Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heb vandaag de kleertjes gehaald met hunk en handsome gehaald blousje en thirst en broekje en van dat eendje het fotolijstje..idd zoooo schattigggg...en zo leukkkk

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    VERRASSING....!!!! hahaha :D:D:D

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hahaha pluus ik heb ook wel eens van die dementie dingen haha en ik ben niet eens zwanger ;)

nou ukk je bent flink je best aan het doen dus wie weet is het deze keer raak ;) hoop het voor je

hier vandaag weze sporten... wat kan dat lekker zijn he :)
    Ga nog even wat spullen klaarleggen en dan lekker nog ff in bed tv kijken voordat ik ga slapen. Slaap lekker allemaal

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Welkom Raymoont en veel succes met zwanger worden

beertje jij hebt wel een heel wat dingen op de planning staan haha

Flier haha idd dan lag je op tijd in je bedje... is ook wel eens lekker om aso lang te slapen

nu ga ik echt stoppen hahah weltruste

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden!
    Hier even vlug een berichtje van mij! Ik heb zon drukke week gehad met werk en de bruidstaart! Ik zal morgen even een foto posten, hij is erg gaaf geworden, al zeg ik het zelf :) 10 minuten voor ie opgehaald werd was ie klaar.... Pfff!

En goed nieuws: m'n beste vriendin kwam vanavond langs met dr vent, en ik had gelijk: ze zijn zwanger!!! Bijna 6 weken nu, dus ik had t goed geraden, haha! Echt super leuk om dit samen mee te maken!

Oh en beertje: begrijp ik uit jouw bericht dat je op de negen maanden beurs ook een echo kunt doen? Tell me more!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Raymoont, Welkom en succes met zwanger worden!

Wolkje, zie je nu wel! Leuk zeg, samen met je vriendin zwanger zijn! 2 maandjes later dus dan jou, echt leuk!
    Ben benieuwd naar je taart!

Hier, vanochtend wat misselijker, maar goed.. ritme is ook anders. Moest vanochtend mn mannetje wegbrengen. Verder, heb het nieuws net op hyves en facebook gezet!
    Staat dus nu helemaal bekend voor de wijde wereld dat er een kleine uk onder weg is. haha! Best spannend hoor. :) Ik ga zo even boodschappen doen en dan naar mn werk.

Fijne dag allemaal!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik geloof dat ik zo ook maar eens naar t dorp moet lopen om te kijken bij de zeeman, heb geen folder gezien!

@ wolkje: wat fijn dat de taart zo goed gelukt is! Ben benieuwd naar de foto's! En wat leuk van je vriendin, kunnen jullie lekker samen zwanger zijn!
    Je kan op de 9 maandenbeurs ook een echo laten doen ja! In ieder geval in de voorgaande jaren :) Het schoot mij ook wel even door mn gedachte, maar voor een 1e echo vind ik dat eigenlijk toch wel spannend, doe ik liever bij de vk...

@ Sita: en heb je al reacties gehad op hyves en facebook? Leuk hoor! :D

Mijn moeder was er ook van overtuigd dat ik een jongetje was, niet door een echo ofzo hoor. Hihi maar alles was dus blauw en toen kwam ik :D

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    op internet kan je het ook zien zooo leuk spul..

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ssst danty zeg dat nou niet! Hihi ben zo ontzettend lui en niet van de bank af te krijgen haha moet er gewoon zo echt even uit, ffies een lekkere frisse neus halen.
    Werd vanmorgen om 8 uur al wakker gebeld door mn vriendin of ze een bakkie kon komen doen. Kwartier later was ze er al haha
    Normaal ben ik een erg vroege vogel, maar nu ik zwanger ben en als ik kan slapen dan slaap ik goed ook! :)

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @sita: vervelend dat je misselijk bent... maar het hoort er allemaal bij! jammergenoeg :)
    En leuk dat je t op facebook hebt gezet! toen wij dat deden stroomden de reacties binnen, ook van mensen die je eigenlijk niet vaak spreekt, heel leuk! lekker van genieten dat iedereen t nu weet!

@engeltje: thanx voor de tip! een kans om onze Kromo te zien laat ik niet voorbij gaan! lijkt me leuk, dus ga er zeker even naar zoeken :) mn vriendin zal t ook wel niet doen nog, aangezien die de week er op de eerste echo pas hebben bij de vk, en dat wil je dan toch echt met je partner samen doen. plus ze is dan pas net 6 weken, dus kans dat er geen hartje te zien is is groot, en dan raak je er misschien alleen maar van in de stress. maar ik ga t zeker doen als het kan hoor, lijkt me gaaf!

@ hier: nou dus echt een drukke week gehad. mn planning voor de taart was echt helemaal in de soep gelopen, dus de afgelopen dagen echt steeds tot savonds laat er aan gewerkt en echt letterlijk 10 minuten voor hij werd opgehaald was ie af. pffff! maar ze waren er erg blij mee! de bruid belde nog op later (haar verloofde was m komen halen) dat ze m zo mooi vond en dat ze er helemaal blij mee was. nu hopen dat ie ook smaakt vandaag!! zal ff een fototje erbij plaatsen. kleuen kwamen jammergenoeg niet goed over, het lijkt blauw maar is toch echt paars en lila.

verder gistermiddag met mn ventje meegeweest naar het ziekenhuis, hij moest een ct scan, foto's en nog wat onderzoeken. toch best spannend weer! volgende week krijgen we de uitslagen, maar we gaan er vanuit dat alles goed is. Na t ziekenhuis nog even langs de carnavalswinkel gereden en toen heeft meneer een spiderman pak gekocht! hahah! een volwassen man van 2 meter in een spiderman pak, ik kwam niet meer bij! maar hij is echt heel gaaf! met van die kussentjes erin als spierballen enzo (wat al die kleine kids ook hebben, mega schattig) dus ik heb iets leuks om tegenaan te kijken de komende dagen (lekker strak om de billen ;)) Ik ga mn zelfgemaakt roodkapje outfit maar weer uit t stof halen, das de enige die me nog past! haha! Had gisteren nog een heel leuk kangoeroepak aangehad, met een buidel met een baby kangoeroe er in (vond ik wel toepasselijk) maar die was echt enorm te groot, dus maar niet gedaan.

vandaag laatste dagje werken en dan een week vrij! joepie!!! moet echt nog wel enorm veel afronden, dus ga lekker fluitend aan de slag, ben vrolijk!

fijne dag meiden!

11. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    de taart! :)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: hahaha plaats je ook ff een foto van je vriend in zijn pak dan ? ;) Wij doen helemaal niks aan carnaval maar vind het altijd wel leuk om ffies bij de optocht te kijken, we zullen morgenochtend waarschijnlijk alweer vroeg wakker gemaakt worden door alle wagens met muziek die achter ons huis verzamelen. Vannacht was er volgens mij al feest in de sporthal achter ons huis want er liepen allemaal jolende mensen doir de straat heen vannacht heb mn raam maar dicht gedaan ;)
    Lekker dat je bijna een weekje vrij bent, geniet ervan!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wow hij is goed gelukt zeg! Echt heel mooi!

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heel mooi wolkje echt wel...super

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wauw Wolkje! Mooie taart zeg! Als ie paars/lila moest zijn, zijn de kleuren lijken wel anders.. maar hij is super mooi!

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Trouwens echt super leuke reacties via facebook/hyves.. Ook zo'n reactie van, ja.. hehe! eindelijk! (nichtje van mn man)
    Grappig dat mensen er echt op zitten te wachten, aan de andere kant... je weet nooit hoe het gaat en hebt er niks over te zeggen. :)
    Ik ga even eten en dan weer aan t werk. Dan .... WEEKEND!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Komt door de slechte kwaliteit van m'n iPhone camera! Op de foto lijkt t nu blauw, maar in het echt was het paars :)

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, inderdaad... verrassing! Gelukkig haddie die ouders wel een voorgevoel en hadden dus niets blauw!!!

@ Wolkje, wow wat een geweldig mooie taart!!!!
    En wat geweldig van die vrienden, goed aangevoeld dus!!!

@ Sita, leuk die reacties he!!

@ Engeltje, en ben je al van de bank af? ;)

@ Hier, ik lig nu lekker op de bank! Vanmorgen carnaval gevierd met mijn kinders uit de klas maar ben nu bekaf!!

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: haha ja maar het heeft wel even geduurd hoor! Maar oh wat is het een lekker weertje buiten, heerlijk naar het dorp gewandeld, bij de zeeman geweest, bij de hema en bij de visboer :D zit nu aan een heerlijk broodje makreel.....
    Ga jij nu maar lekker liggen dan ja! Was de carnaval wel leuk?

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja was super leuk!! Ik hou heel erg van carnaval maar met die kleuter is het altijd nog meer bijzonder!!! Heerlijk!!!

Heb je nog wat gekocht bij de hema en zeeman? :)

Geniet van je broodje! Ik heb ook zin in wat lekkers maar we hebben niks meer in huis!

Deel Deze Pagina