Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Vanochtend op nuchtere maag wezen bloedprikken.. bah! 5 buisjes af laten nemen, daarna zo flauw als maar kan! ;) Zit nu een bammetje met kaas naar binnen te werken.

Heb trouwens net laten kijken voor de nub, t zou toch echt een jochie moeten zijn. hihi! Ben benieuwd! We willen het verder niet weten, koop gewoon neutrale kleertjes en 1 leuk setje voor een jongen en een meisje, maar vind t wel grappig dat de nub op een jochie wijst terwijl iedereen een meisje zegt in mn omgeving! We zullen t zien..

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Sita, grappig he, die NUB? Pin je er maar niet op vast, bij mij werd er gezegd dat het een jochie zou zijn. Dus het hoeft niet altijd te kloppen. Maar ja...voor t zelfde geldt word ik straks na de bevalling alsnog verrast met een jochie..je weet het maar nooit. Ergens in mijn achterhoofd houd ik er rekening mee. Waar haal jij je geduld toch vandaan joh?! Knap dat jij je nieuwsgierigheid zo kunt onderdrukken. Dat kon ik echt niet! Ik vond het al een hele prestatie dat ik tot de 20 weken echo heb kunnen wachten hihi.

En meiden....gisteren weer later begonnen en een uurtje eerder weggegaan. Vandaag weer later beginnen en dan kijk ik wel hoe laat ik weer naar huis ga. Voelt goed hoor! Dan het weekend lekker vrij en dan gaat mijn laatste werkweek in...pfff..hoe heerlijk is dat?!

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Applaus voor Liz!! Goed gedaan meid!!!!! Je mag trots op jezelf zijn!!!!

@ Sita, grappig van die NUB! Bij ons was de echo nog te vroeg voor een NUB destijds... had het ook wel willen doen!!!

@ Hier, WEEKENDDDDDDDDDDDD!!!! :D

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Inderdaad, applaus voor Liz! Fijn dat je zelf ook voelt dat het je goed doet om minder te werken.

Pluus en Liz, ja ik pin me er ook zeker niet op vast, maar vind t erg leuk dat ze een jochie zeggen ipv wat naaste familie die overtuigt is dat het een meisje is. haha! Zou toch een grap zijn.. Enneh.. Liz.. Ik vind t soms knap lastig hoor om het niet te willen weten, ben ook wel nieuwsgierig. Maar goed, mn mannetje wil het tot nu toe niet weten (soms ook wel nieuwsgierig hoor), dus dat helpt goed!
    Maar goed.. mijn gevoel ging ook steeds meer richting een jongetje.. We zullen t zien over 6 maand! (als ik t geduld op blijf brengen, hihi!)

Ik moet het trouwens van de vk tussen de middag wat rustiger aan doen als ik de hele dag moet werken. Even een half uurtje plat op de bank (heb mn pauzes thuis). Heb nu weekend, maar ga zo wel even rustig liggen. Daarna maar kijken of ik nog in de tuin aan de gang kan.

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zijn er binnekort weer testers? Ben totaal het overzicht kwijt :p

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ juf: jeetje wel heftig om dat nieuws zo in je uppie te horen! Maar zoals sommige meiden al eerder zeiden, gelukkig is het waarschijnlijk alleen het dikke vlies wat jullie zwangerschap tegenhoud en met een beetje hulp komt dat vast wel goed! Al kan ik me goed voorstellen dat je t liever op een normale manier gezien had.... Dikke knuf voor jou!

@ beertje: jeetje, t ziekenhuis in?! Gelukkig is je bloeddruk weer gezakt en ben je nu weer lekker thuis....hopen dat je bloeddruk nu normaal blijft!

@ sita: ben benieuwd of t klopt met de nubtheorie! Waarom moet je t rustiger aan doen in je pauze meis? Heb je ergens last van? Heb ik t ff over t hoofd gezien? Sorry dan!....

Hier gaat t helaas niet zo lekker, doe de hele dag door aan potknuffelen :S hou vooral mn drinken niet binnen en eten lukt me haast niet.... Had nooit verwacht dat t nu nog zo heftig zou gaan worden :( Heb vandaag dan ook pilletjes gekregen van de ha, heb net de eerste ingenomen, maar denk toch dat ik er 2 moet nemen ipv 1 want t werkt nog niet echt en ben nu 2 en een half uur verder.... Naja nu maar hopen dus dat t snel gaat werken.... Maandag naar de gyn, ben benieuwd hoe onze uk al is gegroeid!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, en lukte het rustiger aan doen?

@ Ukkie, het overzicht is inderaad al héél lang uit beeld... ik weet het eerlijk gezegd ook niet!!

@ Engeltje, wat vervelend dat je toch nog zo ziek bent geworden!! Welke pilletjes heb je gekregen?
    Hopelijk gaan ze alsnog werken!!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ik heb supramil gekregen en heb vannacht in ieder geval niet hoeven spugen :) Wel nog misselijk, maar niet spugen vind ik echt heel wat!

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wolkje, ik heb ook geen idee wie er moet testen.. die lijst is ergens blijven hangen volgens mij. haha!

Engeltje, ik moet het rustiger aan doen vanwege mn rug. Niks ernstigs hoor, maar doe lichamelijk soms best pittig werk en dat kan ik merken als ik een hele dag heb gewerkt.
    Trouwens, dat jij nu last van de misselijkheid hebt, kan zijn doordat je nu in week 10 zit, week 10 schijn je de piek te hebben wat betreft het hcg hormoon. Fijn dat de medicijnen in elk geval helpen!

Pluus, haha... rustiger aan doen zit niet echt in mijn systeem. Ik was gistermiddag vrij, heb een uurtje op de bank gelegen en ben daarna als een gek te keer gegaan in mn tuin. haha! Daarna dus weer last van de rug. maar goed... dit mooie weer kun je natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan!

Ik heb vandaag al wat hydrofiele doeken uitgewassen en een ledikant lakentje.. doe het nog een keer als ik met verlof ben.. maar kan t niet laten om nu al aan dat spul voor die kleine te zitten! haha!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: das minder als je zo snel last hebt van je rug! Wees er maar zuinig op!
    Hoop idd dat dit komt doordat t nu mn piek is idd.... Maar kreeg met heel veel moeite net aan een liter vocht binnen, wat er ook gelijk weer uitging, dus dat was echt niet goed! Nu drink ik nog steeds kleine beetjes tegelijk al zou ik wel 2 glazen in 1 teug leeg willen drinken, heb zown dorst! Veel eetlust heb ik nog niet, maar ok dat zal nu wel snel weer terugkomen :)

Over wassen gesproken, moet dat nou echt met een neutraal wasmiddel, of kan t ook gewoon met robijntje? Of zit daar teveel parfum in?

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik lees elke dag mee op de foon manlief neemt de pc op dit moment erg in beslag zucht dus vergeef me dat ik niet op alles reageer met de telefoon is dat zo onhandig..:(

Engeltje..ik ga gwn wassen met ariel maar er mag blijkbaar volgens kraamzorg geen wasverzachter in teveel parfum..dus heb maar zwitsal geurbuiltjes gehaald en overal in het kamertje 1 verstopt..en het ruikt heerlijk na zwitsal..TIP leg het wel onder spullen want had het open en bloot neergelegt en me hele huis rook er naar en op het kamertje deed mijn neus gewn pijn van de lucht hahaha dus maar gauw onder spullen gelegt en dan is het goed te doen...

Juf en Uk..Dikke knuffel en hoop voor jullie snel duidelijkheid en ook een mooi wondertje...

Sita..ik heb ook zo last van me rug maar mijn vk zei tegen me dat ik wel moest blijven bewegen...en ik heb gevraagt of een skippybal kan helpen en dat was een goed idee van mezelf vond ze..moet hem alleen nog steeds halen...Vind het zoo knap van je dat je het geslacht niet wilt weten echt waar..mij lukte het niet vandaar met 13 wk al echo laten doen hahahaa...

Liz..goed van je dat je rust pakt..heb je straks hard nodig bij de bevalling;)...

Beertje..het zit jou oook niet mee he:S..beterschap en een hele dikke knuffel..

Pluus jij zit ook niet ver meer af van de 30 weken...

FOTO's..Mooi hoor je begint het al mooi te zien...

Mijn buik wordt nu ook mooi een bol en rond erg fijn...Heb gisteren van mijn moeder en stiefvader een mooie nieuwe camera gekregen voor mijn verjaardag en voor de bevalling..Jemig wat een ding net zo strak de foto's hahaha...echt mooi..Full HD nou is echt gaaf...dus natuurlijk mooie foto's alweer gemaakt van de buik:D...voel de kleine nog steeds met plopjes manlief kan het nog niet voelen zo sneu hij probeerd het steeds maar helaas...nog ff geduld...Mijn spugen is nu zo goed als weg..DUS BEN ZOOOOOOOOO Blij...:D

Wat een heerlijk weertje al 2 dagen lekker aan het wandelen in het bos met mijn hondje en mijn vader en zijn hond...strax even na de stad..Manlief zijn telefoon kon niet goed tegen een stootje en ligt aan diggelen...dus ff wegbrengen en even camera hoesje kopen..en verder zien we wel weer wat de dag brengt..

Een fijn weekend allemaal

12. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
  13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ooh Danty, wat een geweldig mooie buik!! Daar mag je trots op zijn meis. Ik word er helemaal blij van!

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel super lief van je :D

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: wat lief dat jullie zo'n mooie camera hebben gehad en wow wat een mooi bol buikje!

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    NOD

: Jufaman81 - 31 jaar - Ronde 13
    : Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8
    : Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9

<3 Zwanger <3

Liz81 - 30 jaar - Ronde 1 - Uitgerekend 7 Mei
    Afspraken:

Beertje1986 - 26 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 4 Juni
    Afspraken:

Pluus - 30 jaar - Ronde 2 - Uitgerekend 16 Juni
    Afspraken:

Danty88 - 24 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 16 Juli
    Afspraken: 14 april Vk en 27 wk bloed prikken ivm rhesus

Wolkje - 26 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 26 Juli
    Afspraken:

Sher - 26 jaar - Ronde 6 - Uitgerekend 5 Augustus
    Afspraken:

Flierefluiter - 30 jaar - Ronde 4 - Uitgerekend 7 September
    Afspraken:

Sitalita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 27 sept
    Afspraken:

Engeltje - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 3 na vmk) - Uitgerekend 10 okt.
    Afspraken:

Ukkie alsje:DHij moet nog wel bijgewerkt worden

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    NOD

28 maart :
    Jufaman81 - 31 jaar - Ronde 15
    ...: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8
    ...: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9

<3 Zwanger <3

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Sitalita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 27 sept
    Afspraken:

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Graag gedaan, de waarheid mag gezegd worden toch?! Ik durf mijn buikfoto van afgelopen week niet meer te plaatsen :$ Dat is geen bescheiden buikje meer ondertussen :D

Hier even een schrikmoment vandaag. Tijdens het pakken van een glas uit een keukenkastje waarbij ik me iets uit moest rekken, verloor ik in eens vocht, een hele scheut. Mijn hele slip was nat! Zelfs mijn pyjama broek had een mooie vochtplek en samen met mijn vriend moest ik er nog hartelijk om lachen. De afgelopen week had ik namelijk wel vaker last van meer en vrij waterige afscheiding. Maar dit was wel een hele scheut ineens. Even later ging ik me toch wel een beetje zorgen maken en ik bleef vocht verliezen bij opstaan en zitten. Net even de website van mijn verloskundige erbij gepakt en eens even gekeken. Gelukkig kon dat me gerust stellen. Het schijnt vaker voor te komen dat de afscheiding naarmate de zwangerschap vordert in frequentie toeneemt en wateriger wordt. Afgelopen dinsdag nog bij de verloskundige aangegeven dat ik vaker afscheiding heb en zij gaf aan dat dit beeld ook overeenkomt met het feit dat de baby weer wat dieper in is gedaald. Dus ik houd het maar in de gaten en als ik het echt niet vertrouw, dan bel ik wel eventjes.

Zo..dat was even een echo post, sorry dames! Hoe is het nu met jou Engeltje? Balen dat de misselijkheid toch nog is toegeslagen joh. Hopelijk neemt het bij jou tegen de 16 weken ook af...liefst nog eerder natuurlijk. Of dat de pillen gauw mogen werken.

Ooh...en Danty, gaaf dat je een camera hebt gekregen! Wij hebben er vorige week een gekocht en eh...ingewikkeld speelgoed hoor, maar wel super mooie foto's en film. En je hebt het lijstje weer ff ge-update...nice job!

Zo, wij gaan zo voor de laatste spulletjes naar Babypark. Fijne zaterdag allemaal!

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    NOD

28 maart :
    Jufaman81 - 31 jaar - Ronde 15
    ...: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 8
    ...: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9

<3 Zwanger <3

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Afspraken:

Sitalita - 25 jaar - Ronde 6 (Ronde 1 na vmk) - Uitgerekend 22 sept
    Afspraken: 12 april bloeduitslagen bespreken, hartje luisteren

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, denk goed aan jezelf meis!!! Er kan er nu maar 1 voor jullie kleintje zorgen en dat doe jij dus zorg ook goed voor jezelf!!

@ Engeltje, fijn dat je vannacht niet hebt hoeven spugen!! Ik had emesafene en die werkte heel erg goed dus mocht dit niet goed werken kun je die misschien nog vragen!! Maar laten we hopen dat je er snel vanaf bent!! Bij de 10 weken had ik geloof ik ook mijn hoogtepunt! Vanaf 11 weken werd het minder, met 12 weken had ik buikgriep en met 13 weken overal vanaf!!!
    Ik ga het trouwens ook gewoon in de ariel wassen!!
    Ennuh goede tip van Danty van die zwitsalbuideltjes!!!

@ Danty, wow mooie buik meid!!! Zo mooi rond is mijn buik nog steeds niet :( Jaloers!!!!!!!
    Ennuh, ik zit inderdaad al op 27 weken... op naar de 30! :)

@ Liz, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van je vochtverlies!!! Dat verwacht je niet zo snel he!!! Pas maar goed op jezelf meid!!!
    Shopse!!!

@ Hier, wij komen net terug van de prental!! Ik had op de site allemaal goedkope dingetjes gezien... al die dingetjes nergens te vinden in de winkel (de goedkope dan he!) dus heb nu wat duurdere lakentjes etc gekocht... vond ze gewoon mooi en leuk!! :)
    Verder is manlief heel de dag aan het klussen maar heb het gevoel dat er niks uit zijn handen komt... word er zelf erg kriebelig van dus ik denk dat ik zo maar weg ga haha!

Deel Deze Pagina