Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: suc6 met de taart!!! ik had een soortgelijke situatie met mijn verjaardagstraktatie. De eerste taart mislukte..., maar de tweede werd prachtig... vond ik zelf iig :D

@Ukkie: Suc6 en plezier met klussen :D :D :D

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, een doosje merci!!! Echt super lief en lekker!!!! (beter als bloemen haha)

En per donderdag gaat het al in... morgen is maar een half dagje!! Ben er zo blij mee! Heb de laatste dagen zo'n buikpijn weer van de drukte...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: Wat fijn zeg dat je minder mag gaan werken! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen hoor!

@ Danty: Wat fijn meis dat ze nu weten wat je hebt en dat je ook weer thuis bent! Zonder zondevoeding zoals ik het begrijp? Fijn dat je weer wat binnenhoud in ieder geval!

@ Ukkie: Wat lief dat je mannetje speciaal naar huis is gekomen ipv dat ie op de kazerne heeft geslapen :) Hoop zo voor je dat het deze ronde raak is!

@ Wolkje: Succes met de taart meis! Hoop voor je dat het nu wel helemaal lukt! Wel een foto maken als ie af is he?!

@ Sita: Je moet met sporten doen waar jij jezelf prettig bij voelt meis en inderdaad is het niet heel verstandig om met iets nieuws en zeker niet zo iets intensiefs te beginnen. Hopelijk kunnen je vriendinnen dus nog even wachten met die nieuwe sport totdat jij gaat stoppen met sporten.

@ Liz: hahaha moet ook wel lachen om je snuitje verhaal hoor ;)

@ Flier dacht ik?: Hier ook regelmatig al krampjes in mn buik en het gevoel dat ik ongi moet gaan worden, dus het zal er wel bij horen meis! In het begin rende ik ook steeds naar de wc, maar kan dat nu wel loslaten gelukkig...

@bout Valentine: Wat een romantische mannen hebben jullie zeg! Hier helemaal niks hoor, maar moet ook zeggen dat ik het op een normale dag veel leuker vind als het spontaan gaat ;)

Weet niet zeker of ik nu op iedereen heb gereageerd, maar vergeef het me anders alsjeblieft! :)
    Moet zeggen dat de afgelopen 2 dagen behoorlijk druk geweest zijn hier... Heb natuurlijk doordat ik waarschijnlijk naar een andere vestiging ga gister aan het team bekend moeten maken dat ik zwanger ben. Iedereen reageerde echt superlief hoor, maar door sommige reacties ga je toch wel weer twijfelen of je er echt goed aan doet. (heb je er eindelijk vrede mee....)
    Verder gaat dat wisselen met iemand van een andere vestiging natuurlijk niet van een leien dakje en dus is het nog steeds erg onzeker wat er nu precies gaat gebeuren en ben ik voorlopig nog thuis (wat dan ook weer van mn vrije dagen afgaat).
    Maargoed aan dat verhaal lijkt dus nog even geen einde te komen helaas!
    Gisteren is inderdaad MvM langs geweest en heb ik een kettinkje, een boekje en natuurlijk de beruchte kannen van haar gekregen. Gezien ik gister nogal erg emotioneel was kwam de vraag of ik al eerder zwanger was geweest behoorlijk hard aan en gingen de tranen weer op de vrije loop en weet je? Die mevrouw ging gewoon heerlijk mee zitten snikken hihi mn man wist niet wat hem overkwam!
    Wat ook nog eens super lief was, was dat ze 's avonds nog even belde hoe het was afgelopen op mn werk :)
    Nou ben vanochtend dus begonnen met boven de kan hangen ipv boven de pot en het valt me tot nu toe echt reuze mee! Heb al een hele kan vol!
    Hebben jullie trouwens ook dat je urine het ene moment vrij donker kan zijn en het andere moment een stuk lichter? Drink wel genoeg volgens mij....
    Zo dit was weer een heel verhaal haha heb het maar ff opgespaard allemaal ;)

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Wolkje... Ja leuk ;) Phoe wat een gestress dan allemaal, hopelijk komt alles optijd goed :D

@Sita.. Ik heb altijd (en nog) op een sportschool gewerkt, en je kunt best meedoen met bodyattack. Net wat je zegt, rust nemen wanneer je lichaam dit aangeeft en ook de bv jumping jacks (spreid sluit) niet meedoen. Geef van te voren aan in de les dat je zwanger bent dan kan de gene die lesgeeft daar rekening mee houden! Maar... als je gevoel er niet achter staat dan moet je het niet doen... Succes met je keuze ;)

@Pluus.. Thnx :D
    Wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad, lucht zeker goed op!

@Flier.. Bedankt, gaat lukken ;)

@Engeltje.. Bedankt lieve schat! Maar ze kunnen jou toch niet wegsturen en dan vrije dagen op laten nemen? Ik zie het meer als 'ziektewet' of heb ik dat helemaal verkeerd ?! En goed dat een fijn gesprek hebt gehad met dat vrouwtje van MvM... Dit keer een plakbeeb engeltje.. Nu ik nog :(

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Engeltje: Kleur van de urine, dat herken ik helemaal. Mijn urine kan zeer van kleur varieren terwijl ik voldoende vocht binnenkrijg. Vandaag waren mijn krampjes stukken minder, dus ik maak me geen zorgen meer.

@Pluus: Fijn dat je nieuwe werktijden zo snel kunnen ingaan!!!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Ukkie: Graag gedaan lieverd;) jij krijgt nu gewoon een mooi plakbeebje! Ik voel het aan me water en heb een hoop op het ogenblik hoor haha
    Wat betreft die dagen, dit gebeurt wel redelijk in overleg, maar ik ga wel aangeven dat ik hier maximaal 2 weken mee akkoord ga. Ik snap namelijk best dat het voor hun ook een lastig geval is. Mocht dit toch echt veel langer gaan duren en mocht ik toch te onzeker worden dan vraag ik toch echt nog een gesprek met de bedrijfsarts aan. Maargoed, ze proberen ook zoveel mogelijk met mij mee te denken en dat wil ik ook best met hun, dus het is nu gewoon afwachten wat er besloten gaat worden. Erg lastig geval dus.

@ Flier: Fijn om te lezen dat ik hier dus niet de enige in ben, het zal dan wel normaal zijn ;)
    Fijn dat je krampjes al wat minder worden. Denk zelf doordat ik nu veel tijd heb om rustig aan te doen dat het groeien van mijn baarmoeder gewoon wat sneller gaat als normaal ofzo en dat ik er daardoor wat meer last van heb. Zal dit ook bij de vk navragen als ik mn afspraak heb.

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    nou pluus je haalt de woorden uit me mond.... ik d8 dus precies hetzelfde en zit er zelfs aan te denken om toch een test te gaan doen voor de zekerheid (zaterdag carnaval vieren). maar me broek zit ook de hele dag te vervelen bij me buik maar goed ik snap er dus helemaal niks van want voor de rest tja ik ben wat moe en heb af en toe een klein beetje hoofdpijn maar voor de rest voel ik me goed. wel goed dat je minder gaat werken!

flier wij doen ook niet aan valentijn maar we vonden 11.5 jaar lang haha en dat wilde we vieren maar wij doen dit zeker niet elk jaar heel dat commerciele gedoe. Mijn neefje had allemaal kaarsjes op de trap gezet en boven op de overloop een hartje van kaarsjes met in het midden een grote bos met rozen...

wolkje bak ze

ukk klus ze ;)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Dobber: Gefeliciteerd met jullie 11,5 jaar! Wat lief van je neefje dat hij al die kaarsjes heeft neergezet, romantisch hoor! :D Nu hopen dat het ook nog bekroond wordt met een mooie positieve test!

9. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    haha mijn neefje had dat voor zijn vriendin gedaan he (haha niet dat er dadelijk verkeerd gedacht wordt haha, maar vond het zo romantisch van hem)

ja heb besloten om morgenvroeg een test te doen, ik wil gewoon zekerheid en vooral omdat alles nu zo raar verloopt..(korter en veel minder ongi, bijna elke dag misselijk, en me broeken die vervelen op me buik) tja en als ik niet zwanger ben dan heb ik denk ik gewoon weer veel last van me darmen (prikkelbare darmen) naja we zien het allemaal wel.

ik ga lekker me bedje inkruipen, tot morgen allemaal en slaap lekker

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dobber.. nog gefeliciteerd met jullie 11,5 jaar!!!!!

Zat net te rekenen... als alles goed gaat... komt onze beeb rond de periode dat we 9 jaar samen zijn.....

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    :DGoedemorgen meiden:D..

Hier vandaag een Jarige:D 24 jaartjes en mijn kleine woefje is ook jarig en die is vandaag 2 jaar geworden:D

Nogmaals iedereen supeeerrrr bedankt voor alle lieve woorden...het is fijn dat er ook mensen zijn die je serieus nemen en met je meeleven (het erge ervan is Jullie kennen me niet eens en zijn heel lief) en mensen in mijn omgeving zijn er een paar die het allemaal maar vaag vinden laat ik het netjes uitdrukken dus lieve schatten super bedankt jullie woorden doen me erg goed en geeft me ook echt kracht omdat je dan weet dat er wel mensen met je meeleven..xxxxxx:)

er is zoveel geschreven ik weet echt niet alles meer dus vergeef me als ik niet op iedereen reageer;)

@valentijn wij doen er ook niet aan..maar ben vandaag ook jarig dus een beetje dubbelop dan hahaha...

@liz..hoop dat je de babykamer iig snel krijgt:)bedoelde het ook niet negatief hoor maar wou je een teleurstelling besparen;)bij 16.00 uur besteld morgen in huis* staat boven aan de site van babypark namelijk ook een sterretje achter:)...Iig veel plezier met het bestellen en kopen want dat alleen al is erg leuk..en vooral erg lullig dat niemand voor je opstaat in de bus:xik zou ook erg geirriteerd er door zijn..

@pluus fijn dat je minder mag werken..

@sitalita Als jij je er niet fijn bij voelt met dat fitniss moet je het niet doen meis het is jou lijf en jou beebje...

@Dobber hoop zo dat je toch alsnog gewn lekker zwanger bent en zo niet dat deze maand dan jou maand is:D...

@ukkie voor jou ook hetzelfde hooooooopp zoooo dat het jou maand ook is...

@jufaman ook voor jou hoop dat het ook jou maand is deze maand leuk met zijn allen zwanger...

@engeltje Balen het verhaal van je werk...hoop dat het toch allemaal nog wat makkelijker gaat lopen...

@Wolkje succes met je taart..en wat lief van je vriend:D

@krampjes etc...Ik heb het ook erg veel gehad en heb het nu soms nog...Maar het zijn vaak je darmen werd tegen mij gezegd en de groei van je baarmoeder...Dit gaat zker tot de 12 weken zo snel dat het pijn kan gaan doen...

Ik hoop op alles gereageerd te hebben zo niet sorrryyyyyy...

Ik ga zo op een slakkentempo hier wat in huis doen want krijg toch wel wat visite...dus wil het wel netjes hebben aangezien ik al vanaf vrijdag niet lekker was tot gisteren is er ook weinig in huis gedaan manlief is zoo bezig geweest met mij...Ik moet zeggen dat ik heel bang was dat hij me nergens mee zou helpen etc etc..maar wat kan je daar in vergissen..hij doet alles voor me...hij laat het hondje uit,maakt eten,doet drinken voor me in de hele dag want hij had gisteren vrij voor me genomen..helaas moest ie vandaag weer werken jammer genoeg mja kost anders teveel dagen en we willen proberen een week extra vrij te krijgen voor na de bevalling...;)

Wat een tekst hahaha...

Fijne dag

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Danty!! En ook met je hondje natuurlijk :D en tuurlijk leven we met je mee lieverd, mensen die dat niet doen, daar moet je maar niet op letten!

Hier, heb me vannacht weer behoorlijk druk gemaakt om alles en heb daardoor ontzettende krampen gekregen :( Heb nu ondertussen zelf een arboarts en de GGD gebeld en mijn vragen aan hun voorgelegd. Ze bellen beiden zometeen terug. Mochten zij antwoorden dat het echt geen kwaad kan dan ben ik eindelijk gerustgesteld, maar anders dan ga ik toch nog even een goed gesprek aan op mn werk. Ik ga in ieder geval niet akkoord dat ik 3 weken nu vrij moet nemen, 2 weken is mijn uiterste aanbod en dan denk ik dat ik heel erg coulant ben hier in. Pfff zwanger zijn moet gewoon leuk zijn toch? En vooral niet zoveel stress meebrengen?

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    had ik ook niet gedaan 3 weken...je hebt gelijk gwn op je strepen staan;);)..en zwanger zijn hoort leuk en pracht en praal te zijn maarja helaas is dat niet altijd zo...hoop dat je er toch nog op een natuurlijke manier uit komt

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: ja jij weet daar alles van dat het niet alleen maar mooi is! Hopelijk ga je dat vanaf nu wel ervaren! Heb je nog leuke kadootjes gehad?

Nou ik ben weer gerustgesteld en ga me nu gewoon echt op onze kleine uk focussen. De GGD heeft net teruggebeld en de kans is echt minimaal dat je het oploopt en aks je het al oploopt dan is de kans ook nog eens klein dat het echt misgaat met de baby.
    Zolang de ziekte dus heerst op het kdv neem ik een paar vrije dagen op en daarnaast ga ik tijdelijk naar een andere vestiging waar de ziekte niet heerst.

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ja helaas weet ik er alles van hihi...

Nog niets..maar vanavond komt de meeste visite..ja een hele dikke knuffel en kus vanochtend van mijn mannetje hhaha...

en gelijk heb je dat je ff vrij neem en dan na een andere vestiging gaat...fijn dat je gerust gesteld bent..en idd meis jij en je baby gaan voor...

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Danty, gefeliciteerd met je verjaardag! En die van je hondje natuurlijk!

Engeltje, dat is goed nieuws wat je nu hebt. en inderdaad, gewoon op je strepen staan hoor. Jij en de baby zijn nu het belangrijkst.

Sporten, ik heb gisteren even een gesprek gehad met mn vriendinnen na die tijd. En toch echt duidelijk gemaakt dat ik niet aan wat nieuws begin op dit moment. Het kan misschien wel, maar ik heb er geen goed gevoel over, en op internet wordt er toch wel aardig veel afgeraden wat het sporten betreft. Het gewone sporten, fietsen en loopband kostte me gister al mega veel energie. Het ging niet erg lekker, kreeg last van krampen, dus is maar goed dat ik niet gek heb lopen doen met de groepsles. Ik heb mn vriendinnnen ook even duidelijk gemaakt dat ik echt wel fanatieker wil sporten, maar dat het nu niet gaat. Ik blijf gewoon 2 keer in de week gaan, maar op mn eigen tempo. Ook duidelijk gezegd dat ik echt geen zeikende zwangere wil zijn die in 1 keer niks meer kan omdat ze zwanger is. Zo zit ik niet in elkaar. Ze pikten t gelukkig goed op. :) Ene week gaan ze de les volgen, andere week sporten ze met mij mee, dus dat doen ze lief. Was er wel even goed zat van, haha!

De misselijkheid gaat hier steeds beter, bijna geen klachtjes meer. behalve nu snel moe en zere groeiende boobs. En oh ja.. moet nu echt meer plassen! Ook s nachts.. naar zeg.
    Vanmiddag gaan we naar mijn man z'n opa en oma's om het nieuws te vertellen. Daarna mag t wereldwijd. :) Onze vrienden/familie houden het al 4 a 5 weken stil, maar merk dat ze het nu erg lastig beginnen te vinden. :) We hebben een goede echo gehad, en ga ervan uit dat het nu goed blijft gaan!

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ow, ja.. ik geniet nog elke dag van een versgeperst sinaasappel sapje! :D (nu ook...)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden! Mn lichaam heeft me vannacht ook gewoon een hele duidelijke hint gegeven en dat was stoppen met druk maken en het tot op de bodem uitzoeken :) Over hints gesproken, gister had manlief heerlijk gekookt, rijst met kip en gewokte groentjes, hij had er alleen ook koriander doorheen gedaan en smerig dat ik dat ineens vond! Heb alle stukjes koriander er dan ook maar uitgevist omdat de rest zo lekker was. Later ben ik dus gaan googelen op koriander en wat blijkt? Je kan dit ook beter niet eten als je zwanger bent, wisten jullie dat? Hihi als ik dus even niet goed oplet dan doet mn lichaam dat wel voor mij :D

@ Sita: Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriendinnen! En wat lief dat ze het nu om de week willen gaan doen :D Zal vast ook weer een hele opluchting voor jou zijn!
    Gaan jullie het op een speciale manier aan zijn opa's en oma's vertellen?

Ik heb gisteravond het shirt voor mn broer besteld bij kennissen van vroeger van ons. We hadden ze een mailtje gestuurd met wat er op het shirt moest en ik kreeg net een mailtje terug of ze het shirt ook als hint moesten begrijpen haha de boodschap komt dus toch echt wel duidelijk over :D

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    wat staat erop dan???

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, van harte gefeliciteerd meid!! En natuurlijk voor voor je hondje! :D
    En natuurlijk hebben wij begrip... dat is toch de normaalste zaak van de wereld! Alle mensen die dat niet hebben zijn raar... niet iedere zwangerschap is hetzelfde en iedereen ervaart het anders en dat overgeven en beroerd zijn is zwaar vervelend en daar kun je letterlijk en figuurlijk zwaar beroerd van zijn!!!

@ Dobber, goed dat je toch gaat testen! Ben erg benieuwd wat de test gaat zeggen!!!

@ Engeltje, wat apart van die koreander!! Goed van je lichaam zeg!! Slim van je dat je de arbo en ggd gebeld hebt, zij hebben verstand van zaken!!
    En goed dat ze de hint snapte van het t-shirt! Ik ben erg benieuwd naar reacties!!

@ Sita, goed dat je met je vriendinnen gepraat hebt! Denk goed aan jezelf meid!!

@ Hier, ik heb vandaag voor het laatst gewoon gewerkt! Vanaf morgen heb ik full time vervanging in mijn groep en werk ik zelf halve dagen! Ik ben er zoooo aan toe!!!

Deel Deze Pagina