Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Wolkje: Mooi zwanger buikje hoor, echt een mooi bolletje!
    Denk zowieso dat het moeilijk is om buikjes met elkaar te vergelijken, ligt er zowieso aan hoe je bouw is natuurlijk. Denk dat ik wat meer richting de bouw van Danty ga ;)
    Ik zal ffies kijken of ik een fotootje kan plaatsen van een paar dagen geleden, moet ik hem eerst ff op de computer zetten ;)

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja ik ben zelf ook niet mager dus misschien dat je daarom het verschil zo goed ziet bij mij...ik heb natuurlijk al wat vet er zitten:p
    Maar dacht zelf eerst van ach maak pas foto´s als ik rond de 25 wk zit ofzo maar mijn omgeving zei dat ik nu al foto´s moest maken omdat ik toch echt aan het groeien ben en niet van de darmen of het eten want dat doe ik bijna niet hahahaha..dus vandaar en ben blij dat ik toch foto´s heb genomen want idd het verschil zit er zeker...

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, mooie foto hoor! Je kunt het idd al goed zien bij je. En die buik wordt vanzelf een nog grotere babybuik hoor. Nu heb je er nog geen ongemak van, dus geniet er lekker van. Straks kun je je niet eens meer fatsoenlijk omdraaien in je bedje....grrrr!

Engeltje, dat darmenbuikje gaat straks vanzelf over in een mooie bolling, dan verschuiven je darmen naar ergens achter in je nek en eh..heb je daar op een andere manier weer last van! Ik zal mijn vriend vanavond eens vragen of hij een collage van de afgelopen maanden wil maken. Dan kun je waarschijnlijk goed zien hoe dat darmenbuikje over gaat in een echte dikke, vette babybuik en hoeveel tijd daar tussen heeft gezeten muhaha! Ik ben hier zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou hier is mijn buik zoals ie een paar dagen geleden was en heb er ook nog maar een foto bij gedaan van de 2e test die ik had gedaan;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Liz: Ja vraag hem dat maar, ben benieuwd!!

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    mooi hoor...en straks ga je echt het verschil zien..gwn elke week proberen foto te maken :D

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ga ik zeker doen Danty! Denk dat als ik nu een foto maak dat je echt schrikt van dat darmenbuikje haha, maar heb geen spiegel ofzo zodat ik zelf een foto kan maken....

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik maak altijd met me foon en ga bij het raam staan hahahaha..dat weerspiegelt het ook en dan maak ik er een paar en de mooiste bewaar ik en de rest gooi ik weer weg;):D

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha goeie tip Danty ;)

Willen jullie trouwens allemaal een fotoshoot gaan doen aan het einde van je zwangerschap net zoals Liz? Ik denk dat ik het wel wil laten doen en als ze erg mooi zijn, dan gebruik ik ze denk ik ook voor op het geboortekaartje....

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Met een strijkplank en de zelfontspanner kom je ook een heel eind. Zo maak ik tot nu toe al mijn foto's. Ik zal morgen ofzo nog eens een foto maken, of zometeen nog even...moet namelijk nog een berg was weg strijken. Met strijk ontwijkend gedrag aan het vertonen nu....

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ja alleen ik doe geen prof shoot maar mijn stiefvader heeft ook onze trouwfoto´s gemaakt en die zijn zooo mooi geworden dus heb hem toevallig net gebeld om te vragen of hij dit ook wil doen maar dan van de zwangerschap...haal een leuke set kleding en bewaar zo shirt wat ik van de KV heb gekocht...Hij heeft zo´n hele dure camera(heb er geen verstand van) maar goed weet dat ie hele mooie foto's maakt...:D

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    bah strijken:p...

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Aaah Engeltje, mooi hoor! Ooh...en hij gaat alleen nog maar meer groeien, bereid je maar vast voor. Je schrikt je rot als je weer een nieuwe foto van mij ziet hihi

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Mee eens, heeeeeeel erg mee eens! Bleegh...

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    hahahahaha

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Danty: Heb zelf ook zo'n camera dus weet wat je bedoelt hahaha

Bij ons heeft de man van mijn man zn nichtje de foto's gemaakt en hij is net zo'n pietje precies met foto's als ik dus denk dat we het ook weer aan hem gaan vragen.....
    Ben ook zo benieuwd hoe zij straks op onze zwangerschap gaan reageren! Hebben een hele close band met ze, dus vind het erg lastig om het verborgen te houden, komt wel ff goed uit dat ik niet kan praten nu hahaha

@ Liz: Ik heb ook nog strijk liggen hoor mocht je jezelf vervelen :p

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje...ik was in net zo'n goede bui...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    hahaha, ja uhhh sorry! :D

Had mezelf voorgenomen om ook wat in t huisje te doen vandaag als ik me wat beter zou voelen, maar voel me gewoon nog niet echt beter geloof ik ;)

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik had dit dus ook...maar heb vandaag weer een zeer slechte dag:(..dus helaas...gelukkig moet ik vanaaf naar de verloskundige..weer even naar zijn hartje luisteren..bah maak me ook weer druk of het allemaal nog goed zit..vanochtend spoot de thee eruit moest er later wel om lachen..leek net een film hahahaha....:)

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ahh Danty toch, het houd ook maar niet op he! Maar het is vast allemaal wel goed met je kleine ukkepuk hoor!
    Dikke knuf voor jou!!

Hebben jullie trouwens al veel kleertjes gekocht meiden?

Deel Deze Pagina