Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Flier... Jaaaa de zenuwen beginnen te komen, ben alleen zo bang voor slecht nieuws ofzo! :(

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie: Ik snap dat je daar wat bang voor bent..., maar zou je niet liever weten wat er aan de hand is en wat je er aan kunt doen, dan dat je het niet weet en gefrustreerd raakt omdat het telkens niet lukt??? Succes vandaag!!!! Hopelijk heb je straks al wat meer duidelijkheid! Dikke knuf!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ uk: succes vandaag lieverd!!

@ sita: mooie buik hoor meis! Duidelijk ZWANGER :D

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, de grote dag vandaag... ben je al geweest? Ben heel de dag al aan het denken aan je!!!

@ Lydia, sterkte meid...

@ Sita, mooi buikje hoor meis!!!

@ Flier, last in last out is zooooo'n vervelende regeling!!!! Hoop voor je dat je kan blijven!!!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieverds,

Vandaag ben ik geweest, kreeg eerst een gesprek om wat gegevens door te nemen enzo en mocht daarna naar de arts. Aan mijn cyclussen & temperatuur te zien krijg ik waarschijnlijk wel medicijnen. Heb vandaag bloed laten prikken en volgende week (2 april) moeten wij terug voor een Echo & zaad onderzoek. Ze doen dan meteen een samenlevingstest, en kijken of er een eitje begint te groeien (CD 14) dat zal waarschijnlijk wel niet! (Want ALS er een eitje groeit is het rond CD 21 bij mijn cyclussen van 35 dagen) Als er geen eitje groeit krijg ik medicijnen, moet daarna weer terug komen om te kijken of het gelukt is, is het niet gelukt dan krijg ik rond CD 32 medicijnen om mijn ongesteldheid 'op te wekken' Dus vanaf vandaag écht de mediche molen in.... Spannend allemaal.

Heb het vandaag ook mijn ouders & broertje verteld. Werk veel bij mijn ouders thuis dus dan weten die ook hoe of wat. Ze waren heeeel erg lief voor me... :)

Dikke kus

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Uk, wat fijn dat ze al zoveel konden zeggen en dat er nu beweging in zit! Je zal in de eerste instantie waarschijnlijk een hoop informatie te verwerken hebben gehad, laat dat eerst maar op je inwerken. Maar er is beweging en vooruitgang, dat lijkt me erg motiverend. Meis, dikkke knuffel voor jou!

Ik heb een behoorlijke teleurstellende en baaldag. Ik ben vanochtend weer halsoverkop in het ziekenhuis opgenomen. Vanochtend tijdens de thuismonitoring aan de ctg bleek ik behoorlijk wat buikactiviteit te hebben, in andere woorden: weeen. Zelf voelde ik het nauwelijks en was redelijk relaxed. Maar de mevrouw van thuismonitoring vertrouwde het niet en heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Lig nu weer in dezelfde kamer, zelfde afdeling, zelfde bed en met andere vrouwen waarvan er nu al eentje ligt te snurken...grrr!!! Net ook weer ctg gehad en de buikactiviteit is weer een stuk rustiger. Als dat zo blijft mag ik vanavond weer naar huis. Daar hoop ik heel erg op anders bestaat de kans dat de thuismonitoring ook weer stop wordt gezet. En ja...dan is het nog maar de vraag of daar dan nog plek voor me is als ik eventueel later naar huis mag, als er dan geen plek is dan moet ik in het ziekenhuis blijven. Bah...ben niet blij vandaag hoor...

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey Liz, bedankt voor je lieve woorden.
    Phoe wat vervelend zeg, hopelijk mag je snel naar huis :)
    Bij hoeveel weken laten ze de weeen gewoon gaan? 36 ?

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Als de weeen nu doorzetten, dan laten ze het gewoon gebeuren. Vooralsnog is mn buik nog steeds rustig. Ik vind t weer mooi geweest...wil weer naar huis! Bah,xwat ben ik nu uit mn hum zeg. Kan wel janken :(

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, jeetje jij hebt heel wat te verwerken nu!! Vind je het zwaar om de medische molen nu echt in te gaan?
    Wel fijn om te weten dat je nu geholpen gaat worden!!!

@ Liz, jeetje jullie kleintje maakt het wederom spannend!! Ik kan me voorstellen dat het huilen je nader toe staat dan het lachen!!
    Ik ga enorm duimen dat je vanavond naar huis mag!!!

Dikke knuffel voor jullie beide!!

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie: Wat een actie meteen allemaal. Lijkt me erg overweldigend, maar tegelijk ook wel fijn: je wordt serieus genomen! Spannend allemaal ukkie!! Het lijkt me fijn dat je dit nu met je ouders en broertje gedeeld hebt, want je zal vast veel steun van hen krijgen. Dikke knuf

@Liz: Mijn hemel, wat een schrik weer!!! Lijkt me raar om te horen dat je weeen hebt, terwijl je dit zelf niet zo voelt!!!! Hopelijk mag je snel weer naar huis! Dikke knuf

@hier: vandaag een drukke dag gehad... en ik heb niet kunnen doen wat ik had willen doen... zo frustrerend... wat me wel gelukt is, is om de 20wk echo af te spreken.. die is 20 april, dus over 3 weekjes. zo lekker eten en vanavond op tijd naar bed dan ben ik morgen hopelijk weer helemaal fit!

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Liz... meid! Wat een heel gebeuren weer! Hoop zo voor je dat je nu weer lekker in je eigen huis zit/ligt bij de komen van alle drukte en stress die je vandaag weer te voortduren hebt gehad! En dat je meisje het nog paar weken volhoudt in je buik!!
    Denk aan je meis!

@Uk.. Hele dikke knuffel voor jou! Aan de ene kant natuurlijk gigantisch kl*te dat je dit moet meemaken! Ben aan de andere kant zo blij voor jullie dat er gelijk actie ondernomen word!
    Hoop echt zo dat ze volgende week bij de echo een mooi eitje zien bij je! Omdat je afgelopen tijd ook geen ei-sprong hebt kunnen spotten.. krijg je anders medicatie om eitjes te laten rijpen? Of puur eerst om je menstruatie op te wekken?
    Heeeeele dikke knuffel!!!

@Flier.. Aftellen dus tot de 20 weken-echo! Zo te horen zit je er op het moment even doorheen door je drukke dag!
    Ga lekker niksen.. en vroeg op bed! Hopelijk doet een lange nacht slapen je goed!

@hier.. controle gehad vandaag.. Bloeddruk was goed..! 135/80 ..! Ook weer een echo gehad.. :D En jawel... ons mannetje ligt NOG STEEDS in een stuit!
    Echt ongelooflijk... tot week of 26 hing hij al zo laag dat ie zowat er al uit hing met zijn haartjes..! En na die trombose en de hele rambam denkt ie.. pff.. rechtop zitten is veeeel lekkerder!
    Gyn zei dat hij nog wel even tijd heeft maar ja dat hij toch wel zo'n beetje moet beginnen met draaien want de ruimte word er niet meer op in mijn buik! Dus hoop zooooooo dat ie nog gaat draaien!!
    Wat anders... geen idee...

Weet iemand dat?!;):(

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus.. Uuh niet echt zwaar eigenlijk het gaat wel allemaal snel, het eerste jaar is voorbij gevlogen als ik terug kijk. Volgende week alweer terug voor onderzoeken + echo en als ik na 30 dagen niet zwanger óf ongi ben krijg ik medicijnen zodat mijn ongi weer op gang komt. Dus nooit meer cyclussen van 60 dagen !!! Dat vind ik wel echt een heerlijk .. Wel spannend wat nu KAN het ècht snel gaan allemaal :)

@flier.. Ik ben erg opgelucht heb een goede relatie met mijn ouders en broertje dus het was een erg fijn gesprek :)

@beertje.. Het gaat wel erg snel allemaal maar ben blij dat we meteen geholpen worden, stel je voor dat ze zeggen 3 maanden temperaturen ofzo pfffff ;) volgende week zit ik op CD 14 een normaal persoon zou dan ongeveer een ei moeten krijgen.. Ze gaan kijken of dat het geval is.. Zo ja, klussen ? En dan denk ik 2 weken erna terug.. Zo niet dan krijg ik medicijnen om een eisprong op te wekken... Spannend dus ! :D

Heb heel veel steun aan jullie lieverds !

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Even een snel berichtje want moet zo weg....

Maar ik heb even een foto in mijn album gezet van mijn buik...

Hij ziet er een beetje raar uit omdat ik een joggingbroek aan heb waarvan de band aan de bovenkant omkrult... kijk daar dus een beetje aan voorbij....

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik zie dat ik toch meer tijd heb... dacht dat het al later was!

@ Flier, ik heb 19 april mijn 32 weken echo... dagje voor jou 20 weken echo dus!!! Spannend he!!!

@ Ukkie, ik kan me voorstellen dat het inderdaad ook een opluchting is!! Geen cyclussen meer van 60 dagen... joh dat is een fijn iets om te weten!!!!!!!!!!!
    Fijn dat je er met je ouders en broertje goed over kan praten meis!! Ik hoop op een fijne uitslag volgende week!!!

@ Beertje, fijn dat je bloeddruk weer goed was!! Houden zo!
    Ennuh een stuit... jeetje daar zit je niet op te wachten he!!!
    Wat ze er aan kunnen doen is proberen te draaien mocht het niet vanzelf gebeuren. Maar of dit fijn is... lijkt me niet eerlijk gezegd!! Ach wie weet draait jullie mannetje nog vanzelf!! Kan nog he!!!!

Ik ben ook wel benieuwd hoe ons kleintje ligt eerlijk gezegd! Volgens mij nog steeds dwars... voelde van de week een lichaamsdeel maar welke?????

Meiden ik ga er vandoor... ga voor het eerst naar zwangerschapsyoga!! Ben erg benieuwd en wel een beetje zenuwachtig...
    Jullie horen het nog van me!!!

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker spannend..!!!! Ben trouwens benieuwd wat je van de zwangerschapsyoga vindt.. Ik heb daar gisteren informatie over gekregen en ben ook van plan om deze cursus te gaan volgen.

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ow... wat leuk!
    Ik wilde ook zo graag een oft andere cursus volgen.. of yoga inderdaad.. maar kan helemaal niks vinden hier in de buurt!
    VK laatste keer ook gevraagd toen ik daar was en die wist ook niks..! :x Raar toch!?

Ben nu weer internet aan het afspeuren.. voor zover dat nog enige betekenis heeft voor mij nu... ;) Bedoel meeste cursussen beginnen rond de 20 weken of niet?!

Enne.. nee inderdaad.. stuitligging hoef ik er beslist niet bij te hebben! Genoeg ellende meegemaakt dacht ik zo..! Had maar besloten dat het vanaf nu gewoon allemaal heel soepel gaat!! :D

17. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: Ik dacht eerst altijd dat je standaard een keizersnede kreeg als je kind in stuitligging lag..., maar ik las laatst allerlei verhalen van vrouwen die op natuurlijke wijze bevielen van een kind in stuitligging (van wie dit ook van tevoren bekend was)... lijkt mij niet zo prettig...

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, oh oh oh.. het is wat daar bij jou! Hoe gaat het nu met je? Mocht je nog naar huis, of moest je in het ziekenhuis blijven? Kop op he meid!

Ukkie, fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt en dat er al zoveel actie ondernomen wordt! Kun je het zelf een plekje geven zo?

Beertje, vriendin van mij heeft bij de eerste ook een stuitbevalling gehad (geen keizersnede), ze is er goed door gekomen hoor. ;) Enneh, die kleine kan altijd nog draaien of een draaipoging krijgen.

Nou, ik ga zo even aan het werk en vanmiddag lekker thuis klungelen. Gisteren hele dag weg geweest, dus het mag wel weer. Verkoudheid is hier bijna over, de energie komt weer wat meer, dus kom maar op met dat mooie weer. hihi!

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Sita.. Het gaat écht heel vlug allemaal.. Maar moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik deze stap heb genomen!! Tenminste niet meer zoveel onzekerheid e.d. omtrent cyclussen !!!

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Meiden: ik ben zojuist mama geworden! Een bijzondere vlugge bevalling gehad, alles goed gegaan. Ons meisje, Liza, ligt nu lekker bij te komen in de couveuse. Later meer..maar wilde dit even delen :)

Deel Deze Pagina