Flier, het is niet alleen omdat je het wilt zien, er zit echt wel een mooi buikje hoor! Nog eventjes geduld hebben... (net als ik hier) Ben trouwens nog steeds niet fit. Had eerst koorts, dinsdag/woensdag, en vanaf donderdag enorm verkouden. Het zakt nu ook helemaal door mn keel heen richting luchtpijp of zo. Zit gewoon dicht.. Mn mannetje heeft me vanochtend laten slapen, is alleen richting de kerk gegaan, de lieverd. Ik krijg ook niet alles mee van t forum nu. Lees wel af en toe mee, maar vergeet de helft weer. haha!
Fliertje, mooi opkomend buikje meis! Je kunt het zeker wel zien hoor. Geniet er nu nog maar van dat het pas begint hihi. Mijn buik is ondertussen niet zo'n lolletje meer. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een nieuwe foto kan maken, dan begrijpen jullie wel wat ik bedoel. Sita, wat vervelend dat je zo aan blijft kwakkelen met koorts en je niet lekker voelen. Klinkt niet leuk, maar zou fijn als het gewoon eens even goed doorzet, dan ben je er tenminste vanaf. Beterschap en doe maar rustig aan!
Liz, kan jouw buik nóg groter dan? haha! Ik doe t rustig aan.. ga vandaag maar nergens heen. En sla morgen misschien het werk ook wel over. Eerst maar eens kijken hoe we deze dag doorkomen.
Sita, ik sta er ook van te kijken; maar ja, mijn buik kan NOG groter! Dat ding lijkt met de dag wel te groeien momenteel. En dan te bedenken dat ik maar 1.60 meter ben he? Ik ben de afgelopen week wel 2 kg afgevallen, maar aan die toeter zie je het echt niet af hoor haha. Het verbaast me dat ik nog kan lopen joh... Ga idd maar nergens heen vandaag en morgen even niet werken lijkt mij ook heel verstandig. Zorg goed voor jezelf en je kleintje.
Hahahahha... ik dacht precies hetzelfde!!!! Nou Liz, ik ben benieuwd hoe je buik er nu uitziet dan! Tnx meiden! Ben ook wel blij dat je het nu begint te zien... Morgen heb ik gesprek op mijn werk over mijn verlof en hoeveel uren ik daarna wil blijven werken. Verder is mijn contract absoluut niet zeker.. (reorganisatie e.d.), dus ik weet uberhaupt niet of ik kan blijven. Heb nu een tijdelijk contract.., dus zodra dat afloopt kan het voorbij zijn Maar ik hoop van niet Morgenavond weer een gesprek bij mijn vk. Hopelijk is ze dit keer wat vrolijker..... Hier is het zonnetje nu goed aan het doorbreken... heerlijk!!! Fijne zondag allemaal!
Ooh meiden, ik durf bij nader inzien geen foto's meer te plaatsen! Mijn vriend heeft net even wat foto's gemaakt...ben echt gewoon in shock...wow, wat is dat een huge mother fucker zeg! Excuse me my language... Toen we de foto's maakten voelde mn buik vrij gespannen aan. Je ziet ook precies de contouren van de baby. Vriendlief is nog even bezig ze is in het juiste formaat te formatteren, dus nog ff geduld.
flier jawel je ziet verschil hoor Liz kijk dat is nog eens een hele buik maarja jij zit ook bijna tegen het einde an tja dan hoort zo'n grote buik er wel bij Sita goed uitzieken meis en aan jezelf denken! als je je niet beter voelt ook gewoon de dokter lastig vallen! Beterschap meis.
Wow wat een mooie buikfoto's zijn er toch weer voorbij gekomen zeg! Hier begint er nu ook echt een beetje een klein bolletje te komen, zal binnenkort weer ffies een fotootje maken! @ flier: he wat spannend die onzekerheid op je werk! Hoop voor je dat je je baan gewoon kunt blijven behouden! Oh wat is t toch een heerlijk weertje, heb net ffies lekker gelunched in scheveningen en zit nu heerlijk in de tuin te genieten! Mag ik vragen met wat voor beschermingsfactor jullie jezelf nu insmeren? Ik gebruik factor 15 wat ik normaal ook altijd heb, maar zou dat nu ook genoeg zijn ivm zwangerschapsmasker?
Liz, wow! Die is echt goed gegroeid nog! Met recht een BUIK met hoofdletters.. Ik heb nog nauwelijk in de zon gezeten.. erg he. Zelf ben ik aardig blank, verbrand snel dus ik zou ook factor 30 gebruiken.
@ Flier, mooi opkomend buikje hoor!! @ Liz, ik vind jou buik echt SUPER MOOI!!!!!! Wow!!! Ik kan me voorstellen dat je er zelf wel van in shock bent maar wow wat is het mooi!! Mijn buik is helemaal niet zo rond!!! Zal van de week ook echt eens foto's maken!!! @ Sita, doe rustig aan meis!! Hopelijk ga je je snel echt beter voelen!! @ Flier, wat vervelend van je baan! Hoop dat je kan blijven!! @ Engeltje, ik doe factor 15 of 30... ligt er aan wat ik ga doen! Ik heb aanleg voor pigmentvlekken dus moet zeker nu voorzichtig zijn! @ Hier, mijn buik begint echt in de weg te zitten! Had gisteren flink harde buiken steeds! Vandaag druk geweest en dat merk ik heel goed. Gelukkig geen harde buiken vandaag!!
@ flier ik heb helemaal over je werk gedeelte heengelezen! Is bagger een reaorganisatie! En vooral als je een tijdelijk contract hebt kan ik me die onzekerheid goed voorstellen. Helaas is het bedrijf waar ik werk van de week over genomen door een andere dus ook ik zit in hele onzekere tijden nu. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Oja en een chaggie verloskundige is helemaal niet fijn... Vooral als ook zij jou moet gaan helpen bij je bevalling dan heb je denk ik liever iemand waar je een band mee hebt!
Goede morgen meiden! Hihi...toch wel shocking he, die buik van mij? Ik moet er wel bij zeggen dat mn buik ten tijde van de foto echt knetterhard was, dan zie je alle contouren en is het ding bijna vierkant. Als hij 'zacher' is, dan ziet er hij er heel anders uit. Zal in de loop van de dag nog eens een foto maken. Jeetje, balen van die onzekere tijden op het werk Dobbermama en Flier. Maar ik merk dat er bij ons nu ook wel het een en ander aan het rommelen is hoor. Ze zijn aan het snijden in uren wat gekke werktijden oplevert en er zijn er de afgelopen tijd toch ook wel wat geweest waarbij het contract niet werd verlengd. Het heerst toch een klein beetje, zou je bijna zeggen. We moeten er maar het beste van hopen! Zonnebrand, ik gebruik factor 30. Lekker hoog. Maar als ik nu op het balkon zit, dan zit ook onder de parasol. Ik merk dat ik allemaal witte plekjes over mijn lichaam krijg, zal wel een bijwerking zijn van de antibiotica...dus vol in de zon zitten lijkt me nu niet echt bevorderlijk. Om 11:00 moet ik vandaag in het ziekenhuis zijn, vandaag krijg ik mijn controles daar. Jeuj...een echt uitje voor mij, mag ik de deur even uit!! Maar dan kan ik gelijk even vragen of het een bijwerking is. Sita, al wat opgeknapt? Lekker thuis blijven he?? En als je dan toch thuis blijft, ga dan even lekker van het zonnetje genieten...doet een mens vaak ook echt goed. Mij wel althans. Ik zou me echt geen raad weten zonder ons balkon momenteel hoor!! Pluus, thnx voor je lieve en enthousiaste compliment vwb mijn buik. Moest er helemaal van lachen! Jij loopt ook al tegen de 30 weken meid! Kan me voorstellen dat jij nu ook begint te merken dat het pittiger wordt. Ik had echt de omslag met 30 weken, toen hakte het er echt ineens in. En die vriendin van mij, die 3 weken achter loopt op mij, die had ook hetzelfde. Dus houd er rekening mee dat dit misschien voor jou ook wel geldt en dat je dan echt even alles een tandje lager moet gaan doen. Het was bij mij het moment dat ik aan de bel ben gaan trekken bij mijn leidinggevende omdat ik gewoon echt niet meer wist hoe ik het allemaal nog moest gaan bolwerken. Ik kreeg niets anders dan begrip, precies wat ik nodig had. Nou..die worsteling hebben jullie ook wel een beetje kunnen volgen toen.
Liz, hoe was het in het ziekenhuis? Hier, ben vandaag toch maar gaan werken. De verkoudheid wordt al minder en het hoesten ook minder heftig. Vanmiddag nog werken, maar ik doe het lekker rustig aan. Dan maar iets minder hard aan de slag. Ik voel me ook niet echt ziek of zo. Verder, soms van die fijne groeipijnen. Ik lees dat het na de 30 weken echt wel wat pittiger wordt. Hoe was dit met 26-28 weken? Wij willen namelijk die weken op vakantie en een rondreis maken in Noorwegen. Aan de ene kant vind ik het wel een risico, aan de andere kant is dit iets wat we nog heel graag willen. Het zou dan 16 dagen zijn in trekkershutten verdeeld over 5 hutten, dus niet tent opzetten/afbreken en ga zo maar door. Maar ben benieuwd of dit goed te doen zou zijn rond die periode en of autorijden dan wel wil..
Sita, alles zag er weer goed uit in het ziekenhuis. Ik heb ook weer een echo gehad. Heel grappig, want op het moment van de echo stak ze weer dr billetjes uit. Of tenminste, dat dachten. Maar we kregen steeds meer het vermoeden dat het ook wel eens een voetje kon zijn, omdat we nog wel eens een por terug krijgen als we er op drukken. Het bleek inderdaad om een van dr poezelige voetjes te gaan! Haar maagje en blaasje waren goed gevuld, een goed teken voor het vruchtwater. Tussen de placenta en de baby zat ook nog vruchtwater, achter het rugje was dit wat minder. Maar dat was eigenlijk ook wel zo bij iemand waarbij de vliezen nog intact waren, daar komt bij dat dat blijkbaar de eerste plek is waar het vruchtwater ontsnapt als er ergens een scheurtje of een lek zit. Klinkt stom, maar was in ieder geval ook weer fijn om eventjes van ons eilandje af te zijn, even naar buiten, even in de auto. Volgende week mag ik weer...tenminste, als ons druifje nog even lekker blijft plakken dan he. Pff..wat gaat het spannend worden zeg! Fijn trouwens dat je je weer wat beter voelt. Een rondreis tussen de 26 en 28 weken. Pfff...nou, denk heel eerlijk gezegd dat dit best pittig gaat worden. Tegen die tijd heb je echt wel een aardige buik en merk je al dat het zwaarder gaat worden. Dus ik zou eens kijken of je niet wat eerder kunt gaan? Verder heb ik vandaag lekker online geshopt bij v&d. 2 extra pyjama's, een badjas, lekkere grote onderbroeken en een blazer en een leuke ketting. Dus functioneel mijn ziekenhuistas gewinkeld en ok...die ketting en blazer horen daar niet bij Dus aan het einde van deze week heb ik mijn tasje klaar voor vertrek..ook wel een lekker idee.
Zo, net nog even wat foto's genomen met een ontspannen buik. Ik vind dat je het verschil goed kunt zien, ziet er veel minder knokkelig uit. En...vandaag mijn buikband ook maar weer eens uit de kast getrokken. En eh, die zit nu als gegoten!
@ Liz, ik doe het al rustiger aan he, werk nog maar halve dagen! Dat is echt wel fijn! Verder moet ik inderdaad zeker wel mijn rust nemen! Heb gisteren een drukke dag gehad, en ben daar nu gewoon nog moe van! Maar goed we doen het rustig aan!! Ennuh, fijn dat alles goed was meis!! Jullie uk is een sterke!!! Ik kan me voorstellen dat het een heerlijk uitje was!! Geniet er maar lekker van! Waren die vlekjes een bijwerking? Je hebt amoxiciline of niet? Daar hebben heel veel mensen huiduitslag van. Ik ook... ik heb er alleen ook nog mega jeuk bij, een echte allergische reactie!!! @ Dobber, vervelend die onzekere tijden! Ik hoop dat alles goed komt!! @ Sita, fijn dat het weer iets beter gaat!! Net wat Liz zegt, geniet ook een beetje van het weer... dat doet een mens goed!! @ Hier, zzzzzzz ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeee (en nee ik ben geen koeeee en ook geen bijjj ) Sorry ben een beetje melig van mijn vermoeidheid!!