nou damens ik denk dat mijn darmen gewoon aan het rommelen zijn, ik heb een test gedaan en die was nega. Pff raar lichaam, vanaf zondag maar weer starten met ovu testen wie weet is het deze keer wel raak.....*wachten wachten wachten* Danty en woefje gefeliciteerd met jullie verjaardagen engel goed van je dat je zo door bent gaan vragen!! goh sita je klinkt wel zwanger wel fijn dat de misselijkheid minder aan het worden is
@ Danty : Er staat : Ontzettend Onweerstaanbare Man En dan zijn de eerste letters van ieder woord in het oranje en de rest in witte letters @Pluus: Oh wat heerlijk zeg meis! Geniet ervan dat je nog maar halve dagen hoeft vanaf nu! En ja echt gek he van die koreander! Wel handig zo'n lichaam @Dobber: wat kan je lichaam je soms toch in de maling nemen he....Als je zwanger bent nog steeds hoor! Er wordt hier nog steeds geduimd dat het voor jullie raak is deze ronde!
@Engeltje.. Hahaha wat een leuke teskt! Zelf verzonnen of kon je die zo bestellen? Heb alweer 3 dagen ovulatie testjes gedaan, ze zijn best wel donker maar geen knallers... en aan mijn temp te zien..? Pff snap er de balle niet van, maargoed we klussen geweoon door
Danty en Danty's hondje: GEFELICITEERD!!!! Ik wens jullie een gezellige feestje toe voor straks.. en Danty, dat je zelf ook maar lekker mag genieten van alle lekkernijen!!!!!! @Engeltje: ik had dat over koriander toevallig wel gelezen..., maar meer omdat ik info wilde over brie e.d. Overigens eet ik gewoon brie enzo.. mijn vk zegt dat het mag als het van gepasteuriseerde melk is gemaakt.. en alles wat je in de NLse supermarkt koopt moet tegenwoordig van gepasteuriseerde melk gemaakt zijn.... (ik check wel altijd de verpakking hoor!). En goed van je dat je zelf de arbo-arts hebt gebeld! Dit is gewoon heel belangrijk voor jou en je beeb! Lekker dat je nu gerustgesteld bent. @Sita: jaja.. je zal weten dat je zwanger bent En als jij je er niet lekker bij voelt om een intensieve nieuwe workout te gaan doen, dan moet je dat dus lekker niet doen! @hier: gisteren te laat naar bed gegaan en onrustig geslapen... dat had alles te maken met mijn portfolio dat ik gisteren ter beoordeling heb ingezonden. Vandaag dus te gaar.... Wel net weer wezen hardlopen met mijn collega... Zo meteen lekkere pasta maken en vanavond op tijd naar bed! Verder hier nog steeds geen klachten.....
@ ukkie: Die heb ik zelf verzonnen,ben ook niets soortgelijks tegen gekomen nog Heb een reactie gezet bij je tempkaartje dat ik inderdaad nog geen duidelijke eisprong bij je heb kunnen vinden, gewoon lekker doorklussen hij laat vast niet lang meer op zich wachten! @Flier: Balen dat je zo onrustig hebt geslapen, wanneer krijg je de beoordeling terug? Verder wel fijn dat je niet zoveel klachten hebt! Hier vooral alleen steeds krampjes die soms wat heftig zijn en de andere keer heel licht en nog steeds strontverkouden, maar das niet erg....
Geen idee wanneer ik die beoordeling terugkrijg.. ik denk wel binnen 1 week.. uiterlijk 2 weken.... Net avondeten op... en daarna nog 2 boterhammen... tja.. is beter dan een zak chips...
Nou, zn opa en oma's reageerden helemaal top! Echt leuk! Zn oma moest een traantje wegpinken. We hebben het gewoon verteld, niet op een bijzondere manier of zo.. Snappen ze toch niet. Zijn al goed op leeftijd, haha! Blijf vanavond lekker thuis, mn darmen beginnen hier ook flink te rommelen, en ben nu echt moe. Vanavond maar op tijd naar bed!
Wat fijn dat ze zo leuk reageerden Sita! Hihi onze opa's en oma's zouden hints ook niet heel erg begrijpen denk ik hoor! Duik jij maar lekker fijn op tijd je bedje in! @ Flier: Spannend dus! Hihi goed bezig met eten hoor! Ik heb vanmiddag een lekkere grote kan sinaasappelsap geperst dus daar ga ik nu weer even een heerlijk glaasje van nemen Meiden ik heb wat foto's die ik al eerder beloofd had, moet ze alleen ff in 2 delen plaatsen
En hier het beren jasje! Dit is maatje 56, echt niet te geloven hoe hard onze rijstekorrel nog moet groeien om hier in te passen straks!
@Danty.. Gefelciteerd meid !! @Engeltje... Phoe... ik smelt... Heb al 3 dagen achter elkaar geklust... eigenlijk niet zo'n zin vandaag maargoed Heb ergens gelezen dat het beste is om de dag te klussen... maar ben zooo bang dat ik dan mijn ei mis En ik ben ook steeds banger dat ik geen eisprong krijg! Mijn beste vriendinnetje had was ook 1 jaar bezig toen bleek dat ze geen eisprong kon krijgen!
@ ukkie: schattig he Lieve schat, die zwemmertjes overleven het wel even in jouw lichaam hoor, je moet het vooral niet tegen je zin gaan doen, dan lukt het zowieso niet.... Het beste is om het om de 36 a 48 uur te doen, maar dus niet als je ff geenbzin hebt! Toen ik begon met tempen was ik ook onzeker of ik wel een eisprong had, maar die is er zeker geweest. Mocht je nu en volgende maand geen eisprong kunnen vinden door het tempen, dan kan je gewoon eens naar de ha gaan. Maar het komt vast wel goed meis echt waar!
engel wat schattig die schoentjes en dat jasje Flier lekker op tijd naar je bedje toe vanavond. Je hebt je spullen nu toch al ingeleverd en kan je er nu niets meer aan veranderen en moet je afwachten of dat het goed is dan kun je net zo goed even leuke dingen gaan doen en lekker eventjes bijslapen Ukk weet je ik d8 vorige maand ook van oei ik hoop dat ik een eisprong krijg... en toen bleek dat ik pas op dag 18 een eisprong had. en idd wat engel zegt die zwemmers kunnen het lang uithouden in een vrouwenlichaam 1 dagje overslaan moet echt geen kwaad kunnen lijkt me haha vooral als je al drie dagen vooraad hebt opgebouwd Nou ik ga douche en dan slapen, weltrusten iedereen
@Dobber: ik lees je berichtje nu pas... dus dat betekent.. dat ik OP TIJD IN BED LAG ben heerlijk uitgerust nu!!!! @Engeltje: Echt te lief dat jasje en die schoentjes zijn ook schattig! @Ukkie: als jij 3 dagen achter elkaar geklust hebt, kun je best een vrije dag nemen! Wat engeltje ook al zei.. die zwemmertjes blijven wel een tijdje leven in je lichaam leven.. het moet wel leuk blijven he!!!
Girls... Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik moet gewoon nog even afwachten.. Misschien krijg ik gewoon later een ei en niet persies 14 dagen van te voren.. Ben alleen zo bang dat als ik niet klus ik weer een lange ronde verspilt heb.. Maaarhoed vanavond maar weer klussen fijne dag allemaal!!!
Allemaal bedankt voor de felicitaties.. heb leuke dingen gehad...horloge,babyfoon,zwitsalpakket,hobbelpaard,luiertas,knuffelbeer,badjasje,badcape,nijntjesspeenhouder en muziekhanger van nijntje,kleertjes dus kortom ben verwend nja de kleine jongen hahahaha.... @engeltje mooie test meid...en leuke schoentjes hoor... @ukkie...dikke knuffel meis... Fijne dag vandaag meiden
@ Danty: Zo "jullie" zijn zeker lekker verwend zeg, leuk! @ Ukkie: Het kan idd zijn dat je luteale fase iets korter is, maar het kan ook zijn dat je cyclus misschien weer 36 dagen is ofzo Zal met je mee blijven kijken naar je kaartje. Blijf vertrouwen houden in je lichaam het komt echt wel goed. Klusse vanavond! @ Flier: Goed dat je op tijd naar bed bent gegaan! Ik heb hier voor de veradering ook heerlijk geslapen, betekend dat ik echt gerustgesteld ben en me niet meer druk maak Bedankt voor de reacties op de foto's meiden! Hihi mn broertje hoopt dat het een jongetje wordt zodat ie met hem kan voetballen Ben trouwens gependeld en de uitslag daarvan is een meisje...
Ukkie, komt vast goed! En niet klussen als je geen zin hebt... Die zwemmertjes blijven wel een tijdje in leven hoor! Zoals het nu is bij mij als ik terug reken zijn de zwemmers bij mij ook 3 a 4 dagen in leven gebleven, dus t kan best hoor! Engeltje, Wauw wat een mooie test zeg! Echt duidelijk zwanger, haha! En die schoentjes.... super! Danty, goed verwend zeg! Heb je een gezellige dag gehad? Nou, ik ben weer een dagje vrij... we zijn toch nog wel iets voorzichtig om het wereldwijd bekend te maken, m'n mannetje heeft er ook last van. De miskraam heeft er best ingehakt. Denk dat we even wachten tot zaterdag, dan ben ik in elk geval 9 weken. Ik ga vandaag maar eens wat in huis doen!
Trouwens, hoe zit het met jullie gewicht? Voor het weekend had ik gewogen, half kilootje aangekomen.. Vanochtend weer gewogen en zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap, dus gewoon afgevallen.. Gek hoor.