Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sita: het is dat wij genoodzaakt zijn om het al aan een aardig aantal mensen bekend te maken ivm die 5e ziekte, anders hadden we het ook pas na de 1e echo willen vertellen....
    Hier 2 kg afgevallen...

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, inderdaad zeg... ja eerste echo hier al wel gehad (2 eigenlijk al),. :) Denk dat we ons ook geen zorgen meer hoeven te maken.;)
    Eigenlijk zou ik elke week wel even een echo willen hebben om te checken of alles nog goed gaat, haha!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sita: Ja ik kan ook niet wachten hahaha wil onze kleine ukkepuk zo graag zien!
    Ben trouwens ook wel weer benieuwd naar de uitslag van mn bloedonderzoek dinsdag. Het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat ik toch besmet ben met het parvo virus....Aan de ene kant als dat zo is dan was ik dus voor week 5 al besmet en kan het zeer waarschijnlijk geen kwaad voor onze kleine omdat er nog geen bloedband was.....Spannend...

4. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hoi allemaal

ik ben 10 augustus 2011 ook gestopt met de pil.

wij gaan nu ook voor ons eerste kindje.

wij vinden het erg spannend wanneer we zwanger raken.
    mijn vriend vind het allemaal lang duren.
    ik hoop dat iedereen hier gauw zwanger mogen worden

mijn moeder kan niet wachten.nu ze ook al bijna 71 jaar
    helaas kan ik het me niet meer vertellen.
    en mijn schoonouders kunnen ook niet wachten die vragen elke keer ben je al zwanger.
    het klussen is wel leuk klussen :)

ik wens iedereen heel veel succes met klussen
    en wachten.

5. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    helaas kan ik het me vader niet meer vertellen.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Raymoont: Heel veel succes met zwanger worden meis, mag ik vragen hoe oud je bent? Vervelend dat je het je vader niet meer kan vertellen!

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zodeknetter.... heb geprobeerd van alles bij te lezen maar ben het eerlijk gezegd ook alweer kwijt..!;)

Ben dooooooodmoe... al dagen...! Lig elke dag rond 8uur half9 op bed..!
    Komt waarschijnlijk omdat ik zo'n druk weekend had gehad.. geen minuutje tijd gehad om te relaxen/aan mezelf te denken..!
    Nou.. dat heb ik gemerkt...

THANK GOD... was ik vandaag heerlijk een dagje vrij dus heb lekker bij kunnen slapen.. tot jawel.. 8uur..! :x
    Toen ging mijn vriend zijn wekker..(luxe tijd.. I know...) en schoot ie overeind.. schreeuwend... JE MOET ERAF.. JE BENT VEEEEEL TE LAAT OP JE WERK!! Ik schrok me wild! Hartslag in de keel... wist ie niet meer dat ik een dagje vrij was..! :x Nou daarna kon ik slapen wel vergeten! :x

Maar ben wel lekker aan het niksen..!

Wat ik vannacht toch had.. had zoooo'n buikpijn/bandenpijn/spierpijn.. weet niet wat t was.. maar denk dat het komt omdat ik gisteren op mijn werk iets moest pakken van een hoge plank.. en eigenwijs dat ik ben heb me helemaaaaal uitgerekt.. en kon er nog niet bij.. dus op de tenen.. uitrekken..! Al met al.. moest ik alsnog een collega vragen.. ;)
    Nou dat doe ik dus niet weer! Wat een pijn heb ik gehad..! :(

Nu is het gelukkig weer zo goed als over..!

Strakjes komt vriendin langs.. dus ga nog ff lekker op bed tv kijken denk ik.. kijken of ik ons jochie wakker kan krijgen! ;)
    Vind zo heeeerlijk als ie lekker rommelt en schopt als ik relaxt ben! :D:D

Dinsdag al de pretecho!! Zo zin in...! En dan woensdag 9maandenbeurs..! Weer een echo laten maken!!! :D:D
    En donderdag hartje luisteren bij de vk!! Word een geweldige week volgende week!! :D:D

8. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Raymoont en veel suc6 en plezier met zwanger worden!

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ruim 20 euri uitgegeven bij de zeeman.. hadden jullie de folder gezien??? allerlei dingetjes gehaald van dat leuke eendje!

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Raymoont.. Welkom, dat je maar snel zwanger bent!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    ow dat eendje is leuk he flier!!! Ik heb er ook wat dingetjes van gekocht!!!!

@ Beertje, vervelend he, die vermoeidheid!! Geef er aan toe meid, dat is het enige dat helpt!!
    Veel plezier alvast volgende week! Geniet er van!!

@ raymoont, welkom hier en succes met zwanger worden!

@ Engeltje, spannend die uitslag van dinsdag... hoop op goed nieuws!!

@ Sita, ik was vorige week 2 kg aangekomen maar was weer 1 kg afgevallen terwijl ik kei veel gesnoept had. Ik weeg nu dus in totaal 1 kg boven mijn begin gewicht maar heb er 5 kg onder gezeten!

@ Hier, vandaag voor het eerst een halve dag gewerkt... nog wel erg wennen hoor!! Wilde vanmiddag echt even op bed gaan liggen maar heb het uiteindelijk niet gedaan... Moet wel mijn rust nemen maar moet er nog een goede weg in vinden!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    oke, ik heb mijn eerste echte dementieding...

Ik post dit bericht, sta op om iets te doen... loop richting de kast en toen wist ik niet meer wat ik ging doen... hahaha dit is echt zoooo stom! Bijna 2 minuten voor de kast staan staren maar weet het nog steeds niet...

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus... hahaha dat heb ik ook vaak, en als je dan even terugloopt van de plek schiet het (MEESTAL) wel weer binnen ;)

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhahaha.... herkenbaar!

Ik heb een rompertje van dat eendje... een badcape... een slaap/trappelzak o.i.d. Van een non-merk heb ik 5 rompertjes voor 8,99euri. uiteraard neutraal... en van dat eendje heb ik ook de neutrale.. want ik weet natuurlijk niet wat het wordt!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb ook de badcape en een lampje. Ik wil zaterdag nog een slaapzak en rompertjes gaan halen! Ze zijn zooo schattig!!!

Ben al 4 keer terug gelopen... het wil echt niet haha echt stom!!!

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluus... heb jij die met dat roze eendje?
    Ik keek nog bij die lampjes.., maar die had je alleen in roze of blauw.. en dat durf ik toch niet te gokken

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb de badcape ook neutraal maar het lampje idd roze...

Ik kwam er alleen achter dat het lampje op batterij is...

Ik probeer ook alles zo neutraal mogelijk te houden hoor... stel dat die echo het toch niet goed had!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus.. Hmm, 4x teruggelopen.. hopelijk schiet het nog te binnen en anders kun je gewoon je zwangerschap de schuld geven :p

@Flier.. Zie al zovaak iets liggen en dan denk ik kopen kopen kopen, nee ik heb afgesproken niets te kopen tot ik een positieve test in handen heb, en hopelijk is dat SNEL ! hahah

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe groot is die kans...??

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou ik ken iemand die zou volgens de echo een jongen krijgen... is een meisje...
    Vandaar ;)

@ Ukkie, meid ik duim zoooo voor je dat het deze ronde raak is!! Het is je zo gegund!!!

Deel Deze Pagina