Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, wat gaaf van je echo!! Goed nieuws dus!!! Geniet er lekker van!!

@ Engeltje, ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet praten beu bent... heb je wel antibiotica tegen de keelonsteking of niet? Als je geen vooruitgang krijgt wel terug gaan naar de huisarts he!!

@ Wolkje, wat spannend van die vrienden!! Zou wel leuk zijn!!
    Ennuh je voelt je kindje al... GAAF!!!!
    Over dat je bang bent dat je je mond voorbij praat... wij zeggen gewoon dat we het niet weten... niemand die verder vraagt... Wie weet een tip?

@ Hier weekend!!!!!
    Ik ben er zo aan toe... heb weer heel de week gewerkt maar het is zoooo zwaar! Ben alweer heel de dag misselijk door de vermoeidheid!! Hoop zo dat die arboarts volgende week een beetje aardig is en me goed kan helpen!!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: vind t echt knap hoor als je het niet wilt weten!
    Je zou het wel zeggen dat je vriendin zwanger is....leuk, kunnen jullie lekker samen zwanger zijn ! :) Wat geweldig dat je die kleine weer hebt kunnen voelen!

@ pluus: ik hoop het ook voor je meis! Geef gewoon goed aan waar je jezelf nu wel en niet prettig bij voelt, dan komt het vast goed :)
    Ik heb geen antibiotica gehad want het is een virale keel onsteking en daar helpt t dus niet tegen helaas.... Mag als ik veel pijn heb een paracetamolletje en voor de rest moet ik het met huis tuin en keuken middeltjes doen....

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    pfff echt waar Engeltje? Balen!!

Ik zou toch, als ik jou was, maandag terug naar de dokter gaan... Bloed en slijm bij praten is echt niet goed hoor!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ben ik dan niet zown zeikerd? Dat bloed komt gewoon door het vele hoesten en niezen denk ik, maar dat slijm daar lijkt echt geen eind aan te komen.... Weetje morgen moet ik ( naja nu mn man dus ) toch bellen voor de bloeduitslag van de 5e ziekte, dan kan hij gelijk ff vragen of dit wel normaal is dat t al zolang duurt. Kan nu 6 dagen niet praten, maar ben al ruim 10 dagen zo erg aan t hoesten...

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Bedenk me net.... Had vandaag moeten bellen...pff als je thuis zit heb je echt geen besef van de tijd :S

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lieve schat, natuurlijk ben je geen zeikerd! Zeker nu je zwanger bent niet... je moet niet te lang met ontstekingen etc rondlopen... dat is niet goed voor je!!
    Meid, ga maandag echt langs de dokter!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok, dan ga ik dat doen als het dan nog niet beter is.... Voel me altijd al zo'n miep als ik naar de ha ga.... Hihi heb wel eens 6 weken rond gelopen met een gekneusde voet, tenminste dat dacht ik. Achteraf bleek mijn middenvoetsbeentje gebroken te zijn...

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Haha, als je zo'n doorbijter bent gewoon naar de ha gaan hoor! De ha ziet menen die van minder last hebben dan jij!

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Pluus.. dat kaartje kun je volgens mij in elke gewenste kleur krijgen meid! Was ook helemaal ons ding.. we hadden beide afzonderlijik van elkaar i de mappen gekeken en deze vonden we beide het mooiste! :D
    Dus we waren er snel uit..! :D

@Engeltje.. hupsa.. naar de dokter meid...! Ontstekingen zijn nooit goed en nu helemaal niet zo lang..! ;)

@Sita.. geweldig dat je een mooie echo had meid!!

@iedereen... weet niemand hoe ik mijn foto's kan vinden/verwijderen.. normaal zou ik een foto posten met wat ik op mijn scherm heb.. maarjah dat gaat niet meer..! Zit aan mijn limiet... ;)

@hier....

Ben DOOOOOOOODMOE!!! ;) Echt.. af en toe denk ik ow dit trek ik niet meer man.. lange dagen.. vroeg eruit.. pfff....
    Maar dan ga ik even half uurtje plat als ik thuis kom en dan denk ik.. ach stel je niet aan man! ;)

Zooo leuk... zat gisteren helemaal uitgeput op de bank.. had net gedoucht.. badjas aan.. hand op mijn buik..!
    En kreeg me toch een schop joh!! :D Serieus... ik schrok me wild!! Hij is wel vaak aan het rommelen en trapjes geven af en toe.. maar zo hard!
    Nou.... dat kan dus ook!! :D

Zo lief...!!

Nou... zal ff eten maken nu.. tot strakjes miss!!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok, ok ik ga maandag terug :)

@ beertje: gewoon lekker aan die vermoeidheid toegeven als je thuis bent hoor! Je beebje wilde je ook gewoon een schop in de goeie richting geven ;)

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer is er volop gekletst vandaag :) Gezellig hoor! Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet alles even goed heb gelezen... maar wil toch op een paar mensen reageren.
    @Sita: Gefeliciteerd meis! Fijn dat je een duidelijk hartje hebt kunnen zien! En nu je weer wat vooruit gezet bent, zitten we weer dichter bij mekaar...
    @Engeltje: Beterschap meis!
    @Wolkje: Ik zeg een jongetje... gebaseerd op deze foto dan he.. en wat ik begrepen heb van de NUB theorie, maar ben zeker geen expert.

@hier: ben net een kwartiertje thuis.. was vanochtend om 5 voor 7 al bij de bushalte.... toen een reis van ruim 2,5 uur... van 10 tot 16 les gehad... en na een reis van ruim 2,5 uur weer thuis... ik ben KAPOT! Nu lekker met een glas versgeperste jus op de bank en een pizza. Fijne avond allemaal!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: thnx meis! Geniet maar lekker van je rust en je welverdiende pizza!

Heb trouwens vandaag voor het eerst een pendel aangevraagd, ben benieuwd wanneer ik iets hoor en wat de uitslag is.... Wordt t een jongen of een meisje?

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Even ons lijstje er weer bij!

2 Februari: Jufaman - 31 jaar - Ronde 13
    5 Februari: Dream4 - 23 jaar - Ronde 3
    7 Februari: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9
    2 Maart: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8

Zwanger
    Liz81 - 30 jaar - Ronde 1 - Uitgerekend 7 Mei
    Afspraken: 06-02 vk Bloed prikken ivm Rhesus

Beertje - 26 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 4 Juni
    Afspraken:
    * 21 feb. Pretecho!!
    * 23 feb. controle vk

Pluus - 30 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 16 Juni
    Afspraken: 27 Januari 20 weken echo

Danty - 23 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 16 Juli
    Afspraken: 09 feb Vk en 07 maart 2e 20 wk echo

Wolkje - 26 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 26 Juli
    Afspraken: 6 feb vk

Sher - 26 jaar - Ronde 6 - Uitgerekend 5 Augustus
    Afspraken:

Flier - 30 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 7 September
    Afspraken: 6 feb bloedprikken, 20 feb termijnbepaling

Sita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 22 sept.
    Afspraken:
    - 1 maart: intakegesprek en termijnecho!

Engeltje - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 3 na vmk) - Uitgerekend 10 okt.
    Afspraken: 5 Maart 1e afspraak bij de VK :)

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Heb het heel erg druk met mijn fulltime baan en mijn studie! Ik zit midden in mijn meesterstuk, dus weinig op internet.
    Mijn ei gaat komende week weer komen, dus we gaan lekker aan de klus!

Het lijstje heb ik even aangepast!

5 Februari: Dream4 - 23 jaar -Ronde 3
    7 Februari: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9
    28 februari: Jufaman81 - 31 jaar - Ronde 14
    2 Maart: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8

Zwanger
    Liz81 - 30 jaar - Ronde 1 - Uitgerekend 7 Mei
    Afspraken: 06-02 vk Bloed prikken ivm Rhesus

Beertje - 26 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 4 Juni
    Afspraken:
    * 21 feb. Pretecho!!
    * 23 feb. controle vk

Pluus - 30 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 16 Juni
    Afspraken: 27 Januari 20 weken echo

Danty - 23 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 16 Juli
    Afspraken: 09 feb Vk en 07 maart 2e 20 wk echo

Wolkje - 26 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 26 Juli
    Afspraken: 6 feb vk

Sher - 26 jaar - Ronde 6 - Uitgerekend 5 Augustus
    Afspraken:

Flier - 30 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 7 September
    Afspraken: 6 feb bloedprikken, 20 feb termijnbepaling

Sita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 22 sept.
    Afspraken:
    - 1 maart: intakegesprek en termijnecho!

Engeltje - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 3 na vmk) - Uitgerekend 10 okt.
    Afspraken: 5 Maart 1e afspraak bij de VK :)

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej Juf,

Goed om weer eens wat van je te horen. Veel suc6 met je meesterwerk... en veel plezier en suc6 met klussen!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ juf: zat toevallig vanmiddag aan je te denken! Succes met je meesterstuk en heel veel hcgtjes voor jou van ons!
    Hopelijk hebben jullie nu lang genoeg geoefend en lukt het nu dan echt! Dikke knuf voor jou!

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej juf, goed van je te horen! Veel succes komende week en vooral.. veel plezier!

Hier, pff.. eind vd middag gesport en nu in 1 keer goed verkouden! t zit me lekker vol.. Ik duik zo even onder een hete douche, hopen dat het helpt... En daarna lekker op de bank! Mannetje is vanavond aan het werk, dus moet er maar een gezellig avondje van maken met onze kleine uk en de hond!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sita.. ik lees net de tekst onder je banner
    27 jan: beeb is 2mm
    9 feb: beeb is 1,4 cm

wow.. dat gaat snel he!

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, ja die kleine is echt mega gegroeid! Had niet gedacht dat je al zoveel kon zien! Ow.. die armpjes, en beentjes, en dat hartje!... Ik smelt echt weer helemaal...

Ow ja, nog iets erbij.. er komen echt pukkeltjes om de hoek kijken. Mn huid werd al wat onrustiger, maar de kleine puistjes komen nu ook op mn rug en borst.. Ach ja. Hoop dat het mee gaat vallen. ;)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ow meiden, volgens mij ben ik ook aan de versgeperste sinaasappelen geraakt! Haha!

Ik las ergens dat iemand goedkoop sinaasappelen insloeg, waar was dat?

Deel Deze Pagina