Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wij vieren ook altijd Carnaval op het kdv, heb er zelf niet veel mee, maar voor die kinderen vind ik het echt super!

Nee heb niks gekocht, alleen maar gekeken vind de eendjesspullen superleuk, maar wel voor een jongen of een meisje. Vind grijs zo grijs haha Heb wel bij de etos zwitsal buik- en borstencreme gehaald, leuk dat je daar een spaarsysteem hebt!

Mn broodje was heerlijk!

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb de grijze badcape... die vond ik wel heel mooi!!

Ik heb de buik en borstencreme van de hema... die is echt heerlijk!!

Carnaval is hier echt met de paplepel ingegoten dus wat dat betreft... ik vind het wel jammer ik dit jaar het rustiger aan moet doen maar kijk wel heel erg uit naar volgend jaar met ons kindje!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: zo zie je maar, smaken verschillen :D
    Hihi al een ideetje wat je je kindje aan wil trekken volgend jaar?

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha dat ligt er ook aan waar je woont he... als brabantse is het toch wel anders dan dat je in het midden of noorden van het land woont!

Ik weet nog niet wat we ons kindje aan gaan doen, even kijken wat bij haar past!!!

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Nou wolkje die taart ziet er super straks uit :D echt mooi

Dadelijk onze carnavalskleren kopen. Morgen naar de stad de optocht kijken, daarna de kroeg in en als afsluiting eten bij de mexicaan :D samen met me beste vriendin en haar man dus dat wordt zeker gezellig.... misschien dat we in de avond weer terug gaan naar de stad (moet namelijk ook nog een keer naar huis om de hond uit te laten en eten te geven) Zondag gaan we hier de "grote" optocht kijken en misschien dan nog even bij mijn neefjes en nichtjes kijken hoe die zich aan het vermaken zijn. Maandag weer werken dus zondag wordt er niet al te gek feest gevierd.

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Goedendag, die reacties blijven maar binnenkomen via facebook, haha!

Ben net goed door mn rug gegaan met mn werk, heb nu een warmtecompress, hoop dat het snel gaat helpen. Denk dat ik niet zo heel lang meer ga wachten om het op mn werk te vertellen. Doe soms toch best lichamelijk zwaar werk, mocht er wat gebeuren zijn ze ervan op de hoogte. :)

Ik ga zo even mn eten klaarmaken. Heb een ovenschotel met rode kool, kerrie, gehakt en aardappelpuree. Ben benieuwd of de aardappelen me dan beter smaken, haha!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Dobber: Weet jij al wat voor kleren je gaat kopen? Lekker druk , maar gezellig weekend heb je dus!

@ Sita: Wat vervelend dat je door je rug gegaan bent! Hopelijk gaat het snel beter ja! Wel leuk dat je al zoveel reacties hebt gehad op facebook! Kijken je collega's daar niet ook op dan?
    Die ovenschotel klinkt heerlijk! Wij eten hier lekker een keer ongezond patatjes :D

Zo ik heb net weer mn best gedaan, was gedaan, huis gestofzuigd, wc gesopt, toekomstige babykamer zo goed als leeggeruimt, morgen nog ffies strijken en dan is alles weer helemaal in spik en span!

@ Pluus: Staat er bij jou trouwens ook op die borstencreme dat je het beter niet op je tepels kan smeren? Is er iemand die weet waarom dat niet mag? Ben blij dat ik het net even gelezen heb voordat ik gewoon lekker ging smeren haha a

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, er staat dat je het bij de borstvoeding beter niet op je tepels kan smeren, nu kan dat nog wel!

@ Dobber, veel plezier! Geniet er van!!

@ Sita, vervelend van je rug! Hopelijk gaat de pijn snel weg! En inderdaad... kijken je collega's niet op facebook??

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heej meiden, nee.. collega's kijken niet op facebook. :) Ik werk via pgb als soort van freelancer bij 1 werkgever. En deze heb ik niet op facebook, heb verder ook geen collega's. ;)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ahaaa vandaar!!

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje... spannend die controles van je vriend.. ik duim dat alles goed is! En wat een prachtige taart!!!!

Ladies... willen jullie met mij mee kijken?
    ik heb een optie op een kinderwagen, wat vinden jullie???

De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

Kan helaas niet de foto's hierin plakken.
    Ik vond het zo op de foto's er wel goed uitzien.. wat vinden jullie? Vraagprijs is 60 euri.

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    de links werken wel!!!

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Flier,

Hij ziet er inderdaad goed en netjes uit.

Heb je de mogelijkheid om te gaan kijken?

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja... zondag... maar ik vind het altijd zo spannend om iets tweedehands te kopen. stom he!
    Het merk is: X3 Adventure.. maar geen idee wat die normaal kosten en kan ook niet zo snel een prijs vinden op internet...

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nou ga van de originele prijs maar zo rond de 300 euro uit!

Ik zou gewoon even gaan kijken en dan zien wat je gevoel zegt. Tja ik ben ook niet zo van tweedehands hoor moet ik eerlijk zeggen, maar vrienden van ons zweren er bij... en dat gaat altijd goed!!

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou... ik ben ook nooit van 2ehands geweest... maar ja... ik kan niet uitgeven wat ik niet heb.. en ik hou dan liever wat geld achter de hand voor eten e.d.... lees net trouwens goede ervaringen over een X adventure.. ook wat mindere, maar meer goede. Ik ga 'm gewoon uitproberen!

Het wordt het tweede 2ehands iets wat we kopen... na de babykamer... ik heb idd ook vrienden die zweren bij marktplaats enzo.. hahahaha... nu probeer ik het voor het eerst. Dus vandaar dat ik jullie ook om meningen vraag... want ik vind het TE SPANNEND!!!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha blijf je gevoel volgen... dat klopt meestal wel toch!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.. lees nu nog eens mijn post.. het lijkt net alsof we heel zielig zijn.. dat zijn we niet hoor!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hahaha zo zag ik het niet hoor :)

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0