Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    jaaa engeltje.... dank je wel! :)

Dat is echt een liedje dat blijft hangen!! Hahaha

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ik heb wat met liedjes hahaha
    Maar ben wel echt van mening dat je uit alle negatieve dingen ook echt wel iets positiefs kan halen. Heb veel nare dingen meegemaakt, maar als je er eenmaal doorheen bent kom je er vaak sterker uit en heb je weer een goede levensles gehad :) Je kan wel blijven hangen in sommige dingen, maar sommige dingen moet je toch accepteren en gewoon doorgaan met je leven en vooral genieten van alle mooie kleine dingen.......

Zo ik heb weer gesproken hahaha

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ja dat ben ik met je eens, maar ik blijf er niet tegen kunnen dat mensen zijn die andere mensen bewust kwetsen... Daar kan ik echt niets positiefs uit halen!

Maar goed! Andere praat!

Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Verwacht het binnen nu en een week... als ik niet ongesteld word, hebben we pas laat tijd om samen te testen op een dag dat we beide vrij zijn.... dan wordt het pas 1 oktober...
    ach ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word!

4. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh Pluus, dat is dan lang wachten tot het testen.... Draaien jullie allebei verschillende diensten?
    Denk je dat je zo lang kan wachten???? (zou ik knap vinden)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De les die je daar uit kan halen....Wordt nooit zoals zij! ;)

Ooow wat spannend zeg! 1 oktober dat duurt nog wel ffies ja! Trek je dat wel om zolang niet te testen dan? Vind jullie echt knap hoor ik ben daar niet zo sterk in!

Morgen is mn moedertje jarig we gaan haar een ontbijtje op bed brengen morgen voor het werk en misschien krijgt ze daar wel een testje bij met roze streepjes erop, hoop het zo erg dat ik t dan weet! Zou het zo'n leuk kadootje vinden ook voor haar :)

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Geen idee of het lukt...
    Nee we hebben gewoon een paar hele drukke weekenden waarbij we niet thuis zijn.... ga niet ergens anders testen!

En ook niet voor het werk want als het raak zou zijn hebben we niet eens tijd om dit te vieren!

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, goed punt om niet doordeweeks te testen.. daar had ik nog niet over nagedacht....

Ik heb een beetje onrustige buik.. maar denk dat het examenstress is... beetje ongelukkige timing... donderdag zou ik mijn ongi moeten krijgen... en dan heb ik ook mijn examen... kan niet wachten tot het vrijdag is!!!!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wat voor een examen heb je?

Wel vervelend ja, dat het misschien gelijk valt! Hopelijk komt het niet!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dubbel spannend flierfluiter!
    Heb je een moeilijk examen?

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neuroanatomie.... en ben blij als het straks vrijdag.. en helemaal als ik later te horen krijg dat ik het gehaald heb... moet er niet aan denken om de hele stof nogmaals door te spitten.... pfff....

nee.. idd... als het niet komt... kan ik zaterdag testen :D helaas zit mijn maandelijkse puist nog steeds op z'n plek..., maar die kan zich natuurlijk vergist hebben.... :p

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Je gaat me toch niet vertellen dat die puistjes maandelijks terugkomen he? Bah! mn hele gezicht zit onder!

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha.. nou.. ik heb altijd 1 maandelijkse puist... die zich altijd op dezelde plek nestelt rond mijn ongi... maar die had ik ook al maandelijks toen ik de pil nog slikte... dus dat is vast anders dan bij jou...., niet gaan stressen om die puistjes.. dat is slecht voor je huid!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ok zal niet gaan stressen! Wel moeilijk hoor in deze stressvolle periode ;)
    Hihi kreeg net een smsje van nuvatime of ik morgen mijn nuvaring weer in wil brengen :D Mooi niet!!!

14. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus je hebt vriendelijk bedankt.....

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hahaha, dacht ik laat die sms dienst gewoon doorlopen, dan weet ik wanneer ik ongi moet worden, maar als ik niet zwanger ben maar een lange cyclus heb dan kan ik hem beter maar stop zetten want anders snap ik er straks niks meer van ;)

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha.. dan maak je het wel erg ingewikkeld voor jezelf! Ik ben zo benieuwd hoe je tweede test gaat zijn... Of die toch stiekem positief gaat zijn.....

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ik ook, moet mezelf ook echt inhouden om nu niet naar de wc te rennen met een test......

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Spannend hoor Engeltje!

Dat is inderdaad wel een pittig examen flierefluiter! Wat voor opleiding volg je?

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Ow... bij mij wel!!
    Nooit mar echt nooooooit had ik pukkeltjes... zit er nu zo onder dat alle mensen vast al weten dat ik gestopt ben met de pil!!

Hoop dat mijn lichaam snel aan deze hormonen gewend is en ze weer mooi verdwijnen..!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Wat houdt je tegen??
    pfff... ik zou gek worden!!

Deel Deze Pagina