Haha, Liz! Nou, ik moet er wel om lachen hoor.. Had het wel gezien, maar niet zo goed gevolgd allemaal (dus die opmerking niet meegekregen).
@Engeltje... Vriendlief zou vandaag eigenlijk op de kazerne slapen, maar hij is speciaal naar huis gekomen... Liefff... @Liz.. Phoe, het is toch duidelijk te zien dat je zwanger bent, schandalig dat er dan geen mensen opstaan jezus! Hoelang moest je in de bus blijven staan.. lang?
Uk, tja..zou je wel denken he? Gelukkig duurde het ritje niet zo lang, minuut of 12. Maar iedere minuut is te lang en vervelend in een volle bus...grrrr! De terugweg verliep gelukkig soepeler. Maar gewoon irritant, er zijn speciale plekken voor mensen die slecht ter been zijn, ouderen of zwangere vrouwen....gewoon bezet door mensen die niets mankeren en stug blijven zitten. Zeg...wij proberen het kamertje 'Patra' op www.babypark.nl te bestellen. Maar eh...volgens ons ontbreekt de daadwerkelijke bestelknop? Je kunt je bestelling niet afmaken op de een of andere manier. Zelfs al een onzinnige review geschreven in de hoop een stap verder te komen. Dat ding blijft aangeven dat je de verplichte velden in moet vullen...? Vaag.... Dus helaas kunnen we het kamertje nu niet bestellen Dan moeten we er donderdag avond langs gaan denk ik ofzo? Dus vrijdag geen kamertje voor ons en zaterdag niet het kamertje afmaken denk ik? Aaah....echt wel balen!
Bij mij was de leveringstyd 3 wk en dat is altyd zo net kamers zeiden ze ben nu weer thuis..heerlijk weer...ik heb hg hypermesis gravidarum en dat kan aanhouden tot einde zwhschap dus afwachten hoe het gaat verlopen..tot nu toe gaat weer goed en hou ik alles weer binnnen zelfs warm eten en koffie..bedankt voor.jullie lieve berichtjes allemaaal xx
@Liz... Schandalig, ik zou zoiezo opstaan! Ik denk dat ik mijn mond niet zou kunnen houden.. En dan gewoon zo zeggen van Och wat leuk, hoelang bent u al zwanger? hahahahah @Danty.. Aaah meid wat fijn dat je weer thuis bent! En wat gaat het goed, fijn zeg.... Warm eten binnenhouden dat is zeker alweer 14/16 weken geleden.. hopelijk blijft alles zo goed gaan... Mannetje is boven, moet er morgenvroeg uit dus ik ga hem snel achterna
hahaha liz je bent me er eentje hahaha danty wat super dat je weer thuis bent... ben blij voor je dat je eten tot nu toe binnen blijft. Valentijnsdag dat is voor ons een half jaar met andere woorden morgen zijn mijn mannetje en ik 11.5jr samen Wij vieren geen valentijn maar wel ons half jaartje zeg maar haha. Pff 14-07-2012 12 jr samen.. wat gaat de tijd snel Nou ben van de misselijkheid niet weze zwemmen (sorry) ben de hele tijd vanalles op aan het boeren en heb al een paar keer echt ook bijna overgegeven kon het nog net weg slikken (bah nogmaals sorry). Heb net zelfs de hele tijd met me broek open gezeten omdat die zat te vervelen op mijn buik. IK ga nu lekker douche en dan kruip ik me bedje in. Slaap lekker allemaal
Danty: Fijn dat je nu weet wat je hebt... en nog beter.. dat je je eten hebt kunnen binnenhouden!!!! Hopelijk duurt het niet je hele zwangerschap..!! Weet je ook of je dit altijd zal hebben tijdens je zwangerschap? Of zou het evt. bij een volgende heel anders kunnen zijn??? Dikke knuf
Danty, wat fijn dat je nu weet wat je hebt. Lekker dat je weer thuis bent en wat hebt kunnen eten wat ook binnen is gebleven. Ik blijf voor je hopen dat het nu zo blijft. Op de website van Babypark staat heel duidelijk, 'Voor 16:00 besteld, morgen in huis'. Maar je kunt de bestelling niet verder afronden of afrekenen, dus ja...dan houdt het een beetje op he Uk, haha..dat zou een idee geweest zijn. Maar ik ben daar op dat moment gewoon te geïrriteerd voor en dan kan iedereen mooi de rambam krijgen. Blijf maar vooral lekker zitten dan. Dobber, gefeliciteerd met jullie half jaartje, leuk! Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond? Vervelend van je misselijkheid, hopelijk trekt het gauw weer weg! Ik vond vanochtend een heel lief Valentijnskaartje van mijn vriend. Smelt! Toch wel leuk hoor
Ja dat klopt maar dat geldt niet op kamers zeiden ze tegen mij.....ik dacht het ook maar dat geldt voor dingen die met tnt worden bezorgd...en grote dingen hebben ze hun eigen vrachtwagens van babypark voor..en als je hebt gekocht krijg je een nummer mee en die.moet jr bellen en dan een afspraak mee plannen..maar ze hebben veel kamers niet op voorraad die moeten besteld worden...dus dan maken hun een afspraak met je wanneer jij thuis bent om te leveren..ik waarschuw je ff omdat je amders helemaal blij bent dat je de volgende dag het kamertje denkt te krijgen en dan heb je kans dat het nog wel ff duurt het dat is dan ook k*t... liefs
Danty, fijn dat je nu weet wat je hebt, ook al verandert dat op zich niks aan je situatie. Nog fijner dat je weer wat eten binnenhoudt! Ik ben ook wel benieuwd of dit voor alle zwangerschappen dan geldt bij jou, of dat dit dan verschillend is. Dobber, hopelijk knap je snel weer op! Liz, kun je niet bellen naar Babypark dat het niet klopt? Heb er zelf nog niks besteld. Misschien kun je het telefonisch anders regelen zodat je het alsnog binnen krijgt en eind vd week met het kamertje bezig kunt. Hier vandaag een dagje vrij. Ga maar eens de badkamer en de keuken schoonmaken, haha!
Danty, ja..had idd al wel gelezen dat je een afspraak met een bezorger moet maken. Maar er staat dan weer niet bij dat daar zoveel tijd overheen gaat. Niet geheel transparant, want ook onder de kamertjes staat dat als je voor 16:00 bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Sita, we gaan donderdag wel even langs de winkel zelf en dan regelen we het daar wel. Ik had gisteren al een mail gestuurd dat die kamer via de webwinkel niet te bestellen is. Nog geen reactie op gehad. Dus we zien het donderdag wel. Geniet van je vrije dagje! Ik ben vandaag ook nog vrij, vanmiddag lekker bij mn paps op bezoek...heb er zin in
Woehoeee! Lekker klussen uk!! Happy valentine hahha! Hier: heel druk met werk en mn bruidstaart. Had een mage strakke planning, maar daar is natuurlijk niks van terecht gekomen, alles mislukte gisteravond en heb nu nog ampe iets. Wordt dus nog lekker stressen deze week. Maargoed! Vanmorgen een heel lief kaartje gehad van m'n vriend en vanavond gaan we lekker samen een hapje eten bij ons favoriet restaurant. Ik had hem uitgenodigd, leek me wel gezellig ff samen een avondje. Nou moest ik gister iets checken in zijn agenda (we hebben allebei een agenda via Google en die delen we zodat we van elkaar weten of de ander iets heeft of niet) en toen zag ik dat hij er in had gezet voor vanavond: uit eten met mijn schatjes Schattig toch Oh en ook leuk: ik voel onze beeb nu echt dagelijks wel een paar keer voorbij komen! Gisteren was ie super actief en ook vandaag voel ik regelmatig geplop en gewiebel, leuk!!!
Wolkje, hopelijk gaat alles lukken met de taart! En wat super dat je elke dag je kleine voelt! Meiden, ik heb een vraag. Ik sport met 2 andere meiden samen, en die willen een nieuwe groepsles gaan volgen, Bodyattack. Ik heb dit een paar maand geleden 1 keer gedaan en vond het toch wel erg intensief. Hartslag bleef continu hoog. Nu lees ik op internet dat het niet goed is om zo'n high intensive programma te volgen, en dat het niet goed is om aan wat nieuws te beginnen tijdens je zwangerschap. Maar het beter is te blijven doen wat je nu doet. Ik merk tijdens het sporten ook dat niet alles zo fanatiek meer wil, ik drink al meer water dan dat ik deed, heb wat meer rustperiodes nodig... Nu vroeg 1 vriendin of ik het dan niet rustiger aan kon doen, maar ik ben bang dat dit er niet in zit. Tijdens die bodyattack gaat het eigenlijk continu door. Is het raar dat ik bij mn punt blijf om dit niet te gaan doen? Ik wil geen risico's nemen.. heb ook ergens gelezen dat de te hoge hartslag, waardoor het lichaam te warm wordt, kan zorgen voor hersenletsel oid...
super lief ik kreeg vanmorgen een berichtje van me mannetje met daarin "ga je vriendjes kopen vandaag" ik snapte er niks van. Toen ik me tas optilde was deze verdacht zwaar... hij hd in mijn tas een doos bonbons met daarop een kaart in mijn tas gestopt. Ik las die kaart en begon gewoon te huilen van de tekst die erin stond (tranen van blijdschap) Ik had voor hem een kaart en een stenen standaart met daarop een hart en een sleutel met de tekst "ik geef je de sleutel van mijn hart" voor op het werk op zijn bureau te zetten. We gaan dadelijk uiteten bij de italiaan helaas vandaag heel wat last weer van misselijkheid naja we moeten het er maar mee doen. nou ik ben er weer vandoor.... iedereen een fijne valentijn en spreek jullie later weer
Heej meiden! @ Liz, ik moest er lachen om je opmerking over snuitje! Grappig!!! Van dat kamertje is wel vervelend zeg! Kun je niet bellen anders? @ Danty, wat fijn dat je weer thuis bent en eten binnen houdt!!! Wel fijn om te weten dat het nu een naam heeft!! @ Ukkie, klusze!! @ Dobber, jeetje je zou haast zeggen dat jij zwanger bent... tis dat je ongesteld geweest bent he... @ Wolkje, succes met je taart!! @ Valentijners... Wij doen nooit wat met valentijn, nu heb ik aangegeven dat ik toch wel wat wil krijgen omdat ik dat erg leuk vind! Ik heb voor hem een muismat met daarop i love daddy en dan een foto van de echo erin! ?Ik zie hem nu de auto parkeren... ik ben benieuwd!!! De arboarts was een fijn gesprek vandaag... ik ga minder werken!! Joehoe!!! Opluchting van hier tot tokio!!!
Oh Pluus, dat is goed nieuws!!! Je zou er toch ook niet aan moeten denken overwerkt te raken!!!! En per wanneer ga je minder werken? Nou.. ik ben benieuwd wat je mannetje heeft gekocht voor Valentijn. @hier: Wij doen echt niets met Valentijn... Sterker nog.. ik zie mijn vriend vandaag niet eens.. die zal thuiskomen als ik al in bed lig.