@ Sita, vervelend meis, dat je zo'n last hebt van het sporten! Goed dat je de keuze gemaakt heb om daarmee te stoppen! @ Liz, wat zul jij trots zijn op je kleine meis!! Gewoon van de slangetjes af en zelfs het eten lukt goed!! Ik duim dat ze volgende week thuis is!! Dan kan het echte genieten goed gaan beginnen!!! @ Beertje, wat goed dat je nee hebt gezegd tegen je moeder!!! Ook jij mag trots zijn!!! @ Engeltje, wat fijn dat je niet meer gespuugd hebt! En wat een bizarre droom zeg!!! Wel herkenbaar hoor, die bizarre dromen!! Al is het bij mij nu wel rustig gelukkig! Gelukkig is de droom zo raar dat je ook gelijk weet dat het niet waar is als je wakker wordt! Eigenlijk zouden alle zwangere vrouwen hun rare dromen op moeten schrijven zodat er een boek over uitgebracht kan worden want humor is het wel! @ Wolkje, wat knap van je dat je het hebt aangeven op je werk! Je moet inderdaad even de stap nemen, en je zult er af en toe nog wel even een baal moment van hebben. Maar als je merkt dat het beter is voor je, dan voel je je gelijk minder schuldig! Tenminste, dat had ik! En wat een vervelende situatie met de ex van moeder! Ik kan me voorstellen dat je daar flink verdrietig van wordt! Het is al lastig en dan helemaal als je zwanger bent en dan ga jij ook nog eens trouwen ook!! Wat iemand al zei... volg je hart! Het zou jammer zijn als je later spijt kreeg want overdoen lukt niet! Wellicht dat je een gesprek met hem aan kan gaan? @ Hier, ik had gisteren echt een rotdag! Had zo'n last van mijn bekken! En dan hadden we nog 2 verjaardagen ook waardoor ik heel de dag moest zitten! Nou DRAMA!!! Gelukkig is de pijn nu wel weer wat minder! Vandaag lekker paasbrunchen en vanavond nog gourmetten en verder helemaal NIETS!! Heerlijk! I love it!!!! Fijne paasdagen allemaal!
@ pluus: wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad van je bekken! Gelukkig maar dat t vandaag wat minder is! Hihi heb toevallig ook een dromen topic geopend en de gekste dromen stromen binnen echt leuk om te lezen Geniet van je brunch en de gourmet! Wij gaan zo met mn schoonmonsters en zwagertje ontbijten, gezellig Fijne pasen allemaal!
@Liz.. wat geweldig van jullie meisje.. al zonder alle toeters en bellen!! Nu hopen dat ze snel ook het flesje lekker gaat vinden en dat ze heeeeeeeel snel naar haar eigen huis mag!! Heb je ook een privébericht gestuurd.. @Wolkje.. meid wat een situatie weer..! Gelukkig dat je moeder er 'goed' mee omgaat (voor zover dat kan natuurlijk nu al.. ) Ik zou... hem gewoon op de man af vragen of hij al een affaire had.. klinkt moeilijk.. maar ik zou echt de waarheid willen weten! Niet dat dit nou iets uitmaakt in je keus om hem wel of niet uit te nodigen.. maar voor je eigen gemoedsrust..! Omdat je zoveel verhalen/roddels hoort! Ik zou het echt uit zijn mond willen horen... En betreft uitnodigen.. inderdaad... volg je hart! Je hebt nog een maand de tijd om er over na te denken.. doe dat goed want je trouwt maar 1x! Tis jou feest meid!! Als je hem er niet bij wilt.. dan niet uit nodigen!! @Pluus... oww.. wat vervelend van je bekken!! Dacht dat het vrij goed ging ook bij jou?! @engel.. haha... prachtige droom..!! Durf het bijna niet te zeggen maar ik droom eigenlijk niet extra ofzo.. maar als ik droom... is het een vrij erotische droom... aghum.... @hier... doe heeeelemaal niks vandaag! Noujah.. niet meer nu..! Ook niet weg geweest vandaag en we gaan ook geen speciale ontbijten/lunchen/brunchen/diners/borrels of wat dan ook tegemoet..! En.. vandaag nog even fotootje gemaakt van mijn buik! Vind het best nog meevallen qua grootte met mijn 32 weken eigenlijk! Zelfs de fysio zei vrijdag.. ow wat een bescheiden buikje heb je! Nou.... WHAAAAAAHAAAAHAAAAAA.... dat heeft nog nooooooit iemand van zijn levensdagen over mijn buik gezegd!!
Pluus, gaat het nog steeds goed vandaag met je bekken? vervelend zeg dat je daar zo'n last van hebt. Beertje, mooi buikje hoor! En zeker bescheiden voor 32 weken, haha! Ik vind die van mij echt mega voor 16 weken. Maar goed, ga ook al richting de 20 weken, dus verbaast me aan de andere kant ook niet. Hier, begin wat meer last van bandenpijn te krijgen en voel alles in mijn buik soms gewoon oprekken. Het gaat zo hard hier! Gisteren nog weer wezen sporten, gewoon wat cardio en krachttraining voor de armspieren. Voelt veel beter dan de buikspieren. Had er gister nog steeds echt last van. Morgen mn schoonzusje maar inlichten dat ik met de xco stop. En mijn schoonouders vertellen dat we het ledikantje niet gaan gebruiken. Zit nu tussen de zwanger/opvoedbladen. Leuk om door te kijken, maar ook schokkend hoor. Las net dat 95 procent de zwangerschap afbreekt als het kindje syndroom van Down heeft. Vind dat echt veel! Ik zou het echt niet kunnen... maar goed, heb dan ook een tijd stage gelopen met kinderen met het syndroom van Down, en wat heb ik daar van genoten! Verder trouwens echt super lief, wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders. Zo blij mee! We hebben het niet slecht, maar het geld ligt hier ook niet voor het oprapen. Dus echt een super leuke verrassing!
@ beertje: dat zijn de fijnste dromen hahahaha! Idd nog vrij bescheiden buikje, maar wel echt een zwangerenbuikje hoor! Lekker toch, eem rustig dagje? @ sita: goed dat je dat gaat aangeven meis, je moet doen waar je je goed bij voelt en anders moet je ermee stoppen! Wat betreft het afbreken van de zwangerschap bij het syndroom van down, dat zou ook onze keuze geweest zijn eerlijk gezegd. Zeg absoluut niet dat mensen met t syndroom niet gezellig zijn, maar ik zou het echt niet aankunnen als mijn kindje hierdoor uit huis geplaatst zou moeten worden. Wij hebben dit van dichtbij meegemaakt met mn zwagertje en dat is echt niet makkelijk! Heb echt heel veel respect voor mensen die er anders over denken... @ Danty: hè, nee meis toch! Het ging eindelijk zo goed met je! Hoop dat t nu ook gewoon weer snel goed gaat!heel veel sterkte en een dikke knuf!
@ Engeltje, ik ga je dromentopic even opzoeken! Leuk!!! @ Beertje, wat een mooie foto!! Jou buik valt inderdaad reuze mee! Bescheiden buikje! De mijne is volgens mij iets groter Zal straks even manlief optrommelen om een goede foto te maken van mijn buik! En wat betreft jou dromen, die heb ik dus ook! Echt heel apart! Heb dat echt nog nooit gehad en nu iedere nacht wel een keer!! @ Sita, dat vind ik ook wel schokkend inderdaad 95%!! Ik had wel veel verwacht maar zo veel niet! Ik kan me goed voorstellen dat mensen die keuze maken al zou ik dat zelf nooit kunnen! Ik heb een tante met het syndroom van Down en heb er lang mee gewerkt dus ik weet hoe zwaar het kan zijn! En wat Engeltje inderdaad zegt het uit huis plaatsen lijkt me verschrikkelijk! Maar ik zou ons kindje niet weg laten halen, ook dan is het bij ons welkom! Dat is ook de reden dat wij geen combinatietest gedaan hebben. Ik heb vanwege mijn tante geen verhoogd risico en ook niet wat andere dingen betreft dus wij hebben dat bewust niet gedaan. En wat vervelend van je bandenpijn. Ik heb dat ook met vlagen hoor je kunt merken wanneer je een groeispurt hebt, dan is het erger dan op momenten dat je niet zo hard groeit. Dan heb ik het tenminste bijna niet! En wat lief dat je de kinderwagen van je ouders krijgt, hebben wij ook gekregen! Is erg leuk en lief he! @ Danty, weer in het ziekenhuis. Jeetje meid, houdt het dan nooit op!! En zeker met deze paasdagen Pffff sterkte meis!! @ Hier, gisteren weer erg last van mijn bekken gehad, toch nog! Spierpijn van de dag ervoor ben ik bang! Op zich is het goed te doen hoor met mijn bekken maar auto rijden is gewoon verschrikkelijk en aangezien we zaterdag best wel een stukje hebben gereden Ik baal daar echt verschrikkelijk van want over 2 weken zijn we uitgenodigd om een weekendje mee weg te gaan, als bedankje. Is al helemaal vast gelegd en alles maar dat is bijna 3 uur rijden! Ik kan niet afzeggen maar heb geen zin in enorme pijn Ik vind het zo moeilijk! En het weekend van Koninginnedag wilde we ook nog een weekendje weg naar mijn ouders, maar ook dat is 3 uur rijden. Ik had me daar zo op verheugd Laatste keer tot de bevalling en dan pas weer als het met ons kleintje zou kunnen. Ben er wel een beetje verdrietig van moet ik eerlijk zeggen Maar goed! Nu lekker paaslunchen met mijn mannetje! De tafel is gedekt, ik ga de broodjes nu in de oven doen en de eitjes koken. Dan mannetje wakker maken en lekker met zijn tweetjes genieten!
@ pluus: hij staat bij zwanger zijn. Hij was nu wel ineens wat naar beneden gezakt dus denk dat ie nu op de 2e pagina staat ofzo. Hier is het spugen helaas ook weer begonnen was gisteren dan ook wel weer erg misselijk ineens en vannacht kwam alles er weer uit helaas. Zit nu ook weer helemaal onder de rode gesprongen adertjes in mn gezicht, wat wordt je toch knap van zwanger zijn....
He Engeltje, wat vervelend dat het bij jou ook weer zo erg is! Zo gemeen he, sommige hebbben een perfecte zwangerschap en perfecte bevalling, en sommige hebben het zwaar te voortduren! Sterkte meis! En ik heb je topic gelezen hoor, van de dromen! Zal er straks in reageren!
Thnx pluus! Wat betreft t autorijden trouwens, heb je al een kussentje in je rug geprobeert? Misschien zit je dan wat lekkerder! En ja, soms is t echt oneerlijk! Maar als ik hier zo iedereen lees, heeft iedereen toch wel wat! Als je in t echt aan mensen vraagt hoe hun zwangerschap was, dan gaat t eigenlijk altijd goed. Ik geloof er gewoon niks van! Al is t bij sommige mensen wel zo hoor. Als ik naar mn beste vriendin kijk bijv, die is er doorheen gewandelt! En dat terwijl ze maar door bleef paffen en regelmatig ongezond at, misschien is dat dan ook juist wel het recept om nergens last van te krijgen
@Danty.. Aaah meid wat balen! Dacht dat het juist weer zo goed ging... @Liz.. Aah wat leuk, hebben ze dat in het ziekenhuis gemaakt? Heb niet alles bijgelezen, maar voor iedereen een dikke knuffel!
Wow Liz, wat een mooi kunstwerk!! Helemaal super!! En wat leuk voor je vriend dat ze nu ook bij papa drinkt! Ik kan me voorstellen dat hij daar erg van genoten heeft!! Fijn joh!!!! @ Engeltje, die vriendin van mij die ook zwanger is, heeft ook helemaal nergens last van... Ach ja, ik denk altijd maar... ik zal het kunnen hebben en zij vast niet! Maar dat kussentje heb ik ook al geprobeerd ja, hielp helaas ook niet! @ Ukkie, jij ook een hele dikke knuffel! Morgen ga je weer naar het ziekenhuis toch? Succes alvast!
Fijn danty, laat je maar flink verwennen... Pluus.. Ja ik mag morgen weer voor inwendige echo nummer 2. Heb vannacht best veel oud bruin bloed verloren.. geen idee wat dit wil zeggen, ga het wel even melden!
@ Danty, fijn dat je weer thuis bent meid! Hoe voel je je? @ Ukkie, spannend!! Ik zou het inderdaad even melden!! Laten we hopen dat het grote opruiming is in je baarmoeder omdat deze zich aan het klaarmaken is voor een innesteling!! Heb je al je onduidelijkheden van vorige week wel op een rijtje gekregen?
Ik voel me redelijk goed alleen heel zwak van al het overgeven weer...maar weer een echo gehqd en alles is goed met kleintje lag goed op groei etc..placdnta zag er prima uit...hij liet ook ff merken dat ie rr was pfff wat kan die in 1x had schoppen...verder tja gevoel alsof ik ben overreden maar verder gaat weer goed..
@uk.. Hoop zo dat wat hij vorige keer gezien heeft.. Dat vlekje.. Groter is gegroeid en dat t dus een beebje is!! Succes morgen! Hoe laat moet je er zijn? @liz.. Mooi kunstwerk hoor!! En hoe gaat t drinken uit een flesje tot zover? Al nieuws of ze van de week heel misschien naar huis mag? @pluus.. Heb jij ook dat soort dromen?? Ik had ze anders ook echt nooit hoor.. Naar houdt nu niet op... Beter dan nachtmerrie s dat dan weer wel maar vind t wel maf.. Haha.. Betreft je bekkenpijn.. Kun je niet misschien achterin hangen/liggen? Dan heb je meer ruimte.. Eventueel benen op bank leggen.. Zou wat zijn dat je dit nou allemaal moet missen omdat t zo ver rijden is! @danty.. Rustig aan meid.. Is het alweer gestopt nu? @engel.. Hoop ook zo dat t bij jou snel over is... En betreft kwaaltjes... Eigenlijk... Eigenlijk op mijn trombose na.. Heb ik nergens last van.. Had toen 3 dagen erg hoge bloeddruk.. Joost mag weten waar die vandaan kwam! Maar heb echt nergens last of pijn!! #afkloppen# @hier... Moet vandaag toch zo allemachtig vaak naar de wc om te plassen man! En komt me toch wat uit! Beeb is ook ernstig druk! Echt heeeeerlijk gewoon! Geniet er zo van! Morgen weer voor controle naar de gyn.. Ben benieuwd maar weet zowat zeker dat ons manneke gedraaid is! Yeah!