Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, Pluus! Ik zie het eigenlijk al voor me. :D
    Ik begin ook niet aan verven of een ander kleurtje. Heb 3 jaar geleden het geblondeerde eruit laten groeien, en nu mn eigen haarkleur terug. Die niet erg verschilt van het geblondeerde, het is iets donkerder.
    Kom jij verder je dagen door? Ik weet niet goed wat ik allemaal zou moeten/kunnen doen in mijn verlof. haha! Scheelt dat die half augustus pas begint, dan zijn de meeste vrienden wel weer terug van vakantie.

Hier een nuttig dagje. Vanochtend door mn huis heen (in elk geval beneden goed) voor de verjaardag morgen, en vanmiddag nog 3 uur werken. Vanavond lekker uit eten met mn kerel omdat hij morgen jarig is! Morgenav hebben we namelijk nog een bruiloft.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha pluus, als ok jou was zou ik maar even wachten dan ;) ik heb het de vorige maamd nog gedaan en het kwam mooi uit debus, maar t kan ook anders uitpakken idd :)

@ sita: sja dat moet ook soms gebeuren he;) wij hebben t maandag gelijk maar gedaan, dus morgen alleen nog ff een stofzuigertje erdoorheen en de tuin in orde maken en dan zijn we er ook klaat voor!

Oh meiden, over een half uurtje ongeveer vertrekken we naar babyvision en om 12.00 begint de echo....spannend! Ben zoooooo nieuwsgierig! Hoop echt dat ze t goed kunnen zien, maar anders mag je terugkomen volgens mij :D

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @danty: hè wat balen meid! Kunnen ze zo langzamerhand niet kijken of ze de baby straks, nu nog niet natuurlijk, maar wat eerder kunnen halen? Dit zijn echt geen leuke dingen. Gaat het verder wel weer een beetje met de stress met je schoonmonsters? Probeer je daar nu ven niet te druk om te maken hè, je gezondheid en de beeb staan nu echt op 1. Ik
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en weer naar huis mag! Knuffel voor jou!

@Liz: ik vroeg het inderdaad. Wat vervelend dat het zo moeilijk is. Het is ook gewoon een lastige situatie, aan de ene kant heb ik echt de neiging om hem eens een pak rammel te geven, wat een tijd heb jij achter de rug! Mannen beseffen ook niet wat hormonen als aal met je kunnen doen en al die veranderingen in je lichaam zijn echt niet niks. En dan nog je opname en moeilijke bevalling er bij en je meisje die te vroeg was en in t ziekenhuis moest liggen. Dat is nogal! Dat hij dan zegt dat jij niet moet zeuren omdat het bij jou wel weer overgaat... Daar gaan mijn handjes een beetje van jeuken!!!
    Maar zoals je al zegt, hij heeft gewoon echt een psychisch probleem, het is niet zo dat hij het expres doet of dat hij echt een lompe hark is, want ik geloof echt wel dat hij dat niet is. Voor hemoet het ook heel moeilijk zijn: hij ziet vast wel dat jij het moeilijk hebt, maar door zijn "aandoening" kan hij zich gewoon even niet in jouw situatie verplaatsen. En dat doet hem zelf vast ook zeer.

Niet de start van je gezinnetje wat je voor ogen had, maar meid: het komt vast goed! Ik hoop dat zijn therapie snel gaat werken, wellicht kun je een keer mee? Of los een gesprek met die persoon. Gewoon om duidelijk te maken wat alles met jou doet. Probeer je te focussen op jullie mooie meisje, jullie komen er wel! En je vriend komt er vast weer bovenop en dan kan jullie alsnog samen op die roze wolk stappen. Zoals al eerder is gezegd: je bent een super sterke stoere mama, je bokst je er vast doorheen en dan komen jullie er alleen maar beter uit. En tot die tijd: heel veel knuffels van ons! Wij staan hier allema achter je!

@hier: vandaag alweer 27 weken... Ook hier begint het hard te gaan! Vanmiddag ga ik m'n jurk voor t eerst weer passen, ben benieuwd!!

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeh engeltje: wat spannend!!! Heel veel
    Plezier!!!!

Wij weten t nog steeds niet, maar ik neig steeds meer naar een jongetje.... Ben heel benieuwd! Nog 13 weekjes geduld!

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, wel rustig aan doen he vandaag, zodat je vanavond van je etentje echt kan genieten en niet dat je heel moe bent of pijn hebt!!
    En ik kom mijn dagen nu nog heel goed door... heb zelfs tijd te weinig haha! Ik wil het huis grondig gaan poetsen maar heb nog zo veel dingen te doen... hahaha
    Net boodschappen gedaan en heb niet eens meer puf om ze uit te pakken! Eerst dus maar even bij komen!
    Vanmiddag op mijn nichtje passen en vanavond spulletjes pakken voor het weekendje weg!
    Vandaag komt er dus weer niks van het huis.
    Morgen uitrusten voor de reis en wat strijken (jaja moet nog steeds gebeuren!!) en dan nog de laatste dingetjes doen voor het weekendje weg.
    Dan het weekend weg tot maandagavond.
    Dinsdag hoop ik dus echt aan het huis te kunnen gaan beginnen!
    @ Engeltje!!! Heel veel plezier!!! Geniet er van!! En we willen vanmiddag natuurlijk horen hoe het was he!!!

@ Wolkje, 27 weken... jeetje bij jou gaat het ook hard!
    Veel plezier met het passen van je jurk! Geniet er ook lekker van! Zijn toch hele bijzondere momenten!
    Ik vind het nu zo jammer dat ik mijn jurk niet meer pas... zou hem het liefst iedere dag even aantrekken maarja... das ook weer zo raar he! ;)

Wat betreft het verven van mijn haar... ik heb vroeger heel vaak mijn haar geverft! Ik had het altijd stevig rood (wel een mooie kleur!) nu heb ik het al een aantal jaar niet geverft en ik zal het ook niet meer zo fel doen als ik het altijd had. Meer wat neutraler!
    Maar door de hormonsters ben ik echt bang dat het verkeerd uitpakt! Ik wacht dus nog gewoon een paar maandjes! :)

Ik heb net trouwens de tas opgehaald bij de kruidvat! Ik dacht dat dat net als bij de etos en prenatal een vooraf ingepakte tas was met 100 folders en wat kleine dingetjes maar dat blijkt dus niet zo!
    Je mag zelf wat dingen uit de winkel pakken die op de bon staan. Dus 1 pak new born luiers, 1 drinkfles en 1 tube zinkzalf! Daar krijg je dan nog een leuke tas bij! En dat helemaal voor niets! Niks geen reclame en folders... nee handige spulletjes! Hardstikke leuk dus!

Hoe is het trouwens met Beertje? Daar hebben we ook al een paar dagen niets van gehoord of lijkt dat maar zo?

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @pluus: ja kan ik me goed voorstellen, toch zonde eigenlijk dat je maar 1 dag plezier hebt van zo'n jurk!
    Succes met al je klusjes, vind je het niet frustrerend dat je steeds minder kunt maar wel veel wil? Ik begin dat nu wel te merken en is echt lastig af en toe :)
    Ook slaat de opruimwoede hier toe, al de keukenvloer met een schuursponsje af zitten schrobben en ook de douche is nog nooit zo schoon geweest. Alle voegjes, randjes, kalk... Alle brandschoon! Hormonen!!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha nou die frusterende momenten heb ik wel gehad hoor!
    Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap al geen energie gehad om wat te doen in huis... Ik heb echt wat af zitten janken dat ik zo graag de vloer wilde dweilen maar zodra ik gestofzuigd had het echt al niet meer ging...
    Nu heb ik het dus wel geaccepteerd! Ik ga gewoon stap voor stap het een en ander doen! En wat nu niet lukt, komt morgen wel!
    Ik hoop dat mijn huisje wel brandschoon is als ons kindje komt! Maar goed, dat gaat ook wel lukken! Dit is het laatste weekend dat we echt dingen hebben staan dus manlief kan vanaf volgende week ook helpen met poetsen! (niet dat hij dat niet doet hoor maar hij doet meer de algemene dingen zoals de keuken opruimen etc). Hij heeft al beloofd om de ramen te gaan zemen en de gordijnen te wassen! :)
    Ik ga nl niet op een ladder!

Pfff ik merk dat ik weer vocht aan het vasthouden ben... heel irritant! Mijn horloge zat aan de wijde kant maar nu knelt ie... doe ik hem af zit hij er helemaal in... zo mijn trouwring ook maar vast uitdoen voor die ook klem zit!

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, haha! Tja.. ik heb nu inderdaad ook al regelmatig na de boodschappen doen, dat ik eerst even rustig ga zitten en daarna de boodschappen opruim. haha! Trouwens, handig die tas van Kruidvat. Beter dan al die folders...
    Enneh, ik ga het zeker niet te gek maken vandaag, moet vanavond wel heerlijk kunnen genieten van ons etentje! ;) Is ook al veel te lang geleden.

Wolkje, gaat hard bij jou! Vind dat het hier nu ook hard gaat, maar toch een gek idee dat ik anders ook al 27 weken had kunnen zijn. Ach ja, het moest zo wezen. Knap hoor dat je nog steeds niet weet wat het is, ik heb het er nu aardig moeilijk mee om niet te weten. Ben toch te nieuwsgierig denk ik..
    Lijkt mij ook frustrerend meer te willen doen dan dat je kunt. Heb het nu al wel eens.. Toch zijn die hormonen ook handig om het huis weer goed schoon te krijgen, hihi! Ow... en geniet er van, lekker je trouwjurk passen! Echt van die heerlijke genietmomentjes zijn dat.. ;)

Engeltje, oeh.. je bent nu onderweg om te weten wat het is! Ben erg benieuwd!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zo mijn boodschappen zijn weer uitgepakt! :)
    De volgende was zit weer in de wasmachine en heb wat was van de waslijn gehaald... Haha ben goed bezig!
    Nu weer ff uitpuffen! Zo jammer dat de wasmachine op zolder staat...

Ik ben benieuwd hoe het bij Engeltje is... ik heb een vermoeden van een jongentje bij haar.... weet niet waarom! :)

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, en ik denk juist een meisje bij Engeltje! haha!
    maareh, goed bezig! Hier staat de wasmachine in de bijkeuken. Ideaal! Alleen de wasmanden naar beneden/boven sjouwen, maar goed.. dat doet mn mannetje steeds vaker. ;)

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dat is inderdaad beter! Ik moet steeds 2 trappen op... en dan inderdaad die wasmand... Ik heb hem nu gesorteerd op de badkamer en neem alleen de was mee die ik dan in de wasmachine stop... scheelt me weer tillen! :)

Wat grappig dat jij een meisje denkt... we zullen het straks waarschijnlijk wel horen! :)

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Haha, dat scheelt inderdaad! Misschien dat ik dat tegen die tijd ook maar ga doen.
    Trouwens, ik ben ook wel benieuwd hoe het met Beertje gaat!
    Misschien is zij inmiddels ook al bevallen..

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    zeg meiden, mag gerookte zalm nou wel in de zwangerschap gegeten worden?

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik geloof als het vers is sowieso, vaccuum voorverpakt alleen als het warm bereidt is volgens mij...
    Bind me er niet op vast, ik lust nl zelf geen zalm!

Laten we hopen dat Beertje nog niet bevallen is en dat haar kindje nog lekker veilig in haar zit maar het kan natuurlijk wel!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    oke, dan kan ik dat vanavond gerust nemen. We hebben namelijk keuze uit carpaccio, gerookte zalm en geitenkaas als voorgerecht. Maar ben niet dol op geitenkaas en carpaccio mag sowieso niet.
    Staat ook niet in mijn informatieboekje dat gerookte zalm niet mag. Dus we gaan er maar vanuit dat dit klopt.

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    In restaurants zal het vast wel vers zijn! Anders vraag je het gewoon even he! Mocht je toch twijfelen zullen ze vast wel iets anders bedenken voor je! Restaurants zijn meestal wel flexibel!

Wij gaan binnenkort ook uit eten... ben op zoek naar een leuk restaurantje... ons favoriete heeft niets op de kaart staan wat mag en lekker is voor mij nu... even op zoek naar een ander tentje dus! :)
    Is wel jammer want ik hou zo enorm van biefstuk... maarja helemaal doorbakken is nou niet om te zeggen lekker!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goed bezig dames, al die huishoudelijke karweitjes!

Gerookte zalm en rauwe zalm mag naar mijn weten echt alleen als het super vers is. Voorverpakte gerookte zalm mag idd niet. Ik neem zelf geen risico's met dat soort dingen (ik dnk dan: natuurlijk dat een restaurant niet gaat zeggen dat het moet vers is :)) maar ik ben daar ook best een mietje in hoor! Dus je moet gewoon zelf even kijken. Anders vraag je t idd gewoon, dikke lans dat je dan iets anders mag bestellen, lekker soepje ofzo?

Ik doe de klusjes ook stap voor stap, maar dat is af en toe wel frustrerend! Als je dan helemaal klaar bent ben je weer een paar dagen verder en kan je bijna weer overnieuw beginnen, haha! Maargoed, we doen ons best! Ik ga hier ook even opruimen, bammetje eten en dan om 3 uur weg, spannend!

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik merk dat ik juist makkelijker aan het worden ben met eten...
    Niet dat ik ineens wel biefstuk ga eten, wijn ga drinken of iets dergelijks...
    Maar van het weekend hadden we gekookte eitjes. Ik hou niet zo van hard gekookt maar zachtgekookt mag dan ook weer niet... ik nam er dus tussenin... dat had ik aan het begin van de zwangerschap echt niet gedaan... nu dus wel!
    Ach je moet echt met je gezonde verstand na blijven denken en niet te panisch doen... volg je gevoel dan zit je vast goed is mijn mening!!

Veel plezier Wolkje!! Geniet er van meis!!!! En vergeet je fototoetsel niet!

19. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Danty... Aaaah meid wat balen... !! Geef ons snel weer een update.. sterkte...

Hier, heel veel steekjes onderin mijn buik... pffff

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zou dat je eisprong zijn Uk? Laten we hopen van wel meis!!!

Deel Deze Pagina