Hier vanmiddag verder nog even naar de kapper geweest en verder even gewandeld met de hond. Zit nu op de bank 'ik hou van holland' te kijken terwijl ik met haakwerk bezig ben. haha! Lekker degelijk..
Dames, ff kort: check voor een foto even Judith Droog | Facebook. Verder alles goed hier. Dinsdag mag ik naar huis (ons popje nog niet), dan zal ik wat uitgebreider verslag doen. Knuffel voor iedereen!
Wauw, wat een mooi meisje! En t blijft een lieve stoere naam hoor, Liza! Geniet van haar, en dan horen we later wel hoe t verder gaat.
Wow Liz, wat een ongelooflijk mooi kindje hebben jullie zeg!!! Fijn dat jij dinsdag naar huis mag!! Wel jammer dat jullie hummeltje niet mee kan!!! @ Sita, ik ben tot op heden heel erg tevreden over geboortekaartjes.nl... maar heb de kaartjes zelf nog niet he! @ Engeltje, de plintjes en de vensterbank moeten nog steeds... ach komt wel goed!
Pluus, komt vast goed t kamertje! Wat betreft geboortekaartjes.nl, ik vind het ook erg belangrijk dat alles goed wordt aangepast naar mijn wensen dan en dat dit snel gaat. haha! Misschien dat ik hier in de buurt maar eens bij zo'n drukkerij ga kijken naar de kaartjes zelf, ziet er toch anders in het echt uit dan op internet.
Ja het gaat heel goed..heel af ent oe nog overgeven maar verder gaat het goed..wordt iets zwaardernmja dat hoort ernij zot nu wel eindelijk op die blauwe wolk lief dat je het vraagt trouwens xx
Fijn Danty!!!! Af en toe overgeven is niet erg... zolang je maar niet continue misselijk bent en over moet geven!!! Tja en het zwaarder worden hoort er inderdaad bij!! Geniet maar lekker van je blauwe wolk!!
Dankje pluus..tja hoort er idd bij..ben benieuwd of ik ook zwaarder ben geworden ben natuurlijk 15 kilo afgevallen totaal.en ben wel beniuewd hoe zwaar ik nu weeg..eiig fysiek wprdt het wat zwaarder veel bandenpijn en me rug mja doe lekker rustig aan..en geniet heerlijk van me mannetje in mijn buik..
@Liz... geloof dat ik je ook heb toegevoegd op facebook..!? Telefoon liep vast..! En wat een moooooi hummeltje! Hoe gaat het met haar? En jou natuurlijk?! Wat vreselijk kl*te dat ze niet met je mee mag naar huis!! Enig idee hoe lang ze nog moet blijven?! @Danty.. en hoe was het afgelopen met je vloer laatst? Geen schade aan over gehouden?! @hier... ik denk echt dat ons manneke gedraaid is.. buik voelt bovinin tegen mijn longen veel soepeler/dunner! Weet het pas 10 april.. dan hoef ik pas weer voor controle heen! Duurt langgg.. als je steeds gewend bent om elke week een echo! Haha...
Praat alsjeblieft niet over misselijkheid ! Heb net weer alles eruit gegooid, het ging zo goed, maar sinds vrijdag is het weer helemaal bal hier..... Weet me gewoon echt geen raad meer! Had de dosis natuurlijk al verhoogd en nam net dus weer mn pilletjes in, maar t heeft gewon geen zin, het komt er direct weer uit. Begrijp nu zo hoe jij je gevoeld moet hebben Danty. Hoop alleen echt niet dat t hier ook een ziekenhuisopname gaat worden. Morgen maar weer langs de ha. Sorry meiden moest t ff kwijt!
@engel.. heh bah meisje..! Toch HA inderdaad maar bellen.. wie weet heeft ie nog een truukje ofzo..!? Stekte meid! @Uk... denk aan je hoor.. morgen weer naar de gyn heh..! Hoe laat? @... voor de nieuwschierigen.... Heb toch ook maar eens een foto geplaatst in mijn album.. weten jullie ook wie er achter Beertje schuil gaat...
@ Engeltje, jeetje wat balen van je misselijkheid!! Ik hoop dat je HA je andere pilletjes kan geven die wel weer werken!!! @ Beertje, leuke foto meis!!! @ hier, we hebben net een woezel en pip mobiel gehaald!! Zo leuk!!! En de eerste babywas zit in de wasmachine!!!!