Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, mag best klagen hoor.. maar denk wel echt dat dit er allemaal op wijst dat je veeeeel rustiger aan moet doen! Denk aan jezelf en de beeb meid!

Danty, top dat je nu wat opknapt, hopelijk zet het nu eindelijk door!

Engeltje, wauw wat een mooie kinderwagen! Wij zitten ook naar hetzelfde type te kijken, aangezien we ook in het bos wandelen etc. met de hond.

Hier gisteren naar de 9maandenbeurs geweest, was al bijna op toen ik eraan kwam. Zelf auto gereden heen en terug dus kostte aardig wat energie. En dan die drukte, niet normaal! Was echt druk gisteren. Maar wel gezellig een dagje uit met mn beste vriendin! Niet erg veel gekocht, 2 speentjes en wat slabbertjes. Kreeg van mn vriendin een slaapzak cadeau, erg lief. :)
    Ben nu wel echt moe en toe aan weekend! vanmiddag nog werken en dan zit t erop voor deze week...

Enneh... morgen 10 weekjes!!!

Wolkje, hoe gaat het bij jou?

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sorry meiden, even een ego-berichtje....

Ben lang niet op het forum geweest, om mn gedachten te verzetten. Ik heb ook flink carnaval gevierd. Maar zoals afgesproken ben ik vandaag naar de HA geweest. Volgende week bloedonderzoek bij mij en zaadonderzoek bij mn vriend. En over 2 weken afspraak bij de gynaecoloog. Nu maar hopen dat ze niks geks vinden en als ze wat vinden het snel en gemakkelijk opgelost kan worden! pffffffff, viel niet mee om de stap naar de HA te maken zeg! Maar goed, heb nu het idee dat eraan gewerkt wordt.

Sorry voor mn ego-bericht! Groetjes jufaman

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej Juf, wat fijn om weer eens iets van je te horen. Heb je een goede carnaval gehad? Ik vind het heel dapper van jullie om naar de HA te gaan!!!! Hopelijk is het idd niet iets geks of iets wat makkelijk opgelost kan worden. Spannend meis! Ik denk dat we allemaal voor je gaan duimen!! Sterkte! Dikke knuf

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Juf... aan de ene kant hoop ik echt met heel mijn hart dat ze niks 'raars' vinden bij jullie.. aan de andere kant hoop ik toch weer van wel..!
    Want dan kun je er wat aan doen.. dan kun je eventueel medisch geholpen worden om zwanger te raken!;)
    Meis... ik duim voor je dat jullie ook snel zwanger mogen worden!!

@hier.. iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!! ;) Zat er gewoon even HELEMAAL doorheen..!
    Heb net een voedingskussen gehaald.. las op internet dat ook zwangere dames deze gebruiken als ze moeilijk kunnen slapen/liggen..!
    En zo kan ik en mijn buik of rug ondersteunen en mijn benen omhoog hebben! Hopelijk slaap ik vannacht als een roosje want slaapgebrek in combinatie met pijn komt mijn humeur niet ten goede zo!

Voel me gelukkig nu even weer wat beter.. niet qua pijn ofzo.. helaas.. maar ben gewoon weer nuchterheid zelve. haha.. en jah.. wil het niet dan wil het niet!

Maar.... ik ben geen type om daar aan toe te geven!!:x Daarom was ik denk ik zo emo vanmorgen...! Besef komt dat ik ECHT rustiger aan moet doen...:(

Thank god belde de fysio mij terug... en was er een zieke uitgevallen om 16uur! Dus kan vanmiddag al terecht!
    Hopelijk heeft ze goede tips/oefeningen voor me..!
    Als ik mijn bekken zeg maar kantel.. voelt het al een stuk fijner.. maarjah dan sta je zeg maar als een zoutzak/boer... en jah zo kan je toch niet lopen!
    Maar wanneer ik sta te koken ofzo.. dan denk ik er al aan..!

Zo... even nu niet over mezelf... haha..

@Danty... fijn dat het met jou zo goed gaat..!
    @Flier... moooooooie echo meis!! Jemig echt prachtig! Wou dat ik zulke mooie had van mijn 12week! Die waren mislukt...:(
    @engel.. moooooie wagen!!

Psstt.. toch nog even over mezelf... de pretecho... die ik dinsdag heb gehad..! Liet weer duidelijk zien dat we een eigenwijs mannetje krijgen!!
    Wat een werk heeft ze gehad om een paar moooie foto's te maken zonder handjes voor het gezicht!!;)
    Post er vanavond wel een paar.. moet ze nog scannen en ga ff relaxen nog voor ik fysio moet!;)
    Ook op de 9maandenbeurs echo laten maken.. dacht.. pretecho 'mislukt' dan nu nog 1 kans op een mooie foto..!

Nou vergeet het....!! Mannetje was zowaar nog eigenwijzer! Liet zich HELEMAAAAAAL niet zien!! Zat met zijn hoofd in de placenta! ;) En natuurlijk.. de handjes voor t gezicht!
    Wel 1 prachtig beeld gezien dat hij overduidelijk aan het duimpje zuigen was!!! Mondje ging tekeer.. en duimpje duidelijk in de mond!

Heb nu nog 1 kans op een mooie echo... krijg.. blijkbaar.. met 32w ongeveer een groeiecho.. ivm mijn overgewicht..! Blijkt standaard te zijn bij vrouwen met overgewicht..!
    Nou.. vind nog een echo niet erg hoor.. haha.. als zal ons mannetje ook dan wel lekker dwars doen!:D

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @danty... Wauw wat een goed nieuws! Heerlijk... En nu... Genieten !!!

@Beertje.. Dikke knuffel voor jou, even alles van je afschrijven is ook goed ! Hopelijk zit je weer snel op je wolk ;)

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Beertje ik vindt het zo erg voor je!!! goed op jezelf letten en idd toch proberen zo veel mogelijk rustig aan te doen. Beterschap en sterkte meis!!!

Danty wat fijn voor je dat jij je nu ok voelt :D mag onderhand ook wel he...super

Flier er valt denk ik dan ook wel veel meer op z'n plek als je zo met je neus op de feiten wordt gedrukt betreffende je werk.

haha sita ja geloof meteen dat het zo druk is daaro... bij mij op het werk hebben kei veel mensen erover

Nou ik ga lekker me bedje inkruipen...weltrusten

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Beertje: Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt en dat je daardoor ook niet lekker in je vel zit! Heeft de fysio gister al wat geholpen en nog wat nuttige tips meegekregen?
    Ik krijg t voedingskussen ook van mn collega, zij doet er niks mee, nou lijkt mij nu al ideaal! sla nu zelf mn been steeds om de deken heen, maarja dan wordt je rug zo koud he haha
    Jammer dat de echo niet zo heel mooi gelukt is, maar wel fijn dat je je beebje weer even hebt kunnen zien! Ben benieuwd naar de foto's :D

@ Sita: Ja mooi is die wagen he! We hebben hem er ook op uitgekozen dat ie en in de stad lekker rijdt, maar ook in t bos en in de duinen, waar we vaak gaan wandelen.
    Heb jij wel beide hallen gevonden op de beurs? haha

@ Juf: Wat goed om weer wat van je te horen en zeker ook goed van je dat je die stap nu hebt gemaakt! Kan me voorstellen dat dat moeilijk is, want het is toch eigenlijk ook een beetje een erkenning dat je je lichaam niet helemaal vertrouwd en dat lijkt me erg moeilijk. Hoop voor je dat ze je een duidelijk beeld kunnen geven over wat er wel/niet aan de hand is en dat je misschien met een beetje hulp van hun toch heel snel zwanger bent! Dikke knuf voor jou!

@ Danty: Fijn om te horen dat je je gelukkig weer goed voelt en niet meer zo misselijk bent geweest! Nu houden zo he!

8. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jufa ik heb vannacht helemaal over je berichtje heen gekeken. Wat een moedige stap van je dat je naar de ha bent geweest. Vooral omdat je nu antwoord gaat krijgen op wat je al lang wilt weten en dit antwoord kan ook dat zijn wat je niet wilt horen. Ik hoop echt heeeeel erg voor je dat ze snel zien wat er aan de hand is en jou en je man eindelijk die duidelijkheid kunnen bieden. Ik wens jullie beide veel sterkte met het traject wat jullie nu gaan doorlopen!!!

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjullie wel lieve schatten..ga me best doen om het zoo te houden..

@beertje beterschap meis met je pijn

@jufa hoop dat het goeie uitslagen zijn zal aan je denken

iedereen fijn weekend xx

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Wat is dat moeilijk zeg..... niks doen en mezelf koest houden...!!

Pffff.......;)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Juf, dapper hoor dat je naar de ha bent gegaan. Hopelijk komen jullie snel verder en mogen jullie een wondertje verwelkomen!

Engeltje, ja.. ik heb beide hallen wel gevonden, haha! Ook wat klein spul gehaald, paar slabbetjes en speentjes voor weinig. Niet zoveel geld uitgegeven hoor.. Wil denk ik toch t meeste samen met manlief aanschaffen. ;)

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx meiden! Doet me goed....

Vind eigenlijk wel doodeng, maar gelukkig kunnen mijn vriend en ik samen steun bij elkaar vinden. Het versterkt onze band nog meer!

Ik probeer jullie op de hoogte te houden...

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mijn tempratuur is omhooooog.... Kijken wat hij de komende dagen doet... misschien heb ik gewoon een cyclus van 42 dagen?

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej juf, wat goed dat je naar de ha bent gegaan!! Hopelijk kunnen ze jullie gauw helpen zwanger te worden!!!

@ Ukkie, klussen dannnnnnnnnnn!!!!

@ Beertje, wel doen he meid!!

Hier vandaag op de negenmaandenbeurs geweest, ben nu moeeeeeeeeeeeeee!!! Ik vond het wel erg leuk en heb genoten!!! Heb een super leuk mutsje gekocht en wat hydrofielen!! Verder niet zo veel hoor!!
    Was het toch wat te druk voor!!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: yesssss, nu hopen dat ie hoog blijft!! Kan natuurlijk ook zijn dat je lf wat korter is, ben benieuwd!

@ Pluus: Foto van t mutsje? :D
    Hihi vind t wel grappig dat ik ongeveer tzelfde op de beurs heb gekocht als de andere meiden die zijn geweest, is het toch niet zo heel erg dat we die andere hal hebben overgeslagen ;)

Lig weer op de bank met een flinke verkoudheid en lichte koorts, heb dus maar een paracetamolletje genomen voor de zekerheid, temp is wel wat gezakt nu.... Maar, de misselijkheid is in ieder geval een stuk minder!

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren kwamen mijn zus, zwager, broertje en schoonzus op bezoek. Aangezien we onze woonkamer een beetje anders ingericht hebben, zei ik: 'we hebben ook de slaapkamer en de logeerkamer onder handen genomen'. Dus ik liet hun eerst de 'logeerkamer' zien. Ik doe de deur open.... eerste reactie: 'Waarom heb jij een kinderkamer?' Ik dus lachen... Tweede vraag: 'Ben je zwanger?' Ze waren allemaal superblij voor ons. Mijn broertje dacht dat mijn zus zwanger zou zijn.. hahahaha... Daarna hebben we uitgebreid gegeten en zijn ze tot laat gebleven. Het was een zeer geslaagde avond!!!!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha leuke reactie Flier!! Leuk trouwens ook om het op die manier te vertellen!!!!!

@ Engeltje, ik vond de ene hal leuker als de andere, de ene was rommerlig en de andere was wat georderener!! Jij hebt vast die hal gezien waar de prenatal en babydump in zaten... die was dus het leukste!!!

@ Beertje, wij nemen waarschijnlijk hetzelfde geboortekaartje als jij hebt... zag hem gisteren in het echt op de beurs en ben helemaal verkocht!!! Alleen dan wel de witte versie en niet de helemaal blauwe zoals jij hebt!!

18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Hij is ook vet schattig heh! Niet teveel versierseltjes en getut.. hou ik niet zo erg van op geboortekaartje..! ;)
    En dan helemaal in het wit? Zal zo s opzoeken hoe dat lijkt..!
    Kan ook niet wachten tot ik mijn voorbeeldje heb ontvangen!! :D

@Uk.. duim voor je meisje!!
    @juf.. Echt onwijs succes en toch ook sterkte..! Is toch niet niks om zo die stap te maken naar de ha..!
    @engel.. wij zijn ook echt merendeel in de ene hal blijven hangen hoor.. wel ook in de andere geweest..

Heb vet mooie dekentjes gekocht voor ledikantje en wagen!! Ben er helemaal blij mee..!
    En 2 rompertjes.. zwitsalpakketje.. woezel en pip verzorgingspakketje.. speentje.. en starterspakket flesjes.. denk ook al geef ik borstvoeding.. wel handig om te hebben!

Dus ik ben flink geslaagd daarzo! haha..:D

@hier.. gaat stuk beter dan van de week.. gistermiddag in mijn uppie naar zwembad gegaan.. zat thuis met die pijn.. kon wel hele middag janken.. huis was rommel(vond ik dan...) en ik kon niks!!
    Dus moest t huis uit.. ook al ging autorijden ook moeilijk.. benk naar zwembad gegaan.. en wat HEEEEERLIJK!! voelde (bijna) niks van mijn bekkenpijn!
    Eruit gaan was weer minder... helaas.. vannacht (op 8x eruit te plassen..) redelijk geslapen.. en naar mijn idee is de pijn minder aan het worden..! :D Ben dr zoooo blij mee!! Wat een hel zeg... die pijn!
    Nu hopen dat t helemaal verdwijnt..!

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!
    Even snel een berichtje, ik ben een weekendje weg met m'n lief en heb wifi op de hotelkamer. Moet even wat kwijt:
    Ik ben verloofd!!!!!
    Gisteravond is hij op z'n knieën gegaan en we gaan trouwen!!!
    Ben helemaal in de wolken :)
    Vanavond het hele verhaal en natuurlijk de ring!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland

GEFELICITEERD MEIS!!!!!!
    Ben benieuwd naar hoe en wat!!!

Ow wat geweldig...!!! Makes me wanne get married too!!! ;)

Deel Deze Pagina