Dankjewel meiden, ben erg benieuwd! Voor jullie gaat het ook wel erg opschieten nu Er zal vast wel iemand hier positief testen deze maand en hopelijk meeredere! Knap van je hoor pluus dat je dan nog niet wil testen, ben benieuwd hoeje erover denkt als de dag van je nod aanbreekt!
Hahaha ik wil niet door de week testen want dan moet ik vroeg op om te werken, de weekenden zijn momenteel heel druk.... dus dat is makkelijk! Daarnaast heb ik ook nog geen testen... Ook denk ik dat het nog wel een paar maanden duurt voor het zo ver is... dat scheelt denk ik ook wel!
Ja daar ga ik ook nog steeds van uit, het zou mooi zijn als het in 1 x raak is, zeker na al die symptomen ( die ook van het ontringen kunnen zijn natuurlijk ), maar meestal gebeurd het niet in 1 x.
Heyhey meiden!! Nou.. ook wij gaan voor ons eerste wondertje..! Vorig jaar al afgesproken om juli 2011 te stoppen.. en oeww wat gaat die tijd dan langzaam! Maar tis zover.. druk aan het oefenen hiero! Inmiddels ronde3 alweer! Wat veranderd de periode nu zeg rond je NOD! Pff.. elke keer wordt spannender.. zou het dan nu!? En dat terwijl we nog maar in ronde3 zitten! Maar Engeltje (en natuurlijk meerdere!).. ik hoop voor jou dat t in 1x raak is!
@ beertje: Leuk dat jullie nu ook voor een eerste wondertje gaan! En ook alweer bijna testen, spannend!! Ze zeggen altijd 3 maal is scheepsrecht toch? Had jij al gelijk je normale cyclus weer terug? Hoop ook voor jullie dat het snel raak is Gezellig dat je mee komt kletsen
Tjah... wat is normaal.. qua cyclus!? Als ik sommige mensen lees die een cyclus van 40 of meer dagen hebben dan is mijne vrij normaal! 1e was 26 en 2e 29 dagen..! Was ik wel heel erg blij mee.. zou zo heel erg zenuwachtig worden als mijn menstruatie zo lang uit zou blijven! Hoop zoooo dat 3 maal dit x echt scheepsrecht is..! En als je dan allemaal mensen om je heen hoort die in de 1e of 2e ronde al zwanger waren.. denk je pff... kom maar op zeg! Maar... vooralsnog.. we blijven oefenen! Wanneer ga jij testen??
Ik ga morgenochtend vroeg testen, dus ben erg benieuwd! Zitten nu in de eerste ronde dus wie weet ben ik morgen helemaal niet ongi en ook geen positieve test en duurt mn cyclus dus gewoon langer. We zullen het zien morgen! Hoorde van de week van een collegaatje van me dat er uit onderzoek is gebleken dat je juist in de eerste 2 rondes een grotere kans hebt om zwanger te worden...
@engeltje Nou heeeeel veel succes!! Hoop zo voor je dat je twee mooie dikke roze strepen ziet!! Heb je ook signalen van een eventuele zwangerschap?
@beertje zie net dat wij op 1 lijn zitten qua cyclus Leuk! In welke ronde zit je? Toevallig ook in de 5e?
Ik zit in mijn 3e ronde nu! Wel grappig inderdaad.. we zitten precies hetzelfde! Heb jij een wat regelmatige cyclus? Word druk klussen heh deze komende dagen!
Engeltje? Waarop was dat onderzoek gebaseerd dat je in de eerste 2 rondes de meeste kans hebt om zwanger te raken? Wat moet je er voor doen? Haha Zit al weer heel de avond met een liedje in mijn hoofd.... ei ei ei en we zijn zo blij want we kunnen lekker klutsen en dat maakt me blij ei ei!
Geen idee, ze had het ergens gelezen.... Ik heb de afgelopen dagen weinig zin gehad in klutsen hahaha wel vanmorgen een heerlijk eitje gegeten Ja beertje heb heel veel symptomen maar kan natuurlijk ook van t ontringen zijn. Heb sinds vandaag ineens wel een hoop pukkeltjes erbij en dat had ik nog niet, denk dat het beeld verder wel compleet is haha
Hey engeltje heel toevallig ik ook ik heb ze op mijn rug..op mijn hoofd tussen mijn haren en op mijn borsten...ook toevallig maar kan dat niet van de ongi komen?? en ook ik heb geen zin in klussen...
Hey girls! @ pluus: idd, we kunnen tegelijk testen! Ik denk wel dat ik een of twee dagen achter loop op de banner, mijn eisprong was naar mijn idee een dag of twee later. Maar ik denk dat ik een beetje afwacht komende week of dat ik symptomen heb. Als ik van alles voel zal ik volgende week wel gaan testen denk ik: zondag ofzo, maar anders wachten we gewoon braaf af. Heb jij al klachten? Voel je al iets? Engeltje en danty: succes morgen! Ik duim voor jullie!! Morgen wel ons op de hoogte houden hè!
@ wolkje, ik heb afgelopen week best veel hoofdpijn en stemmingswisselingen gehad... maar dat kan natuurlijk ook door het ontpillen komen. Ook had ik het enorm druk dus dat kan het ook nog zijn. Verder voel ik niet echt iets... Ik had mijn eisprong een dag of 2 eerder dan mijn banner aangaf... dus we zien wel! Hebben jullie ook al last van het noodweer? Hier alleen op flinke afstand!
Ik heb nog nooit erger pukkels gehad met mn ongi maar kan misschien wel. Het viel zelfs mn moeder op dat ik een hoop pukkeltjes heb! Hoop maar dat ze binnen 2 weken weg zijn! Ook hier is t noodweer begonnen, hoop geflits en wat gerommel verder weg. Mijn ongi gevoel is nu helemaal weg al ben ik wel iedere keer bang ervoor als ik naar de wc moet. Ben zoooo benieuwd naar morgen En ook al zou het niet zo zijn dan ben ik wel erg benieuwd op hoeveel dagen mn eerste cyclus nu uit zou komen.
Ow dat is minder inderdaad van die pukkeltjes! Heb je een goede visagiste die je make-up doet? Duim echt voor je, engeltje! Hoop op een positieve test voor je! Ook voor danti natuurlijk!
Ik heb een visagiste bij de sportschool die me advies en makeup heeft gegeven maar het opbrengen doe ik zelf. Vind ik ook wel prettig want dan kan ik eventueel mn make up bijwerken als t nodig. Heb al een paar keer geoefend en dat is goed gelukt Ik hoop het ook zo erg!! En als t niet zo is gaan we gewoon op naar de volgende ronde!