Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, we zaten weer gelijk... Meis ik ben echt jaloers op jou buik!!! Echt heeeeeel erg mooi!!!

2. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, Daar zijn we goed in he, dat cross posten! Hihi..ik herken je meligheid! Ik had het gisteren tijdens de CTG scan, echt een verkeerd moment, want dat registreert dat apparaat ook allemaal. Oja, jij werkt nog maar halve dagen. You go girl! En toch..pas goed op jezelf he. Ik heb 'Erythromycine'. En ik heb vandaag eens naar die witte plekjes geïnformeerd in het ziekenhuis, maar blijkbaar staat het los van die antibiotica. Misschien een reactie op het zonnetje? Het zal wel, heb er verder geen last van, jeukt ook niet ofzo. Dus houd het maar in de gaten. Vervelend dat jij daar wel zo fel op reageert. Want zonder dat spul heb je ook wel jeuk. Hoewel ik daar eigenlijk al een hele tijd geen last meer van heb. Maar heb echt een tijd gehad dat de flanken van mijn buik enorm jeukten en mijn enkels ook. Nu lek ik alleen nog maar whaha en niet alleen van onderen, ook van boven! Over meligheid gesproken....

Leuk dat je mijn buik zo mooi vind. Ik vind hem vooral huge!! En vraag me af of het ooit weer goed gaat komen haha. Niet dat ik me daar heel erg druk om maak hoor. Zie je het verschil ook met gisteren?

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: he wat vervelend dat jij ook in zown onzekere tijd zit op je werk! Is er al bekend wie er ontslagen gaan worden? Of moet dat nog duidelijk worden? Hoop voor je dat je je baan gewoon kunt behouden!

@ liz: wat een prachtbuik heb je toch! Ik hoop dat mijn buik op ten duur ook zo mooi gaat worden!
    Fijn dat de echo weer goed was in t ziekenhuis en kan me voorstellen dat t fijn was om er eventjes uit te zijn!

@ sita: fijn dat je weer een btje aan de beterende hand bent! Hoop voor je dat t nu snel helemaal over is!

@ pluus: ik zou zeggen, lekker slapen in t zonnetje dan maar!

Die witte vlekken kan je trouwens allemaal oplopen in je zwangerschap he, hoeft niet zozeer met ab te maken te hebben....
    Denk dat ik toch ook maar een iets hogere factor voor mijn gezicht ga halen, normaal is 15 wel genoeg, maar krijg als snel pigmentvlekjes op mn hoofd als ik een keertje niet smeer en wie weet gaat dat nu nog gewoon veel sneller!

Net ffies naar de tandarts geweest en echt he, hele tijd niet gespuugd dankzij die pilletjes en ik poets nog ff snel mn tanden voordat ik weg moest en ja hoor daar ging ik weer! Gelukkig trok t snel weg en kon ik alsnog even poetsen ;)
    Alles was ook weer mooi in orde, heb echt nog nooit een gaatje gehad, dus hoopt dat dit zo blijft ook nu ik zwanger ben. Manlief had wel drie gaatjes!
    Ben trouwens echt megablij dat mn libido weer wat hoger aan t worden is en dat t nu ook gewoon weer fijn is en geen zeer meer doet :D

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Over cross posten gesproken haha, gaat lekker zo ;)

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hahaha wij zijn inderdaad goed in cross posten met zijn alle! :D

Fijn dat je geen gaatjes had Engeltje!! Wel vervelend dat je weer moest spugen!!!

@ liz, gelukkig heb ik nog geen ab nodig gehad deze zwangerschap!!! (even afkloppen!!!)
    Ja je ziet zeker verschil met gisteren... hij ziet er nu veel fijner uit!!!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, fijn dat alles nog goed was!
    Enneh.. ik vind dat je het verschil wel kunt zien hoor! Die van gisteren zag er idd veel gespannener uit dan vandaag.. en.. je kunt zien dat je ook nog geniet van je kleine meid.

Pluus, jij mag ook bijna met verlof! Fijn hoor!

Eerder op vakantie gaan zit er niet in. 2 a 3 weken ervoor mag ik op het huis/boerderij passen van mn werkgever met de hele dierenboel erbij. Erg leuk! En ook een beetje vakantiegevoel hoor..
    En daarvoor op vakantie wordt wel erg kort dag. In April is ook geen optie omdat we dan echt een drukke maand hebben..
    Zit dus niet veel op dan toch een mogelijk pittige vakantie hebben..
    We hebben 3 weken vrij en gaan dan evt 16 dagen weg, dus heb nog een week om na die tijd bij te komen en thuis lekker rustig te rommelen. Maar even kijken hoe we die vakantie zo relaxed mogelijk kunnen houden..

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, ik had vergeten te reageren op je vakantie...
    Wat betreft je vakantie daar kan ik niet echt beoordelen... ik denk dat je dat zo heftig kan maken als je zelf aan kan... of heb ik dat mis?
    Ik zou alleen wel nadenken over de reis... Het is echt lang in de auto en als ik naar mijn lijf nu kijk zou ik daar met geen mogelijkheid aan moeten denken... Bekijk dus goed hoe je dat aan gaat pakken! Veel tussenstops... eventueel overnachtingen erbij??
    Succes met plannen!!

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Liz... wat een prachtige buik!!! :D En inderdaad.. je ziet echt verschil met de dag ervoor.. leek veel relaxter nu! ;)

En OMG... je hebt helemaal gelijk over die 30 weken..! :$ En dan werk ik op het moment niet eens meer.. Maar jemig.. van het weekend besefte ik in ene dat het me best zwaar werd allemaal!
    Huis schoon houden (elke dag van top tot teen poetsen ivm 4 katten in de rui;) ), koken, boodschapjes, wasjes..
    Moet vaker even bijkomen.. even zitten puffen tot de harde buik weer weg is!
    En ook inderdaad bukken of die verdomde steunkous aantrekken.. voelt niet meer prettig! Buik begint aardig in de weg te zitten! ;)

@Sita.. oew.. zo'n rondreis trekt vaak veel van je energie.. en denk dat je die energie dan niet veel hebt..! Dus.. ik zou dat niet meer wagen als ik dat in het hoofd had.. maar miss kun je gaan en wil het niet dat je dan alsnog de rondreis staakt?
    Al zou ik dat.. als ik eenmaal bezig ben aan zo'n reis.. ook niet meer willen onderbreken dan.. ;)

@engel.. fijn.. niks hoeven bij de tandarts heh! :D

@uk... nog 1 dag meid!!

@dobber en flier.. meiden wat een rotsituatie op jullie werk!! hoop zo dat alles positief uitpakt voor jullie beiden!!

@hier.. gaat lekker.. maar zoals Liz al zei.. die klap van de 30 weken grens heb ik op het moment ook! Jemig.. in ene merk ik dat buik bij veel dingen in de weg zit en echt zwaaaaar word! ;)
    Morgen weer controle in het ziekenhuis..! Maak me geen zorgen.. ga ervan uit dat de bloeddruk prachtig is... ;) Met dit mooooie weer..! haha!
    Ben aan het lezen geslagen.. Haar naam was Sarah..!

Ik ben echt zo'n typ dat niet meeloopt met de hypes.. haha! Dus dacht altijd.. pfff.. dat boek is vast niks voor mij.. niks aan..
    Toch maar gekocht laatst.. toen weer iemand me dat boek aanraadde.. en kan niet meer stoppen met lezen! ;)

Zal even koken nu.. vanavond weer borstvoedingscursus! :D
    Ben benieuwd... ;)

9. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even naar de vk geweest. Dit keer een andere vrouw dan vorige keer... en deze had een veel beter humeur dan die andere :)
    Nette bloeddruk, hartje klopte mooi en regelmatig... en hij/zij gaf nog even een schop... toen ze dat zei moest ik hard lachen... tja... dat was natuurlijk niet echt slim.. dat gaf nogal herrie.. :p Hij/zij groeit goed zei ze... en ik heb daar even op de weegschaal gestaan... en het verschil met 6wk4dg en nu is 3 kilo! Dus dankzij mijn nette eetpatroon van de afgelopen weken en het fietsen naar mijn werk heb ik die kroketjes er weer afgewerkt!!!! Joehoe!!! Ze was helemaal tevreden... en ik dus ook! Ben helemaal blij.

Sorry.. dat was ff een ego-berichtje.. heb de andere verhalen nog niet helemaal doorgelezen.., maar wilde dit alvast delen. Nu even lekker koken en eten.. en dan ga ik alles rustig doorlezen. Fijne avond allemaal!!!!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, mooi boek he!! Ik heb dat boek afgelopen zomer in 1 ruk uitgelezen... zo erg in dat boek gedoken dat ik helemaal verbrand was van de zon... zelfs me vergeten in te smeren dus haha!! Ik heb laatst de film gekeken maar die vond ik toch wat minder...

@ Flier, fijn dat je weer helemaal goed gekeurd bent!!! Geniet er maar van!!!

@ Uk, nog 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoe voel je je? Ben je zenuwachtig?? Dikke knuffel en sterkte alvast voor morgen!!!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sita: dat lijkt me best een pittige vakantie, maar als je het goed uitstippelt moet het vast te doen zijn, zolang je lichaam maar meewerkt ;)

@ beertje: fijn dat t best goed met ne gaat ondanks dat t nu wel zwaarder voor je wordt! Veel plezier bij de cursus vanavond ennuh, handige tips over bv zijn altijd welkom he ;)

@ flier: fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat je nu een leuke vk had! Ik vind de vk die ik nu heb gehad ook niet echt leuk hoor, de gyn daarentegen wel! Hoor meerdere mensen nu ook uit mijn omgeving dat ze die ene vk niet zo leuk vonden, maar dat de drie andere meiden wel heel leuk zijn.

Ik heb net ff op een rijtje gezet wanneer ik precies met verlof wil en wat voor vakantie dagen ik nog over heb. Als mn leidinggevende akkoord ga heb ik 31 augustus mn laatste werkdag, iets minder als 6 weken van tevoren, lijkt me prima toch? Tussendoor nog 2 keer een weekje vakantie, is dus lekker verdeeld :)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flier.. Aan wat schattig, je buikje begint echt te komen... Leuk!
    FiJn dat alles goed is met jou en de beeb.. :)

@Liz.. Wow Liz wat een grote MOOIE buik al.. En dan moet je nog een aantal weken ! Spannend hoor!

@Pluus.. Ja begin nu echt zenuwachtig te worden! Zit hier op het forum met meer meiden die bij 'geertgen' in behandeling zijn en die kregen al meteen de eerste afspraak een echo.. Dus ik ben benieuwd !

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, ik hoop echt dat je morgen verder komt! Spannend hoor! We horen graag van je!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    *inbraak* Succes morgen moppie ! Let me know...

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Lydia, jij ook sterkte! Zie net je onderschrift.. neem vooral de tijd ervoor om het een plekje te geven.

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Ly.. Ik sms je meteen !!! :) L0ve y0u !
    @Sita.. Dank je wel, zal in de middag iets online zetten :)

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ben volgens mij een beetje aan t spammen vandaag.. maar ben trots op mn buikje (precies 14 weekjes). Het wordt er nu echt één en t zijn niet alleen meer de darmpjes!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dobber: Lastig die onzekerheid he! Ik vind het vooral moeilijk om te verkroppen dat iemand van hogere hand, die mij nog nooit heeft zien werken, bepaalt of ik mag blijven of niet. In ons ziekenhuis geldt namelijk de regel 'last in, first out'. Hopelijk blijft het rustig bij jou! Vandaag had ik trouwens een vriendelijke vk, dus ik ben weer blij en gerustgesteld!

@Liz: Prachtige buik heb je...!!!

@Sita: Pas je goed op jezelf dat je niet blijft kwakkelen met je gezondheid? Misschien is het wel goed om even lekker uit te zieken... Wat dat reizen betreft... Ik denk dat het heel lastig is om in te schatten of het zal gaan of niet. De een heeft meer 'klachten' dan de ander.... Ik zou een go/no go-datum prikken en dan besluiten of je het wel of niet laat doorgaan.

@Engeltje: Lekker dat je geen gaatjes had!! En hoe is het met het spugen? Af en toe? Of dagelijks? Tja.. ik denk dat mijn gyn vorige keer gewoon echt een off-day had. Lekkere verdeling voor je vakantiedagen heb je trouwens gemaakt!!!! Ik ben ook bezig met extra weekjes vrij voor mijn verlof.

@Pluus: Ik denk dat je met je bij en koe maar op tijd naar bed moet :p

@Beertje: Niet te hard in het huishouden werken he.... anders schiet je bloeddruk misschien weer omhoog.. en dat willen we niet...!!!! :) Ik heb dat boek ook gelezen... prachtig!

@UKKIEEEE: Je bent er weer even bij... zooooo spannend voor jou morgen!!! Hoe laat moeten we voor je gaan duimen? En dank je.. :)

@Lydia: Oh... zie nu ook je onderschrift... :( Sterkte meis!!!

19. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita: Wow.. jouw buikje begint al echt een buik te worden.., maar nog niet met hoofdletters... :p :D

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    hihi, zeker niet met hoofdletters! Maar wel een echt zwangerschapsbuikje.. ;) Loop er ook heerlijk trots meer rond nu.

Trouwens, bedankt voor je tip om een datum te prikken en dan te beslissen of we wel of niet gaan.

Deel Deze Pagina