Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: lieve schat, zo te horen wordt het allemaal best een beetje veel he! Pas wel goed op jezelf en op je meisje he! Als jij deze diensten niet trekt nu, dan moet je dat gewoon gaan aangeven en niet gaan lopen aanmodderen!
    Hihi ik ben naast sinaasappels ook verslaafd aan nieuwe lingerie kopen, erg goed excuus dus dat dat wat sneller moet als je zwanger bent ;)

Heb trouwens een ideetje voor op het shirt van mn broer, als jullie nog andere leuke woorden weten in deze trent dan hoor ik ze graag!
    Ontzettend
    Onweerstaanbare
    Man

Kijken wie de hint dan als snelste snapt :D

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, nog niet minder dus... balen zeg!!

@ Engeltje, wat leuk dat je het via je broer gaat vertellen! Zal met je mee denken!

@ Flier, goed zeg, dat hardlopen!!

@ Dobber, fijn dat het vlug verliep! Hopelijk was dit de laatste!!

@ Liz, zie nog geen foto's... hoop ze snel te zien! Ben benieuwd!

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Oei Flier, dat meen je niet!! Wat erg zeg!!!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Echt walgelijk! Dat doe je toch niet? Kan toch nooit serieus zijn dit?

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Internet is zo traag als stront hier vandaag. Krijg niets gedaan op zwangerschapspagina.nl. Dus die foto's houden jullie nog even tegoed. In Almere was de Hönkemuller gesloten...was ik ook al blij mee. Bah...t is zo'n dag dat niets je naar je zin gaat. Ik ga zo bitterkoekjescake bakken en vreet dat ding vanavond he-le-maal op...zo..lekker puh!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: he irritant zown baaldag zeg! Nu maar hopen dat je cake lukt dan haha ( sorry is niet grappig ;) )
    Ben benieuwd naar de foto's hoor!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz, balen joh! Zeker als je je er zo op verheugd!!!

@Pluus, volgens mij is dit wel echt hoor!!!

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Vriendlief heeft de stroom er net ff afgegooid en aan de modum geklooid. Internet is weer snel. Hij heeft mij weer blij gemaakt, de held. Maar..neemt niet weg dat ik nog steeds met een knellende kl*te bh rond loop *gggrrrmmmble*. Wilde ik net beginnen met cake te bakken, wilde hier een lekker cdtje van George Michael bij opzetten...ja hoor, je raadt het al; cd in geen velden of wegen te bekennen natuurlijk. Zit nog in de box in de berging waar ik uiteraard ook niet zo even bij kan,...*gggrrrrmmmble*. Vriendlief wederom de held; ff gedownload...heerlijk muziekje nu op de achtergrond. Langzaam aan komt het toch nog wel goed deze dag. Als die cake nu maar niet gaat mislukken dan...

Nu een poging foto's plaatsen nummer 377!!Oooh...en waag het niet mij dik te noemen!!

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz.. jij bent niet dik maar PRACHTIG ZWANGER!!! ennuh... waar heb je dat leuke T-shirt vandaan????

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flierefluiter, thx..lief! Dat T-shirt is van 'Kiss therapy', van de Sting. Die kan ik na de zwangerschap ook wel weggooien denk ik...hihi.

De cake staat in de oven, kan nu weinig meer aan mis gaan denk ik, hoop ik...hmmmm, heb zin in zo'n verse plak! Maar..eerst nog even avond eten. En daar heb ik dus helemaal geen zin in. Hutspot staat er hier op het menu, jak..bah..ieuw....

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz je buik staat op springen man..... misschien toch iets minder gaan eten ;) Whahaha nee joh wat ben jij prachtig zwanger!!!!

Flier wat een belachelijke namen, je moet wel echt een hekel aan je kind hebben als je dit soort namen gaat geven..... en als er een grappig iets achter moet zitten vanuit de ouders ofzo zie ik de grap er niet van in...

Engel ik vindt hem wel heel slim bedacht eigenlijk haha vraag me af hoe snel iemand dat gaat zien op die verjaardag

Nou ik ga weer verder met me boerenkoolstamp... hmmm heb er echt zin in heel me buik is aan het knorren. EN damens idd dat dit maar mijn laatste ongi was voor dit jaar, toch een mooi streven nie

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat ben jij toch ontzettend mooi zwanger! Dik? Nee! Mooie bolle buik? JA!!!
    Geniet van je hutspot en je cake meis!! Heerlijke combi ook :D
    Je hebt wel de timer aangezet he?! ;)

@ Dobber: thnx! Moet zeggen vind hem zelf ook wel erg grappig :D
    Mmmm...boerenkoolstampot! Heb ik gisteren ook lekker gegeten, heb nu lekker bami op :)
    Eetsmakelijk!

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dobber, haha! Nou, zo voel ik me af en toe wel, zoals jij het beschrijft. Niet dat ik het erg vind, als ik ergens ongegeneerd aan mag komen, dan is het nu wel! Geniet van je boerenkool, lekker hoor.

Engeltje, thnx *blush*. Ik vind het vooral nog heel erg gek om mezelf zo te zien. Mijn omgeving begint ook steeds meer met: 'Hej, dikke!', om zich vervolgens weer te veronschuldigen. Ik vind het helemaal niet erg, maar zie er de humor wel van in. Met die cake komt het goed, die is nu net zo aan het uitdijen als ik whaha.

Hebben jullie dat ook, dat je op zijn tijd een goed cdtje zo kunt waarderen?! Dat nummer van George Michael - You have been loved, staat nu op. Prachtig. Doet me een beetje aan mijn moeder denken. Heb vannacht trouwens over dr gedroomd. Ik was geloof ik boos op haar. Ze ging zich ineens verschuilen in uiterlijk vertoon, gekke kleding die totaal niet bij dr paste enzo. Allemaal om zich beter te voelen of te vergeten welke problemen ze had. Ze ging weer therapieën volgen die ze in het verleden allemaal al geprobeerd had en wat haar niet verder hielp. Zo bleef ze in rondjes draaien en het slachtoffer van haar eigen ellende. Ik werd ineens zo boos en riep haar toe dat het tijd werd dat ze zichzelf nu eens echt bij elkaar ging rapen en gewoon haar problemen en ellende eens echt aan ging pakken, zonder haar vinger naar dr omgeving te wijzen of zich te verpakken in gekke outfitjes die ze zelf niet eens mooi vond en waar ze zich ook niet beter door ging voelen. Toe kreeg ik alleen maar een sneer terug dat ik er zelf ook een handje van had om lekker depressief te zijn en ik daar maar eens naar moest kijken. Dit vond ik wel zo uit de lucht gegrepen en voelde dat ik geen puf meer had om hier op in te gaan of er op te reageren. Ik dacht alleen iets als; 'Dat kan wel zo zijn, maar ik ga er in ieder geval heel anders mee om dan jij dat doet'. En toen heb ik het er bij gelaten. Was weer gek wakker worden. En het eerste wat je dan hoort als je opstaat is dat Whitney op 48 jarige leeftijd is overleden, dezelfde leeftijd als mijn moeder had. Weird... Zo'n gevoel kan een hele dag blijven hangen. Zo..is weer een lap tekst geworden, maar moest het blijkbaar even kwijt ofzo.

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: schrijf het maar lekker van je af hoor meis! Droom je nog vaak over je moeder of was het nu al eventjes geleden?
    Moet inderdaad wel heel gek zijn geweest voor je om zo wakker te worden en ook met t nieuws dat whitney is overleden oo dezelfde leeftijd als je moeder.
    En ja, ik heb dat ook heel vaak met goeie liedjes dat ik er echt mn gevoel in kan leggen....heerlijk toch? Daar zijn de meeste liedjes ook voor bedoeld schat!

Over mooie liedjes gesproken...op de woezel en pip cd staat een liedje van marco borsato: slaap zacht, straks wordt je verwacht.... Ohhh die is zo mooi! Als jullie hem niet kennen zou ik hem zeker even opzoeken als ik jullie was :)

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, het was al weer eventjes geleden geloof ik, dat ik zo concreet over dr had gedroomd. Als ik over dr droom is het meestal heel symbolisch. Maar deze was vrij helder. Dat gefrustreerde en machteloze gevoel wat ik tijdens haar leven ook vaak had, dat was heel duidelijk aanwezig. De sleutel van geluk zit ten alle tijden in iemand zelf verscholen. Daar kon zij gewoon niet bij. Al werd het haar helemaal voorgekauwd, ze kon het niet, het lukte haar niet. Als je dat weet en als je dat ziet en iemand komt daar echt niet uit of weet zich er echt geen raad mee...oof, dat is zo moeilijk om mee te dealen. Komt misschien wat warrig over zo..maar anders wordt het een lang verhaal. En in mijn droom ging ze weer allerlei toevluchten of pogingen daartoe in de 'verkeerde' richting zoeken, ik was dat zo beu en werd ineens zo boos!! Het is mij toch ook gelukt om met mijn sores aan de slag te gaan, makkelijk was echt anders...ben heel diep gegaan. En nog steeds is het af en toe rete moeilijk. Ze heeft me tijdens haar leven wel eens letterlijk gevraagd hoe het me lukte het verleden een plekje te geven en verder te gaan met mijn leven? Hele gesprekken over gevoerd en haar uitgelegd hoe ik het deed. Ze kon het niet... Dat was ook haar ziekte, dat besef ik ergens ook wel en ieder mens is anders en dealt anders met alles wat hem overkomt. Maar kijk eens even hoe het nu met mij gaat en waar ik nu sta? Jeetje, wat kan die gedachten mij een boost geven. En het is zo jammer dat zij die kracht nooit in zichzelf heeft kunnen voelen, voeden en op deze wijze heeft kunnen gebruiken. En dan zo'n Whitney, eigenlijk niets minder dan een verkapte zelfdoding...net als mijn mams. Alleen had mijn moeder nog het lef om er geen geheim van te maken dat ze het leven niet leuk of mooi vond....

Grappig dat je over Marco Borsato begint, ik heb een maand of 2 'Een liefde voor het leven', van Marco Borsato gedownload. Ook zo'n heerlijk ontroerend nummer.

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet je meis, ik vind dat je er echt zo super mee om gaat! En zeker nu zullen er een hoop dingen op je afkomen die je zo graag met je moeder had willen bespreken of doen. Helaas gaat dat niet, maar ik denk dat ze niet voor niets nog heel veel in je dromen aanwezig is, ze wil vast op haar eigen manier gewoon nog laten weten dat ze er is...
    Ondanks dat het echt niet makkelijk is geweest, je hebt veel van hasr geleerd en ik weet zeker dat je een goeie moeder voor je eigen kleine meisje zal zijn!

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, wat een lieve woorden. Dat doet goed! Ik heb heel lang geen moeder durven worden vanwege het verleden en mijn eigen moeder. De gevoeligheid die mijn moeder had, die heb ik ook...100%. En ik heb van mijn moeder geleerd en gezien hoe hier niet mee om te gaan, dat is ook iets wat ik 100% zeker weet. Hoe ik daar dan wel mee om moet gaan? Ja, dat heb ik inderdaad zelf uit moeten zoeken en ontdekken. En dat was a hell of a job. En dat het mij wel is gelukt, dat is iets waar ik me af en toe zo schuldig om kan voelen, wat af en toe zoveel pijn doet. Waarom kon ik haar dat niet uitleggen? Het voelt dan alsof ik iets wist wat zij niet wist, alsof ik een geheim met mij meedroeg/ meedraag waar zij geen weet van heeft. Alleen had ik het met alle liefde met haar willen delen. Maar ja..daar heb hem weer he: het verschil in de mens. Daar moet iedereen zijn eigen tools voor ontwikkelen en ontdekken. En nu ben ik zelfs zo ver dat ik het aandurf moeder te worden en te zijn. Ik zeg ook al tegen mijn vader dat het volgens mij geen groter compliment is als ouder zijnde, als je kinderen zelf ouders worden. Dan heb je als ouder toch iets goeds gedaan in mijn ogen!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Kan me indenken dat het voor jou wel moeilijker was om het nieuws van Whitney te lezen.. zeker als jouw mams dezelfde leeftijd had toen ze overleed! Ook veel te jong. Ik dacht al dat je T-shirt van Kiss Therapy was... aangezien ik daar zelf ook nogal wat van heb, maar ik dacht dat zal wel niet, want die hebben toch geen zwangerschapsdingen.....

@Engeltje: Leuk idee van dat T-shirt... Ik heb de hele middag nagedacht.., maar kan niet echt een betere tekst bedenken.
    Ontzettend/Ongeloolijk
    Onweerstaanbare
    Man/Magneet of Manmagneet

Je ziet het.. ik heb niet echt een creatieve bui...

20. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wij zijn ook bezig met de eerste.
    16 januari met de pil gestopt en eigenlijk gelijk begonnen. Ook gelijk begonnen met foliumzuur.
    Als alles net zo regelmatig verloopt als met de pil zou as donderdag mn nod zijn. Zoo spannend!

Groetjes!

Deel Deze Pagina