Ah, das dan wel een stukje hoger als bij mij... vandaar dat ik er waarschijnlijk niets over gehoord heb! Zou je trouwens niet zien, zo op die foto!!
Vandaag heb ik aan mijn manager verteld dat ik zwanger ben. Ze was heeeel blij voor me. Dat was echt heel leuk. En ze vond het knap dat ik het zo lang geheim had kunnen houden Nu heb ik twee dagen vrij, donderdag examen en vrijdag ga ik trakteren op het werk, dus dan komen mijn collega's het te weten. Nu maar weer even blokken....
Nou, heb het nieuws verteld aan mn werkgevers! De lieve vrouw was helemaal geschokt.. maar wel lief hoor! De man was gelijk blij voor me. Ze zijn in vrij veel dingen afhankelijk van me, dus vond t best spannend om te vertellen. Er moet tegen die tijd van alles geregeld worden. Maar goed... t is niet anders, ik ben zwanger en zij hebben me nodig en willen me niet kwijt. Komt dus helemaal in orde!
@Pluus: vond ik ook! @Sita: was je vrouwelijke werkgever uiteindelijk wel blij voor je? jawel toch? ik kan me indenken, dat wanneer die mensen zo afhankelijk van je zijn dat zij meteen ook denken: 'hoe gaan we dit tzt oplossen'. @hier: hard aan het blokken. mag van mezelf even een 10 minute-break. vanochtend is mijn vent voor 2 weken naar het buitenland vertrokken... niet leuk..., maar het hoort erbij.. misschien heb ik straks een klein buikje als hij terugkomt...
Ha dames! Nou, hier eindelijk de update van mij! Heb een paar drukke dagen gehad, dus nog geen tijd gehad om het hele verhaal te doen. Vorige week hadden mn vriend en ik lekker een weekje vrij en zijn we samen een weekendje naar gent gegaan. Dat had ik hem gegeven voor de kerst en nu hadden we lekker de tijd er voor. Vrijdagmiddag vertrokken en we hadden echt een gaaf hotel! had via hotelkamerveiling.nl van die vouchers gewonnen met de veiling en met wat bijbetalen waren we geupgrade toen we op de kamer kwamen en even op het bed het stadsboekje lagen te bekijken om te kijken wat we wilden gaan doen, kwam er ineens een dikke straal water uit de airco gelopen, precies op het bed. Dus beneden effe aangegeven toen we weggingen en toen we savonds terug kwamen waren we al verhuids naar een andere kamer. en die was gaaaaaaf! mega groot en echt heel mooi. Dus wij blij heerlijk gewandeld, dingen bekeken en gegeten. Zaterdags zijn we lekker op tijd opgestaan, museums bekeken, terrasje gedaan, gewandeld, heerlijk! we zijn altijd allebei wel van een beetje cultuur, dus pakken altijd wel wat musea mee tijdens zo'n weekendje. einde van de middag waren we allebei kapot, dus zijn we ff een uurtje gaan liggen in het hotel. 's avonds wilden we ergens lekker uit eten, dus hebben we op internet (lang leve de revieuw sites) een lekker restaurant in de buurt uitgezocht. daar een heerlijk menu besteld waar we steeds van allerlei kleine hapjes kregen, echt super. Tijdens het eten kwam het op een gegeven moment over het erkennen van de baby en wat we daar nu mee wilden. Dus ik ook gevraagd of hij nog wel eens wilde trouwen of hoe hij dat zag. En toen gaf hij eigenlijk heel lomp antwoord, zo van: pff vind ik niet belangrijk, denk ik nooit over na, boeit me niet. dus ik was eerlijk gezegd een beetje boos/teleurgesteld. we hebben het er namelijk al super vaak over gehad en ik had het idee dat we echt op 1 lijn zaten daarmee, dus zijn reactie viel me echt tegen. ook de manier waarop, ik was not amused. Op een gegeven moment ging hij naar de wc en heb ik echt even tegen mezelf gezegd; nou, niet mokken nu, we zijn samen op leuk weekend, het was niet leuk van hem, maar daar hebben we het nog wel een keer over. niet nu in ieder geval, en nu weer gewoon normaal doen. tegenover het restaurant lag een mooi oud universiteitsgebouw (alles is middeleeuws daar, dus echt mooi) en dat was helemaal verlicht. we hadden het er die avond al een paar keer over gehad, dat dat zo'n mooi gebouw was en we er de volgende dag wel eens heen konden gaan. zegt hij: ik vind dat echt zo mooi... al die verlichting enzo. Ik zat met mn rug naar het raam en draaide me dus maar om om nog even sociaal mee te gaan en te zeggen: ja echt heel mooi (voor de 100e keer). Draai ik me om, zit hij me een beetje grijnzend aan te kijken..... dus ik zeg: wat is er? hij lachen.... niks hoor! Kijk ik ineens omlaag, staat er een heel klein pakje voor mn neus.... dus mijn hart ging tekeer!!! Ik zeg: is dat voor mij? ja, maak maar open... dus ik: euh, nu? ja maak maar open. dus ik voorzichtig uitpakken terwijl er door mn hoofd ging: Is dit het? zou het? oeeeeehhh!! spannenndddd! Dus ik zeg: oh ik krijg het er helemaal warm van! Stiekem dacht ik: dit kan niet anders dan DE ring zijn. maar door zijn reactie eerder was ik natuurlijk een beetje van de wijs gebracht. dus er ging van alles door mn koppie. doe ik het doosje open, zie ik daar een hele mooie ring. en hij keek me aan, lachen en maakte aanstalten op te staan, dus ik zeg in mn mega zenuwachtige bui iets van: wat doe je nou, Gek! en voor ik t wist zat hij naast me op een knie en zij hij: schatje, ik hou zoveel van jou, wil je alsjeblieft met me trouwen? dus ik: NATUUUUUURRRLIJK!!! was echt helemaal ontdaan! ik kon het niet geloven! was helemaal overvallen en verrast! en toen heeft hij heel netjes de ring om mn vinger gedaan... Ik geloof dat ik de eerste 10 minuten alleen maar kon lachen en steeds maar: oh schatje toch! heb gezegd! vanuit het restaurant kregen we meteen champagne, dus lekker toasten! (een klein slokje gedaan voor de vorm) Maar ook de ring... hij heeft het zo goed uitgezocht. ik ben niet van de mega bling bling en ben van de wat subtielere dingen. Zo ben ik helemaal fan van de bedels van pandora, waar ze dus blijkbaar ook ringen van hebben. Hij heeft er een uitgezocht wat twee kleine rechte ringetjes zijn met er overheen een ander soort ringetje die de twee samen bindt, met daarop een heel klein diamantje. Hij zij ook: toen ik m zag wist ik meteen dat die het moest zijn, want het zijn twee ringen die staan voor ons en de baby die ons samen verbindt. en ik had laatst een keer voor de grap gezegd om hem te pesten: ja ik vind het helemaal niet leuk, hebben jij en de baby dalijk dezelfde naam en ben ik in mn eentje anders. en hij zei dus: ik vond dat helemaal geen leuke gedachte en ik wil het ook niet zo zien dat we met zn drietjes zijn, maar samen 1 en dat vond ik mooi aan deze ring.... oh man, wat heb ik een romantische vent! Ik zit nu ook al bijna weer te huilen achter de pc.... zo lief! En nu het mooie: hij had m al twee weken op zak. die dag met carnaval dat hij zo zat was had ie m bij zich! we hebben elkaar namelijk leren kennen met carnaval, nu 5 jaar geleden en in die kroeg komen we ook nog elk jaar met carnaval. hij had dat dus als mooie gelegenheid gezien, ook erg leuk bedacht. maarja, het moment deed zich niet echt voor aangezien hij zo snel van de kaart was, hihi! Maar ik heb m dus savonds uitgekleed, niks gemerkt dat ie in zn zak zat... haha! maar dit vond ik toch iets romantischer! en we hebben het er meteen over gehad en we wille allebei graag trouwen voor de bay er is, dus meteen de agenda's gepakt... en we gaan voor 16 mei! dus al heel snel! het is de woensdag voor hemelvaart, dus iedereen is lekker vrij de volgende dag en het is wel een doordeweekse dag, dus meer kans op het vinden van een leuke locatie op korte termijn. al online in de gemeente agenda gezien dat er nog plek was die dag, dus gisteren meteen gebeld en de datum en tijd vast gereserveerd. afspraak voor ondertrouw staat ook al, heel gek hoor! gaat zo snel! Maar heerlijk! vind het ook super om straks met dikke buik te trouwen! ben met de bruiloft bijna 30 weken, dus hoop dat het dan nog allemaal gaat, maar we maken er geen druk programma van. lekker trouwen en daarna feesten met vrienden en familie, maar lekker casual en niet te stijfjes en formeel. wel een jruk, want daar droom ik echt al tijden van en ook hij wil in een mooi pak. en dat staat m goedddd..... dus nu hopen dat ik niet wegkwijl die dag Ben echt nog helemaal op de roze wolk! en het komt nog niet echt aan, maar ik ga gewoon trouwen! geweldig! en het leuke: ik ga donderdagavond al voor t eerst een trouwjurk kijken! wiehoeeee!!!! Nou, ik ga *proberen* wat te werken en ondertussen zweef ik lekker door op mn wolkje! oh, en natuurlijk nog een foto van de ring! Niet mega flashy dus, maar bijzonder en simpel, helemaal mijn ding!
Wolkje wat super gaaf..wat mooi ben helemaal onder de indruk. en wat fijn voor je echt waar..geniet maar lekler op je wolkje..heerlijk idee om te trouwen terwijl je kleintje al bij jullie is..heerlijk..
ja het is echt heerlijk! na een jaar vol ellende wordt 2012 ons jaar, zo fijn om eens alleen maar gelukkig te zijn! En voor jou trouwens ook lekker dat je je weer wat beter voelt! ben je ook weer aan het werk? of nog rustig aan doen?
Het is jullie zeker gegunt...ne ben voor mijn zwangerschap werkloos geraakt en heb geen baan weer kumnen krijgen en toen kreeg ik die hg zwsch ziekte en nu mag ik van de vk ook niet aan het werk....als ik druk ben geweest bijv huishouden dan ligt die.nare misselijkheid echt op de loer dus uwv heeft ook besloten dat ik gwn in de ziektewetuitkering blijf en strax de zwangerschpuitkering inga..
ah ok, ik wist inderdaad wel dat je in de ziektewet zat, maar dat is dus vanuit werkeloosheid en niet vanuit je werk. hopen dat je je snel weer beter voelt dan en dat je na je zwangerschap weer lekker op zoek kunt naar een baan! en de vk heeft gelijk: blijf maar goed rustig aan doen! en zorg dat die vervelende misselijkheid lekker weg blijft!
Ow Wolkje wat geweldig en romantisch!!! Ik kreeg helemaal een brok in mijn keel toen ik het las! En zo'n mooie ring!! Wow echt helemaal geweldig!!! En donderdag al jurken passen... leeeeeeeeeuuuuukkkkkk!!!! Geniet er maar lekker van meid!!! @ Flier, succes met blokken!! Nog even en je bent klaar!!! @ Danty, fijn dat je nu lekker rustig aan kan doen! Kun je hopelijk ook van je zwangerschap gaan genieten!! Ik ga hier de papieren maar eens uitzoeken... alle administratie ligt al zo'n half jaar op 1 stapel... heb dus wat 'leuks' voor de boeg vanmiddag NOT!!
@Pluus... Heb nog helemaal geen kwaaltjes, niet om zwanger te zijn maar ook niet voor een ongi.... Aan mijn tempkaartje te zien heb ik geen eisprong gehad, dus weet niet of ik het spannend moet vinden! Heb niet echt het idee dat het raak is deze ronde! Zit alweer op cyclusdag 33, en mag vrijdag testen. Denk niet dat ik het vol ga houden tot vrijdag maar ik doe mijn best Wilde eerst 'geheim' houden wie ik was, maar ben nu alweer ruim 10 maanden bezig... Voor 'vriendinnetjes' heb ik een foto van mij en mijn vriendje in mijn album geplaats... (Voor degene die een gezichtje achter ukkie willen zien )
Je bent een knappe meid Ukkie! Leuk!!! hmm... ik heb niet zo'n verstand van die tempkaartjes... wel balen dat je denkt geen eisprong gehad te hebben!! 10 maaden al weer joh... Je kon ik maart naar de HA toch?
Wolkje, wat een romantisch verhaal joh! Ik zit hier helemaal mee te genieten hihi. Danty, wat heerlijk dat je nog steeds van je misselijkheid af bent. Keep up the good work! Pluus, een beetje door je administratie heen gekomen?? Ukkie, stiekem toch een beetje spannend hoor of het raak is. Ik duim in ieder geval voor je! Nu ben ik nieuwsgierig naar je foto! Haha, maar we zijn geen vriendjes, dus ga maar ff uitpluizen hoe dat werkt...kan ik ook ff gluren Ik heb me vandaag bezig gehouden met een berg strijkwerk en de was. Zucht...leek geen einde aan te komen en jeetje, dan merk je opeens dat je echt een stuk trager bent. Best vermoeiend dat staan zeg. Maar ik heb het afgekregen...gelukkig! Vannacht weer een lekker schoon bedje en de berg strijkwerk is verdwenen. Ik ben vanmiddag nog eventjes de Hema binnen gewipt. Ik zag dat ze van die heerlijke nachthemden in de aanbieding hadden, dus daar heb ik er lekker 2 van gekocht. Kwam ik ook nog een heel schattig nachtponnetje tegen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen. En nu ik er dan toch was, kon ik ook net zo goed nog even naar BH's kijken. Ik heb nog een T-shirt BH op de kop getikt, D85!! Normaal heb ik een C75. Hopelijk heb ik nu dan eindelijk een BH gevonden die me lekker zit. Morgen ga ik hem testen. Vanavond weer naar de verloskundige, mogen we het hartje weer even luisteren. Ook krijg ik dan de uitslagen van het bloedonderzoek. Mijn kleine meisje heeft steeds vaker de hik! Dan blijft het maar ploppen in mn buik, heel snel achter elkaar. Gister heeft ze het zelfs twee keer gehad. Is in ieder geval aangenamen dan tegen mn ribben aan worden getrapt Ooh, de box is vandaag ook bezorgd. Maar deze moet nog in elkaar worden gezet..dus dat zal een dezer dagen wel gebeuren. Maandag komt het babykamertje binnen en komende zaterdag mag ik de foto's van de shoot ophalen....nieuwsgieruuuuuug!!
Heb een groot deel weg maar nog niet helemaal... morgen ga ik weer verder... Lijkt me heel vervelend dat jullie meisje de hik heeft... gaat je hele buik op en neer of niet? Hier komt het kamertje over 2 weken!! Heb er ook kei veel zin in!!
Goed bezig Pluus! Morgen weer een nieuwe dag. De hik is helemaal niet vervelend hoor, is juist heel liefjes en zachtjes. Mijn buik gaat er niet van heen en weer en ik moest juist mijn best doen om het met mijn hand te kunnen voelen. Het is een stuk zachter en subtieler dan wanneer ze vrolijk aan het trappelen is. Mijn vriend kan het overigens ook voelen, kan zo een minuut of tien duren voordat het weer over is. Heeft ze gewoon te enthousiast van het vruchtwater lopen slurpen hihi. En bij jullie ook al bijna het kamertje binnen, joepie! Ik kijk er ook echt heel erg naar uit hoor.
Ow echt waar joh liz!! Bij mijn zus was het destijds wel heel vervelend... haar hele buik ging op en neer... Nou fijn dat dat bij jou niet het geval is!! Mijn man voelt ons kindje ook steeds vaker... zooo leuk!! Ik kan daar zo van genieten!!