Ik hoef gelukkig maar 1 dag per week 's avonds naar school.... Dus dat valt weer mee! Trusten allemaal!
@ pluus: oh wat balen! en wat een lef van zo'n vrouwtje! Ik zou echt nooooooit tegen iemand zeggen dat ze zwanger zijn als je ze niet kent. sommige mensen! grrrr! volgende keer gewoon het ei liedje tegen haar zingen. of zeggen: "ja inderdaad, leuk he, van een tweeling! en heb je toevallig een zure bom met slagroom voor me??" en dan eens kijken hoe ze kijkt sorry, word een beetje melig van die verhalen over slijm, snot en eieren! over eieren gesproken, die van mij doet verrekes zeer! Ik ga dus lekker mn bedje in. Trusten meiden! en engeltje: goed dat je er zo in staat! en lekker links laten liggen, het is straks jullie dag! En met jullie bedoel ik natuurlijk jullie 3tjes hopelijk slaap lekker!
Ah shit! Ze hebben net op het nieuws van omroep brabant verklapt wie er dood gaat in gtst vanavond!!!
wie dan??? @engeltje...duurt lang he zondag...ik weet het..alleen denk zelf dat ik zondag geen test hoef te doen...heb geen last meer van symptonen dus misschien was het toch de aankondiging van mijn ongi die er zondag aankomt als het goed is....maar het kllinkt bij jou nog steeds spannend...nog 4 en halve dag wachten... Liefs
Ik zal het nog niet vertellen hier, wellicht zijn er dames die het niet willen weten. Niet echt heel spannend vind ik verder, geen heel belangrijk persoon maar alsnog vond ik diegene altijd wel leuk. Wel stom dat ze zoiets op het nieuws vertellen! Maargoed, zo'n hele trouwe fan ben ik nou ook weet niet. Danty: houd moed! Wellicht nemen de symptomen af om dalijl weer keihard terug te komen! Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen
Ja dat is ook weer zo....tja ik wacht gewoon af of ik ongesteld word of niet....heb nu wel last van een enorme schoonmaakuitbarsting...
@ danty: kan je niet even bij mij thuis poetsen dan? haha Ik heb zelf ook 1 dag gehad dat ik niks voelde, maar nu is alles weer terug en mn borsten worden steeds gevoeliger. Denk wel dat als het toch niet zo zou zijn dat ik de volgende maand ook minder met met alle kwaaltjes bezig ben....naja dat hoop je dan haha Ik weet nog steeds niet wie er doodgaat, maar nu je zegt dat t niet een heel belangrijk persoon is vermoed ik Rosa.....ben benieuwd!
hahahaaha....nja ik weet bijna zeker dat het niet zo is...ben ook niet meer zo druk in me kop ermee...dus tja...ach volgende maand weer een ronde.... Enne ja het is die persoon
Hallo lieve meiden! Ik doe ook weer even mee hoor Ik heb zojuist de afspraak bevestiging voor het eerste verloskundige bezoek ontvangen. Mijn zwangerschap lijkt nu steeds tastbaarder te worden. Mijn klachten zijn wel heel wat minder, dus ik heb nu ook niet echt meer het gevoel dat ik zwanger ben. Het is dat twee zwangerschapstesten mij dit hebben laten zien...maar verder voel ik mij prima. Ik ben alleen gauwer moe, moet veel plassen en wordt steeds vergeetachtiger. Ik heb vandaag ook maar de nodige anti striae spulletjes ingeslagen. Daar kun je vanaf he begin van de zwangerschap blijkbaar al mee beginnen. Verder overweeg ik om mee te doen aan moeders voor moeders. Ooh..en verder heb ik morgen om 15u een sol. gesprek!! Zo spannend en tegelijkertijd zo vreemd om die te voeren terwijl ik zwanger ben en hier ook van weet. Ik houd niet zo van dat ''achterbakse'' gedoe...maar ja..maar ja. Ik wil zo graag weg bij mijn huidige werkplek en ben zo ontzettend toe aan een nieuwe, andere uitdaging die aansluit bij mijn opleiding. En ik had de brief al geschreven voordat ik zwanger was of hier van af wist. Als ik aangenomen word, is het alleen maar goed voor mij. Het betreft een interne vacature, dus mijn onbepaalde contract blijf ik dan gewoon behouden. Hoe cool zou dat zijn joh! Maar goed...genoeg over mij. Ik lees bijna iedere dag wel eventjes mee en vind het erg spannend dat er op de korte termijn flink getest gaat worden Het zou zo leuk zijn als er meer meiden ook geluk zouden hebben! Trekken jullie de spanning nog een beetje?? Kunnen jullie het geduld nog een beetje opbrengen?! Hoe is het verder?? Ooh...en ik merk dat ik een voorliefde voor noodles aan het ontwikkelen ben! Normaal gesproken eet ik 's morgen netjes 2 boterhammen met kaas en vaak tussen de middag een kommetje yoghurt met muesli...maar eh, ik krijg er n afkeer tegen! Ik eet het nog wel hoor, maar het smaakt me niet meer zo goed als voorheen. Dus net van die handige zakjes noodles bij de AH gekocht en er heerlijk een kommetje van opgesmikkeld...jummie! Nou meiden, fijne dag!
Heej Liz, wat fijn dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dat zo! Hier gaat het ook weer beter... had gisteren echt een vervelende dag! Ben nu weer helemaal vrolijk hoor! Op de site van gtst staat ook dat Rosa gaat stoppen... ik vind het wel jammer moet ik eerlijk zeggen!
Gelukkig heb je vandaag een betere dag Pluus. Ik heb je verhaaltjes gisteren gelezen en ik begrijp helemaal dat zo'n heks je op zo'n moment het bloed onder je nagels vandaan kan halen! Maar ja, die vrouw weet verder natuurlijk ook niet beter en bedoelt het waarschijnlijk alleen maar goed. Toch neemt het niet weg dat dat soort opmerkingen zonder dat je iemand kent of op de hoogte bent van iemand zijn situatie, behoorlijk gewaagd zijn. Ik zou me er nooooooit aan wagen in ieder geval, voor je het weet veroorzaak je een pijnlijk of kwetsend moment. Ja, ik mag tot dusver afkloppen voor wat betreft vervelende kwaaltjes. De eerste 2 tot 3 weken had ik er veel meer last van, kon ik er bijna niet meer omheen! En nu krijg ik de neiging om nogmaals te gaan testen voor de bevestiging hihi. Ik heb net eens wat van die zwangerschapsolie tussen mijn handen gewreven....heerlijk spul! Ik heb die van Weleda gekocht. Ik kan niet wachten tot ik morgen ochtend onder de douche vandaan kom En ojeeeh, arme Roza! Zij heeft overigens wel heeeel lang in GTST gespeeld.
Ha meiden! Hier begint het gek-worden-tot-nod weer langzaam op gang te komen. Ik ben normaal helemaal niet zo'n fanatieke met rare gevoelens etc en ben altijd vrij nuchter. Maar nu! Het lijkt wel alsof wanneer je er voor kiest om zwanger te worden er een knopje om gaat waardoor je een tweede persoonlijkheid krijgt in de vorm van een onzeker tukje dat bij elke scheet denk: wat voel ik, aaaaaah!! Ik had gisteravond en vandaag echt enorme ei pijn! Kon vandaag niet eens fatsoenlijk opstaan of gaa. Zitten, het voelde echt alsof er iets enorm op knappen stond. Au!!! Gelukkig zakt het nu weer wat af. Ik ga er dus vanuit dat t eitje nu gesprongen is... Gisteravond nog flink geklust dus hoop dat die z'n best gaan doen. En over dat gek worden: ik heb net ongeveer een uur zitten opzoeken wat er precies gebeurt bij ovulatie en bevruchting en alle hormonen en de productie daar van. Stukje biologie ophalen dus hahaha! Maargoed, afwachten.... Vanavond wel ff kijken hoe rosa dood gaat
Wat fijn liz dat je je zo goed voelt! En wat spannend nu die echo steeds dichterbij komt Ik kan me voorstellen dat je nog wel een keer wilt testen, zeker als je niet zoveel kwaaltjes meer hebt, maar het zit vast goed! Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter Pluus! Die rare mensen ook altijd die zulke opmerkingen maken! Heb t ook een keer gehad hoor en toen ik zei dat het niet zo was toen kreeg ik een preek over dat ik moest gaan lijnen! Doe ik dus al mijn hele leven zown beetje ! Gewoon maar snel vergeten meid! Hier ook wel weer wat beter en in ieder geval geslapen vannacht, heerlijk dat kan je echt goed doen!
Haha Wolkje; adem in, adem uit! Het is toch ook spannend allemaal. Alleen al de keuze om er samen voor te gaan. Dat is wel een keuze die je ineens heel anders naar dingen laat kijken, die je een stuk bewuster maakt van alles waar je mee bezig bent en alles in je lijf. Dat waar je je eerder niet druk over maakte, waar je niet bij stil stond en waar je niet bij nadacht, daar sta je nu wel continu bij stil. Er gaat nu eenmaal een knop om als je besluit samen een kindje te willen krijgen. Als je per ongeluk zwanger raakt, dan gaan al die signalen waarschijnlijk gewoon langs je heen, want je bent er niet mee bezig. Dat zal ook wel de reden zijn dat men in zo'n geval pas vrij laat achter een zwangerschap komt. Probeer er van te genieten en laat alles lekker op je af komen. Deze periode vergeet je je leven niet meer! Ik vind het nu al jammer dat de dag dat ik er achter kwam dat ik zwanger was al weer voorbij is. Al is het nog maar net een week geleden haha. Dat is zo magisch! En de tijd daar voorafgaand ook.
@ wolkje: ja echt spannend hoor en bij jou duurt t echt nog wel ffies, ik zal met je mee aftellen! hihi nou geef ons maar even biologieles dan Ahh die arme Rosa, echt niet leuk!
@Liz, heel veel suc6 morgen met je sollicitatie gesprek. Blijft altijd spannend, toch. Ik dacht niet dat ze mogen vragen naar je plannen omtrent zwanger worden en je hoeft er in deze fase volgens mij ook niets over te melden.... Ik ga voor je duimen! Vorige periode voelde ik heel veel 1 week voor mijn ongi... gevoelige borsten, veel plassen, wat steekjes... en nu voel ik helemaal niets. Nou ja... beetje buikpijn en wat verkouden/hoofdpijn, maar dat schrijf ik toe aan stress (binnenkort een examen). Ik hoop dat het snel zondag is.. want ik ben superbenieuwd naar jullie tests!! Ondanks dat ik zelf geen enkele aanwijzing heb dat ik nu zwanger zou zijn, kan ik er enorm van genieten om de verhalen te lezen van degene die wel aanwijzingen hiervoor hebben.
Thnx Flierefluiter, zal ik zeker nodig hebben! Maar eigenlijk heb ik er ook gewoon best wel zin in. Het is gewoon heerlijk om in werking te zetten om weg te gaan waar ik nu werkzaam ben. En Engeltje, lees net ook jouw stukkie! We zaten waarschijnlijk tegelijkertijd te typen haha. Inderdaad fijn dat ik me nog zo goed voel, afkloppen! Ik heb 2 keer positief getest, dus het zal idd wel goed zitten. En onder die vermoeidheid en het vele plassen kom ik ook niet uit...zit vast wel snor. Ik heb heerlijk een paar daagjes vrij. Kan ik alles eens rustig door laten dringen. Ik heb alleen komende maandag een agressie training. Ik weet nog even niet wat ik daar mee moet. Ik heb geen zin om enige risico's te lopen met bepaalde oefeningen. Misschien moet ik de trainers van te voren maar even inlichten ofzo. Ik heb eerder van die trainingen gehad en er zitten wel wat oefeningen tussen die mij nu te denken geven. Hmm..ik heb nog even om er over na te denken. Daarnaast ben ik vorige week weer eens wezen sporten en toen merkte ik al dat dit niet meer op mijn oude niveau mogelijk was. Snel duizelig en moe. As vrijdag heb ik een afspraak met mijn trainer, dan gaan we een speciaal zwangerschapsschema opstellen zodat ik heerlijk fit mijn zwangerschap in kan gaan. Vind ik toch wel belangrijk! Zo..ik ben weer lekker actief geweest vandaag op het forum
@ Liz: fijn om te horen dat het goed met je gaat! Houd ons op de hoogte!! Ik ga straks lekkerrrrrr klussssen!!!