Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe vaak hebben jullie een afspraak bij de vk?

ik ben er nu 2x geweest.. en volgende afspraak is over 5 wk.

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nu om de 4 wk

3. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah.. oke.. want ik zat maandag met iemand in de wachtkamer.. en die zei.. goh.. na je 12 wk echo duurt het lang tot je 20 wk echo.. en hier hoor je tussendoor alleen elke keer het hartje dan... dus ik dacht.. oh.. dan zal ik wel vaker moeten.., maar misschien verschilt dit per persoon.... :)

Fijn Pluus dat alles weer in orde was!!!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: Fijn dat je net weer goed door de apk bent gekomen ;)

@ Liz: Als ik jouw maat had gehad, dan had ik die broek zo over willen nemen :D Ben benieuwd wanneer je kleine meisje op geluidjes gaat reageren! Wees maar blij dat je jezelf zo high voelt haha ik benn normaal gesproken altijd vrolijk, maar ken mezelf nu echt niet terug, schrik er soms echt van! :(

@ Ukkie: Spannend je huis verkopen en een nieuwe kopen! Hoop voor je dat dat snel lukt!

@ Dobber: Altijd leuk zo'n compliment op je werk, zeker als je er nog maar net werkt! En natuurlijk hartstikke goed van je dat je bent wezen sporten :)

@ Danty: Hoes nu met jou meis?

Nou ik ben vandaag samen met mn man en mn schoonmoeder naar de beurs geweest en kom er net achter dat we gewoon de belangrijkste hal hebben overgeslagen! BAAL, BAAL, BAAL! Vond al dat ze zo weinig hadden op de 9 maandenbeurs, miste de kamertje en de kinderwagens en de meest bekende stands..... Achja niks aan te doen en we hebben gister bij de babydump ook al onze kinderwagen uitgezocht :D
    Het is de maxi cosi mura 4 geworden : Maxi-Cosi Mura 4 Total Black 2012 | Maxi-Cosi Mura 4 2012 + GRATIS MAXI COSI CABRIOFIX | Baby-Dump
    Verder ben ik nu dus volgens mij echt een verschrikkelijke vrouw voor mn man. Hij is nogal van het plagen en normaal kan ik wel tegen een geintje maar ik wordt er nu echt heeel erg kribbig van!
    Sex, heb ik echt geen zin in, maar dan ook vooral omdat het gewoon echt zeer doet.
    Met eten heb ik nergens trek in, echt de hele dag door misselijk. Oja en hij hoeft maar iets liefs te doen of medelevend te kijken en ik barst al in huilen uit, nu ik dit typ ook weer.
    En oh, wat voel ik me hier schuldig over naar hem! Heb net maar het boek voor hem gekocht van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Hij zit iedere keer hardop te lachen door dat boek, omdat er zulke herkenbare dingen in staan. Gelukkig maar dat hij het positieve er nog van in ziet!
    Gelukkig weet ik zelf ook dat ik normaal niet zo ben en dat dit wel weer over gaat, ik hoop alleen dat dat snel komt!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jup hartje weer gehoord, mooi geluid!!!

Ik zit vanaf nu zo om de 3 weken...

Dit was nu de vierde keer dat ik daar geweest ben. Ben dus ook nog niet zo vaak geweest hoor!!

6. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke... fijn om te horen dat het een normale gang van zaken is!

@Engeltje... ik heb het boek: Eerste hulp voor jonge papa's/Eerste hulp voor jonge mama's; de ene helft is voor de moeder bedoeld en de andere helft voor de vader... Mijn vriend zei dat hij daarna goed op de hoogte was... en dat hij de komende maanden vooral Ja en Amen zou knikken :p

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha Engeltje, je man zal weten dat je zwanger bent!!!
    Meid, je kan er niks aan doen hoor dat je zo snel huilt! Lang leven de hormonsters!!!
    Je hebt wel een hele mooie kinderwagen uitgezocht hoor!!

Wel balen dat je de belangrijkste zaal overgeslagen hebt!! Hopelijk gebeurt ons dat niet zaterdag!!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. en Engeltje.. ik huil ineens bij films.. iets wat ik NOOIT gedaan heb! Tijdje terug keek ik naar The Notebook... en ik moest bij een bepaalde scene ineens huilen.., maar de tranen bleven maar komen.. zoooo genant.. :D ik was gelukkig wel alleen thuis.. dus niemand die het verder gezien heeft :p

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus... als je mooie foto's hebt snel posten he :D

10. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hahaha al die hormoon verhalen zijn eigenlijk wel grappig om te lezen (sorry voor de personen die het hebben zal het zeker niet grappig zijn)

Weet je wat trouwens een grappig boekje is om te lezen "krijg nou tieten" van claudia de breij. Hierin geeft zijn bij elke week aan wat ze mee heeft gemaakt betreffende de zwangerschap en bijbehorende verschijnselen in de breedste zin van het woord.

Nou ik ga lekker me bedje inkruipen (sinds ik werk lig ik er elke dag vroeg in merk ik..naja) Weltrusten iedereen!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden ik ben zo blij dat jullie het herkennen! Mn man begrijpt t ook allemaal en hij is ook gewoon superlief hoor, zo lief dat ik er van moet huilen matuurlijk haha
    Die boeken ga ik ook maar eens halen in de bieb dan, thnx!

En ja die kinderwagen is mooi he en het belangrijkste, hij rijdt ook nog eens super lekker :) wordt in week 12 al lekker geleverd, kunnen we alvast rondjes lopen om te oefenen ;)

Heb vannacht trouwens gedroomd dat ik was bevallen van een zoontje, terwijl mijn man steeds over een dochtertje droomt!
    Misschien zijn het er dan toch 2?;)
    Droomde wel dat mn zoontje absoluut niet de fles, maar de borst wilde haha zo gek! Moet wel zeggen dat ik met een heerlijk gevoel wakker werd vanmorgen....

Weet niet meer wie het zei, ben echt dement, maar let idd goed op dat je 2 hallen 9 maanden beurs achter de rug hebt voor je weggaat ;)

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow die dromen zijn leuk he Engeltje!!! :)

ennuh, ikke was dat van de negenmaandenbeurs! Ik zal je tip onthouden!!

@ Ukkie, foto's van?? Uhm volgens mij ben ik ook weer wat dement! :D

@ Dobber, zal eens kijken voor dat boekje van claudia, klinkt wel grappig!!

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik moet even wat delen hoor...

Ik ben aan het communiceren met ons kleintje!!

Ze is ongelooflijk aan het schoppen en als ik terug duw krijg ik op die plek een schop... Zooooooo leuk!!!!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: oh wat geweldig zeg!! Ik heb van de week rare plopjes gevoeld in mn schaamstreek zeg maar, dat vond ik ook al zo bijzonder, heb het daarna alleen niet meer gevoeld...

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Meiden, wat een heerlijk dagje vandaag. Jammer dat ik er niet van kan genieten, ben na mijn vierde dienst aardig gesloopt. Morgen een dagje vrij en dan t weekend en maandag weer vroege diensten...zucht....
    Ik liep vandaag lekker met mijn jas open en blijkbaar zien mensen nu pas echt goed dat ik zwanger ben. De buschauffeur feliciteerde me bij binnenkomst en een oud vrouwtje bij de bushalte wenste mij succes met mijn kindje. Erg grappig! Blijkbaar verhult mijn winterjas mijn buik aardig. Bij het binnenstappen van de bus wachtte de chauffeur ook netjes met wegrijden totdat ik zat. Ik wist niet wat me overkwam, ik ga vaker met mijn jas open lopen denk ik.

Verder had ik gisteren een vergadering en daar ging mijn meisje zich ook even fijn mee bemoeien. Nog niet eens geboren en nu al zo'n duidelijke mening! Jeetje, wat ging die kleine hummel tekeer...2 uur lang! Ik kon me nauwelijks concentreren op die hele vergadering. Een collegaatje die naast me zat vroeg me zelfs of het wel ging. 'Ja hoor', zei ik, 'maar ze is nogal druk, voel maar eens'. Dus collegaatje deed dr hand op mijn buik om vervolgens een rotschop te ontvangen waar ze zo van schrok dat ze dr hand met een bescheiden gilletje ook zo weer van mijn buik aftrok. Zo grappig!

Pluus, jouw kleintje is dus ook aardig druk. Heerlijk is dat he, die interactie! Ik geniet er heel erg van. Maar ik merk wel dat dr vriendelijke getrappel steeds meer flinke schoppen beginnen te worden. Soms schrik ik er zelf van! Ze begint echt groot te worden en ik voel dr ook heel veel aan de zijkant...vooral rechts, echt dr lievelingsplekje geloof ik. En ook het liefst lekker op mijn blaas, zo'n leuk kind heb ik ;)

Er is een hoop geschreven de afgelopen dagen, heb het allemaal gelezen, maar kan me niet alles meer voor de geest halen. Sorry! Ik begin zelfs in het forummen wat trager te worden geloof ik. Mijn hele tempo in heel mijn doen en laten vliegt achteruit.

Oja, laatst schrok ik 's nachts wakker. Weten jullie waarvan?? Ik droomde dat er een nogal gekke mevrouw met dr gezicht naar mij toe kwam om mij eens flink over mijn gezicht te likken. Hier had ik niet zo'n trek in en riep al iets van; 'Nee, niet doen!'. (Gelukkig niet hard op haha). Daarbij wild mijn hoofd heen en weer schuddend om haar te willen ontwijken, maar ze zat te dicht op mij met haar gezicht waardoor er geen ontkomen aan leek, en al schuddend met mijn hoofd werd ik toen wakker...en vriend lief ook! Heftige nachtmerrie he...pfff haha ;)

Zo...nu gauw douchen en lekker even een uurtje of eh...2 uurtjes..of misschien wel 3 uurtjes maffen! ff goed bijtanken. Laterz!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Echo ?? :D

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: wat leuk! daar kijk ik nu ook al naar uit..., maar dat zal nog even duren!
    @Engeltje: mooie wagen idd (net pas de link bekeken!). en vanaf week 12 kan je idd nog genoeg oefenen met erachter wandelen!! :p
    @Liz: Wat een service ineens als je een buik hebt! Ga er lekker van genieten zou ik zeggen!!!! :D En wat betreft je nachtmerrie... iel!!

@hier: wij wachten op een telefoontje van onze ouders... als het goed is hebben ze vandaag ons kaartje met de echo ontvangen.., maar misschien is de post verlaat en krijgen ze het morgen pas.... ben zoooo benieuwd hoe ze zullen reageren!!! en overmorgen komen mijn broertje, zus + beide aanhang hier eten en dan krijgen zij het te horen.... SPANNEND!!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flier... Oooh flier wat spannend zeg !! Wisten ze dat jullie gestopt waren met de pil ?!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie... neee.. hahaha... ze wisten uberhaupt niet of wij kinderen wilden.... nu ik er over nadenk.., misschien is het best wel een shock voor hun....en is dat de reden dat we nog niets gehoord hebben... :D :D :D

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0

Deel Deze Pagina