Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb net ff rondgespeurd en waarschijnlijk is het toch gewoon bandenpijn. Er zijn mensen die heel erg gevoelig zijn in hun buik en die kunnen daardoor dus wat heftigere krampen krijgen.... Ben weer gerustgesteld, thnx jullie ook weer meiden :)

@ sita: haha ja mooi is ie hè ;)

Oh en meiden, het is nog maar in vlagen, maar er komt weer wat geluid uit mn keel af en toe :D nog even en de rust is weer voorbij voor mijn omgeving

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @engeltje.. Je zult wel geschrokken zijn zeg!!
    Gelukkig is alles goed :) dit is een plakbeeb, weet jet zeker :)

Voor mij komt de eisprong week er gelukkig aan, zo vervelend een lange cyclus!! Maargoed :)

3. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    ja, dat dacht ik ook al dat het toch bandenpijn zou zijn... had er in het begin wat meer last van, later iets minder en nu dus weer meer. maar goed, ben dan ook alweer 8 weken vandaag! :)
    Zal zo even 2 buikfoto's plaatsen, 1 van het begin en 1 van nu.

Trouwens fijn dat je weer iets geluid uit je keel krijgt! Niet teveel in 1 keer doen he, haha! Maareh.. de rust voor je omgeving is dan misschien weg, maar dan keert ie hier weer terug. haha!

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou, Ukkie! Dan weet je weer wat te doen! Veel plezier.. ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ uk: ja was er echt flink van geschrokken, had al wel een paar keer eerder van die flinke krampen gehad, maar dat duurde hooguit 5 minuten. Dit moet idd gewoon een plakbeebje zijn! Ben blij als ik maandag de nieuwe zwangerschapstest weer achter de eug heb ;)
    Vervelend dat je zi'n lange cyclus hebt meis, merk je al wat aan je temp?

@ sita: ben benieuwd naar je foto's! Haha heb de hint begrepen hoor ik zal hier wat minder typen ;) :p

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Vervelend die krampen! Lijkt wel op wat ik toen laatst had. Ik heb t afgelopen week gevraagd bij de vk en was inderdaad bandenpijn. Tot de 20e week groeit je bm het hardst, en kun je er het meeste last van hebben!

En dat gedichtje over desinaasappel :) hihihi!

Ik heb net een heerlijke smoothie gehad! Sinaasappel, banaan en druif heb ik er in gedaan, mmm! Ik durf het hier bijna niet te zeggen onder de sinaasappel addicts, maar witte druiven vind ik ook echt heeeeerlijk! Uit de koeling, pitloos en dan lekker als snackje :)

Straks ff lekker sporten, te lang geleden! En ga een afspraak maken voor sportadvies, wil graag weten hoe ik verantwoord kan blijven sporten nu. Ze raden vanaf 4 maanden toch bepaalde dingen af, wil niks gevaarlijks doen.
    @Liz: wat doe jij als sport nu? Welke apparaten etc, en wat deed je voor de zwangerschap?

@ukkie: wordt een leuk weekend vor jou dan! Hahaha! Succes en have fun!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nou... tatadaaaa!

Hier mijn buikfoto's. Tussendoor nog veel verschillende buikjes gehad, dan zaten de darmpjes hoog, dan weer midden, dan weer laag...

14 januari 2012 (4 weken)
    11-2-2012 (8 weken)

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, ik ben ook dol op witte druiven hoor! Heerlijk. ;)
    Maar sinaasappel is nu favoriet, haha!

Wat betreft sporten, ik doe op dit moment xco (vooral romp en buikspieroefeningen), en de andere keer in de week puur op cardio, dus hardlopen, fietsen etc. Als ik 12 weken ben stop ik met de xco, misschien al wel eerder als het niet meer goed voelt. Dus denk dat ik dan extra ga hardlopen, fietsen, crosstrainen etc...

9. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Sita.. Jij begint al echt een buikje te krijgen..! Wel een verschil met een paar weken geleden.

@Wolkje.. witte druiven uit de koeling zijn ook HEERLIJK! En zo'n smoothie klinkt ook zeer goed! en gezond uiteraard!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wow sita, wat een verschil al! Mooi hoor :)

@ wolkje: klinkt goed hoor zo'n heerlijke smoothie, krijg er spontaan trek in! Denk dat ik zo maar een sinaasappel kiwi smoothie ga maken!
    Wat betreft sporten: pas als je buikje echt zichtbaar gaat groeien ( en dan niet het darmenbuikje natuurlijk ) hoef je pas te stoppen met buikspier oefeningen.
    Ik ga voorlopig gewoon lekker door met dansen en slenderen. Volgens mij is eind april de dansles voorbij en dan kijk ik wel ffies of ik dan weer een vervolgles ga nemen of dat ik er echt mee stop, het is namelijk per half jaar dat je het moet verlengen bij ons en een half jaar nog dansen dat gaat niet echt meer lukken denk ik.

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    dank je!
    Ja echt al een verschil he.. ben ook benieuwd of ik het op deze manier verborgen kan houden. Ben niet de slankste, maar dit buikje groeit zo wel. Het zou me daarom ook niet verbazen als het straks in 1 keer heel snel gaat.. Gelukkig werken mn darmen al wat beter, dus dat scheelt wel. ;)

Nou, ik zit nu aan de versgeperste sinaasappeltjes, terwijl ik flink verkouden ben. zo maar eens kijken wat we aan boodschappen nodig hebben, en kijken of mn mannetje dat kan doen. t wordt vanavond in elk geval geen vette hap! haha.

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: maakt niet uit toch of je van nature slank bent of niet? Ben zelf ook zeker niet de slankste hoor! Mooi toch juist als je buikje lekker groeit, goed teken! :)

Ik ga dr zometeen ff lekker op uit met mn mamsie, lekker boodschapjes doen en natuurlijk ook ff kijken hoe het met mn mannetje gaat op het ijs. Hihi hij komt iedere dag echt helemaal verkleumd en stinkend naar vuur thuis, leuk hoor dat schaatsen :D
    Eens kijken of ie voor ons ook een lekker chocolademelkje over heeft, of natuurlijk een kommetje snert :D

Heb net even wat babykleertjes zitten bekijken, maar oh, wat heb je toch veel leuke dingen! Ik wil gewoon ern jongetje en een meisje tegelijk :)

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, Engeltje! Ja vreselijk he, al die kleertjes... ;)
    Maareh.. misschien krijg je er wel 2 tegelijk, haha!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dat zou ik helemaal niet erg vinden als het er 2 zijn :D

Heb al zo'n zin in de eerste echo! Maarja dat duurt nog wel ffies...
    Hihi ja echt sita als ik al die kleertjes zie denk ik KOPEN KOPEN KOPEN! Gelukkig blijft het nog bij denken ;)

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een paar dingetjes gekocht... sokjes... slofjes... en een rompertje met teigetje erop... allemaal unisex

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, had ik ook niet erg gevonden als het er 2 waren. Mn mannetje denkt daar wat anders over, haha! Maar goed, het is er 1. ;)
    Ik wacht ook nog even met kopen hoor, heb al wel een goede echo gehad, maar toch.. en denk dat we ook genoeg krijgen, is het eerste kleinkind voor onze ouders en hen kennende...

Flier, ja dat soort dingen schaf ik later aan denk ik... heb hier boven al een paar gekregen dingetjes liggen. :) Maar kan best zijn dat volgende week de koopgekte toeslaat.. haha!
    Willen jullie ook niet weten wat het wordt?

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, wij willen ook niet weten wat het wordt. Voor mijn ouders en mijn schoonouders wordt het hun eerste kleinkind. We hebben al wel een 2e hands kinderkamer gekocht, maar nog geen kinderwagen... dus we hopen dat zij daarbij iets willen bijleggen... :D

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik ook al wel een paar dingetjes hoor, maar vind dat er niet zo heel veel leuke unisex dingetjes zijn op rompertjes en sokjes na. Hou zelf dan ook niet echt heel erg van de echte baby babykleding. Dus voor mij bijv geen kruippakjes, vind ik echt verschrikkelijk...( sorry voor degenen die het wel leuk vinden )

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: heb mn man over weten te halen dat hij nu ook wil weten wat het wordt en we maken het ook gewoon bekend.
    Heb trouwens ook al en tas vol staan met kleertje van de beeb van mn vriendin en allemaal luiers die zij over had die ze nu niet meer aan kan.

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ja, vind t best lastig om echt leuke uni kleertjes te vinden.. ben ook niet zo van de kruippakjes hoor. ;) Wil gewoon leuke stoere lieve kleertjes hebben. haha!

Ik heb geen idee wat we uiteindelijk beslissen, de twijfel slaat soms wel toe of we het echt niet willen weten, haha!

Trouwens, denk dat er hier ook veel kleertjes komen van mijn beste vriendin. Ze heeft een jongetje en een meisje, dus ideaal eigenlijk als we t niet weten. haha!

Deel Deze Pagina