Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Meiden!

Wat is er weer veel geschreven zeg. Ik zit echt in mijn bubbel en krijg vrij weinig mee van de buiten wereld. We hebben het de afgelopen dagen lekker rustig aan gedaan, veel met zijn drietjes geweest en geprofiteerd van de kraamhulp. Een heerlijk mens! Ze heeft ook veel in het huishouden gedaan, wasjes, strijken etc. Is wat gek, maar ook lekker dat je dr zelf even niet naar uit hoeft te kijken. Ook veel handige info en tips en trucs. Dus ik ben blij dat we nog recht hadden op 20 uur.

Ukkie, wij hebben ook luiers in geslagen voor Liza haar geboorte, maar ze kan ze nog mooi niet aan! Dus sla niet teveel in, het kan maar zo zijn dat je er even een maatje naast zit. Duurt natuurlijk niet lang voordat de baby er in is gegroeid. Bij de Macro zijn de Pampers nu ook in de aanbieding trouwens. Gister vier pakken in geslagen. Je kunt er niet genoeg van hebben :)En bij de Etos hebben ze vaak van die voordeel pakken met zes pakjes billendoekjes. Die hebben wij ook gekocht. Alleen bleek in het ziekenhuis dat ze hier rode plekjes van kreeg. Dus toen heb ik dr billetjes een tijdje schoon gemaakt met vochtige gaasjes met zoete olie er op en daarna insmeren met Bepanthen. Werkt heel erg goed, de plekjes verdwenen heel snel. En nu gebruik ik weer de Zwitsal billendoekjes en kan ze er goed tegen. Wanneer ze weer plekjes krijgt gebruik ik de gaasjes en de zoete olie weer. Ook erg handig om te hebben is de 'Goede morgen' doekjes van Zwitsal. Dat zijn washandjes/ handschoentjes waar je je baby even gauw een opfrisbeurt mee kunt geven. Komt vaak toch wel erg goed van pas, want de baby hoeft niet dagelijks in het badje. Is niet zo goed voor het tere huidje. Zo..een paar handige tips van een ervaren moeder!Whaha En jeuk wil inderdaad zeggen dat je buik groeit. Ik heb er ook een periode veel last van gehad, en ook dat mijn enkels jeukten! Maar ik heb het niet heel mijn zwangerschap gehad. Dus blijkbaar is het ook nog een teken dat je lichaam moet wennen aan het groeien en oprekken van je huid ofzo. Veel plezier bij de buikfoto, leuk!

Flier, pff...hoe kun jij jezelf zo onderdrukken zeg?! Zodra ik zwanger was wilde ik al weten wat het geslacht zou zijn! En ik vond het wel een goede deal dat je het de eerste 20 weken niet weet en de volgende 20 weken wel, 50/ 50. Dan weet je van beide kanten hoe het is. Maar eh...ik ben veeeeeeeeel te nieuwsgierig om het niet te weten. Dus, respect haha! Maar wel heel erg goed, fijn en een opluchting dat de echo goed was!! Want dat is natuurlijk wel de voornaamste reden voor de 20 weken echo. Oei, oei, oei..wat zat ik toen in de rats voor die 20 weken echo zeg. Ik vond het zooow spannend dat ik het geslacht op een gegeven moment helemaal niet interessant meer vond, als het kindje maar helemaal in orde was.

Pluus, wat fijn dat je zo'n mooi afscheid hebt gehad. Heb ik allemaal moeten missen, ging allemaal zo abrupt! Ik besef me op sommige dagen nog steeds niet dat ik al ben bevallen, dat is zo gek. Bij stress of bepaalde dingen die je tijdens je zwangerschap niet mag eten, schrik ik vaak nog even. Zo van: 'Hej, rustig aan', stress is niet goed voor de baby', of 'dit mag ik helemaal niet eten, is niet goed voor de baby!'. Om me vervolgens ook weer heel snel te realiseren dat er helemaal geen baby meer in mijn buik zit. Klinkt misschien gek, maar daar heb ik het af en toe best moeilijk mee, kan ik best verdrietig om zijn. Ik heb niet langzaam toe kunnen leven naar de bevalling en afscheid kunnen nemen van het zwanger zijn. Dus zwangere meiden, geniet iedere minuut van dat bijzondere leventje in je buik en van het feit dat je de baby nog even voor jezelf hebt...het is zo'n bijzondere tijd!! En zoals bij mij is gebleken kan het ook maar zomaar weer voorbij zijn.

Ukkie, wat een gesukkel weer met je cyclus! Hij verrast je iedere keer weer. Ooh, en voor wat betreft die roze golf; ben het er ook he-le-maal mee eens!

Beertje, is maar goed ook dat je vriend lekker bij je in de buurt blijft. Toen ik zo ver was als jij, ging ik de volgende dag bevallen! Het kan maar net even heel anders lopen dan je zelf had gedacht. Goed dat daar nu rekening mee wordt gehouden! Fijn dat je steeds goede CTG scans hebt. Doet mij weer denken aan mijn ziekenhuis periode en de thuismonitoring periode, toen moest ik iedere dag aan de CTG, soms wel meerdere keren. En die bevalling komt echt wel goed! Als ik het kan, kan jij het ook. Laten we er van uit gaan dat alles gewoon volgens het boekje verloopt bij jou en je gewoon gedurende de bevalling toe wordt begeleid naar de persweeën. Dan weet je precies wat je te wachten staat en wat je moet doen. Dat was bij mij even een ander verhaal. Bij mij mocht er niet getoucheerd worden (ivm infectiegevaar door de gebroken vliezen), ze konden dus niet kijken of ik al ontsluiting had en dus hoe ver ik al was met weeën en/of de bevalling. Ik had steeds om de tien minuten weeën, dus voor de verpleging geen reden voor actie. Maar eh...achteraf heb ik dus het grootste gedeelte van de bevalling dus daar op zaal gedaan, want eenmaal op de verloskamer had ik verdorie al 9 cm ontsluiting en mocht ik direct persen! Dus je kunt eigenlijk wel stellen dat ik de hele bevalling in mn uppie heb gedaan. Ik weet nog dat ik dacht; 'Pff jeetje, als dit pas het begin is, hoe voelen de echte weeën dan?!'. Nou...die had ik toen dus blijkbaar al!! Maar hoe een bevalling ook zal verlopen, heftig is het toch wel. Mijn instelling was altijd, het duurt lang en het gaat pijn doen...dat is een ding wat zeker is.

Nou...ik heb weer mijn best gedaan om een beetje te reageren! Ik ga zo mijn popje voor het eerst helemaal alleen in bad te doen hihi. Straks komen mijn tante en twee nichten op kraamvisite, zin in!!

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, fijn dat het goed met je gaat! Je komt weer wat positiever over.. en geniet er lekker van. ;)

Nu mijn foto met 18 weken, dit verklaart de jeuk van afgelopen week! Het gaat echt hard nu.. :$

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @sita... Zodeknetter.. das inderdaad vrij snel gegaan..! Maaaar.. mooooooi hoor!!

@Uk.. Kun je geen plaatje opzoeken op internet ofzo hoe die pillen eruit zien? Zou mij in ieder geval dan geruststelling geven als ik zie dat ik toch echt de goede wel heb!

@verlof... Baal daar zo van nu ik jou verhaal zo lees Pluus..! Tuuuurlijk gun ik het jou.. al die mooie cadeau's en geweldig 'afscheid' maar damn wat had ik dat ook graag zo gewild...!:x Vind het toch een mijlpaal in je zwangerschap maar tis helemaal langs me heen gegaan! :x

@Liz.. En?? Hoe ging het eerste zelfstandige badje?! Bedankt voor je lieve woorden omtrent bevalling! ;) Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik nog nooit zo'n pijn heb gevoeld in mijn leven en dat t lang gaat duren! Kan het alleen maar meevallen!
    Had vannacht denk ik voorweeën zeg..! Werd er wakker van steeds.. Dacht eerst dat gewoon soort van kramp was dat uit mijn lies kwam..
    vanmorgen aan mijn moeder verteld en ze zei dat het voorweeën moeten zijn geweest..! Had gister ook al zo'n last hele dag van harde buiken...
    Dus best belabberde nacht gehad hiero.. ;)

Ben ook heel blij dat vriendlief helemaal uit zichzelf met het voorstel kwam om thuis te blijven.. al hebben ze nog wel reteveel optredens in mei/juni.. en ook best belangrijke..!
    Maak me nog het meeste zorgen hoe ik hem dan kan bereiken... ze hebben allemaal natuurlijk een pak aan.. zonder zak dus kan foon niet bij zich hebben.. en jah.. alsof hij die telefoon zou horen als er 50 man staan de drummen/toeteren enz om hem heen.. ;)

Dus das nog even een dilemma... iemand tips?!

Wat een heerlijk snertweertje hé... weer om lekker languit op de bank TWILIGHT te kijken!:D Met mooi weer vink dat altijd zo zonde.. dus nu mag het van mezelf!! :D

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Beertje, ja gaat echt snel! net even gemeten, maar ben totaal al 8 cm gegroeid in omtrek. Nu had ik zelf al wel iets een buikje, maar de laatste 4 weken is er dus een dikke 5 cm bij gekomen. Waarvan de meeste denk ik de afgelopen week. haha!

Voorweeën.. sjonge, dat maakt het wel heel echt! Komt steeds dichterbij dan.

5. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz... Wat gaaf dat je de kleine voor het eerst alleen in bad kon doen...!!! Dat is vast helemaal goed gegaan! :) Veel plezier met de kraamvisite!!!

@Sita: Wowwwwwwww.. Jemig... hahahahha.. en ik vond mijn buik al enorm gegroeid.. hahahaha... Gaaf hoor!

@Beertje: Toen ik 'voorweeen' in je verhaaltje las, keek ik meteen naar je banner.., maar jij bent ook al 34 weken! Dat gaat hard zeg... Over niet al te lange tijd heb jij de kleine ook in je armen! Ik kan me indenken dat je baalt dat je zo abrupt thuis moest blijven en geen lekker afscheid hebt gehad. Dat is ook echt niet leuk. Gelukkig gaat het nu wel beter met jouw gezondheid, en dus ook met die van de kleine!!!
    Tip: Stuur iemand undercover naar alle optredens... en bel/sms diegene (die moet de telefoon dan wel op trilstand direct op het lichaam dragen, zodat hij/zij de telefoon voelt).. en zodra jij een codewoord doorgeeft, moet diegene het podium opstormen en je vriend eraf sleuren zodat hij zo snel mogelijk naar jou toe kan. :D

@hier: Ben nog steeds in de wolken van de echo van gisteren!!!! Vandaag rustig aan de studie.. Vriendlief is net voor z'n werk vertrokken. Morgenochtend komen mijn ouders even op de koffie en morgenavond komen mijn broertje en z'n verloofde eten. Ik heb ook net de 'Blije doos' (beetje suggestieve naam) van de Prenatal aangevraagd. Lichamelijk geen bijzonderheden... ik voel me supergoed, maar ben 's avonds wel echt kapot!!!! Het valt zelfs mijn vriend op...., dus nu om 22.00/22.30u naar bed ipv 23.30/00.00u.

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @flier kon dat maar... Maar wie zou ik heen moeten sturen...

En... Een showband dan lopen ze kris kras zo op een voetbal veld door elkaar.. Dus.. Zie t al voor me hoe iemand t veld op rent om hem eraf te sleuren! Haha...
    En... Denk niet dat iemand zich vrijwillig aanbiedt om elk weekend zowat achter vriend lief aan te reizen... Helaas...

En jahaaaa... Al 34 weken! liz was nu al bevallen joh..!
    Hoop dat mijn manneke nog even blijft zitten!
    Heb dr nog niet genoeg van.. Wil graag nog even echt kunnen genieten... Al word t me wel zwaarder hoor! Pfff.. Alles gaat moeilijker!

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Zo.. het shopsyndroom is hier toegeslagen zeg. Vanmiddag met mn beste vriendin de Prenatal ingedoken. Kom ik thuis met positiekleding; een jurkje, witte legging en een shirt. haha!

Maar eens serieus nadenken of we het echt niet willen weten. Bij mij slaat de twijfel toch best wel toe nu hoor. Weet niet of ik het volhoud om het nog 22 weken niet te weten. haha! Ben het neutraal shoppen wel zat eigenlijk en wil dolgraag weten wat ik met het kamertje ga doen. haha! Ow,... erg he.
    Vandaag de kleine nog niet gevoeld, maar ook de hele dag al lekker druk geweest. Zo nog eventjes een paar dingetjes in huis doen en dan helemaal niks meer. ;)

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Even een vraagje.

Zwangerschapscursus;
    wie gaat dit doen of heeft dit gedaan? En was het nuttig?

9. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz ben zo blij voor je dat je die dingen nu allemaal zelf kan doen in jullie eigen huisje. Hoe was de kraamvisite?

Flier ik vindt het echt knap hoor dat je het niet wilt weten haha. Ik zelf zou het namelijk ook willen weten zodat ik lekker gericht kan shoppen. En niet ten nadelen van iemand maar wij zelf kijken heel nuchter naar het geslacht en vinden dat iedereen dat ook gewoon mag weten.

Sita wow wat een buikje heb je... heel er mooi.

Beertje buiten je mannetje niet naar die optredens te laten gaan zou ik niet weten hoe je da zou kunnen regelen...... maar je bent al weer 34 weken las en zie ik poeh ook bij jou komt het einde in zicht.

@hier Mijn mannetje is naar de HA geweest en heeft aanvraag formulieren enz meegekregen dus die moet aankomende week bellen om een afspraak te maken zodat hij zijn zwemmers in kan leveren. Dan krijgt hij na 3 dagen zijn uitslag en dan kan ik weer terug naar mijn HA om verdere stappen te bespreken. Zei al tegen me mannetje dat ie maar moest wachten na mijn vruchtbare dagen aangezien hij dat 2 a 3 dagen geen geslachtsgemeenschap mag hebben.

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Dobbermama, lief, dank je wel! Ik geniet er ook echt van...ik was er zo aan toe, lekker in ons eigen huisje, ons eigen tempo en onze eigen normen en waarden. Ik was het zo zat dat we steeds andere mensen of kindjes om ons heen hadden. En de bezoekjes naar het ziekenhuis begonnen ook echt op te breken. De kraamvisite was helemaal top! Heerlijk om lekker met Liza te pronken. We hadden van die mini tompoucjes met een foto van Liza besteld ipv beschuit met muisjes. Was erg leuk en lekker!Het wordt nu bij jullie ook steeds concreter he, met de stappen in het ziekenhuis. Best spannend hoor! Ik duim voor jullie.

Net lekker naar buiten geweest in de wandelwagen, was de eerste keer voor Liza. En het was zo leuk! Ze lag er zo kalmpjes en tevreden bij. Bij het haventje hier in de buurt was een soort van braderie met een bandje, trok ze zich niets van aan...ze bleef lekker door slapen. Heb er echt van genoten! Ruim een uur uit wandelen geweest en eh...pff, af en toe vergeet ik kei hard dat ik eigenlijk nog een kraamvrouw ben. Met dit soort momenten word ik er weer even aan herinnerd.
    Zo..en nu ben ik echt moe, ff geen puf meer om op de rest te reageren. Ik heb nog wel een leuke foto voor jullie!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat fijn dat t zo goed gaat thuis met liza, kunnen jullie eindelijk tot rust komen met zn drietjes! Mooie foto's weer hoor en echt een superleuke kinderwagen, is de joolz toch? Denk trouwens dat je je handtekening nog ff moet wijzigen, want ke bent nu al 38 weken en 1 dag zwanger ;)

@ sita: mooi buikje hoor, jeetje wat groeit ie hard ineens zeg! Ik wil nog wel een cursus gaan doen ja. Hoor van veel mensen dat ze het niet gebruiken bij de bevalling, maar toch wordt je gewoon nog meer geinformeerd en voorbereid en je leert nog meer mensen kennen uit je omgeving die in hetzelfde schuitje zitten en t lijkt me leuk om daar ervaringen mee uit te delen. Mijn moeder heeft nu nog steeds contact met haar pufclubje en dat lijkt mij ook wel gezellig :)

@ beertje: oefenweeen, jeetje t komt wel erg dichtbij nu allemaal he! Is de kleine ook al ingedaald nu, of komt dat nog iets later?

@ dobber: spannend! Hoop stiekem voor je dat zijn zwemmertjes nog even de goede richting in zwemmen, maar anders gaan jullie vast goed geholpen worden. Succes meis!

@ flier: heerlijk weer zown mooie echo! Heb mijn echofoto op de achtergrond van mn ipad staan en kan er iedere dag bij wegdromen!
    Fijn dat je jezelf zo goed voelt!

Meiden ik had wat geks deze week! Dacht eerst zelf dat ik gek aan t worden was, want hoorde iedere keer geknaag, maar kon maar niet ontdekken waar het vandaan kwam! Ja ergens uit mn slaapkamer uit de muur of het plafond. Nu hebben we gister en vandaag ineens bijen in huis, waarschijnlijk metselbijen. Zijn er gelukkig niet heel veel, een stuk of 6 en als t goed is zijn ze nu allemaal weg, maar schrok er wel van! Dacht ff dat we een bijennest in huis hadden, maar t schijnt dat dit eitjes van vorig jaar moeten zijn geweest en dat metselbijen ongeveer 10 eitjes leggen, dus dat is wel een opluchting.

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz het staat je goed hoor zo bij je kinderwagen (die trouwens wel echt vet is) je straalt zo mooi haha. Ik heb dan geen kindje in het ziekenhuis liggen maar kan me echt helemaal voorstellen dat je eindelijk eens die privacy wil met je mannetje en dochter zonder al die andere mensen om je heen. Gelukkig is dat nu geweest :D trouwens meis wel erop letten idd dat je nog niet zo gek lang geleden bent bevallen dus goed op je lichaam letten want oei oei die heeft toch heel wat te verdragen gehad met je zwangerschap en alles daar omheen.

Engel nou ik vindt het maar een akelig idee haha als ik iets hoor ritselen denk ik altijd aan die enge vieze vriendjes met die lange staartjes maar bijen vindt ik ook geen grapje.

Haha ja engel ik hoop dat het ook allemaal gewoon via de natuurlijke manier gaat komen maarja soms heeft de natuur een klein zetje nodig ofzo denk ik.
    Moet zeggen dat ik het wel allemaal heel raar vindt nu en kan eigenlijk niet wachten tot we de uitslag hebben van manlief. Heb wel gevraagd of dat hij wel met mij meegaat wanneer ik onderzoeken zou gaan krijgen en dat doet hij gelukkig wel haha hoefde hij niet eens aan te twijfelen.
    Naja hopen dat hij deze week zijn onderzoek krijgt en dan na 3 dagen kan hij bellen voor de uitslag...best wel spannend eigenlijk.
    Nou ik ga maar weer eens stoppen want moet morgen weer werken dus ga me bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal.

13. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, Handtekening is gewijzigd. Thnx voor de tip! De kinderwagen is inderdaad de Joolz. Echt een super handig ding, erg wendbaar en fijn in gebruik. Ik ben toch wel blij met deze aankoop. Van de week ga ik een heel andere aankoop doen. Hihi, een kolfapparaat! Onmisbaar kan ik je vertellen. We huren er nu een. Maar ik zal toch regelmatig moeten blijven kolven, dus kunnen we er net zo goed zelf eentje kopen, het geld geef je ook al uit aan de huur.

Zeg eh...bijen in huis?! Zou je eerder denken aan gezoem en niet aan geknaag hehe. Maar gelukkig is het opgelost joh, word je ook niet blij van als je daar een nest van hebt.

Dobbermama, thnx! Ik vind het me zelf ook niet misstaan haha. Leuk dat mensen af en toe ook een blik in je wagen werpen. Dan ben ik zooow trots!Die privacy is echt heerlijk. Alles op je eigen manier doen of uitpluizen,zonder bemoeienis van een verpleegster of de kraamhulp die het allemaal beter weten en altijd wel ergens een mening over hebben. Nu mogen we het allemaal zelf gaan ontdekken. Dat vind ik zo spannend en zo leuk! Zo leer je je kindje echt het beste kennen en je kindje jou ook. Tja en wat je zegt over goed op je lichaam passen. Dat is erg lastig als je meteen na de bevalling al weer op de been bent. Je zit dan zo gauw weer in het ritme van alles zelf doen, ik kijk er zelf niet eens meer van op. Mijn bezoek des te meer! Die wijzen me er af en toe echt op dat het niet vanzelfsprekend is dat ik eigenlijk alles al weer zelf doe. Ik zit ook al onder het gewicht van voor mijn zwangerschap. En dan heb ik er ook nog twee gigantische borsten aan hangen momenteel. Als je denkt dat ze tijdens de zwangerschap huge worden, zet je maar schrap, na de bevalling worden ze nog veeeeeeeeeel groter en zwaarder!! Whaha
    Het zou idd mooi zijn als het bij jullie via de natuurlijk weg zou gaan. Maar zoals je zelf ook al schrijft, soms heb je gewoon een klein zetje nodig. En ach, als dat er nou aan toe bijdraagt dat straks eindelijk jullie grote wens in vervulling gaat, dan is dat het toch meer dan waard?! Houd je daar maar lekker aan vast, is een blij gedachte die nu al aanstekelijk werkt! Spannend de uitslag van je man. En fijn dat je man met je mee gaat naar de onderzoeken, is ook niet fijn om in je eentje te moeten doen. Houd je goed en ik duim voor jullie! Dikke knuffel!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Flier, wat fijn dat de echo helemaal goed was! En wat ben jij sterk zeg, dat je het niet wilt weten!! Ik kon het niet hoor!!
    En meis, doe rustig aan hoor! Als je moe bent gewoon lekker naar bed!

@ Sita, ik heb het zeker naar mijn zin op mijn werk!! Ik geef echt heel veel om mijn kindjes! :)
    En wat is je buik mooi!! Geniet er maar lekker van want zo’n zwangere buik is toch wel heel bijzonder hoor!
    En ben je 8 cm gegroeit? Ik al heeeeel veel meer!!! Haha ik ga richting de 20 geloof ik! Dus bereidt je maar vast voor ;)
    Ow en wat betreft de cursus, ik doe zwangerschapsyoga! Erg lekker en ontspannend! Ik kijk er echt iedere week naar uit! Even helemaal niks alleen een beetje ademen en ontspannen! Even gedachte op nul! Heerlijk! Een echte aanrader!

@ Liz, wat een geweldig mooie foto’s weer! En wat straal jij meid!!
    Ik ben blij voor jullie dat het weer beter gaat! Dat het genieten nu echt kan gaan beginnen!
    Ik kan me voorstellen dat je het zwanger zijn soms wel mist! Je groeit er toch al die maanden in en dan is het ineens over! Lijkt me ook heel raar! Maar zeker omdat het bij jou zo ongelooflijk snel is gegaan lijkt me het heel lastig! Denk maar goed aan jezelf meis!!

@ Beertje en Liz, ik kan me voorstellen dat het voor jullie erg moeilijk is dat jullie geen afscheid hebben kunnen nemen van jullie werk!
    Beertje, ga deze week gewoon lekker op je werk langs, geef van te voren aan dat je komt en probeer hier voor jezelf een afsluiting in te vinden! Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is meis! Dikke knuffel!!

@ Beertje, wat komt het dichtbij zeg, je hebt al oefenweeen!! Nog een paar weekjes en je hebt jullie mooie ventje gewoon in je armen!!
    Nu ik dit typ, besef ik ineens dat dat bij mij ook zo is!!!! Jeetje!! :D
    En wat betreft het bereiken van je vriend… is er geen begeleider mee, chauffeur of weet ik wat? Dat je die kunt bereiken? Anders moet je vriend maar iets bedenken waardoor hij zijn telefoon op zijn lijf kan dragen zodat hij bereikbaar is! Wellicht een katoenentasje of keykoord waaraan zijn telefoon hangt??

@ Dobber, wat fijn dat je mannetje naar de HA geweest is! En je zo goed steunt!! Zwanger worden is toch iets wat je samen doet maar waarbij de vrouw er meer mee bezig is! Ik hoop dat ze jullie snel kunnen helpen!

@ Engeltje, wat eng van die bijen!! Weet je zeker dat ze allemaal weg zijn? Ik zou echt bang zijn dat er meer zouden zitten! Liever muizen dan bijen!! BRRRR!!!
    Hoe is het met de misselijkheid? Een beetje vol te houden?

@ Hier, het weekend weg heb ik weer ‘overleefd’! Ik ben achterin gaan zitten in de auto en dat was goed vol te houden! Het was dus op zich wel een leuk weekendje!!
    Nu weer lekker thuis en de was van de afgelopen 2 weken aan het wegwerken… dat weer zo’n lekker werkje maar goed, daar heb ik nu wel de tijd en energie voor!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, mooie foto's weer! Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op je kleine meid! hihi, ik heb het nu al. Gisteren zei iemand tegen mij 'wow je krijgt al een echte babybuik!', nou dan loop ik er al mee te pronken. haha! En inderdaad gave kinderwagen zeg! stoer ook dat jeans-stofje.

Engeltje, zijn de bijen allemaal weg? Bah, wat lijkt me dat een naar idee! Hier wel weer wat mieren in huis de laatste tijd. Ook erg irritant.

Pluus, fijn dat je weekend toch geslaagd was! En ja.. bij jou hoeft het ook niet zo lang meer te duren voordat je die kleine in armen hebt! Wow, 20 cm... zal er hier ook vast wel bij aan komen, maar kan het me nog maar moeilijk voorstellen zo'n dikke buik. haha!

Hier, een bagger weekend gehad. Slecht geslapen, teveel aan mn hoofd gehad en hierdoor teveel gedaan. Vanmiddag moet ik nog werken en morgen heb ik een dagje vrij. Ik ben er voor mezelf uit dat ik het toch eigenlijk wel wil weten wat het word. Ik ben gewoon te nieuwsgierig aan het worden en wil eigenlijk ook wel heel graag het kamertje gericht inrichten en de babykleertjes gericht kopen. Mn vent houdt het nog spannend of hij het wel of niet wil weten, haha!

Gelukkig wel elke dag de kleine tot nu toe gevoeld, wat is dat heerlijk zeg! Hopelijk is dit snel nog duidelijker te voelen.

Komende week ook genoeg te doen, waaronder boodschappen voor mn vent zn verjaardag vrijdag, en diezelfde dag ook nog een bruiloft. Zaterdag vieren we de verjaardag dan maar... Heb gezegd dat ik deze week de boodschappen samen wil doen. Ik ga niet met al dat drinken zeulen. ;) Ik merk dat ik toch snel zelf de boodschappen doe, en er alsnog zelf mee loop te sjouwen. Deze week maar niet. :)

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Liz.. Mooie foto's meid, prachtig geniet ervan!

Net bij de gyn geweest... Heb een groot eitje van 17 mm moet dus vanaf vandaag om de dag klussen volgende week terug voor bloedprikken om te kijken of mijn ei ook echt is gesprongen..! Spannend dus!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow spannend Ukkie!!
    17 mm is dat groot/normaal/klein? En de Chomid doet zijn werk dus?
    Ik duim voor je meid!

@ Sita, het is moeilijk he, als je niet weet wat het is om kleertjes te kopen! Wij proberen ook zo veel mogelijk neutrale kleding te kopen maar dat is echt LASTIG!!! Heb nu 1 echt meisjes setje!
    Verder een stuk of 3 echte neutrale setjes en wat losse neutrale broekjes en shirtjes!
    2 echte kleine neutrale setjes heb ik bij de C&A gevonden...

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ ukkie: oeh....spannend!!! Heel veel klusplezier meid, ga weer voor je duimen hoor!! Als je volgende week moet bloedprikken kunnen ze dan ook al zien of het gelukt is, of alleen of ie gesprongen is?

@ sita: balen dat je zown druk weekend hebt gehad en weinig hebt geslapen, kan je echt ff opbreken dan he! Hier vieren we toevallig ook zaterdag de verjaardag van mijn man. Hij is 30 april jarig :)
    Leuk dat je toch ook wilt weten wat het wordt! Hier nog maar 3 daagjes en dan weten we het :D

@ pluus: wat fijn dat het autorijden goed is gegaan en dat je een leuk weekendje hebt gehad!
    Dat eeuwige wassen houdt ook nooit op he, zeker niet als de kleine er straks eenmaal is! Gelukkig heb ik hier thuis een hele lieve man die ook meehelpt met de was doen enzo, scheelt een hoop!
    En wat is het toch heerlijk om met kinderen te werken he! Ik ga ze straks ook zo ontzettend missen!

@ dobber: wat fijn dat je ventje meegaat naar de onderzoeken, het is toch ook iets wat jullie samen aangaat, moet je niet eens in je eentje willen! Het komt vast helemaal goed met jullie lieverd!

@ liz: vind t zo heerlijk om je verhalen te lezen over hoe het gaat met jullie en de kleine liza, kan gewoon niet wachten tot wij ons kleintje straks ook kunnen vasthouden!
    Serieus, worden je borsten strax nog groter? Dat kan echt niet!!nze staan nu al op klappen, kan echt niet groter hoor zit nu op de 95 F wat wordt het dan, H ofzo? Kan ik nog terug?! Hahaha

We weten niet 100% zeker of de bijen nu weg zijn, maar we zien ze nu niet meer in ieder geval. Vind t ook geen pretje hoor! Ben hartstikke allergisch voor bijensteken namelijk. Gisteren dacht ik dat ik er eentje had gekilled, maar 5 min later begon ie ineens weer te bewegen, t zijn echt taaie beesten! Maar goed, vroeger zou ik niet eens t huis meer in durven als er eentje zat en daar ben ik gelukkig overheen, je hebt er toch niks aan om in paniek te raken ;)

Kheb trouwens echt mega zere tepels! Net alsof er met spelden in worden geprikt. Iemand een tip hier tegen?
    Spugen gaat redelijk hier. S ochtends nog steeds erg misselijk en loop dan de hele tijd te kokken en soms nog te spugen, maar de rest van de dag gaat t beter gelukkig....( ff afkloppen )

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Oeh, Ukkie! Spannend! Veel plezier met klussen, en hopelijk hebben jullie goed nieuws deze maand!

Engeltje, ja kan echt opbreken het slechte slapen en dan ook druk zijn. Best vervelend. Ben blij dat ik morgen een dagje vrij heb. Enneh.. het is nog niet 100 procent zeker dat we het gaan weten, haha! Mijn kerel moet het natuurlijk ook willen weten! En grappig dat we dezelfde dag verjaardag vieren. Die van mij wordt alweer 30, haha!

Pluus, jullie weten toch wel wat het wordt? Aangezien je neutrale kleertjes wil kopen.. (of is dat voor een evt. volgend jochie?)
    Hier heb ik ook al een meisjes-set compleet. haha! En voor een jochie bijna, alleen nog een stoer spijkerbroekje. Verder wat neutrale rompers en een neutraal boxpakje en 1 neutraal gewoon pakje.

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, heb trouwens geen tip tegen zere tepels, misschien in ijswater leggen? hihi! Had er hier laatst ook goed last van.. bleek dat ik echt een splintertje of zo in mn trui had zitten die er recht in prikte. haha! Echt bizar.
    Het is hier wisselend, ene keer wel last van andere keer niet.

Deel Deze Pagina