Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik had de advertentie stiekem al bekeken ;)

Had dat dus al gezien! Het is inderdaad niet veel!!

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    de prijs is dan niet veel he... goh ik ben ook lekker duidelijk :D

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahha.. ik ging er vanuit dat je het over de prijs had!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha gelukkig maar!! :D

Men ik heb toch een zin in chocolade... niet normaal meer... Helaas hebben we nog steeds niets in huis... :(

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb genoeg liggen... kom maar halen :D

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Waar woon je????

Ik ga intussen op zoek naar de reservesleutel van de auto!!!!!!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmmm dan is de supermarkt toch net even sneller geloof ik... haha

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja..??? hoeveel km ongeveer???

heb net ff snel bij de hema DE positiebroek gehaald! en hij zit heerlijk!! ik kwam weg met een M dus ben helemaal blij!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    #3970 Pluus, 17 feb 2012
    Laatst bewerkt: 17 feb 2012
    meer dan 100km... Niet echt handig dus!

Beter van die broek!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Mijn man is echt de allerliefste!!!!!

Hij heeft net een chocoladebol voor me meegenomen:D

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    flier ik zou gewoon zondag gaan kijken of het iets is... als je het idee hebt dat het goed is dan is €60 niet veel hoor. en als je er twijfels bij hebt of iets dergelijks dan zeg je gewoon nee of zeg je ik laat je nog iets weten en dan email je het. Misschien met je mannetje een woord of iets afspreken dat als je het niks vindt je het op die manier duidelijk kan maken aan elkaar.

Ohhh pluus ik krijg nu ook zin in chocolade hahaha
    wel lief van je mannetje dat die een chocoladebol voor je mee heeft genomen.

dat op het plaatje (jaja alleen die kleren en dat hoedje haha) heb ik gekocht. Ik heb er ook nog een witte legging bij want tja vindt het te koud om alleen een panty aan te hebbe...ze hadden alleen zwart en wit liggen en zwart heb ik hier thuis dus vandaar wit

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Wolkje... mooooooie taart man!! :D
    En zoals Engel al zei.. je kan idd een echo laten maken op de 9maandenbeurs! Zou je wel aanraden om sochtends gelijk een afspraak te maken.. dan krijg je een tijd mee wanneer je je echo krijgt zeg maar! ;)
    Wanneer ga jij heen?

@Dobber... ziet er mooi uit! ;)

@Flier.. mooie wagen hoor! En ja gaat toch altijd eerst ook kijken en alles even in elkaar/uit elkaar halen.. dus zie je dan ook of alles werkt en goed functioneert! Toch!? ;) Deden wij ook met ons 2e hands wagen! :D

@Pluus... ik ben ook zoooo dement als een zeef.. echt... word er soms gek van aangezien ik bekend sta als iemand die OVERAL aan denkt! ;)
    Zeiden collega's van de week.. het fabeltje gaat dat als je van alles vergeet... je een jochie krijgt..! ;) Heb maar niks er op gezegd.. ;)

@hier.. wilde vandaag niks doen eigenlijk.. heb ik gisteren mijn telefoon in het afwaswater laten donderen!! :(
    Thank god heb ik hem verzekerd.. dus breng m zo naar de winkel..
    en aangezien in dan naar Heerenveen moet... kan ik gelijk even langs de hunkemoller om een beha.. want die zitten me voor geen meeeeter meer!

En jah... paar winkels verderop zit de prenatal... ;)
    Dus tjah... ben vast wel weer eventjes onderweg..! ;):D

Stomme vraag misschien... maareuh.. wanneer ist carnaval? aankomende week?!
    Maak er hier in Friesland niks van mee heh! ;)

Nou.. zal nog ff tandepoetse en dan off to de winkels..! :D

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, hoe verklaar je mijn dementie dan? :D ;)

Veel plezier met shoppen!!

Carnaval is dit weekend!! Vandaag begint het officieel en dinsdagavond is het weer afgelopen! :)

@ Dobber, leuk pakje!!! :)

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @dobber: leuk pakje!
    @flier: lekker gaan kijken! Als ie fijn riijdt, er goed uit ziet en je vind m mooi, lekker kopen. Ik koop en verkoop vaker spullen via marktplaats en dat gaat altijd goed. Niet bang zijn dat mensen je proberen te naaien, het merendeel zoekt gewoon een manier om van tweedehands spulletjes af te komen voor en leuk prijsje zonder te veel moeite. Niet bang zijn :)

@beertje: goede tip, ga ik dan meteen doen als ik er ben! Leuk! Ik ga woe de 22e met een vriendin, tegen de middag hopen we er te zijn. Wij moeten eerst een kinderdagverblijf kijken en zij krijgt mvm op bezoek :) maar heb er zin in!
    Iemand nog zin om te meeten op de beurs??

@hier: zo ff douchen, boodschapjes halen, pakje strijken en de stad in! Gezellig naar lampegat! (Eindhoven)
    Fijne dag dames! Zal morgen een foto van de outfits posten!

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen!

Na een paar dagen stilte, ben ik er ook weer eventjes. Heb t weer druk gehad en merk dat ik steeds minder energie over houd voor andere dingen. Er is een hoop geschreven en eh..kan t niet allemaal bijbenen ben ik bang. Heb nog wel een heel mooie taart voorbij zien komen en schattige kleertjes...te leuk meiden!

Wij hebben inmiddels de proefdruk van ons geboortekaartje ontvangen en hebben er voor gekozen dat deze t niet wordt. t Ziet er een beetje cheap uit, we zijn gewoon niet zo tevreden. Dus nu hebben we twee andere proefdrukken besteld bij een andere website. Ben benieuwd!

Even een paar punten aanhalen die zijn blijven hagen:

Dementie en een jochie? Hmm..dan gaat die theorie bij mij dus ook niet op haha.

Hönkemuller: van de week ook even mijn maat opnieuw op laten meten en twee nieuwe BH's gekocht. Ze zitten als gegoten, maar na een tijdje begint het toch weer te knellen. Ben toch weer terug gevallen op de meegroei BH's van de Hema. Over de Hema gesproken; die positibroek bevalt echt prima! Goede en mooie broek voor een mooi prijsje. Ik las dat er nog iemand was die hem had gekocht, weet niet meer wie.

Verder heb ik morgen de fotoshoot al. Vind het best wel spannend! Mijn lichaam is zo veranderd...ja..weet niet, merk dat ik er ergens ook wel weer een beetje tegen op zie geloof ik. Maar als ik denk aan het resultaat en de herinnering die het me op zal leveren, dan verschijnt er toch een glimlach en is het toch ook weer erg leuk! Ik had nog wat foto's gemaakt afgelopen week, er is 1 erg goed gelukt...die zal ik zo eens plaatsen. Heb ik op mijn Facebook ook zoveel leuke reacties op gehad, word ik dan weer helemaal blij van.

Ik begin de contouren van mijn kleine meisje steeds beter te voelen en ze lijkt nu ook steeds meer te reageren op mijn aanrakingen en prikjes in mijn buik. Ze wordt natuurlijk steeds groter, dus zal dit nu ook steeds beter en meer voelen denk ik? Heel grappig, dan prik ik aan de zijkant van mijn buik en dan zie en voel ik een plop aan de andere kant of bovenkant van mijn buik. Zo leuk die interactie! Mijn vriend die kan het niet aanzien, die vind al gauw dat ik ons meisje aan het plagen ben. Maar eh...zo is het niet hoor! Erg aandoenlijk. Van de week was ik bij mijn vader op bezoek in Oss. Na het eten even op de bank gelegen daar, zodat mijn vader en zijn vrouw even konden keuvelen met ons meisje. Na het eten laat ze namelijk vaak wel even van zich weten zodra ik op de bank ga liggen. En op een gegeven moment drukt mijn vader aan de linkerkant van mijn buik en tegelijkertijd geeft de kleine toch een trap in mijn blaas..dit voelde mijn vader ook en ik verschoot er van! Dat was ook zo'n mooi moment. Mijn vader had dr gewoon laten schrikken met een onverwacht prikje...te grappig gewoon! (Ik weet trouwens niet of ik dat al eerder had verteld..?? Over dementie gesproken...)

Ooh, en zometeen gaan we naar de babywinkel om ons kamertje te bestellen. Zo leuk! Maar..eerst nog even langs mijn werk, want gister avond merkte ik bij thuiskomst dat ik de sleutelbos nog in de zak van mijn vestje had....

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Dobber: Leuk jurkje hoor ;)

@ Liz: Wow wat een mooie foto's toch weer meis, dat beloofd wat voor de fotoshoot morgen! :) Jammer dat het kaartje niet naar wens was, hopelijk is de volgende dat wel!
    Wel leuk dat opa je kleine meid nu ook gevoeld heeft, ook al was het helemaal niet zijn bedoeling haha

Meiden, ik zit met een probleempje en vraag me af of jullie dit ook hebben of of dit de hele zwangerschap zo blijft.....
    Als ik met mn man wil vrijen dan krijg ik dus al onwijze krampen als ik alleen al opgewonden raak zeg maar en het is zo erg dat ik dan gelijk geen zin meer heb :( Laat staan klaarkomen, dat wil ik echt niet, doet echt zoveel pijn! Hebben jullie dit ook?

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, ik heb eigenlijk sinds mijn zwangerschap weinig tot geen behoefte meer in seks. Wij hebben het al in geen tijden meer gedaan! Dus kan er niet over mee praten. In het begin nog wel eens seks gehad, dat ging prima...hoewel het wel een stuk gevoeliger was, maar niet pijnlijk. Heel af en toe sla ik nog wel eens de hand aan mezelf, is idd gevoelig, voelt gek. Maar klaarkomen is juist heel intens en niet pijnlijk. Maar durf er ook niet helemaal aan toe te geven omdat ik merk dat mijn buik dan wat gespannen aan begint te voelen en mijn baarmoeder ook...ben bang dat het dan wel pijn gaat doen. Maar ik weet dat er meer vrouwen zijn waarbij seks/ klaarkomen gewoon pijnlijk is tijdens de zwangerschap, dus is niet iets om je zorgen over te maken, hooguit vervelend als je wel echt meer zin hebt dan anders.

Ik heb trouwens van de week ook nog een heel leuk tuniekje/ lange trui gekocht bij de Hema. Hema rulez!!

Weet je wat ik van de week trouwens nog weer had op mijn werk? Werd ik 's avonds om 21:00 gebeld met de vraag of ik maandag de 27e een extra 4G dienst wil draaien (07:00/11:00), want hier hadden ze nog niemand voor. En dat terwijl ik komende week alleen vrijdag vrij ben en het weekend ook nog moet werken! Ik heb al aangegeven dat vroege diensten momenteel haast niet meer voor me te doen zijn...en dan toch nog bellen. Maar goed, nobel als ik ben toch in meegegaan..ik dacht; ach, die 4 uurtjes. Maar ja, betekent wel weer om 05:00 mn nest uit en bijna 2 uur reistijd, en daar heb ik de hele dag last van. Keek ik de volgende dag op het rooster om te kijken met wie ik dan moest werken, bleek dat ik met een invalkracht stond!!!Met moeite lukt het me om 2 van de 7 cliënten op te starten in de ochtenden en dan zou ik ook nog een invalkracht aan moeten sturen?? No way.....dat ging me never nooit niet lukken en dat ging ik ook mooi niet doen. Dus gelijk maar een mailtje gestuurd dat, dat feestje niet doorging. Echt, van zulke acties zakt je de moed toch in de schoenen??

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat erg, kan echt niet zolang zonder hoor en manlief ook niet haha....Naja ik hoop maar gewoon dat het snel over gaat dan....

Wat vervelend dat ze je daarover gebeld hebben....ze weten toch dat je zwanger bent en dat dat best zwaar voor je is!
    Goed dat je ze een mailtje hebt gestuurd!

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Wat een prachtige foto weer! Ik ben nu ook helemaal hema fan... (die broek had ik ook gekocht). wij hebben hier alleen een hele kleine zitten, dus de rest ga ik via internet bestellen, schijnt heel makkelijk te zijn. Wat een verhaal van je werk!!! Jemig... dat is toch echt niet fijn! Goed van je dat je op je strepen bent gaan staan!!! Alvast veel plezier morgen met je shoot!!!

@engeltje: vervelend van die krampen meis... ik hoop voor je dat het snel beter gaat. heb er zelf nog geen last van gehad.

@dobber: leuke outfit!!!

@hier: babykamertje is vandaag gekomen en alle meubeltjes pasten door de deur, gelukkig. Nu zijn we hele huis aan het opruimen om de spullen uit die kamer kwijt te kunnen. Moest nu wel even uitrusten, want mijn buik kwam in opstand... en dat is een teken dat het te zwaar is (had ik nog niet eerder gevoeld). Zo even een late lunch naar binnen werken.. en dan rustig doorwerken. Morgen gaan we kijken naar de kinderwagen.

Deel Deze Pagina