Liz hoop dat je cake lukt..en wat ben je mooi echt wel ook in je gezicht je bent zoals flier al zei prachtig zwanger.. Lieve meiden slecht nieuws hiero lig weer in het ziekenhuis aan het infuus was weer zwaar uitgedroogd..heb toen straks gehuild als een klein kind...ooh wat is dit erg...moet miss aan de sondevoeding voor 5 maand tot aan bevalling dus krijg ik een rugzakje aan met sondevoeding...sorry voor mijn gezeik maar jullie woorden heb ik ook veel steun aan.. liefs
oja ook weer echo gehad kleine jongen doet het goed hij had zelfs de hik zo schattig om te zien ging met zijn hele lijfje omhoog...
Flier, het is idd wel vaker zo dat een bepaald bericht mij weer even aan mijn eigen mams doet denken. Antonie Kamerling was daar ook zo'n voorbeeld van. Dan herleeft het weer eventjes. Sowieso, de hele zwangerschap speelt het een rol. Af en toe mis ik gewoon echt een moeder om lekker mee te keuvelen en ervaringen uit te wisselen. Af en toe een vlaag, het merendeel geniet ik enorm van deze heel speciale tijd hoor! Dat shirt van de foto is ook geen zwangerschapsshirt hihi. Het is gewoon een lekker lang shirt, daarom kan ik het nu ook nog gewoon aan. Maar het zal wel lekker uitgerekt zijn straks na mijn zwangerschap Danty, jeetje meis! Dat is niet niks, dat is niet hoe je je zwangerschap voor je ziet hoor. Je zeurt niet, integendeel zelfs....kan me je verdriet juist levendig voorstellen. Dus als je steun kunt halen uit dit forum, doe dat dan maar gewoon. Jou lieve en steunenden woorden toeschrijven is wel het minste wat wij kunnen doen, dus voel je vooral niet bezwaard! Ik leef echt met je mee. Sterkte en dikke knuffel voor jou! De cake is trouwens gelukt....
@ danty: jeetje meis, wat heftig toch weer Lieve schat je zeurt echt niet hoor! Het is gewoon verschrikkelijk vervelend wat jij nu doormaakt! Een zwangerschap hoor je van te kunnen genieten en dat spugen maakt dat wel heel erg moeilijk voor je zo! Is zo'n rugzakje wel een garantie dat je niet meer gaat spugen, of gaat dat alleen het uitdrogen tegen? Heel veel sterkte meisje, hoop dat je snel weer thuis bent! @ liz: Graag gedaan hoor en je weet het he, als je het evn moeilijk hebt of gewoon graag even over je moedertje wilt praten dan kan dat altijd! @ Flier: Lief dat je in ieder geval hebt meegedacht! Moeilijk altijd om een tekst te verzinnen he? Ik kwam er ook ineens op vanmiddag toen ik onder de douche stond...
Dankjewel Ben je lang aan de pil geweest? Het kan ook zijn dat je cyclus nu wat kanger duurt he, of wat korter natuurlijk
@ Liz, wat ben je ongelooflijk mooi zeg!!! Ik heb echt genoten net van jou foto!! Hoop ook zo mooi te zijn met 28 weken!!! En ik wil je een dikke knuffel geven! Ik kan me goed voorstellen dat je je moeder mist in deze periode! @ Danty, meid wat een vervelend nieuws weer... en dan ook nog al die tijd sondevoeding... Dat is niet niks! Hoop zo dat je je daardoor wel weer beter voelt! Hele dikke knuffel en nogmaals je zeurt niet hoor! Lucht je hart maar lekker hier!! @ Pucks, welkom hier!! @ Engeltje, hoe is het met je stem? @ Dobber, en was je boerenkool lekker? Ik vind alleen de geur al verschrikkelijk sinds de zwangerschap... vind mijn man zo erg... is echt zijn lievelings eten!!!
@Pucks: Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen! Veel suc6 met zwanger worden! @Danty: Meis... jemig..... Hele dikke knuffel voor jou! @Liz: Nu weet ik in ieder geval dat ik enkele van mijn T-shirts ook zo kan oprekken
Danty wat erg!!! heeel veel sterkte meis en echt je zeikt niet beter zelfs jij hebt alle reden om te zeiken!!!!! Ik blijf voor je hopen dat je alsnog van je zwangerschap kan gaan genieten. Ik wens je alle sterkte toe en natuurlijk al het andere wat ik je maar kan toewensen (positieve dingen dan he ) Pucks welkom en succes met zwanger raken! haha Liz wat fijn voor je dat je cake gelukt is.... En liz idd wat de rest zegt als je over je moeder wil praten moet je dat zeker doen PLuus ja mde boerenkool was verschrikkelijk goed gelukt haha kon echt niets meer verder eten zat zo vol hahaha, bale man dat je die geur verschrikkelijk vindt! Nou ik ga nog ff lekker met me ventje kroelen en tv kijken en dan lekker slapen. Weltrusten iedereen!
@ Pluus: Mn stem heb ik gelukkig weer terug! Meiden, ik zit hier even heel erg te balen Heb net de ha gesproken en ik ben niet immuun voor de 5e kinderziekte..... Dit betekend dus nog een keer prikken om te kijken of ik ondertussen niet toch nog besmet ben geraakt en het betekent ook een gesprek met de bedrijfsarts. Ik mag nu namelijk niet meer op de groep werken waarschijnlijk de komende 14 weken.... pfff baal hier echt van zeg! Waarschijnlijk moet ik nu vervangend werk gaan doen op kantoor, nou is dat niet heel erg, maar het betekend dus ook dat ik het bekend moet gaan maken aan iedereen op mn werk
Aaah Pluus, thnx meis..heel erg lief van je! Zo af en toe heb ik dat gewoon, dat ik mijn moedertje zo is. Gelukkig kan ik me er ook best snel weer overheen zetten en lukt het me om de mooie dingen ook te blijven zien en voelen. Ik weet zeker dat je er nu al, met 22 weken prachtig uit ziet! Flier, ja..haha, altijd handig toch?! Ik heb ook een paar van die wijd uitlopende shirtjes. Ideaal dacht ik. Maar vergeet het maar, onder je borsten, waar meestal dan een wat strakker randje zit, daar dij je dus ook uit hihi. Dan puilen je borsten lekker uit en voel je je net een rollade Thnx Dobber, lief van je! Zo af en toe zal mn moedertje hier nog wel voorbij komen. De cake was trouwens niet alleen gelukt, hij smaakt ook erruuug goed. Jummie! Mijn vriend had 's avonds 2 dikke plakken voor me gesneden, want ik zat nu in het derde trimester en moest meer gaan eten! Whaha...hoe vind je die dan?? Heb overigens maar 1 plak op gekregen hoor... Engeltje, dat is inderdaad even goed balen meis! Maar ja, je beebje is nu het allerbelangrijkst, houd dat maar in je achterhoofd. Kop op. Dikkek knuffek voor jou! Danty, hoe is het vandaag met je dan? Heb je wel een goede nacht gehad? Ik heb vannacht voor de verandering weer eens heerlijk geslapen. Ik kon vanochtend ook weer lekker uitslapen, wat kun je daar van opknappen zeg! Lekker ontbijtje gehad net en zometeen aanstalten naar de sportschool maken. Daarna naar het winkelcentrum om mijn BH maat eindelijk eens op te laten meten en een goed zittende BH te kopen...wat kijk ik daar naar uit! Ooh, heel stom..maar vannacht bedacht ik opeens dit gedichtje: Nog maar zo klein, en nog maar zo kort. Maar wij weten nu al dat jij een liefde voor het leven wordt!
@ liz: wat een mooi gedichtje meis! Fijn dat je lekker hebt kunnen slapen, ik heb echt bagger geslapen, toch een beetje zenuwachtig voor vandaag denk ik. De mevrouw van MvM is er nog niet, denk dat ze het niet kan vinden ofzo... Ja ik weet dat ons kleine ukje nu het allerbelangrijkste is, maar ik had zo gehoopt dat ik gewoon normaal op mn eigen groepje had kunnen doorwerken. Het is nu nog niet eens zeker of ik wel op de vestiging mag blijven, als ik naar het hoofdkantoor zou moeten dan is het een uur rijden ipv 10 minuten... Maarja als het zo is, dan moet het maar zo..... Doe alles voor mn kleine frummel!
Engeltje, kan me je teleurstelling voorstellen. En 50 minuten reistijd is niet niks. Normaal gesproken ga ik met het ov naar mijn werk en ben ik ook zo'n 50 minuten onderweg. Ik merk dat dit nu ook wel erg zwaar voor me wordt. Gelukkig brengt en haalt mijn vriend mij zoveel hij kan en kan ik soms ook de auto meenemen, dan ben ik in 20 minuten op mijn werk. Dus misschien een tip om niet te onderschatten dat de reistijd ook zwaar kan zijn tijdens je zwangerschap? Probeer je niet te druk te maken en je te bedenken dat het maar tijdelijk is, toch? Rot dat je zo slecht hebt geslapen! En niet druk maken over die mevrouw van Moeders voor Moeders hoor, is gewoon ff gezellig thee leuten en babbelen over Moeders voor Moeders. Ze geeft je nog een testje en je wordt in de watten gelegd met leuke prulletjes. En daarna mag je lekker in die flessen piesen waar iedere keer als je ze open draait een misselijkmakende meur uit komt muhaha Ik ga mn neus ff in de sportschool laten zien. Als ik klaar ben dan kom ik hier ook nog wel ff neuzen.
Danty, niet leuk! Ik denk aan je meis en leef met je mee. Doe het rustig aan en laat je maar goed verzorgen. Meer kun je nu niet doen.
Wow, veel gebeurd hier gisteren zeg! Danty, ooh.. wat zul je balen zeg... Veel sterkte meid! En klets lekker van je af hier. Engeltje, sjonge zeg.. heftig dat je niet immuun bent. Hopelijk gaat het allemaal meevallen. maar inderdaad, alles voor je beeb! Liz, wauw! Wat ben jij prachtig zwanger! Hoop ook zo'n mooi rond buikje te krijgen hoor... En wat betreft je moeder, logisch dat je haar nu soms mist. Is ook niet niks om zelf moeder te worden, en je dan te realiseren dat je eigen moeder er niet meer is. Dobber, fijn dat je hebt genoten van de boerenkool! haha! Lekker is dat he, als je zo kunt genieten van je eigengemaakte eten.. haha! Pucks, welkom en succes met zwanger worden! Hier, de verkoudheid wordt wat minder, alleen de gebarsten lippen niet. Zijn zo droog, haha! Vanmiddag kan ik het rustig aan doen op mn werk, dus dat scheelt. En... de obstipatie en misselijkheid worden wat minder. Gelukkig! Zere boobs heb ik nog wel, maar dat geeft niet.. alhoewel mijn bh's ook wat krapper worden. Denk dat ik binnenkort toch maar serieus naar positiebroeken ga kijken! t scheelt dat ik wat ben afgevallen voordat ik zwanger raakte en ik dus nog 2 broeken heb waar ik wat speling in heb, maar dat zal niet lang meer duren.. We gaan het deze week aan onze opa en oma's vertellen. Daarna mag het van ons de wijde wereld in.
Meiden heb net een telefoontje gehad van mijn werk en ze willen dat ik naar een vestiging ga waar het niet heerst.... Maar het is dus besmettelijk voor het zichtbaar is, dus ben er dan echt nog steeds niet gerust op! De vijfde ziekte kan zomaar op ieder moment uitbreken en het is dus besmettelijk voordat je weet dat een kind de vijfde ziekte heeft.... Heb dit nog een keer duidelijk aangegeven en ze gaan weer overleggen, maar eerlijk gezegd weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen nu! Een gesprek met de bedrijfsarts vinden ze niet nodig, wat moet ik nu?
Sita, fijn dat je verkoudheid, obstipatie en misselijkheid minder worden. Nu je lippen nog. Lekker vet eten hihi...goed voor je lippen Lekker ook dat je een rustig dagje op je werk hebt, heb je misschien nog wat energie en puf over vanavond..scheelt weer. Als je eenmaal een positiebroek aan hebt gepast, dan wil je niet anders meer! Dus hup..shoppen maar! Engeltje, het zit jou allemaal niet lekker, spreek dat in ieder geval uit naar je leidinggevende/ contactpersoon. Als jij het gevoel hebt dat je risico's loopt, dan is dat jouw gevoel en zullen zij hier gewoon naar moeten luisteren en er iets mee doen. Stress tijdens je zwangerschap is ook niet goed, dus van belang dat ze luisteren naar je. Wacht het volgende contactmoment even af en kijk wat ze te vertellen hebben. Wees dan ook eerlijkk als het je dan nog steeds niet lekker zit. En als jij aan de hand van dat laatste contact toch overleg met een bedrijfsarts wilt, dan is dat jouw goed recht. Je kunt natuurlijk ook even contact met je eigen huisarts opnemen om advies en informatie in te winnen en te kijken wat hij van deze situatie vindt. Die heeft er vast ook kijk op en kan het misschien beter inschatten. Hoe dan ook, blijf in ieder geval kalm en probeer niet in paniek te raken. Er komt echt wel een oplossing, alleen moet je wel goed luisteren naar je eigen gevoel hierin en dit ook uitspreken naar je werk toe. Knuffel voor jou!
@Liz... Wauw, je bent echt prachtig zwanger !!! @Pucks.. Welkom ! @Danty.. Aah meisje toch, wat een vervelend nieuws.. Sta er eerlijk gezegt niet van te kijken.. Elke dag zoveel spuugen kan niet goed zijn voor je... echt balen! Als ik iets voor je had kunnen doen had ik het gedaan echt waar.... Hopelijk kunnen ze snel iets voor je betekenen, dikke kus! @Engeltje.. Oh meid wat vervelend. Maar wel fijn dat ze zo meedenken! Zou het ook niet op mijn geweten willen hebben hoor als je zo'n ziekte zou oplopen! Succes ermee