Danty, leuk zeg dat je je kleine begint te voelen! Liz, wow.. wat schrijf je dat allemaal leuk! Krijg er echt helemaal zin in! Ik las net nog iets over het reageren van een kind in de buik, schijnt dat dit na 30 weken zo'n beetje begint te komen. Dus misschien hoort ze alles nog niet helemaal goed. Ach, in elk geval even vragen! En wat fijn dat je je goed voelt! Hier ook een lekker klungeldagje in huis..
Sita, thnx! Ik geniet er ook echt heel erg van hoor. Mijn buik begint nu wel wat in de weg te zitten, maar buiten dat...pff, volgens mij niets te klagen. Ik ben wat trager, kan niet alles meer even snel bijbenen en s' nachts wil het slapen soms niet vlotten omdat ik echt een buikslaper ben en ik nu op mijn zij moet slapen, op de rug ligt het met dat extra gewicht ook niet lekker. Maar merk nu ook dat wanneer ik een tijd op een zij heb gelegen, mijn heup zeer begin te doen vanwege het extra gewicht wat er nu op leunt...blijkbaar niet genoeg vetjes daar. Dus dat betekent dat ik vaak om de 40 minuten ofzo om moet draaien..en eh..dat is tegenwoordig een hele onderneming haha!Maar dat is het ook wel. Geen genante kwaaltjes tot nu toe, geen pijntjes oid. Heerlijk toch?! Zelfs de stoelgang gaat nu helemaal naar behoren, kan alles eten, geen last van maagzuur.*Afkloppen*. Ik begin nu wel te merken dat mijn enkels af en toe wat dikker zijn, dan beginnen ze te jeuken en vervelend aan te voelen. Dus..komende tijd wat vaker met die pootjes omhoog. Ach..en als het dan echt, echt, echt heel zwaar en vervelend begint te worden, dan is het al tijd voor mijn verlof!! Daar ben ik hoe langer hoe meer wel aan toe hoor hihi. Ooh, het is zo leuk en spannend allemaal!! Ooh, als de baby pas vanaf ongeveer 30 weken echt hoort te reageren op prikkels van buiten af, dan wil ik dus gewoon te snel en mag ik al in mijn handjes knijpen met de interactie die we nu al met haar hebben. Thnx, is weer een geruststelling!
Heej meiden, Ik heb alles bijgelezen maar hoop dat ik alles onthouden heb!! @ Flier, Wat een geweldig mooie echo!! Leuk om te zien dat hij/zij nu al zo eigenwijs is he!!! @ Ukkie, wat vervelend dat je zo'n onduidelijkheid hebt in je cyclus. Hoop toch dat je 2 maart positief test!! @ Dobber, wat vervelend zeg van dat eten... Hopelijk voel je je snel weer beter!! @ Wolkje, Balen van je carnaval... hoop dat je vandaag toch nog kunt genieten!! @ Danty, Geweldig dat je je kindje voelt! Lekker gevoel he!! @ Liz, leuk he, die contacten met je kindje!! Ons kindje reageerde heel sterk op de bass geluiden van de carnavalsmuziek afgelopen dagen. Hoe meer bass hoe meer schopjes ik kreeg!! Wij hebben dus echt een carnavalskindje!! Geweldig!! Gisteren hebben wij een erg leuke dag gehad, wel een hele lange! Ik lag pas om half 2 op bed... veel te laat merkte ik 's nachts! Had enorm harde buiken... kon gewoon niet plassen toen ik 's nachts moest, zo'n pijn deed het!! Gelukkig is het nu weer rustig!! Morgen weer naar de vk!! Heb er zin in!
@pluus.. We hebben met klussen iig flink ons best gedaan! Verwacht geen positieve test ivm tempratuur die niet stijgt! En ik denk geen eisprong gehad! Als ik 2 maart positief test is dat enorme verassing!! Verwacht er deze maand dus niet teveel van, en kan dus DENK ik ook wel tot 2 maart wachten
Nou, ik heb mn broekjes binnen en een leuk topje voor 12,50 ipv 25 eurootjes. Broeken zitten iets ruim, maar ben bang als ik een maatje kleiner bestel dat ze me dan te krap zitten, lastig hoor. Wat is wijsheid? Kunnen positiebroeken trouwens in de droger? Dat is ook nog een poging waard om te hopen dat ze iets strakker worden.
Ukkie, beter dan je best kun je niet doen he? hihi. Maar ik ga duimen draaien voor je hoor! Hoop zo dat t raak is voor je. Sita, top dat je broeken goed zitten. En iets te ruim is toch niet zo heel erg? Groei je vanzelf wel in joh, daar is straks geen houden meer aan! Ik gooi mijn broeken in ieder geval niet in de droger, ook vanwege de buikband die van katoen is. Maar als ze je echt nog veel te ruim zitten denk ik dat de droger niet heel veel schade aan zou kunnen richten hoor. Maar dan zou ik dat gewoon 1 keertje doen en daarna er gewoon maar in groeien en in de tussen tijd een andere op de kop tikken. Die van de Hema bijvoorbeeld haha...ik ben er erg tevreden mee (Heb hem nu ook weer aan). Verder: ik lees om me heen allerlei horror verhalen over hormonen en zie het ook om mij heen...maar eh, ik heb (vooralsnog) nergens last van. Geen emotioneel wrak, niet snel huilen of overgevoelig, niet humeurig of prikkelbaar. Het lijkt zelfs wel of ik gewoon high ben ofzo, ben eigenlijk vooral heel erg blij en moet heel snel lachen...ook echt om de stomste dingen. Ik kan echt de slappe lach krijgen om de meest nietszeggende opmerkingen, beelden of geluiden. Mijn vriend zei laatst zelfs dat hij me sinds mijn zwangerschap veel liever vindt?! Ik ben veel aardiger, liever en meegaander, zegt hij. Hmm..waar is die koppige en felle tante gebleven van voor mijn zwangerschap?? Nou ja, ben in ieder geval blij dat ik niet in een heks ben veranderd Ik had laatst trouwens heel even dat ik geuren ineens anders interpreteerde dan voorheen. Een wc blokje rook bijvoorbeeld ineens naar wiet! En mijn luchtje rook ineens naar een heel ander luchtje. Echt heel vreemd. Heb er maar een paar dagen last van gehad. En eh...de cake is net uit de oven, wat ruikt het hier weer heerlijk, dat wordt weer smullen vanavond. Ik merk nu dat ik toch wel een beetje moe begin te worden, dus misschien toch maar eventjes met de ogen dicht op de bank.
Liz, ja je hebt gelijk. Kwam er trouwens net achter dat er in die positiebroeken van mama-licious elastiek zit wat je kunt verstellen met knopen aan de binnenkant van de boord. Erg handig! 1 gaat er sowieso terug, die valt in zijn geheel te ruim, ook bij mn bovenbenen en billen, ziet er niet uit! De andere 2 kijk ik vanavond nog een keer naar. haha!
Ukkie, jahaaa...nu gaat t echt hard. Voor ik t weet heb ik mijn kleine meisje gewoon al in mijn handen. Gekke gedachte hoor! En geen Rennie in huis? Ai...geen drogist in de buurt dan? Sita, veel positiebroeken kun je inderdaad verstellen. Alleen, als je ze dan te strak afstelt, dan krult dat elastiek van binnen op en die wordt dan heel smal...dat gaat dan niet lekker zitten, beetje een kneleffect. Dus houd dat wel in de gaten. Trouwens, weten jullie nog dat ik aan het begin van mijn zwangerschap die 'Melano' ring had gekocht? Vorige week bij mn vadertje op bezoek geweest, van hem heb ik een nieuw steentje gekregen. Zo leuk! Ik ga die ring steeds leuker vinden haha. Veel plezier voor weinig geld..altijd leuk toch?!
@Liz.. Ja wel in de buurt, moet zo nog even naar de winkel voor boodschappen dus rij er meteen even langs Pff... wat eten we vandaag weer...
leuk zeg dat de beebjes zo reageren op muziek zijn trouwens ook hele testen op gedaan... kwam ook uit dat de beebjes reageren op muziek die ze ook vaak hebben gehoord toen ze nog in de buik zaten. pff heb veel gedaan op het werk en ben nu echt gaar.. kreeg vandaag een compliment van mijn teamleider, hij zei "jij komt er wel" dat is natuurlijk wel altijd fijn om te horen wanneer je er nog niet lang werkt. moet strakjes gaan sporten en ik heb zoooo geen zin, ben echt gaar en zou het liefste onder een deken op de bank kruipen
@ sita, die broeken kun je inderdaad verstellen, fijn he!! @ Ukkie, haal maar vast een grote doos... ik heb er meerdere keren per week behoefte aan sinds de zwangerschap!! @ Dobber, fijn dat je een compliment gekregen hebt, zal je vast goed doen! Rust vanavond maar goed uit meid!! @ Hier, net weer wat dingetjes voor de babyuitzet gekocht... zo leuk, al zijn het wel practische dingen zoals een thermometer, hydrofiel luiers etc... maar ook weer erg leuke rompers!!!
Uk, gaat het al beter met je buik? De Rennies al in the pocket dan? Dat avond eten iedere keer weer he? Zucht...hier hetzelfde probleem. Overdag red ik me wel en heb ik gewoon trek, maar dan het avond eten met die vieze gekookte aardappels...jak! Maar ja, er moet natuurlijk wel gegeten worden. Dobber, rustig avondje voor jou! Lekker met de pootjes omhoog en even niets meer hoeven. Wel fijn dat je leidinggevende zo complimentues was vandaag, die heb je maar mooi op zak. You go girl! Pluus, goed bezig met de uitzet! Hier begint het er ook steeds meer op te lijken. Volgende week dinsdag wordt de box bezorgd en maandag 5 maart de babykamer. Kan niet wachten! Dan lekker tutten in het kamertje, leuk inrichten, kleertjes in de kast...oooh, krijg t er helemaal warm van als ik er aan denk. Dat zijn echt gedachten die mij een brok opleveren hihi. Nog ff geduld dus nog. Over 2 weken allemaal leuke dingen; de foto's terug van de shoot en het kamertje die dan af zal zijn. Jeuj! Ik word er blij van
@Pluus.. Ja hoor ingeslagen.. 1 Rennie en meteen geen maagzuur meer.. Heb ik eigenlijk nooit last van.. Lees net op internet dat het vaak voorkomt met zwangerschap, pff zou het dan toch? Heb verder (nog) helemaal geen kwaaltjes.. maargoed zit ook nog 10 dagen voor mijn NOD... my god, dit gaan lange dagen worden... @Liz.. Ja ik heb het ook elke keer maar weer, nasi, spagettie, aardappels, chicken 2 night.. het komt elke keer weer op hetzelfde neer.. Maargoed, er moet toch gegeten worden.. Over 2 weken een leuke tijd, dan ben je alweer 32 weken.. Spannend zeg! Hier flink aan de poets, besloten om ons huis te gaan verkopen en een nieuwbouw woning te kopen. Vrijdag komt de fotograaf om foto's te nemen van het hele huis.. spannend!
Zo, wat was er weer lekker veel geschreven vandaag. Ik heb het allemaal vluchtig gelezen, maar ik ben al weer kwijt wie wat gezegd heeft... sorry. In ieder geval bedankt voor de lieve reacties op mijn echo... dat doet de mens goed En Ukkie... dat klinkt spannend die klachtjes... kan me indenken dat de komende 10 dagen voorbij gaan kruipen voor jouw gevoel. Veel suc6 met poetsen en dat de foto's van je huis heel mooi mogen worden voor de verkoop! Pfff... ben kapot.. ga vanavond op tijd naar bed!!!
goed he ik ben toch gaan sporten vandaag had echt geen zin maar ben blij dat ik wel gegaan ben. Thanks girls voor de leuke reacties op het compliment dat ik had gekregen. pluus toch leuk he dingen kopen voor je kindje ookal zijn het praktische dingen je hebt ze toch nodig Liz zie dat je nog maar 74 dagen hoeft (jaja waarschijnlijk denk jij nog en niet maar) wat gaat het snel allemaal zeg spannend ukk.. hopen dat je huis snel verkocht is haha ja heel raar maar zal voor je duimen dat je klachten krijgt (normaal duim je dat iemand beter is ofzo) en dat je lekker zwanger blijkt te zijn flier slaap lekker meis ik ga nu me spullen opruimen en dan ga ik lekker nog ff in me bedje tv kijken. slaap lekker iedereen