Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, dikke knuffel meid!! Ik kan me goed voorstellen dat je flink baalt!!

@ Flier, wat raar dat ze het zo afronden!! Hoop dat je snel een positieve uitslag hebt!!!

@ Wolkje, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!! Geniet er van meid!!!

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ja balen uk... ik kan me het goed voorstellen dat je het graag aan je ouders zou willen vertellen. dit zijn gewoon dingen die je wilt kunnen delen. maar een posi verhaal: een collega van me had ook geen eisprong, kreeg toen een middel (ik denk clomid of iets dergelijks). zij moest dan idd wel naar het ziekenhuis om te zien of ze een eisprong had, maar was toen ook twee keer toe in 1 ronde zwanger. het was net het zetje dat ze nodig hadden blijkbaar. dus ook al is het niet leuk (verre van dat) als je de medische molen in zou moeten, er is echt hoop en ook jullie zullen vast snel zwanger zijn en een kleine ukkie krijgen! dikke knuffel voor jou in ieder geval!

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Helaas heef mn NOD toch doorgezet vandaag. Dus begin ik ook aan ronde nummer 15!

Brief van de gynaecoloog gehad en 20 maart hebben we een afspraak. Midden op de dag en dat is niet praktisch voor mn vriend en ook niet voor mij als juf. Dus ik ga maandag even bellen om de afspraak te verzetten. Op maandag ben ik meestal vrij ivm met compensatieverlof of studieverlof. Dus dat gaat ook opschieten!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He Juf, balen zeg meid!!

Ik hoop dat je een afspraak krijgt die wat beter bij je uit komt!

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Juf, oef niet leuk!

Ukkie, hopelijk komt er binnenkort toch wel een eisprong.. wel gek hoor!

Hier een geweldige echo gehad! Lig precies op schema. :) De kleine is nu 4,1 cm ipv 1,4 cm de vorige keer! Hartje klopte mooi, armpjes en beentjes compleet. De kleine wilde niet bewegen, zal wel liggen te slapen of zo.. haha! Ach ja.. als ik lig te pitten ben ik ook niet te storen... :) Aah.. ben weer helemaal in love! Het genieten kan gaan beginnen!

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juf.. balen meis.. ik had zo de hoop voor jou... jij bent altijd zo precies met je cyclus....

@Sita: Mooi he! Echt heel fijn voor je! En helemaal mooi dat je er weer helemaal vertrouwen in hebt!

Ja.. dat afronden van die cijfers is heel zuur!!! maar als je dan een goed cijfer hebt.., dan weet je ook wel dat je het echt goed gedaan hebt (ik probeer het dan maar van de zonnige kant te bekijken :D)

Heb ook nog een foto van mijn taart... ben er erg blij mee!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat er omheen zijn soesjes, die ik even in de gesmolten chocola heb gedoopt en toen gedipt in de muisjes...

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @jufaman: lijkt me erg moeilijk om die stap te moeten zetten, maar goed dat jullie t doen! Hoop dat jullie snel terecht kunnen op een dag dat jullie uit komt.

@flier: mooie taart!!! En wat leuk van die soesjes! Doe mij er maar een, mmmmmmm! Krijg er trek van!

@hier: dames! Ik heb een jurk! Hij is zooooo mooi! Was ook Eem fijne winkel, fijne verkoopster, waren de enige in de zaak en had ook alleen m'n moeder en een vriendin bij, dus we konden heerlijk op ons gemak kijken en passen. Een stuk of 6 jurken aan gehad, en alles was mooi, maar deze was gewoon geweldig! Zo mooi en speciaal! Wel met een flinke sleep, wat me eerst niets leek, maar het was juist erg mooi. En met feest kan ik m opbinden aan de achterkant en ook dat ziet er mooi uit! En de buik is geen probleem, er zit nu een rits in en die vervangen ze door een rugstuk van hetzelfde materiaal met een vetersluiting. Zo heb ik ruimte voor de buik en kan ik m ook gedurende de dag wat losser doen als dat nodig is. Helemaal toppie! En mooie oorbellen en een armbandje gekocht die er mooi bij pasten.
    Krijg morgen de fotos die m'n vriendin heeft gemaakt, zal ik in m'n album plaatsen.

Slaap lekker allemaal!

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieverds, ik ben even een paar dagen wat minder op het forum... ben erg verdrietig.. :( Bedankt voor de lieve woorden.. dikke knuffel

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Dikke knuffel voor jou uk... Neem je tijd en we zien je graag snel weer terug! *knuffel!*

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: Ik denk dat we dat allemaal snappen... en hopelijk ben je snel weer terug! Dikke knuf!!!!!

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolkje: tnx! En ben heeeeeel benieuwd naar je foto van je jurk!!! zwijmel... zwijmel... :D

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
  14. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh ik zie dat ie nu meteen begint bij het begin van die collectie en het is geen link naar de jurk. even een paar jurkjes doorscrollen naar de "Susana", dat is m!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
  16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen meiden!

Wat is er weer veel geschreven! Heb alles wel gelezen, maar niet alles is blijven hangen.

Juf en Uk, ik leef erg met jullie mee! Goed dat jullie de stap naar de arts/ gyneacoloog hebben gemaakt. Hopelijk kunnen ze jullie met een klein zetje een stuk verder helpen, dat zou zo mooi zijn en dat zou jullie zo gegund zijn! Uk, begrijpelijk dat je ff wat afstand neemt van het forum. Neem je tijd en hopelijk zien we je hier gauw weer!

Flier, wat spannend van je examen joh! En wat een gekke manier van afronden. Ik duim hard voor je mee hoor!

Wolkje, wat zul jij een mooie bruid zijn zeg! Mooie jurk...ik zwijmel helemaal met je mee. Geniet van de voorpret en de roze wolk. Tegen de tijd dat jij gaat trouwen, heb ik misschien mijn kleine meid al in mijn armen.

Ik had gister een top dagje. Mijn broer had toen zijn GP (Geregistreerd Partnerschap). Toen zijn we 's middags eerst naar de Lutte geweest, een prachtig natuurgebied waar mijn moeder haar plekje heeft, waar we haar uit hebben gestrooid. Daarna door gegaan naar Hengelo, waar mijn broer woont en even naar zijn nieuwe woning wezen kijken en daarna met een intiem gezelschap een hapje wezen eten ter ere van zijn 'huwelijk'. Was erg geslaagd! Ik merkte wel dat het auto rijden op bepaalde wegen niet echt comfortabel meer is voor me. Ik voel ieder hobbeltje en soms kneep mijn baarmoeder er zelfs van samen.
    Gister ochtend hebben mijn vriend en ik de box in elkaar gezet, was even puzzelen...maar het is gelukt. Maandag het kamertje!! Joepie, allemaal leuke dingen. En morgen kunnen we eindelijk de foto's van de shoot ophalen...leuk!! Zometeen ga ik nog even aar de sportschool, ga ik weer eens op de weegschaal staan. Vanochtend even mijn buik opgemeten, maar die blijft steken op de 100 cm. Dus ben benieuwd of het gewicht nog wat heeft gedaan. Nu eerst even de herhaling van GTST kijken, want die heb ik gisteren gemist ;)

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Aaaah Ukkie, nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!! Ik kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig bent!! Knuf meid!!!

@ Sita, fijn dat de echo goed was!!! Geniet maar lekker op je wolk!! :D

@ Flier, wow mooie taart!! Ik krijg er ook spontaan trek in!!!
    Hoe hebben je collega's gereageerd?

@ Wolkje, ow wat geweldig dat je een jurk hebt!! Leuk is dat he, je voelt je zo speciaal en als je dan de jurk der jurken eenmaal hebt... Ik kan me dat gevoel nog goed herrinneren!!!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's!!

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Zo, nou...kom net weer terug van de sportschool. Ik heb weer even op de weegschaal gestaan en ik ben in 3 weken tijd slechts 800 gram aangekomen. Pff...da's nie veel nie! Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en nog geen 8 kilo aangekomen. Je zou toch denken dat het aantal kilo's en je buikomvang is gelinkt aan de groei van de baby. Afgelopen dinsdag nog bij de verloskundige geweest en alles zag er goed uit. Maar vind het maar raar dat ik zo weinig aankom. De baby zou nu 200 gram per week moeten groeien. Nou..in mijn gewicht merk ik er maar weinig van. Ik kom straks slanker de zwangerschap uit dan ik er in ging! Anderzijds houd ik verder ook nog niet echt vocht vast, ik ben niet op andere plekken aangekomen, ik ben nog relatief actief ivm werk en natuurlijk eet ik nu heel anders dan voor mijn zwangerschap. Als je het zo redeneert is het misschien niet zo gek? Over 1,5 week moet ik weer naar de verloskundige, dan zal ik het dr eens vragen. De kleine beweegt verder goed, dat is ook belangrijk.

Ik heb net trouwens even op de online webshop bij de C&A bij positiekleding gekeken; wow...echt leuk spul! Veel leuker dan dat ik in de winkel zag afgelopen week hoor. Ik weet niet meer wie er nou ook al weer een shirtje had besteld, maar die is inderdaad heeeeel erg leuk! Maar helaas niet meer in mijn maat verkrijgbaar en die andere leuke shirtjes ook niet meer.....dus dat is best wel weer heel erg jammer. Want het is goed betaalbaar.

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ik had dat shirtje besteld! bij de wehkamp verkopen ze ook c&a en daar hadden ze m nog in mn maat en in de uitverkoop!

20. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    oh hij is niet meer in de sale zie ik... maar nog steeds erg leuk! C&A - tuniek? Bestel nu bij wehkamp.nl
    ik heb m in s besteld en moet zeggen: het is geen shirt dat mega strak zit hoor! mij is ie bij de buik nog wel te wijd, dus leuk voor straks, maar denk dat ie bij jou al wel mooi zou staan! de moeuwen kunnen trouwens omlaag ook.

Deel Deze Pagina