Gelukkig dat je het zelf ook goed kan na het advies! Ach ja, het is bij ons beide nog pas ronde 1 he... kans is dan nog zeer klein!
Ja idd al zegt mn collegaatje dus juist van niet haha ach we zien het wel! Ga straks maar alvast de attributen klaarleggen Moet altijd zo nodig plassen sochtends vroeg!
Dat lijkt me wel handig ja! Ben je ook altijd zo vroeg wakker om te plassen? Dat word mijn moeilijke punt... ik ga altijd voor ik echt wakker ben al naar de wc... half slapend! Slaap daarna gewoon verder!
ja als ik rond 3 uur nog niet geweest ben dan moet ik zeker rond 7 uur eruit om te plassen. Om 3 uur ga ik nog niet testen dan hoor haha
hahahah nee dat is wel erg vroeg! Ik heb trouwens 1 symptoom van het ongesteld worden (hoor het pas volgende week te worden maar je weet het nooit zo net na de pil!) Ben heel knuffelig!
Dat ben ik altijd haha alleen nu je het zegt.....nu juist niet! Ben soms zelfs een beetje kribbig en dat ben ik maar zelden! @Danty: Heb jij trouwens ook steeds duidelijk af en toe steekjes/krampjes op 1 bepaalde plek? Ik heb dit linksonder en soms ook in mn lies
En weet je wat het gemene is...! Al die ontpil verschijnselen lijken zooo erg op zwangerschapsverschijnselen!! Dacht dak gelijk eerste maand al zwanger was! Buikpijn, misselijk, hoofdpijn, zere borsten, opgezette harde buik en vooral een ontzettend extreem vette huid en onder de pukkels!! En serieus... heb in mijn hele leven bij mekaar niet zoveel pukkels gehad als deze 2,5 maand!! Voel me gewoon vies van!! Begint nu weer extreem te worden.. teken dat mn ei deze dagen gaat spingen!
Vervelend he Beertje, dat ontpillen... Ik heb er niet echt last van maar merkte wel dat ik veel stemingswisselingen had afgelopen week... Stond soms zelfs sjaggie op, en dan na een uur ging het weer goed en weer een uur later weer sjaggie....
Dat heb ik dan gelukkig niet! Zou vriendlief helemaal gek van worden! Haha Hij word nu al gek als ik zo'n bui heb voordak ongi moet worden! Marjah... t voordeel van het ontpillen is wel dat ik zooo ontzettend veel meer zin heb! Dan maar een vieze vette huid!
Goeiemorgen meiden! Heb net de test gedaan.......negatief helaas! Nu dus wachten op mn allereerste ongi helaas! Volgende maand weer een kans! Ik ga nog even slapen en moet dus nog maar wat beter gaan oefenen
Oh engeltje.... wat jammer!!! Alle symptomen die je beschreef... ik dacht echt dat het raak was bij je! Maar nu heb je goede redenen om weer vaak te oefenen... en ik denk dat de pukkeltjes nu ook wel zullen gaan... dus bij je bruiloft zal je een strakke huid hebben @beertje1986, gezellig dat je er ook bij komt. Ik heb de eerste ronde ook zulke erg ontpilverschijnselen gehad... Was niet grappig... En mijn cyclus bleek ook langer te zijn dan toen ik de pil slikte... dus je blijft stiekem hoop houden... Op het moment dat ik dacht dat ik misschien een testje moest gaan doen, werd ik meteen ongi...
He jammer Engeltje, ik werd net (10 min geleden) wakker en moest gelijk aan je denken! De pukkeltjes zullen inderdaad nu wel snel verdwijnen... dat is wle een voordeel! En danti? Al getest?
Ah engeltje, wat jammer!!! Ik dacht echt dat graal was bij jou hoor! Maar de pil kan ook veel doen, ik denk dat sommige dingen niet zozeer ontpillen is, maar ineens moet je lichaam weer zelf een cyclus starten. Je hebt met de pil als het ware je lichaam voor de gek gehouden en een cyclus geforceerd. Nu je stopt komt je eigen cyclus weer op gang en komen er allerlei dingen op gang die met de pil onderdrukt werden. Toen ik stopte met de pil kreeg ik meer buikpijn bij t ongi worden, meer puistjes en ik voelde ineens mijn eisprong (dat voelde ik niet voor ik aan de pil of nuvaring ging). Maar voor jullie wel erg lastig, al die klachten krijg je ook als je zwanger bent!! Niet leuk! Zelf ben ik al 2,5 jaar geleden gestopt met de nuvaring(2 jaar gehad en daarvoor 6 jaar pil) maar dat was puur omdat ik geen hormonen meer wilde. Wij hebben dus braaf aangeklungeld met condooms enzo, ook niet alles, maargoed Ondertussen ken ik m'n cyclus redelijk goed en weet ik wel welke symptomen waar bij horen. Voor jullie allemaal al aan de late kant, maar zou iedereen willen aanraden om een paar maanden voor het proberen al Te stoppen met de pil. Zo kun je je lijf op adem laten komen en herken je je symptomen beter. Niet dat ik hier nu de betweter wil spelen hoor, maar das een beetje mijn idee Maar ik weet zelf ook hoe het is om elk krampje in twijfel te trekken en in spanning te zitten! Engeltje: lekker genieten van je huwelijksvoorbereidingen en met een beetje geluk ovuleer je rond je bruiloft? Succes met de huwelijksnacht dan alvast
Goede morgen iedereen! Aah,Engeltje..wat een tegenvaller meid! Ik had toch ook wel goede hoop dat het raak zou kunnen zijn. Wat kan je lijf je dan voor de gek houden he?! Grrr.... Ik ben benieuwd hoe je cyclus zich nu verder gaat vormen dan. @ Beertje: welkom! Leuk weer een nieuweling die mee komt schrijven Voor jou ook spannende tijden! Hier verder geen bijzonderheden. Ik heb as woensdag een afspraak met een informatrice van Moeders voor Moeders. Dan krijg ik ook weer een zwangerschapstest. En ik zit nu in dubio of ik er voor die tijd nog een zelf zal doen. Het zal je maar gebeuren dat ie dan opeens negatief uitvalt ofzo! De enige aanwijzingen op een zwangerschap voor mij zijn voor mij dat mijn menstruatie uitblijft, gauwer en meer moe en veel piesen. Ach, heb nog even om er over na te denken. Verder alles op rolletjes hier! Ik had gisteren een ontroerde as opa aan de telefoon, dat is dan wel weer heel erg lief! Fijne zondag iedereen.
Ik heb daar zelf wel over nagedacht maar ik heb toch besloten het niet te doen want als het raak is, dan is het raak... Heb zelf ook echt het idee dat het wel even duurt voor ik zwanger ben... en dan heb je toch de tijd om te ontpillen! Ach we zien het allemaal wel.... (ik had overigens niet verwacht dat ik zo nuchter zou zijn hoor....) @ liz... je bent toch echt zwanger hoor! Hoef je niet voor te twijfelen en ook als moeders voor moeders test dan is het toch echt positief hoor! Succes!
he engeltje jammer echt waar maar volgende ronde hebben we miss geluk wie zal het zeggen hopen dat we weer gelijk lopen... net een test gedaan en ook Negatief:x helaas op na de volgende ronde
Hè danty, wat vervelend ook voor jou! Maar dames: jullie zijn allebei nog niet ongesteld toch? Wie weet wat er nog kan komen dan! Kan ook gewoon dat jullie nog niet posi testen en over een paar dagen wel! En anders met frisse moed door naar de volgende ronde!
Goh Danty, wat jammer!!!! Maar ik sluit me aan bij Wolkje... wacht de komende dagen nog even rustig af...
@ danty: Jeetje balen meid! Ben je ook al ongi of nog niet? Ik nog niet maar wel ongikrampjes dus het zal er wel snel aankomen. Mn ventje zei vanmorgen het kan dus eigenlijk nog wel dat je het bent he....Hij is toch zo lief, hij trok nog net geenvpruillipje hihi @ wolkje: Bij ons was eerder stoppen niet echt een optie want ik kan niet tegen condooms. Vind het jammer dat het nog niet is gelukt maar aan de andere kant kan je nog lekker ff doorsparen voor bijv een nieuwe auto enzo.