Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier, thnx! Je kunt idd heel handig bij de website van Hema bestellen en het dan bij de dichtsbijzijnde in jouw buurt je bestelling ophalen. Heb ik ook regelmatig gedaan. Bij ons achter zit ook een hele kleine Hema, ter grote van onze slaapkamer..maar online bestellen kan dan wel altijd! Tja...mn werk, zucht. Enerzijds zijn ze heel meegaand, anderzijds heb ik de indruk dat ze het zo nu en dan echt niet begrijpen! Wat heerlijk dat de babykamer vandaag binnen is gekomen! Ik kan niet wachten tot het bij ons zo ver is. Vandaag hebben we t besteld, samen met matrasje en een 'Lief' wipstoeltje. Komt over een week of 2 binnen. Dus voor ons nog even geduld.

En dan begint het echte aftellen toch langzaam te beginnen. Over 2 weken ben ik al weer 31 weken zwanger. En over 5 week gaat mijn verlof al in! zag het rooster van maart gisteren, en 25 maart is mijn laatste werkdag. Hoe lekker is dat zeg...

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Liz.. wat een mooooie foto weer! Vraagje.. maakt je vriend je foto's? of heb je hem op zelfontspanner staan ofzo? ;)
    Vind ze echt prachtig.. mijn vriend maakt ook wel foto's maarjah we zien mekaar pas vaak als het donker is.. en wil oook zooooo graag foto's bij licht!! Vink gewoon 1000x mooier! ;)

@sex... ook hier echt al tijden geen gehad.. ;) heb er geen zin in en laatste keer was ook ongemakkelijk ivm harde buiken! ;)
    Net als wat Liz heeft sla ik soms de hand aan mezelf en mijn buik word dan ook kei en kei hard en na de tijd moet ik ff op mijn zij liggen met buik op een kussen zodat ie bij kan komen! :D
    Maar echt pijn.. neeuh..

Vandaag dus mijn foon weggebracht..! en bij de prenatal hadden op nog allemaal kleding in de sale! :D:D Kijk daar word ik blij van!:D
    Dus heb nog 3 shirtjes gekocht..!
    Ook 2 meegroei/voeding beha's van de hunkemoller.. zaten gelijk veeeeeel comfortabeler... maar echt sexy ofzo zijn ze niet.. haha! :D

Zo.. zal nu nog even huis beetje opruimen en wasje draaien! ;)

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, thnx! Ik maak de foto's lekker zelf hihi. Dan zet ik de camera op de strijkplank en op de zelfontspanner. Een beetje oefenen en dan lukt het vast. Daarna in Photoshop maak ik ze altijd net even wat lichter of zwart/ wit. En eh sale is altijd welkom he?! Mooi dat je geslaagd bent. En nee...die meegroei bh's zijn nou niet bepaald sexy nee...maar zitten wel comfortabeler he.

Zo, nu gaan vriend en ik lekker uit eten. Heb honger, dus komt goed uit!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Goedemorgen allemaal!!

Het eerste dagje carnaval zit er weer op... Ik lag heerlijk om 22.00 uur op bed Haha

Gisterenmiddag en begin van de avond wel weggeweest,
    Ach op deze manier hou ik vandaag en morgen ook nog wel vol! :)

@ Liz, mooie foto weer!!

@ Engeltje, vervelend die buikpijn!! Bespreek het anders met je vk als je gaat!!!

@ Flier, wat leuk van je kamertje! Geniet er van en succes vandaag met de kinderwagen!

@ Beertje, lekker geshopt dus! :)

5. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal!
    Nou, mijn carnaval is wat anders gelopen dan gepland zeg... We waren om half 3 in een café en om half 6 lag mijn vrien ergens achter in het café over te geven en heb ik m door twee vrienden in een taxi moeten laten hijsen. Nice!
    Geen idee wat er is gebeurd, hij dronk namelijk met de groep mee en niemand was verder al echt dronken. Beetje gek dus. We zaten nog te bedenken waar het door gekomen kon zijn en we denken dat het kwam doordat hij natuurlijk die ctscan heeft gehad donderdag. Hij moest daarvoor flink wat van die contrastvloeistof opdrinken en heeft het ook ingespoten gekregen. Die rommel moet allemaal worden afgevoerd door je lever en nieren en et was amper 48 uur na die behandeling. Dat moet het haast wel, wan hij is echt niet de lulligste drinker. Maargoed, gênant en irritant was het wel. Was dus om zes uur thuis met een man die in coma op de bank lag. Heb z'n spiderman pakkie maar uitgetrokken en in de was gedaan en een bakje langs z'n hoofd gezet :)
    In eerste instantie was ik zo boos! Ik had echt zoiets van: mijn carnaval is al matig dit jaar (want Lets face it: zonder alcohol is er echt vrij weinig aan) en dan ga jij t nog ff lekker verpesten door de boel onder te nekken waardoor ik ook naar huis moet. Maar later op de bank dacht ik: wie hou ik nu voor de gek? Ik was anders waarschijnlijk een uur later toch naar huis gegaan. Ik vond t maar niks, al die drukte en ik had enorm last van m'n rug. Denk dat ik gewoon had gehoopt dat het net zo gaafzou zijn als anders en baalde er van dat het dat gewoon niet was. Het is nou eenmaal anders nu, en volgend jaar zal dat het ook zijn, als we omsta wurg moeten of oppas moeten regelen. Denk dat een bepaald tijdperk nu gewoon echt over is en dat is ff hard!

Vanmiddag maar een tweede poging doen! We gaan naar het dorp waar m'n vriend vandaan komt en daar is het sowieso altijd heel anders. Veel kids ook en iedereen kent elkaar, altijd gezellig! Mag tijdens de optocht ook oppassen op de jongste van m'n schoonzus (bijna 1) dus dat wordt vast leuk :)

Oh trouwens, moest nog wel lachen: had de hele week al uitgekeken naar de Mac die we altijd eten met carnaval, maar dat is er gisteren niet meer van gekomen. Uiteindelijk ben ik om 9 uur savonds nog naar de macsonalds gereden door de mcdrive :) das dan wel weer een voordeel van niet drinken, dan kan je daar gewoon heen rijden als je zin hebt :)

Nu lekker aan de pannenkoekjes!

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow pannenkoeken... lekkerrrrrr!!! Daar heb ik ook zin in nu hahaha!! Ik ben echt erg de laatste dagen!!

Maaruh Wolkje, vervelend van je vriend!! Kan me voorstellen dat je baalt!
    En tja drinken... deed ik met carnaval eigenlijk toch al nooit... Mis het nu dan ook totaal niet!
    Het enige jammere vind ik dat ik het niet zo lang vol hou en zodra ik maar een beetje beweeg last van mijn buik krijg...
    Voordeel is dat we hier altijd in de buurt zitten en ik ga dus lekker naar huis en mannetje blijft dan nog lekker!
    Ik kan daar trouwens ook gewoon lekker zitten! Tis niet zo druk daar!!
    Echt naar de kroeg doe ik dit jaar niet meer!!

Ik zat gisterenmiddag trouwens echt te genieten van het idee dat ons kindje volgend jaar erbij is... lijkt me heerlijk!!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Wolkje: Balen dat het zo gelopen is met je vriend! Misschien gaat het vandaag beter ;)
    Wanneer krijgen jullie de uitslag van de ct-scan?

@ Pluus: Das misschien wel een goed idee ja. Zou er niet zo snel voor bellen, maar als we er over 2 weken idd toch zijn....
    Heb t er gister nog wel ffies met mn man over gehad, want het zit me toch wel een beetje dwars. Weet dat hij het ook gewoon zo graag weer wil ondertussen. Maar hij was natuurlijk zoals hij altijd is heel lief en vind het niet erg om te wachten, omdat het voor het goede doel is, ons mooie wondertje....hihi natuurlijk eindigde dit gesprek weer in een hoop tranen, waardoor ik ook weer kotsmisselijk werd....

@ Beertje en Liz: Zitten die BH's wel lekker? en ondersteunt t wel een beetje? Hier groeien ze zeg maar ook best in een rap tempo en mn BH's zitten nu al niet meer comfortabel.

Gister trouwens even bij mn opa en oma op visite geweest en ik werd me daar toch een partij misselijk! Probeerde t niet echt te laten merken en gewoon een beetje tv te kijken, zegt mn oma: Is er iets? Je lijkt zo afwezig... Dus ik zeg nee hoor dr is niks, zit gewoon tv te kijken. Volgens mij geloofde ze er echt niks van, want ze bleef me steeds maar aankijken... Naja, nog een paar weekjes wachten en dan weten zijn het ook :)

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, over die BH's, neej, zit niet lekker. Ben weer terug gevallen op de meegroei BH's van de Hema, heb ze gewoon op zn strakst gezet en nu schieten ze eigenlijk ook niet meer zomaar open. Ik denk dat ik het daar ook maar bij houd, want die boobies van mij zitten ook in een stroomversnelling. Ik heb zojuist die zwangerschapsshoot gehad en moest toen ook weer even die BH aan...kort aan gehad en toch helemaal een rode rand onder mijn borsten. Knelt dus gewoon. Staat mooi op de foto, maar comfortabel is anders :( Nou heb ik ook niet specifiek een meegroei of zwangerschaps BH gekocht bij de Hönkemuller, maar gewoon een wat grotere maat. Dat is dus geen aanrader. Misschien dus toch maar wel een meegroei of zwangerschaps BH kopen daar.

De shoot was overigens een feestje! Was echt heel erg leuk. De fotograaf was een super aardige en spontane vent. Hij had wel wat weg van Tim akkermans, de voormalige zanger van Direct. Het was even ongemakkelijk toen ik voor de foto met doeken mijn BH uit moest, maar ik was al snel weer bedekt...dus goed te doen. Het resultaat mocht er zijn! Maar moet nog 2 weken wachten tot de foto's klaar zijn. Make-up en haar was echt goed gedaan, vond mezelf warempel een lekker ding *blush*..was fijn me weer even mooi te voelen. Zodra ik de foto's heb, zal ik ze hier ook plaatsen. Maar echt een aanrader als je een leuke middag met je vent wilt! We waren er om 12:30 en waren pas om 15:15 klaar. Dus er werd echt wel ruim de tijd voor je genomen en de visagiste had ook echt oor en oog voor wat je wensen waren voor je haar en make-up. Leuker de leuk! Thuis hebben we nog even wat extra foto's gemaakt omdat ik zo mooi op was gemaakt. Vooruit, zal hier ook even een foto plaatsen voor een impressie. Al met al een heerlijk dagje gehad, maar ben nu wel gesloopt. Zo lekker op de bank en even bijtanken. Morgen begint weer een druk weekje...bah, geen zin in.

P.S.: op de achtergrond een glimp van de babykamer zichtbaar!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat fijn dat die fotoshoot zo leuk was! Heb je wel zelf al kunnen kijken hoe de foto's eruit zagen?
    En WOW wat zijn je haren en makeup mooi gedaan zeg! Ziet er echt supermooi uit, een echte diva ;) Ben benieuwd naar de echte foto's hoor!
    Leuk plankje ook met die lief schilderijtjes eronder :D

Ik ga ook maar eens kijken dan naar die hema meegroei bh's. Zit daar wel een beugel in?

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, ja..was ook erg onder de indruk van make-up en haar. Had ze erg mooi gedaan, zo zie je er niet dagelijks uit! Ik heb de foto's al mogen zien op het beeldscherm en een selectie gemaakt van de afdrukken. Kan niet wachten tot ik ze op kan halen! Aan de andere kant van het kamertje hangt nog een plankje met nog zo'n schattig 'Lief' schilderijtje er onder. Nog ff geduld en dan kunnen we de meubeltjes er in zetten en het leuk aankleden met leuke prulletjes...pfff, wat moet je af en toe toch n geduld hebben he...hihi
    In de BH's van de Hema zitten geen beugels...tot mijn grote opluchting, kan die dingen amper meer verdragen tegenwoordig.

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier een aantal dagen niet aanwezig geweest ivm CARNAVAL :D
    Rustig aan gedaan want natuurlijk hopende op een wondertje ;)
    Nog maar 2 dagen te gaan, ook al doe ik rustig aan want moet morgen en dinsdag gewoon werken... (Wel een aangepast rooster ;))

@Liz.. Prachtige foto's, herken je bijna niet met betrekking tot de vorige foto's... (Nog mooier!!! En toen was je al mooi !!!!)

12. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz... Nou ben benieuwd naar die foto's!!! Je haar en make up zijn prachtig!

@Hier: vandaag de kinderwagen opgehaald. Op de foto's leek die toch echt zwart wit.. in het echt is het donkerbruin met beige-achtige kleur. Frame is nog goed, wel wat krasjes, maar dan hoef ik die niet meer zelf te maken... :) verder gaat mijn vriend 'm nog wat schoonmaken.. en dan is die weer zo goed als nieuw. Ik hoor van steeds meer mensen dat je een kinderwagen uberhaupt niet lang gebruikt (en veel mensen gaan daarna over op een simpele buggy omdat die veel kleiner is en makkelijker in het gebruik zou zijn). Dus dan is 60 euri een prima prijs.

Morgen heb ik de termijnecho... ik vind het erg spannend...

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flier... Spannend!!!

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa!!! 12.25u is de echo... Ik ben denk ik ongeveer de enige NLer zonder internet op d'r telefoon... dus zodra ik weer thuis ben zal ik een update geven... :)

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, wat zat je haar en make up mooi zeg!! Ben erg benieuwd naar de foto's!! Leuk hoor!!!

@ Flier, spannend vandaag!!! Geniet er van he meid!!
    En fijn dat de kinderwagen goed was, heb je ook weer voor elkaar! :)

@ Ukkie, fijne carnaval nog! :)

@ Hier, mennnn ben misselijk!!!! Ach ja, had ik het gisteren maar niet zo laat moeten maken! (lag om half 12 in bed... veel tel aat voor mij op dit moment!)

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx Pluus.. Om de een of andere reden ben ik er zenuwachtig voor.... ben net maar een rondje wezen hardlopen om mijn gedachten te verzetten.
    Was carnaval gisteren weer leuk??

17. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier, veel plezier en succes met je echo vandaag! Kan me best voorstellen dat je het spannend vind hoor. Dat had ik ook heel erg, het onbekende. Maar als je je wurmpje eenmaal ziet bewegen, dan is het zo wonderlijk! Alles zit er dan al op en aan. Ik vond de 12 weken echo echt de mooiste hoor, deze staat ook in zo'n schattig echo lijstje op ons dressoir <3

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Flier: Oh wat spannend!!! Veel plezier zometeen met je echo! Heb je zelf het idee dat je verder of minder ver bent dan 8 wk en 3 dagen? Of denk je dat het wel aardig in de buurt komt?
    Denk dat het wat die buggy betreft per persoon heel verschillend is hoelang je hem gebruikt, maar 60 euri is zeker geen verkeerde score!!

@ Ukkie: Veel plezier met carnavallen nog he! Wie weet krijg je over 9 maanden wel een mooi clowntje ;)

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @Liz: prachtige foto's! Leuk zo'n shoot! Ik wil dat ook doen als we wat verder zijn, lijkt me super! De oom van m'n vriend is fotograaf, dus wil t bij hem doen.

@flier: veel plezier straks!! Ik vond dat ook echt een gave echo, zo leuk!! Je ziet t al helemaal met alles er op en er aan en lekker bewegen enzo, super!

@hier: ook dag twee van de carnaval was niks, haha! Had t plan naar optocht te gaan, daarna nog wat te drinken en dan rond etenstijd naar m'n schoonzus te gaan waar we op de kids zouden passen zodat zij weg konden. Had bedacht dat ik t na die tijd toch wel weer gehad zou hebben. Dus: prima plan!
    Zij zouden met de twee oudste kindjes in de optocht meelopen, dus of ik dan de kleinste mee wilde nemen! Ofcourse: wie wil er nu niet met een schattig mannetje in de kinderwagen rondrijden? Tot zo ver alles ok dus. Tot de optocht begon: de middelste was onhandelbaar op de wagen. Vond alles maar eng natuurlijk, gekke pakken, muziek en schmink. Uiteindelijk belden ze of ik m wilde ophalen en meenemen. Dus ik met hem en de kleine weer naar huis. 5 min optocht gezien! Uiteindelijk heb ik de hele middagdaar gezeten met de twee kleintjes, hebben we na de optocht met z'n allen gegeten en hebben m'n vriend en ik de rest van de avond opgepast op de kids. Uiteindelijk een leuke dag gehad hoor, maar dus niet zoals gepland. Misschien dat ik vanmiddag nog een poging doe, maar san hou ik t voor gezien :)

Maar even wat anders: van mijn beste vriendin heb ik toen ik net zwanger was een leuk boek en een hele mooie rong gekregen. Zodat ik altijd een aandenken heb aan de zwangerschap. Vond ik echt heel lief! Maar nu ze zelf ook zwanger is wil ik haar ook iets bijzonders geven. Dus niet een gewoon babykado, maar iets speciaal voor haar. Hebben jullie een leuk idee?? Ook een ring vind ik ook zo afgezaagd... Help! :)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, hoe is je echo gegaan? Ben benieuwd!

Verder, zo te horen is carnaval verschillend gevallen bij iedereen, haha! :) Hier geen carnaval hoor...

Het gaat bij mij trouwens super! Wel wat meer moe, en zere boobs, maar verder bijna niet meer misselijk. Ben blij dat ik er al zo snel doorheen ben! Deze week een gezellig (en druk) weekje voor de boeg, waaronder de negenmaandenbeurs donderdag! Erg veel zin in!
    Ik ga dr weer vandoor, moet zo weer werken. ;)

Deel Deze Pagina