Liz heeft het rustig aan doen wat geholpen? Lief joh dat je mannetje al die spullentjes heeft opgehangen goed aan jezelf denken en aan je meisje.. Danty wat erg voor je!!! Ik had zo gehoopt voor je dat het niet meer zo erg zou worden met dat spugen! Kan me goed indenken dat je nu zegt op deze manier geen tweede meer! Ik denk aan je meis en zal een kaarsje voor je branden vandaag! Hier is het wat rustig ik lig nog lekker in bed en manlief heeft een kater dus die zal niet veel gaan doen vandaag! Ik ben al sinds vannacht niet meer ongi... Dit was een rustige en korte ongi en dat ben ik niet gewend van mezelf. Normaal ben ik het 7 dagen waarvan 2 dagen mega heftig... Nu dus niet van woensdag tot vannacht en 1 dag een iets ergere dag maar die was niet zo spectaculair in verhouding met anders. Gaat er nog iemand iets leuks doen vandaag?
Goeiemorgen meiden! @ flier: sneeuwt het bij jullie nog niet dan? Ik zou het doodeng vinden om nu door de sneeuw te gaan rennen. Wel knap hoor! @ Dobber: wat fijn dat het maar een rustige ongi is geweest en dat ie niet zo lang duurde! Ik lig ook nog heerlijk lui in bed, maar ga straks naar mn ouders om samen met mn pa wat dingen voor de snoezelruimte te zagen. Hij is bijna af nu en zo mooi! @ Danty: ohh, meis toch, het lijkt me zo verschrikkelijk wat jij nu doormaakt! Laat t toch alsjeblieft snel stoppen!
Hè gatsie danty! Dit is echt niet leuk meer... Ik heb zo met je te doen meid! Ik hoop dat t snel stopt en je lekker thuis kunt blijven. Dikke knuffel voor jou meid! Hier drukke dag voor de boeg: ga een begin maken aan een bruidstaart van twee lagen die donderdag af moet zijn. Is voor een stel dat zwanger is en gaat trouwen en degene die hun taart zou maken heeft afgezegd. Of ik dat nog kan binnen een week? Ofcourse En vanmiddag komen m'n mama en m'n beste vriendinnetje met haar ouders gezellig op visite. Altijd gezellig! Maar nu eerst nog even op de bank met een kopje thee en dalijk een lekkere........ Verse jus!
@Engeltje: Ik weet niet waar jij ongeveer woont.., maar ik in midden NL en daar sneeuwt het nog niet. Ik hoorde gisteren op het weerbericht dat het bij ons aan de begin van de middag zou gaan sneeuwen, vandaar dat ik 's ochtends ben gegaan En die 3 vlokjes (ja, letterlijk 3 vlokjes) die ik gevoeld heb waren niet zo eng Maar ik denk wel dat er een flinke bui gaat aankomen. @Wokje: suc6 met de taart!!!! Wordt vast heel mooi! @Danty: Ik duim nog steeds voor je meis.... Zhs is niet fijn.. aan de andere kant.. dan houden ze je wel goed in de gaten... Zo balen voor je! Sterkte! Dikke knuf
@ flier: ik woon in het zuid westen en hier ligt dus al weer een flink pak sneeuw vandaar haha @ wolkje: leuk, weer een taart maken! Maar wel lekker kortdag hihi, heb je al een beeld van hoe die moet gaan worden? Wij zijn hier trouwens hard aan t brainstormen hoe we het de rest van de familie gaan vertellen. Denk dat we het in ieder geval op de verjaardag van mn broertje gaan doen ( vind hij niet erg ) Dit is pas half maart, dus duurt nog wel ffies. Iemand nog leuke ideetjes?
En het heeft al weer opnieuw gesneeuwd bij jullie??? Oh... nou.. dan zal het hier ook wel snel gaan komen... dan heb ik geluk gehad Wij gaan het over twee weken vertellen... Onze ouders en schoonouders krijgen beide een kaartje bestemd voor opa's en oma's met een kopie van de 12wk echo... en mijn broer, zus en aanhang komen hier eten en dan vertellen wij het hen. Onze familie woont ver weg, dus het was even uitzoeken hoe we het iedereen wilden vertellen. En voor werk ga ik een taart maken.... maar dat doe ik pas een week nadat ik het aan onze familie heb verteld...
Ja het is hier ook eerder gekomen als verwacht werd volgens mij Leuk flier! Onze ouders en mijn broertje weten het al, maar verder van de familie nog niemand. Zit nu ook een beetje in dubio, zie heel mijn familie pas 17 maart en heb 9 maart een teamuitje van mn werk. Het lijkt me erg leuk om t de 9e aan mn collega's te vertellen, omdat iedereen er dan is, maar vind t ook niet leuk als mn nichtje die dus ook mn collega is het pas op zown avond hoort....lastig!
Hier is het ook nog niet aan het sneewen (zuid-oost brabant) moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel gehad heb met de sneeuw en de kou! dapper hoor flier om te gaan hardlopen haha engel leuk joh dat alle puzzelstukjes van je snoezelruimte nu zo in elkaar aan het vallen zijn ben wel benieuwd hoe hij er straks uit ziet als hij klaar is! Is idd wel een keer lekker een rustige ongi, laatste keer dat dit zo het geval is geweest was nog voor dat ik was begonnen met de pil (voor mijn 14de) danty je kaarsje staat aan hier naast me op het bureau engel als je bekendmaking zwangerschap in google typt krijg je echt kei veel sites met ideetjes..... misschien dat het je kan helpen Nou wolkje dat klinkt wel heel gezellig enne bak ze he
@ dobber: ik zal dan wel een foto laten zien hoor als ie af is Ik ga eens even googelen..... Zat er ook al aan te denken om dan een bikband om te doen onder een vest en dan op een gegeven moment dat fest uittrekken en kijken wie het als eerste doorheeft...
Ik heb een idee! Kan natuurlijk mn broertje een shirt kado geven met een leuke cryptische tekst erop! Moet alleen nog even een leuke tekst bedenken dan....
Nee, zeker niet inderdaad. Is toch ook erg hoe die sterren altijd zo tot waanzin worden gedreven en aan de drugs gaan....
48 jaar he..! Te jong! Haar dochter was geloof ik wel al 18 of ouder.... maar ik denk dat je moeder verliezen op elke leeftijd erg moeilijk is. En met 18 jaar ben je misschien 'volwassen', maar de meeste mensen moeten dan ook nog heel veel leren... met name van hun ouders... @Dobber.. ik ga dat ook ff googelen!
Goede morgen meiden, Danty, jeetje...stopt het dan nooit?! Balen hoor..pfff. Ik hoop echt heel hard dat het spugen vandaag af zal nemen, zodat je lekker thuis mag blijven. Dobbermama, ik ben nog steeds wel geradbraakt. Ik kon vanochtend ook niet echt uitslapen, heb een soort van onrust in mijn lijf geloof ik. Samen met mijn vriend een film afgekeken op bed die we gisteren niet meer af konden kijken omdat we beiden zo moe waren. Al mijn energie gaat momenteel naar mijn werk, begint echt veel van me te vergen. Maar..hoef nu pas woensdag weer te werken, dus kan ff op adem komen. Die vroeg- laat diensten zijn ook niet meer te doen, al een tijdje niet meer. Ik zag dat dit in maart aan is gepas in het rooster. Maar ja...dan ga ik ook al bijna met verlof..duh! Officieel mag je ook geen diensten draaien zo kort op elkaar. Moet minimaal zoveel uur tussen zitten. En dat is natuurlijk niet het geval als je dienst tot 22:00 duurt en je de volgende dag weer om 07:00 moet beginnen. Gelukkig kon ik de afgelopen tijd de auto meenemen, maar zonder auto heb ik dan ook nog een dikke 50 minuten reistijd. Wat fijn dat je menstruatie lekker soepel en vlot is verlopen. Mag ook wel een keertje he?! Wij gaan zometeen een rondje Almere doen. ff cadeautje voor mijn zusje kopen, is dinsdag jarig. En ik wil even langs de Hönkemuller, eens ff goed op laten meten welke cupmaat ik nu heb en ein-de-lijk even een goed zittende BH gaan kopen! Ik draag nu de meegroei BH's van de Hema. Die heeft een sluiting met 2 haakjes, maar iedere keer springt er prompt eentje open. Dat is zooow irritant!! En mijn normale BH's passen op zich nog wel, maar dat ze comfortabel zitten; neen. Ik ben lekker aan het uitdijen...hihi. En weet je wat?? Vind het helemaal niet erg haha!Voordat we naar Almere gaan, gaan we nog even langs het graf van schoonvader. Die heeft nu sinds een maand een prachtige steen en die had ik nog niet gezien door alle drukte heen. Hier nog even twee foto's voor de liefhebber. Bij deze treed ik dus ook uit de anonimiteit...te lui om even met photoshop aan de haal te gaan Ik verwijder ze een dezer dagen wel weer, weet nu hoe t werkt! Ooh en trouwens, jeetje...die Whitney zeg!
En nu de foto's...pfff, internetverbinding is echt heeeeeuul erg traag hier vandaag. Word er spontaan sjagrijnig van!!