Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heerlijk he die uitspraken van kinderen! Haha

Ohhh boerenkool, das lekker! Het water loopt ervan in mn mond! Goed idee voor morgen :D
    Mijn mannetje komt net thuis met pizza's...ff in de oven en dan lekker smikkelen! Of wil je liever ruilen met eten wolkje? ;)

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker veel gekletst vandaag zeg!!!

En prachtige buikfoto's!!! En Danty.. wat een mooie, complete kamer heb jij al! Echt heel gaaf!

@Hier: vandaag heel moe... ben blij dat mijn werkdag voorbij is. doordat continu de verwarming loeit heb ik lekker hoofdpijn gekregen (en helaas was het ook zo druk dat ik niet voldoende heb kunnen drinken). morgen moet ik 2,5 uur reizen met OV om naar een lesdag te gaan, en dan 's middags weer terug. ik kijk er niet naar uit... *zucht*
    vanavond maar lekker chillen op de bank en 'wie is de mol' kijken. :)

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    dankjullie wel..ja ik erg ongeduldig:):) en snel met alles hihihi..maar dat komt ook een beetje doordat ik alles f wil hebben omdat ik al 2x in het zkh ben beland

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Kan al niet meer! Is al opperdepop! Maar heb wel wat over, dus je mag best langskomen ;)

Overigens een tip voor iedereen die van rookworst houdt: bij de Lidl hebben ze verse rookworst (in de koeling) en die smaakt echt precies als de worst van de Hema! Met zo'n lekker knapperig velletje! Mmmm!

Ik moet de keuken opruimen... Echt zo'n zooi! Geen zin in!!!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet wat je zegt! ;)
    Zal de tip in mn achterhoofd houden!

Moet zeggen, t pizzatje ging er toch best in vandaag :)

6. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekkah!! Morgen mag ik weer pizza (want dan is het vrijdag!)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: dr ligt er hier nog 1 in de vriezer ;)

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhaa... heb net gegeten... heel braaf: rijst, groenten, kip en sausje...

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maarre.. welke smaak heb je liggen??? :D

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Liz.. moooi buikje!!
    En... hoe kun je die foto's wissen dan die opgeslagen worden? ik zit ook aan mijn limiet maar weet niet waar of hoe ik die opgeslagen foto's terug kan vinden...

Betreft het geboortekaartje... ik heb precies dezelfde tekst!! ;) Alleen dan in het fries...!
    Heb hem van de week weg gestuurd naar de drukkerij en krijgen binnenkort een 'proefmodel' thuis...!

Mijn tekst is dan..
    Sa moai
    Sa leaf
    Sa lyts
    Sa fan ús

Ga ff zoeken of ik het kaartje ergens online kan vinden ook! ;)

@Danty.. mooie kamer meid!

@rest.. ik heb niet alles bijgelezen.. ben kapot..! ;) Zo snel eten.. douchen en dan op bed!

Zo vaag.. misschien herkend iemand het hiero.. sinds maandagavond.. had net gedoucht.. had ik jeuk aan mijn billen aan de binnenkant.. net boven de knie.. dus ik jeukte een beetje (zonder nagels..) en deed me pijn!! Dus ik kijken.. was het daar.. beide billen KNALrood!
    Net alsof er allemaal haarvaatjes gescheurd waren ofzo.. dus ik dacht misschien te warm gedoucht..!
    Die nacht.. kon ik niet slapen want als ik op mijn zij lag.. want tegenwoordig bijna alleen maar lekker slaapt.. lagen mijn billen op elkaar en dat brandde!!

Daarna viel het weer mee.. gister ineens.. op mijn enkel.. dikke jeuk! Ook rood..!
    En afgelopen nacht.. op de kop gestaan van de jeuk!! Weer... mijn billen!!
    Zal s kijken of ik een foto kan maken strakjes.. zien jullie wat ik bedoel..
    Het jeukt zoooo!! Probeer het al wat vet te houden dacht misschien te droge huid ofzo.. maar... alleen op mijn billen!! (en mijn ene enkel nu...)

HELP!!! PLEASE... word gek van de jeuk af en toe.. ook niet altijd... vage rotzooi... ;)

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Tonijn!

Ook lekker kip met rijst en groentjes :)

Klopte jullie voorgevoel trouwens over of je een jongetje of meisje krijgt?
    Ik heb sterk t voorgevoel nu dat t een meisje wordt... Ben zo benieuwd!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
  13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Alleen dan geen Thomas maar Jesse natuurlijk!! :D

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Net bij vk geweest..alles was weer goed en hartje♥klonk erg goed en meneertje was ook bij de vk druk aan het schoppen/slaan tegen de doppler.we moesten ff wel lachen...alleen weer 2 kilo afgevallen tot nu toe 12 kilo:(..mja urine,ijzer etc is goed dus heb geen uitdroging gelukkig:D

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: he wat vervelend zeg!! Heb zelf een hele gevoelige huid, maar wat jij beschrijft herken ik niet.... Misschien door de kou ofzo?

Misschien helpt mentholpoeder voor verlichting?
    Op waterpokken wordt ook wel eens maizena gedaan tegen de jeuk, dat heb je misschien wel in huis... Sterkte ermee beertje!

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
  17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mooi kaartje beertje! Lekker fris en fruitig :)
    Nee bij jou klopte het niet, dat weet ik nog wel haha ;) al aan het idee gewend ondertussen?

@ danty: wat fijn dat alles goed was en voorsl ook dat je niet was uitgedroogt! Hele opluchting voor je waarschijnlijk!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Beertje.. Heeeel mooi kaartje!

@Engeltje & Liz.. Oke bedankt, we zullen zien ga het bijhouden, ga vanaf morgen of overmorgen ook met ovulatietestjes beginnen... Tempen om 07:35 en ovulatietestjes om 17:00. Als het deze ronde niet raak is... dan weet ik het ook niet meer... :D

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Lief kaartje!!!! Ennuh... ik zweer bij zinkzalf! Helpt bij schrale huidplekken!!! (die ook kunnen jeuken!)

@Danty: Fijn dat alles goed was met je beeb..., maar 12 kilo kwijt??? Jij bent straks gewoon superslank na je bevalling!!!

@Engeltje: LEKKAH!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: jij ook een mooi schattig kaartje zeg :D

@ ukkie graag gedaan meis en denk ook aan de rest van de tips he haha, vooral die bios is een aanrader

Deel Deze Pagina