GEFELICITEERDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super meis!!! Ohhh.. ben zooo blij voor je/jullie!!! Ze is ietsje te vroeg.., maar is ze verder helemaal gezond????? fotootje misschien...??
@ liz: GEFELICITEERD!!! Weet niet waarom maar had vanmiddag zown sterk gevoel dat liza geboren ging worden! Gaat alles goed met jullie? Moet Liza lang in de couveuse blijven en hoe is je bevalling gegaan?
@ ukkie: oh wat fijn meis dat ze jullie gelijk willen helpen! Hoop dat jullie goed door de samenlevingstest komen en dat je ventje goede zwemmertjes heeft, misschien zijn die medicijnen dan wel genoeg! @ beertje: mooi dat je bloeddruk zo goed was! Wat betreft de stuitligging, hij kan altijd nog draaien en anders gaan ze idd proberen om hem te draaien. Lukt dit niet dan gaan ze kijken hoe je kindje in stuit ligt en dan overleggen met jou of je het via de natuurlijke weg geboren wil laten worden of via de keizersnede. ( natuurlijke weg kan niet in alle soorten stuitliggingen ) Wij hebben vandaag de uitslag van de combitest gehad en een supermooie echo.... De uitslag was echt heel mooi!! De kans is maar 1:18.668 dat het een kindje met een syndroom is, echt een opluchting voor ons.... Verder was onze uk weer erg eigenwijs en wilde niet draaien, wat juist belangrijk was voor de nekplooimeting. Na een hoop geduw deed ie t uiteindelijk toch, maar eerst balde die zn vuistjes net alsof ie terug wilde boxen haha echt zo mooi om te zien. De gyn vond t zo naar voor mij dat ze zo in mn buik moest porren dat ze speciaal voor ons een 4 D echo heeft gemaakt. Zit nu op de ipad, dus ga ff kijken of ik um kan plaatsen en anders volgt de foto nog als de laptop weer thuis is
Wauw, Liz!! Krijg er kippenvel van. Gefeliciteerd! Gaat alles goed verder? En Ukkie, kan me indenken dat je blij bent toch deze stap te hebben genomen. Kom je toch weer wat verder he..
Woooooooow Liz wat gaaf, gefeliciteeeerd !!! Ik denk dat we allemaal zitten te hopen op een fotootje wauw de eerste op 'ons' forum! Fijn dat alles snel en goed is gegaan... Nogmaals gefeliciteerd meid !!!!!!
ow meiden, ik 'voelde' dat ik vandaag nog even online moest.. Mijn laptop is kapot dus vandaar dat het 'anders' is.... Is liz gewoon bevallen! Wat geweldig meid! Gefeliciteerd! We willen natuurlijk alleen horen maar dat komt wel! Geniet van jullie kleine meid! Blij om te horen dat ze het goedmaakt!
Meiden, t lukt niet om de foto hier op de site te plaatsen, maar heb hier wel de link https://dl-web.dropbox.com/get/Photo%2028-03-12%2019%2044%2027.jpg?w=ca9a7a34 In de bokshouding dus
Ik zie m ook niet Engeltje.. Meiden, hadden/hebben jullie met mijn termijn ook sneller last van de rug? Ik begin het nu echt vervelend te vinden. Als ik 3 uurtjes heb gewerkt, kan ik merken dat ik echt eerst rust moet nemen om die pijn bij te laten trekken. Dinsdagavond had ik er met sporten ook al last van... VK zegt dat ik dan rust moet pakken, maar vraag me af of dit altijd normaal is.
Heej meiden, @ Engeltje, ik kan m ook niet bekijken... @ Sita, ik had dat nog niet met 14 weken maar nu wel... Wellicht kun je wat tips vragen bij de fysio voor je rug... die hebben goede adviezen!! @ Liz, meis, je houdt me bezig!!! Denk al vanaf gisterenavond aan jullie... vraag me af hoe het gaat en hoe het allemaal gegaan is... Neem de tijd hoor maar weet dat er hier aan je gedacht wordt!!!! @ De zwangerschapsyoga... het was errug lekker! Even helemaal niets moeten en alleen maar even ontspannen en wat oefeningen doen... ik ben niet zo'n zweverig typje maar ik heb er echt enorm van genoten!! Een echte aanrader dus!! @ Beertje, wat raar dat er bij jullie niets in de buurt zit... wellicht dat je zorgverzekering ook wel iets weet? Ik hoop dat je iets kunt vinden!!! @ Hier staat het kamertje in elkaar... zit alleen een fout in het ledikantje dus die moet terug... zo maar eens voor bellen!! Als hij volgende week binnen is zal ik een foto maken!!
Dank je Pluus! zit ook inderdaad te overwegen eens naar de fysio te gaan. Leuk zeg dat je het kamertje in elkaar hebt staan! Ben benieuwd naar de foto volgende week! Ik zit zelf een beetje met een dilemma. We hebben hier een eigengemaakt ledikantje staan door mijn schoonvader, mijn man heeft er vroeger in gelegen net als zijn broer. Het is alleen niet mijn smaak. We mogen ons vrij voelen om nee te zeggen, maar vind t toch erg lastig omdat er voor hen emotionele waarde aan zit. Zelf wilde ik alleen graag een wat stoerder kamertje, en niet al te klassiek. Het bedje neigt juist naar klassiek..
Oe ja dat is lastig Sita, wat wil je man? Is het echt een ledikant of meer een wieg? Ik denk dat je toch je eigen gevoel moet volgen!!! Manlief heeft net naar babydump gebeld... nieuwe bedje wordt pas over 3 weken bezorgd Duurt dus nog echt kei lang!!!
Mijn man houdt wat meer van het klassieke, maar vindt dit ook niet strak genoeg. Het is wel echt een ledikant, geen wiegje. Hij staat nu op de kamer, misschien nog een paar daagjes. Voor hetzelfde geld moet ik er even aan wennen.. Wow, 3 weken duurt erg lang ja! Kunnen ze m niet eerder leveren? Ik bedoel...als er een fout in zit, dat hoort ook niet te kunnen.
Lieve meiden, Hier dan even een update. Ik kan in ieder geval zeggen dat het heel erg snel is gegaan. In de nacht van dinsdag op woensdag keeg ik last van weeen. Ik begon ook wat meer vruchtwater te verliezen en de kleine reageerde erg beweeglijk op de contracties. Die beweeglijkheid was een goed teken, betekende dat de baby zich goed voelde. Echter zwakte de weeen na een dik uur weer af om vervolgens pas de volgende ochtend rond 06:00 weer terug te komen. Deze werden in de loop vd dag steeds heftiger en intenser. Rond 15:00 ging ik naar de wc en daar verloor ik bloed. Canaf toen ging het ineens heel erg snel. Ik kermde het uit van de pijn en de weeen waren eigenlijk niet meer weg te puffen. Pas toen kwam de verpleging in actie en ik werd naar de verloskamer gebracht alwaar bleek dat ik reeds 9 cm ontsluiting had!! De reden dat ze me niet eerder hebben getoucheerd is het gevaar voor infecties ivm de gebroken vliezen. Als ze me zouden onderzoeken en er was nog niets aan de hand, dan zouden ze de bevalling toch door moeten laten zetten. Dus dat hebben ze zo lang mogelijk uitgesteld. Maar goed...9 cm ontsluiting en dus ook al persweeen. Nou eh...ik kan jullie melden dat ik net een half uur heb geperst en toen was kleine Liza er al! Direct mocht ze op mijn buik liggen en daar heeft ze een 3 kwartier lekker mogen liggen. Toen ze ter wereld kwam heeft ze ff gesnikt, naar zodra ze op mn buik/ borst lag werd ze helemaal kalm en was ze stil. Wat was dat een mooie en fijne kennismaking met ons prachtige kindje. Daarna werd ze overgebracht naar de couveuse afdeling waar ze het tot nu toe heel goed doet. Af en toe knijpt ze haar oogjes open, zo lief! Ze is klein, maar niet mager..eerder een klein spekkie! Ze weegt 2215 gram, een prima gewicht voor haar termijn. Al met al zijn wij bijzonder trots en heel erg blij!! Ik wilde een foto uploaden, maar dat gaat niet via de mobiel Dus die houden jullie nog te goed.
Wauw Liz, dat klinkt als een goede en mooie bevalling! Ondanks de tegenslag van afgelopen week! En wat een bijzonder moment moet dat zijn om je meisje dan eindelijk te zien en heerlijk op je buik te hebben liggen. Gefeliciteerd! Ook goed om te lezen dat Liza een mooi gewicht heeft en zo gezond klinkt! Wordt ze nog lang onder controle gehouden? Ik kan er helemaal bij wegzwijmelen als ik dit zo lees.. hihi! Kan niet wachten tot ons hummeltje zich laat zien!
Ah Liz, wat fijn om weer wat van je te horen!! Ik krijg helemaal kippevel als ik je berichtje lees!! Een snelle bevalling dus! Fijn dat ze zich helemaal thuis voelde bij jou en daar zo lekker rustig werd!! En fijn dat ze het zo enorm goed doet! Weet je al hoelang ze in de couveuse moet liggen? Van die bacterie heeft ze dus ook geen last? Ow meis, wat ben ik blij dat het allemaal goed gaat met Liza... het lijkt me zo bijzonder!!! Ik ben helemaal blij voor je!!! Ik krijg er ook helemaal zin in!!!!! Die foto houden we zeker te goed, zorg eerst maar lekker voor jezelf en voor jullie lieve kleine Liza!!!! Hoe voel jij je nu?