Jeetje wat een hoop verhalen hier zeg! @ Danty: Jeetje meid, volgens mij zit je er wel ff goed doorheen, die vervelende hormonen ook! Idd we hebben een hele zware taak, maar aan de andere kant dragen wij straks hopelijk een mooi nieuw mensje in onze buik en kunnen we genieten van alle bewegingen die je straks gaat voelen! Lijkt me toch echt wel heerlijk en zo mooi om dat allemaal te gaan voelen, ik denk dat alle mindere dingen daar echt niet tegenop kunnen hoor!!En de mannen moeten dat dan toch weer echt missen en daarbij komt dat ze je dan ook nog eens extra mogen gaan verwennen! Lekker van profiteren meid! Ik heb niet getest meer verder hoor haha ook niet stiekem! Hier liggen de kv testen 2 voor 5 nog wel in de vakken, misschien dat ik er volgende week nog wel meer ga inslaan dan als de test negatief zou uitwijzen. Ahh vandaag kwam er een peutertje naar me toe om me te knuffelen (had haar als baby in mn groep) aait ze over mn buik en zegt ze "zit daar een babytje in?" Kreeg gelukkig geen rood hoofd want mn collegaatje stond erbij haha @ Liz: He wat jammer meis! Hopelijk is het de volgende keer wel bingo! @ Wolkje: Jeetje wat een heftige dag moet jij hebben gehad zeg! Gelukkig maar dat het uiteindelijk toch niks ernstigs is! Hoe gaat het nu met je mannetje?
@Liz.. Jammer, wel fijn dat je zo snel de uitslag krijgt! Scheelt denk ik een hoop zenuwen @Wolkje.. Zo wat spannende dag zeg, gelukkig alles goed Fijn dat ze het zo vaak controleren als er iets is zijn ze er toch snel bij
@ ukkie: Sorry, had jouw stukje tussen de andere verhalen over het hoofd gezien!Wel balen zeg dat het zo lang duurt! Hoop voor je dat er snel iets gebeurd zodat je wat meer zekerheid krijgt! Hebben jullie al wel eens nagedacht over wat voor bevalling jullie zouden willen? Thuis, ziekenhuis, in bad, in bed, baarkruk?
Na een korte afwezigheid (adapter van laptop was gestorven, en batterij uiteraard leeg, dus moest een nieuwe halen) ben ik er weer. En wat een heftige verhalen!!! @Ukkie. Ik dacht dat ik ergens op internet (misschien wel in een ander onderwerp van deze site) had gelezen dat een ongi wel opgewekt kan worden..... Ik weet het niet precies meer.., maar misschien kan je dit voorleggen aan je ha? Of had je dat al geprobeerd..? @Wolkje... Gelukkig dat het niets ernstigs was! Wel idd onprofessioneel van die assistente... heb je onnodige stress gehad waar je niet op zat te wachten.. @Liz... Jammer van die baan zeg... Ben je nog verder actief aan het rondkijken voor een andere baan?? @Danty... Hormonen.... pfffffffffff... je kan niet zonder ze.., maar af en toe zou je toch wensen dat je ze niet had! Ik hoop voor je dat je toch kan testen zondag...! En wie kon er nog meer testen zondag... was jij dat Engeltje??? Ik heb op het moment voorhoofdsholte-ontsteking, oorpijn, opgezette klieren en spierpijn. Was allang blij dat ik slechts een halve dag hoefde te werken vandaag... Gelukkig is het niet besmettelijk via de chat
Hi iedereen, Flierefluiter, ik ben intern wel de vacatures in de gaten aan het houden. Maar ja, met mijn zwangerschap in het vooruitzicht wordt dit natuurlijk wel steeds lastiger. Misschien moet ik mijn pijlen dan maar gaan richten op een nieuwe baan na de bevalling ofzo. Het is niet anders. Het is jammer van mijn laatste gesprek, maar ik geloof ook niet dat ik het heel erg vind, want als ik aan was genomen had ik qua vervoer weer een probleem gehad. Het ligt nou niet bepaald naast de deur, we hebben tot dusver maar 1 auto en het OV is wel te doen, maar een heeeeeeel lange reistijd. En daar zit ik ook niet op te wachten als ik straks wat verder in mijn zwangerschap ben. Hoe is het verder met iedereen hier?! Begint de spanning al te stijgen voor Wolkje en Engeltje?! Nu kunnen jullie echt bijna gaan testen. Pff...wat word je geduld dan op de proef gesteld he? Verder bedenk ik mij steeds meer dat het nog zoooow lang duurt tot 7 oktober. Dan heb ik de intake bij de verloskundige en de eerste echo. Leuk hoor dat ik twee zwangerschapstesten heb gehad die beiden positief waren, de eerste twee tot drie weken kon ik bijna niet onder de zwangerschapsverschijnselen uit, maar dat is nu ook wel een beetje weggeëbt. Het enige waar ik het nu nog aan zou kunnen merken is dat ik wat sneller moe ben en veel moet plassen. Het maakt me een beetje onzeker geloof ik. Ik heb bevestiging en tastbaarheid nodig! En dat heb je in dit stadium vrijwel niet. Nou...dat waren dan mijn vijf minuten klagen
@ liz ja dat is zeker nog wel een eind weg! En zeker als je niet veel merkt! Heb je nu niet de neiging om nog meer testen te doen? Zou ik geloof ik wel hebben hihi @flierefluiter: He bah wat vervelend zeg, daar kan je je echt heel rot door voelen! Hopelijk ben je snel beter, heb je er ab voor gehad? Ik kan idd ook zondag testen,maar eerlijk gezegd hoe dichterbij het komt, des te meer ik denk dat t niet zo is en dat ik gewoon ongi wordt. Gek he?
@engeltje, ik heb geen ab. ik wil eerst kijken of mijn eigen immuunsysteem dit virusje kan aanvechten (heb het niet zo op medicijnen). maar als de oorpijn erger wordt ga ik alsnog een kuurtje halen. ik kan me indenken dat je door de spanning, en om je zelf te beschermen tegen een teleurstelling, gaat denken dat je toch gewoon ongi wordt. maar je hebt toch allerlei aanwijzingen dat het misschien wel raak is....? heb je zelf trouwens al nagedacht over wat voor bevalling je wilt??
Ja ik heb nog steeds allemaal aanwijzingen ja en het een wordt steeds minder, maar andere dingen worden steeds erger. Kan dr echt geen touw meer aan vastknopen. Heb nu ook ineens hele witte afscheiding erbij, maar goed nog anderhalve dag en dan testen! Ja heb er wel over nagedacht, maar door de verhalen die ik hier lees denk ik dat het voor mij zowieso een ziekenhuis bevalling zou moeten worden ivm mijn overgewicht. Als ik wel zou mogen kiezen of als dit in het zh ook zou kunnen dan lijkt een onderwater bevalling me wel heel fijn.
onderwater bevallen klinkt idd wel prettig... ik zou ook niet weten of dat in het ziekenhuis kan.. ik heb nog niet over "hoe en waar" te bevallen nagedacht... ga ik t.z.t. wel over nadenken zo dom... maar ik vind het zo spannend of jullie positieve testen gaan krijgen dit weekend!!!!
Ja wel gek he dat je zo met mensen kan meeleven zonder dat je ze eigenlijk kent hihi heb ik ook hoor! Kom ik net thuis is de hele boel hier versierd omdat we nu in onze bruidsweken zitten! Dat is nog eens een verrassing
Hey meiden! Volgens mijn berekening kan ik maandag over een week testen, maar ik ben iets later met m'n cyclus, dus denk dat ik niet voor ma of di ongesteld word. Denk dat ik dan zondag voor t eerst ga testen, gewoon vast voor de leuk wel afhankelijk van m'n symptomen de komende week, als ik niks voel ga ik niet testen denk ik. Ff afwachten dus! @engeltje en danty: spannend!!! Ik ben zo benieuwd voor jullie! Ik hoop ook zo dat het raak is voor jullie! Bijna net zo spannend als bij mezelf haha! Ik lig lekker bij te komen op d bank van een hele drukke week, stiekem wel fijn, want dan gaat de tijd lekker snel! En hoe sneller de tijd, hoe sneller ik misschien kwaaltjes voel of weet dat het niet is gelukt. Ben vanavond met m'n vriend aan het oppassen op de kindjes van zijn zus, zo leuk! Een meisje van 5, jongen van bijna 3 en een manneke van 6 maanden. Wat een schatjes!! Als onze kids maar half zo lief en knap worden wil ik er wel tien! En zo leuk om m'n vriend met ze bezig te zien... Krijg er helemaal kriebels van! M'n vriend is heel lang en ook best breed en voor die kids echt een grote teddybeer, soort GVR zeg maar. Alle kinderen zij spontaan weg van hem en vinden hem helemaal leuk, en hier is het dus ook dolle pret altijd met z'n neefjes en nichtje. Net was ik de oudste naar bed doen, zat hij met die van 3 op de bank, die kleine in zon slaapzakken en een speentje in en een knuffeltje er bij: zon schattig gezicht!! Zon beer van een vent met zon klein hummeltje aan het knuffelen... *zucht!!*. Ik ben verkocht En Liz: hier mag je je frustraties uiten hoor! Daar zijn we voor! En alles zal vast goed zijn, wees blij dat je je goed voelt denk ik. Ook al snap ik wel dat je wel iets wilt voelen hoor! Anders doe je gewoon elk weekend een goedkoop testje voor de zekerheid? Zou ik wel doen denk ik hahaha! Elke keer even checken! Ik had eigenlijk aankomende maandag m'n eerste echo gehad, zou dan al 8 weken zijn geweest... Maargoed, maar ven niet te veel aan denken! Ga lekker genieten can een lekker avondje voor de buis met m'n schatje Dames: hou ons op de hoogte met testen!!!
Owww dat komt ook steeds dichterbij wolkje, spannend hoor! Ja wat is het toch vertederend he als je een grote stoere man zo lief met zo'n klein hummeltje om ziet gaan. Iedere dag weer als ik die pappa's op mn werk met hun kleintje ( de baby dan ) zie spelen dan denk ik "ohhh hoe zou mijn mannetje zijn als pappa?" Hij heeft altijd wel een enorme aantrekkingskracht op kinderen, ook al is het in de supermarkt, ze sjansen altijd met hem en hij doet altijd zo leuk tegen ze!
Ja lief hè! De oudste lag net heel hard te huilen, had in bed geplast... Zo sneu! Maar even snel bedje verschoond en haar gewassen en een schoon pyamatje aan. Zo zielig voor de, ze durfde het niet te zeggen! We zijn dus aardig aan het oefenen vanavond! Oh en engeltje, je vroeg me nog hoe het ging met m'n ventje, maar dat gaat helemaal goed! Hij is toen meteen geopereerd en gelukkig weer helemaal schoon. Is nu voor de tweede week weer fulltime aan de slag geweest en gaat goed! Hij is niet meer zo moe en voelt zich goed. Het was dus even schrikken maar gelukkig is alles nu weer oké. Hij moet alleen de komende tien jaar op controle blijven en moet t doen met maar 1 bal int zakkie, maar daar is goed mee te Leven! We zijn al lang blij dat hij weer gezond is. Maar als je dan ineens een bultje voelt in je borst, nou dat is wel even goed schrikken hoor! Gelukkig was de uitslag goed, dus de rust is weder gekeerd bij ons... Wacht ons alleen nog de spannende dagen tot nod!
Gelukkig maar! Wel fijn dat ze daar gelijk actie in ondernomen hebben, en zeker ook fijn dat ie nu alweer aan het werk is Ahh wat zielig voor die oudste, het is voor die kindjes natuurlijk ook altijd extra spannend als papa en mama er niet zijn. Wel leuk voor jullie dat jullie alvast kunnen oefenen en dat nog wel met 3!
Goeiemorgen allemaal!! pffff wat was het moeilijk zeg om deze ochtend geen test te gaan doen! Werd echt hartstikke misselijk wakker van de spanning waarschijnlijk....Toen voelde ik vanalles in mn buik, mn ongi?....nee, mn darmen?....ik weet t niet!! Gelukkig genoeg afleiding vandaag. Eerst even slenderen en dan een mooie Sarah maken Jullie nog leuke plannen voor het weekend? @ Danty: hoe voel jij je? Hou jij het nog een beetje vol?
Ja heb nog steeds last van mijn hormonen zelfs zo erg dat of ik jank of ik ben knetter sagi....de hele dagen door...eergisteren en gisteren gehad dat ik echt ongi krampen had...en ook dacht oh oh als ik nu de wc ga ben ik zwaar telaat zeg maar...maar helemaal niks...dus afwachten voor morgen en idd erg moeilijk om nog niet weer te testen maar aan de andere kant durf ik het ook niet goed meer...weer bang voor teleurstelling dat ie negatief is....maar zie wel wat ik morgen doe..ben wel benieuwd naar die van jou iig...hooop dat ie positief is....
Ja ik denk hier ook iedere keer dat ik ongi word! Maar op de wc geen spoor te bekennen alleen wel steeds hele witte afscheiding. Ik hoop ook zeker dat jij ook gewoon positief test hoor! Nou nog maar een paar uurtjes eigenlijk, heel veel succes morgenochtend!! Liefs
Goh Engeltje en Danti, veel succes morgen! Ik ga voor jullie duimen? Hier gaat het geod... lekker van het weekend aan het genieten! Verder voel ik nog steeds niets... maarja dat is geen goed en ook geen slecht teken volgens mij! Ach ja we zien wel!
@ wolkje, wij kunnen beide over 9 dagen testen... Maar ik ga dan nog niet testen hoor... wacht nog wat langer!