Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: heerlijk he! Op naar de makro!
    Heb er ook alweer 2 op vandaag :)

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Sita, ik haal altijd een kist bij de makro voor iets van 12 euri (soms iets duurder, soms iets goedkoper), en daar doe ik ongeveer 3 a 4 weken mee, soms langer.

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wow, Flier! Jij bent ook alweer 10 weken!

Bedankt voor de tip, zal eens kijken of ik binnenkort bij de makro in de buurt kom. haha!

4. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... vandaag 10 weken... en ik raakte daarnet een beetje in paniek... ben ik nog wel zwanger???? ik had nog wat testjes liggen... dus heb er eentje gedaan.. en die werd meteen donker toen de vloeistof vochtig werd... dus ik ben weer gerustgesteld... :)

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, niet gaan stressen hoor.. haha! ik had van de week dat momentje, testje gedaan, sloeg lichter uit dan de week ervoor, omdat de hcg zo hoog is blijkbaar en de test hem dan niet meer zo goed pakt.. Dus ga lekker op je lichaam en je beeb vertrouwen. ;) Komt vast goed!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: daar ben ik soms ook bang voor hoor! Mag maandag weer testen met MvM...
    Je hebt trouwens wel een makropasje nodig dan he! :)

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, ja makropasje is in bezit! haha!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Okidoki, toppie :D

Misschien moeten we het topic een andere naam gaan geven... Het sinaasappeltjes topic

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hahahaha! Ja misschien wel een goede naam... of een topic openen met die naam over waar de sinaasappelen allemaal in de aanbieding zijn. haha!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ahahaha, weet je nu we het over sinaasappels hebben, ik krijg er trek in, ik neem er nog eentje, jullie ook?

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, nee ik ben over gegaan op een witte druiven/citroensapje.. haha! Heb nog 6 sinaasappelen, genoeg voor iets meer dan 2 glazen,.. en wil er graag dit weekend nog wat van hebben!

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit braaf aan mijn calcium te werken....

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hmm, het verlangen als ik je tussen mijn handen rol,
    De geur als ik je velletje eraf pel,
    De structuur en de smaak als ik je in mijn mond neem.....
    Wat ben je toch heerlijk, sinaasappel! :D

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    lol

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen ladies...

Hier al een glas versgeperste jus achter de kiezen.... Heb een lange dag voor de boeg, want ik moet keihard aan de studie.. over 2,5 week examen en ik heb nog bijna niets gedaan... niet erg slim van me.., dus nu mag ik extra hard aan de bak.

Fijn weekend allemaal!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: oei das kort dag! Maar wie weet blijft de lesstof het beste hangen zo kort daarvoor ;)

Ik ben gisteravond heel bang geweest dat ik ons ukje weer ging verliezen. Heb echt ontzettende buikpijn gehad, weet nu nog niet waar het vandaan kwam, maar ik heb gelukkig niet gebloed....hoop zobdat alles goed is van binnen en dat dit misschien een darmaanval is geweest ofzo.....ben er echt flink van geschrokken!
    Gelukkig is alles nu weer een stuk rustiger!

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is weer schrikken engeltje!! Heb vertrouwen in je lichaam.. hoe moeilijk dat soms ook is! Dikke knuf

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: ja ik heb het over het algemeen ook wel, maar bij zulke pijn, dan wordt ik gewoon echt bang, het hield ook dik een kwartier aan.... Ben daarna dan ook gelijk weer nasr de wc gesneld om te kijken

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, ik snap t wel hoor! Maar idd, heb vertrouwen in je lichaam.. ik had gisteren ook nog even die onzekerheid. Had in 1 keer weer krampen in de buik en lage rugpijn, dus hier sloeg de stress ook even toe, kwartier later ging t weer weg. Geen bloed, dus de uk zit er nog lekker. ;)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, engeltje! Lees net je mooie gedichtje voor de sinaasappel.. haha!
    Ik moet zo toch nog even naar de winkel, denk dat ik dan toch nog maar wat sinaasappelen mee neem. ;)

Deel Deze Pagina