Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, ja vreemd van die dromen he! Haha!

Ik zat er inderdaad ook al aan te denken om achterin te gaan zitten... maar heb dan zo snel last van wagenziekte... nou ja we zien wel... heel irritant!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, ben benieuwd hoe het morgen weer gaat!

Liz, leuke verrassing zeg! En wat een prachtige foto van Liza bij haar papa aan de fles.

Danty, gelukkig weer thuis! Nu weer goed aansterken hoor..

Engeltje, hoop dat het snel afneemt bij je! En je volop kunt gaan genieten.

Pluus, ik heb al een verklaring voor de bandenpijn. haha! ik ben de afgelopen week weer flink gegroeid! Schrok van het verschil tussen 15 en 16 weken. heb nu ook last van bandenpijn,. volgens mij groeit onze uk echt mega hard nu!

Wat betreft autorijden, wij hebben besloten onze rondreis in Noorwegen uit te stellen. We willen allebei graag volledig kunnen genieten van het land dan. En we zouden het erg jammer vinden om het geld ervoor uit te geven, en dan niet volop te kunnen doen wat we dan willen. Daarbij komt dat ik niet weet hoe ik me over 10 weken voel, en er veel km's in de auto moeten worden gemaakt. Baal er wel van, maar lijkt me wijs. Daarbij kunnen we het geld nu goed gebruiken voor onze uk, en nog wat klussen in huis. :)

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Beertje.. Ik heb vanmorgen getest, en die was negatief dus dat vlekje.. ik hoop dat het maar niets ernstig is..

@Pluus.. Ik heb vanmorgen getest en die was negatief, dus daar ga ik niet meer vanuit.. hopelijk kunnen ze me snel helpen.. Nu de ouders het van ons allebei weten kan ik echt niet meer wachten.. Het gevoel om mama te worden lijkt met de dag te groeien, en dan moet ik daarna NOG 9 maanden wachten hahaha

Moet er morgen om 13:30 zijn, dus zal in de middag wel een berichtje posten :)

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Spannend Ukkie! Ben benieuwd! en kan me indenken dat het gevoel om mama te worden elke dag groter wordt. Had ik in die tijd ook al, terwijl jullie al veel langer wachten. hihi! maar.. als die kleine eenmaal in je buik zit, is het 9 maanden genieten van het wonder op komst! ;) Hoop echt dat het snel gebeurt!

Hier, had gisteren na 9 uur met mn schoonouders/zwager/schoonzus te zijn geweest de knollen aardig op! Wel een leuk dagje gehad, maar merk dat ik het niet vol hou om zo lang achter elkaar ergens te zijn. Heb mn uurtje rust tussendoor wel nodig. haha!
    We hebben onze schoonouders ook verteld dat we het bedje niet gaan gebruiken, was geen probleem. :) Schoonmoeder wil hem nu zelf ergens in een kamer neerzetten. Zwager gaat binnenkort toch uit huis. ;) Schoonzusje reageerde ook positief dat ik met die groepsles ga sporten. Dus alles zit weer goed. Wat kan ik daarom stressen zeg. Binnenkort het bedje dus uit elkaar, en dan hopen dat we binnenkort de kinderkamer kunnen aanschaffen!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Ukkie, je zal nu wel in de buurt bij de dokter zijn want over 5 minuten is je afspraak! Maar ik denk aan je meis!! Ik duim voor goed nieuws!!!!

@ Sita, fijn, die verklaring voor je bandenpijn!
    En wat goed dat je schoonfamilie op alles goed reageerde!! Dat is altijd fijn he, zeker als je er tegen op ziet!
    Ik denk dat het een goed besluit is om je reis uit te stellen! Het is inderdaad zonde van het geld als je er niet optimaal van kan genieten! Wellicht nog een minder vermoeiende vakantie op dat moment?

Ik heb mijn werkdag er voor vandaag weer opzitten. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat die er op zit... Het is weer een erg drukke periode dus dan loop ik zo nu en dan een beetje over.
    Maar goed, volgende week vrijdag is mijn laatste dag!!!

Ik wil iets gaan tracteren die dag (aan mijn collega's). Het zijn zo'n 50 personen en ik heb niet veel voorbereidingstijd. Heeft iemand een idee?
    Ik ben ook nog aan het denken voor een idee voor de kinderen in mijn klas, maar ik denk dat ik bij de jamin van die flesjes met manna (schrijf je dat zo??) ga halen... is in het thema en voor de kinderen erg lekker!

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, dat gaat hard bij jou zeg! Alweer bijna je verlof. Sjonge...
    Enneh, die 3 weken vakantie houden we vast hoor. Denk alleen dat we de eerste week dubbel glas boven laten zetten, dan een weekje naar Duitsland of zo in een vakantiehuisje gaan en die laatste week de babykamer lekker gaan inrichten.
    Ik heb nog geen briljante ideeën voor een tractatie. Ja van die versierde cupcakes zou kunnen, maar aangezien je zelf geen tijd hebt zou je die moeten laten maken door iemand of bij iemand bestellen. Voor de kinderen heb je al een leuk idee!

Ik ben net naar de hema geweest, en even wat van die stretch rompertjes gehaald. Heb er 6 gehaald. 2 witte, 2 roze en 2 blauwe. hihi, kunnen we alle kanten op! Moet alleen nog terug omdat de korting niet goed is verrekend. Verder nog een slaapzakje gehaald, grijs gestreept. Ook in de aanbieding. Nou.. de uitzet komt al aardig zo.

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden,
    Net terug op mijn werk dus heb even niet bijgelezen (zover nodig is haha) Heb weer een inwendige echo gehad, gaat elke keer gemakkelijker! Vlekje op de echo was weg, ze kunnen dus ook niet zeggen wat het is geweest. Moet over 10 dagen terugkomen als ik niet ongi ben geworden, ben ik wel ongi geworden moet ik Chlomid gaan slikken van CD 3 t/m CD 7. (Dit is om een eisprong op te wekken) dan moet ik CD12 terugkomen voor een echo. Spannende tijd dus. Mijn NOD was 19-april, mijn baarmoeder is leeg, net zelf gezien haha. Ik zit dus op het wachtbankje.

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Spannend zeg Ukkie! Wel mooi dat het vlekje weg was. En dat je weet waar je de komende weken aan toe bent. Hopen dat je ongi dan aanbreekt en dat de chlomid zijn werk gaat doen. Je had genoeg eitjes toch? :)

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ben bang als ik naar de eitjes kijk dat ik een 10-ling krijg !! :)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wat fijn Ukkie, dat je weet waar je aan toe bent!! Wel een spannende tijd maar nu weet je tenminste hoe en wat!
    Zo te horen ben je dit keer ook minder in verwarring uit het kamertje gekomen als de vorige keer!!
    Ik kan me voorstellen dat die inwendige echo's niet fijn blijven, maar wel fijn dat die beter ging als vorige keer!!!
    Ennuh... een tienling... ach dan ben je wel in 1 keer klaar ;)

@ Sita, ja mijn verlof begint al bijna. Eigenlijk begint het pas 2 weken later maar vanwege de vakantie is het dus dan al!! Heerljik!!!
    En je hebt lekker geshopt dus! Leuk he, babyshoppen!!! Ik vind dat ook echt heerlijk!!! Heb net ook weer even bij de hema gekeken maar er was niets dat ik nog nodig had (we hebben een hele kleine hema)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, haha! een 10-ling! Nou,.. wil niet weten hoe je buik er dan uit ziet!

Pluus, ja echt heerlijk dat shoppen! We hebben nog genoeg nodig, dus ik kan me de komende tijd nog wel vermaken. haha! ;) Ik heb alleen dan de neiging om alles gelijk mee te nemen wat leuk is, wel/niet in de aanbieding.. en dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Moet over 3 maand ook nog dingetjes kunnen kopen, haha!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @uk.. nou.. aan de ene kant gelukkig dat dat vlekje weg is..! ;) Toch? Hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken dat dat 'iets ergs' is!
    Hoop zo dat je binnenkort gewoon ongi word en je ernstig snel een beebje in je buik krijgt! Gun het jullie zo!! En.. met die 10 eitjes op voorraad moet t toch ook niet lang gaan duren meer bij jullie!! ;)

@Pluus.. jah.. dus de keus is.. of wagenziek.. of pijnlijke bekken... ;)
    Geen leuke keus..... ;)
    Tips te trakteren.. pff... inderdaad cupcakes zijn altijd leuk.. maar ja das misschien teveel werk voor meer dan 50 personen.. ;)

Baal dr zo van dat ik dat niet heb.. dat ik toe kan leven naar dat verlof..! :x Ik ben verdorie al 6 weken met 'verlof' .... :(

@hier...
    Nou... vanmorgen controle gehad bij de gyn... weer foute boel verdorie..! Bloeddruk veel te hoog.. 145/100 ...
    Snap niet waar t vandaan komt man.. heb gister expres zowat niks gedaan! Ging zo goed afgelopen weken... :(
    Heb alleen.. is dus een teken.. afgelopen 3 dagen wat hoofdpijn.. verder voel ik me kiplekker!

Moest dus bloed laten prikken/urine inleveren.. uitslagen waren goed.. Maar.. omdat hij nu opeens zo weer stijgt terwijl ik al 'niks' doe..
    Mocht ik op 1 voorwaarde weer naar huis toe.. hield ik me er niet aan dan moest ik opgenomen.. :(

Moet verplicht uitslapen.. (jah.. alsof dat nog wil als je niks doet en na al die weken... ;) ).. dan op de bank installeren.. moeder of buurvrouw of wie dan ook koffie laten brengen.. en smiddags verplicht 2uren plat! :x En echt.. niks maar dan ook niks doen...!

Nou... neem me dan maar op want ik kan dat gewoon niet hoor.. niks doen zo dag in dag uit!! 1 dag.. oké... maar nog 8 weken! Doe al 6 weken zo weinig mogelijk! ;)
    Heb ik ook eerlijk gezegd dat dat helemaal niet mijn ding is..
    Heb wel heel braaf het hulpmiddelencentrum gebeld of het bed eerder kon komen.. dan ga ik sneller liggen dan dat ik boven 'opgesloten' zit... ;)

Moet vrijdag weer komen.. bloed laten prikken en moet CTG gemaakt worden dan plus de hele rambam weer (bloeddruk, echo bla bla bla)

Heb flink potje gejankt.. was zo'n tegenvaller.. ging zo goed!! :( Wilde donderdag naar mijn werk even koffie drinken.. mis het zo!
    Zou zondag (en daar kijk ik al weeeeeken naar uit...) naar Cirque du soleil! MAG OOK NIET!! :(

Dat ene uitje... vorige keer moest ik Wicked al afzeggen..! Telkens als er wat leuks op de planning staat gaat t mis! :( BAHBAHBAH!

Sorry voor dit ego berichtje... maar baal echt zo verschrikkelijk!!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus.. Hahaha... daar heb je gelijk in !! :D

@Beertje.. Ja fijn dat het 'niets ergs is' waarschijnlijk een cyste.. (Die komen en gaan meestal vanzelf) Bij jou zit het ook niet mee, vervelend zeg. Ben je zwanger, kun je er bijna niet van genieten.. Zoals iedereen roept en zegt, doe rustig aan en laat jezelf maar flink verwennen.. :)

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, het valt niet mee bij jou he.. echt rustig aan doen. Weet dat het lastig is, maar dan ook echt niet naar je moeder gaan om haar te helpen met je neefjes. Balen dat je het nog rustiger aan moet doen, maar alles voor je beeb toch?

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Probleem is dat er niemand is om me te verwennen... ;)
    vriendlief is altijd... constant... minimaal 12uur per dag bezig met zijn zaak...
    Dus jah.. dan vind ik het zo sneu om het huishouden allemaal voor hem te laten liggen..! En eten koken enz zal toch ook wel moeten anders eten we pas om 22uur ofzo! ;)

Ik ben juist vaak degene die andere mensen verwend.. Haha.. moeilijk om uit die rol te stappen..!

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Alles voor mijn lytse jonkje! ;)

Maar.. serieus... de muren komen op je af als je al 6 weken thuis zit 'rustig te doen' .. en je dan NOG rustiger moet doen.... ;)

17. miragert

miragert Lid

26 mrt 2012
    19
    0
    1
    hallo allemaal, ik heb me na veel lezen hier toch maar een eigen account aangemaakt. ik weet een beetje hoe het ontpillen werkt aangezien ik al eens eerder gestopt ben met de pil toen ik met mn hoofd even heel ergens anders mee bezig was. nu ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. normaal gesproken heb ik als ik de pil gebruik altijd last van menstruatiepijn maar de periode dat ik gestopt was met de pil heb ik daar helemaal geen last van gehad. nu ben ik 1 mrt weer gestopt met de pil en de 8ste was mijn ongesteldheid over maar nu nog niks te zien. ik vind het alleen vreemd dat ik de 27ste de hele dag hele erge steken in mn onderbuik had (net menstuatiepijn alleen dan veel erger) en de 24e had ik sochtends 1 druppeltje bloed op het wc papier.. nu nog steeds aan het wachten en hopen. wat denken jullie?

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Welkom !!!
    Ik zou zo niet weten wat het is, zou een eisprong kunnen zijn, dan zou je cyclus op 42 dagen uitkomen. Of misschien een innesteling? Ik zie dat je 10 dagen overtijd bent, op welke CD zit je nu? Heb je al een testje gewaagd? :)

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Welkom Miragert!
    Wat je hebt gevoeld kan een eisprong zijn geweest, die krampen in je onderbuik. Ik had dat zelf ook rond mijn eisprong. Je zit nu 2 weken na de krampen en het drupje bloed dat je bent verloren,.. ik zou een testje wagen. Wel is het zo dat als je net met de pil stopt, het een tijdje kan duren voordat je eigen cyclus op regel is. Kan dus maar zo dat je deze keer een langere cyclus hebt. Maar ik zou in elk geval een testje doen. :)

20. miragert

miragert Lid

26 mrt 2012
    19
    0
    1
    ik ging er in het begin ook inderdaad vanuit dat mijn cyclus een stuk langer is. ik heb de eerste keer dat ik gestopt was met de pil niet op mn cyclus gelet dus weet ook niet hoelang het toen duurde.
    we hebben besloten a.s weekend te testen. me vriend is erg ongeduldig dus wil het eigenlijk het liefst nu al weten maar ik ben liever zeker dat ik niet te vroeg test. na die steekjes en druppeltje bloed ook helemaal niks meer gevoeld of gezien dus eigenlijk is dat het enige vreemde.
    ik las zoveel verschillende dingen op internet over wat het allemaal kan zijn,, wordt er niet goed van haha

Deel Deze Pagina