hoor meid... @ Flier, graag gedaan hoor!
Heb deze vorig jaar ook op de beurs zien staan, maar als je hem dus groter neemt zijn die grijze vierkanten lades die je eruit kan trekken, zo cool!!
engeltje wel een mooi kamertje alleen persoonlijk vindt ik die vierkante vlakken niks die zilveren bedoel ik.. voor de rest wel echt leuk ik hoop het pluus ik ga me computer uitzetten ik merk dat ik steeds meer depri wordt en me mannetje vraagt me elke 5 min of die iets kan doen voor me omdat ik steeds sipper ga kijken volgens hem. alvast slaap lekker iedereen voor strakjes
Ieder zijn eigen smaak hoor dobber! Hele dikke knuf voor jou meis, hoop dat je snel weet waar je aan toe bent en vooral dat het deze keer positief is!
Doe rustig aan Dobber... Succes meis! Ik ga ook afsluiten... zo lekker douchen en naar bed!! Slaap lekker allemaal!
Truste meiden! Nog even een vraagje: Gaan dr hier meiden op een zwangerscahpcursus en zo ja, welke? Gezien mijn man zo lief en betrokken is denk ik dat wij de cursus samen bevallen gaan doen...
@Engeltje: Ik vind het een leuke moderne kamer. Is weer eens iets anders! Wat betreft de sinaasappels... ik gebruik er 4 a 5 per dag (voor 2 personen) en bij mij blijven ze goed (zet ze alleen niet in een te warme kamer... en kijk goed of er geen beschimmelde tussen zit, want die moet je er direct uithalen voordat het over kan slaan op de andere sinaasappels). Zwangerschapscursus.. nog niet over nagedacht.., maar ik ga mijn vent echt niet mee krijgen naar een cursus samen bevallen. Weltruste allemaal!
Engeltje mooie kamer heb ik ook nagekeken alleen was de commode en ledikantje en dan moet je de kast er los bij kopen en dat werd wat duurder dan wat ik nu heb...en op de foto zie ik mijn spulletjes hihi tygertje dat heb ik ook.. elke dag kijk ik op het kamertje en dan word ik helemaal emotioneel..het voelt dan raar en fijn tegelijk omdat het nu ons babykamertje is en njet die van een ander heel apart maar het maakt het ook een stuk reeeler...heerlijk gevoel dat het heelmaal klaar is moeten allen nog gordijnen komen en wil toch een kleine vloerkleedke bij het bedje..ooh en doordat alle spulletjes etc er al staan ruikt het helemaal nieuw en ook een beeetje al naar baby... dobber sterkte...een hele dikke hcg knuffel van mij wolkje fijn dat het gosd gaat met je vriend..en idd straks jullie lichtpuntje engeltje ik ga niet op cursus niks voor mij meiden ze hebben leuke zwsch shirts bij kruidvat heb er vandaagg 4 op gehaald voor 5,99 p stuk..ze zitten heerlijk en ook fijn voor in de zomer het zijn tshirt en heb er nu een truitje onder met lange mouwen..een witte daar staat op made with love en egale zwarte.. Manlief vind de naam Djayson-Jayson niet meer mooi..Grrr..maar kwam gisteren eindelujk met een leuke naam Riley..vind het steeds mooier worden zucht als hij maar weer niet weer verandert van mening soms lijkt het wel of hij last heeft van hormonen pfff huishoudbeurs..wil gaan met mijn moeder maar twijfel nog.. morgen weer na de vk ben benieuwd.. slaap lekker meiden
Met kast erbij komt ie op 500 zag ik staan... Ja moet echt een heerlijk gevoel zijn, een mooi kamertje voor jullie eigen kleine ukkepuk! Heb de shirts gezien idd, hoe vallen ze qua maat? Jammer dat hij de naam niet meer mooi vind, maar Riley is ook heel mooi hoor!