Mirgrat bij mij weet de familie het en mijn beste vrienden meer mensen niet... Ik ben wel al bijna 12 jaar samen dus is ook wel iets wat mensen wel een beetje verwachten. Engel hahaha grappige droom haha ben zelf visueel ingesteld en zie het al voor me. Wel verstandig dat je het zo hebt afgesproken met je werk. Pluus voor jou komt het nu ook echt heel dicht bij he Liz wat heerlijk dat ze thuis is en dat het zo goed gaat... Ook een super lieve foto geniet er maar lekker van meis ze is nu lekker bij je thuis dicht bij je in de buurt. Niet meer het rennen nu is het tijd om die verwennerij te krijgen die je eigenlijk al vanaf het begin hoorde te hebben. Sita lekker rustig aan doen dan meis klinkt ook wel heel druk allemaal @ hier ja hoor heb blaasontsteking dus ik zit aan de medicijnen sinds gister avond pff heb dat na mijn zin echt te vaak. Doe al zoveel opletten daar beneden om alles zo schoon mogelijk te hebben. Over die MMM ik kan nog niet echt beseffen dat ook wij die richting hebben ingeslagen. Is ook wel spannend eigenlijk allemaal maar we laten het allemaal over ons heenkomen. Ben wel blij dat we beide die kracht weer terug hebben om ook vol deze stap te kunnen zetten... Een paar weken geleden had ik dit niet getrokken denk ik.
@ pluus: fijn dat alles goed was bij de vk! Veel plezier morgen met je echo! @ liz: wat een heerlijk poppetje is t toch om te zien! Fijn om te horen dat het zo goed gaat en dat je een fijne kraamhulp hebt! Dat van sex met mn broertje heb ik ook gedroomt! Mega genant! Heb t ook aan niemand durven vertellen haha @ sita: ik zou t toch maar even iets rustiger aan gaan doen dan meis, pas goed op jezelf hoor! @ dobber: hoop voor je dat je blaasontsteking snel over is! Hier was t probleem altijd dat ik niet goed uitplaste, maar daar let je vast al op. Sterkte ermee! Ben blij voor je dat je de kracht hebt gevonden om de MMM in te gaan om jullie droom werkelijkheid te laten worden, hoop dat t snel zal lukken!
Ik kreeg zelfs van mn kerel het verbod om de hele dag vol te plannen. haha! En dat zegt best wat.. Maar heb zelf nu ook echt zoiets van 'dit niet weer'. Mannetje laat nu de hond uit (heb besloten maar niet mee te wandelen) en kan morgenochtend gelukkig uitslapen. Dan knappen we vast weer op. Slaap lekker allemaal!
Nou, ben weer goed opgeknapt. Nog wel wat vermoeid, maar oke.. Vanavond op tijd naar bed en het verder lekker rustig aan doen, buiten het werken om vanmiddag. EN.... volgens mij voel ik de kleine steeds beter! Voel nu ook weer wat gekriebel in mn buik. Denk soms dat het door de kleding komt, maar het kriebelt steeds vaker, ondanks dat mn kleding goed zit, haha! Gek gevoel hoor. Voelde dit bij jullie ook zo kriebelig in het begin?
Ja zo begon het hier ook..op gegeven moment is het de kleine echt sel..dan denk je ook bij jezelf ja het is hem
ja, met 14 weken voelde ik af en toe al heel iets gekriebel. En vorige week woensdag werd dat iets duidelijker s ochtends toen ik in bed lag. Maar dit is best wel gekriebel! haha! Denk dat ie eerst de ene kant van mn baarmoeder pakt en dan naar de andere kant toe rolt, want voelde net daar iets gekriebel. Ben benieuwd wanneer het echt overduidelijk wordt dat ik hem/haar voel!
@ Sita, ja hoor dat is jullie beebje!! En gelukkig dat je nu ook inziet dat je het te bont maakt!!! @ Dobber, vervelend dat je weer blaasonsteking hebt! @ hier, ik heb net de echo gehad! Alles was weer goed! Ons kindje zit wel net onder het gemiddelde qua gewicht en ik had wat matig vruchtwater maar niets om me zorgen over te maken. Ik zal zo even een foto in mijn fotoalbum plaatsen!!!
Pluus, mooie echo! net onder het gemiddelde zou ik me ook geen zorgen om maken hoor, en als zij zeggen dat het niet hoeft al helemaal niet.. Jij hebt morgen je laatste dag toch voor je verlof? Heerlijk hoor, om te weten dat dit toch echt onze kleine uk is die ik voel. Gisteren niks gemerkt, maar dat zal wel door alle drukte zijn gekomen, en nu dubbelop. haha!
Nee, ik maak me ook zeker geen zorgen hoor!! Ik heb zo dadelijk het afscheid van de kinderen in mijn klas en morgen van mijn collega's!! Wel raar hoor!! Al kijk ik er ook enorm naar uit! Maar Sita, hoe drukker jij bent, hoe rustiger je kindje! Dus neem je rust dan voel je je kindje vaker! Nog al een reden om het rustiger aan te doen haha
Lijkt mij ook gek hoor, om afscheid te nemen voor toch 4 maand. Helemaal van de kindjes. Werk zelf nu niet met kinderen, maar vond t tijdens mn jaarstage toen knap lastig om afscheid te nemen van de kinderen waar je toch een band mee op bouwt. Veel sterkte/succes! En toch, is het ook genieten dat je nu alle tijd voor je kleine hebt. En inderdaad, dat is nogal een reden om het rustiger aan te doen. haha! Voel hem/haar nu weer.. zo heerlijk!
Wanneer mag er weer iemand testen, het wordt echt tijd voor een rose vloedgolf... en dan ROSE en geen ROOD! Afgelopen jaar elke keer een ongi gehad van 1 a 1,5 dag, zit nu al op dag 9, gistere heel heftig, nu bijna niets.. Lijkt wel of ik de verkeerde pilletjes slik (Provera ipv Chlomid) de Chlomidkuur zit erop dus a.s. maandag naar de gyn om de follikels te meten..
@Uk.. Kan het niet meer met je eens zijn meid.. kom maar op met die roze golf! Wat apart van je menstruatie.. nu opeens al 9 dagen? Je hebt toch niks gedaan ofzo om deze op te wekken? Toch? Hij kwam toch vanzelf? Meid.. ik hoop dat maandag bij de echo prachtige follikels te zien zijn..!! @Liz.. Prachtige foto weer!! En.. wat is ze al gegroeid of niet? Heeft nu helemaal zo'n lekker babysnoetje..! @Flier.. en en en... hoe ging je echo!? En.. weet je wat het word?! @Sita.. denk aan jezelf.. (jaja.. zeg ik...) @Pluus.. en? Waar heb je op getrakteerd? en hoe was je laatste dag? Vandaag was anders ook mijn laatste dag geweest... Ga volgende week langs om koffie en trakteer dan ook.. ! Heb mijn lieve collega's al zo lang niet gezien! @hier.. woensdag dus weer voor controle geweest en CTG.. bloeddruk was nu 115/62.. en mocht toch eigenlijk nu niet meer verder zakken.. *zucht* ... is ook nooit goed! CTG was wel okay.. en hoef nu pas dinsdag weer heen!! HIEPHOI!! Verder.. gaat hier al stukken beter.. voorhoofdsholteontsteking is aan het vertrekken.. hoofdpijn is alleen nog af en toe (bukken.. overeind komen..) Mijn oor daarentegen doet nog wel flink pijn.. en mijn keel begint nu..! Maar denk dat dat ook vooral weer met mijn oor te maken heeft want keel is ook alleen de linkerkant..! Net als mijn oor... Nou... wat ik nou heb meegemaakt joh.. echt.. mond viel bijna open!! Vriendlief kwam thuis woensdag uit repeteren (showband..) zegt ie opeens.. 'zeg... hoeveel weken eigenlijk nog tot de baby komt?' Ik zo.. lieve schat.. dat kan nog 7 weken duren.. maar kan morgen ook wel! Nou.. want het volgende weekend hebben ze optredens in Duitsland.. dan blijven ze daar het hele weekend.. Hij zegt.. zo HELEMAAL UIT ZICHZELF!! .. 'Dat ga ik afzeggen want wil niet zo ver weg zijn als het wel gaat beginnen' ...! Echt... en dr moet heel wat zijn zegt hij optredens af.. (hij speelt vrij veel solo enz..) De skat!! Hij maakt zich ook zo zorgen over de bevalling.. de lieverd.. 1000x meer dan ik.. vooral door de bloedverdunners is hij bang dat ik teveel bloed ga verliezen en dat het helemaal mis kan gaan.. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan.. denk bij mezelf ik ben in het ziekenhuis.. bloed is op voorraad.. mocht het echt nodig zijn!
Aah, Beertje.. super lief van je vriend zeg! En goed dat je bloeddruk zo is gedaald. Inderdaad, veel verder moet ie ook niet zakken, want dan krijg je meer last van duizeligheid/flauwvallen (heb zelf een lage bloeddruk). Mijn kerel wil in het najaar geen weekend weg. Hij is nogal van het mountainbiken en een paar vrienden stelden voor om anders in het najaar een weekend naar België te gaan om te gaan fietsen. Nou, dit wilde hij echt niet! Lekker dicht bij de kleine zijn. Zo lief! Hier, de rust is aardig weder gekeerd. Ik let er zelf nu ook meer op dat ik niet teveel doe. Gaat nu prima. Ow ja, ik weet niet wie er een voordeelkaart van het Kruidvat heeft, maar ze hebben vandaag de actie 50 % korting op Pampers New Baby. Max 2 pakken, maar dat betekent toch 2 pakken luiers voor 11,50. Ik ga ze vandaag maar even halen.
@Beertje.. Ja daarom vind het ook heel raar. Lijkt wel of ik de verkeerde medicijnen in een doosje heb gekregen!
@ Ukkie,d at is vreemd zeg van je menstruatie!!! Maar ik ben ook voor de roze golf hoor!!!! @ Beertje, wat fijn van je vriend!! En wat goed van je bloeddruk!! Dat is toch weer fijn na alle moeite die je er voor doet!! @ Sita, wat lief dat je vriend ook niet zo ver weg wilt! @ Hier, Nou ik heb gisteren het afscheid gehad van mijn kindjes!! Joh wat had ik het moeilijk!! Ik kwam om 12 uur op school en toen stonden al mijn collegas me op te wachten met een enorme kraammand toen begon ik al te huilen!! Daarna hadden de kinderen allerlei kados, tekeningen, fotos. bloemen en ga zo maar door Toen hield ik het ook niet meer droog! En op het einde van de middag kreeg ik nog van alle kinderen in de klas een kraammand vol met kados!! Zo lief!! Toen kon ik het gelukkig wel weer even droog houden! Toen kwamen er na schooltijd nog allemaal ouders naar me toe, weer huilen!!! Vervolgens kreeg ik van heel veel ouders ook nog kados!! Ik werd er helemaal verlegen van joh! Niet normaal hoeveel ik gekregen heb! Zo lief!!! Het was dus een hele leuke middag! Vandaag afscheid genomen van de collegas! Ik had cupcakes gekocht waarop ik botercrème gesmeerd heb en die in de muisjes gedaan. Was erg leuk en lekker!! Allemaal collegas kwamen me geluk wensen etc! Zo lief!!! Het voelt nu wel heel raar hoor, ik ga woensdag nog wel even terug om met mijn vervanging het een en ander door te nemen. Maar daarna is het klaar zo raar!! Aan de ene kant een enorme opluchting maar ik ben er ook wel een beetje verdrietig om Ik ga zeker van deze tijd genieten maar ik ga mijn lieve kindjes en collegas echt wel missen!! Nu aan het pakken want we gaan een weekendje weg zo raar!! Maar goed, het zal wel goed komen!
Vandaag 20 weken echo gehad... En de kleine is goed gekeurd. Alles was binnen de norm.. het ene iets boven het gemiddelde en het andere iets eronder..., maar geen afwijkingen. Dus we zijn helemaal blij en hebben er een heerlijk taartje op gegeten! We weten overigens nog steeds niet wat het wordt... hahahaha... ik vind mezelf heel stoer dat ik me niet heb laten verleiden.
Oh... en vandaag hebben de erkenning geregeld... Langzaam aan is er steeds meer geregeld voor de kleine...
Uk, ik ben ook voor de roze golf! Hopelijk komt er maandag een positieve uitslag. Pluus,.. oow lijkt me ook zo moeilijk. Toch fijn aan de andere kant dat het je zoveel doet om afscheid te nemen, betekent toch dat je prettig werk hebt waar jij je goed voelt! Nu lekker genieten van je weekendje weg! Flier, super dat alles goed was! Knap dat je niet weet wat het wordt. Hier twijfelen we nog steeds of we het wel of niet willen weten. Jullie willen het ook helemaal niet weten? Lekker he, dat alles zo langzamerhand geregeld wordt. Hier, heb vandaag 4 pakken luiers ingeslagen, wat billendoekjes en nog een paar kleine dingetjes. Zo met die luiers in huis wordt het ook wel heel echt! Morgen weer een buikfotootje maken, 18 weken alweer. Ben benieuwd, mn buik jeukt toch af en toe, dus volgens mij issie wel weer gegroeid.
@Sita: Mijn vriend wilde het best wel weten.., maar ik niet... Dus toen zei ik, oke, als jij het wilt weten, dan mag er een briefje in een envelop gedaan worden, zodat jij het kan bekijken... Maar dat leek hem geen goed plan, want hij was bang dat hij zich tegenover mij zijn mond voorbij zou praten... dus nu weten we het allebei niet...
haha Flier! Hier is het waarschijnlijk meer andersom. Zal t er vanav nog eens over hebben. Tot nu toe kunnen we onze nieuwsgierigheid nog wel bedwingen, maar het is wel akelig makkelijk met kleertjes kopen etc... haha!