Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    flier, pluus en beertje: gezellig! mogen allemaal op 1 mei weer op controle samen :)

Leuk om t lijstje weer eens aan te vullen!

Gisteren de jruk weer gepast.... hij is nog steeds zooooo mooi! helemaal happy! Hij ging nog net dicht, mn buik is echt enorm geworden sinds de vorige keer. Wel na een paar min de rist maar los gedaan, sloeg bijna blauw uit, haha.
    Hij is nu opgemeten en afgespeld en ze gaan er nu een ruglap en vetersluiting in maken in plaats van een rits, zo is er meer speling en ruimte voor de buik. bandjes zijn ook ingekort en de baleinen gaan ze uit de borsten halen (die stonden heel raar puntig naar voren). verder ben ik nu echt een vette cupmaat omhoog, strapless push up bhtje maatje 80b floepten ze echt uit, zit nu op een 80C. *doet een vreugdedansje*
    volgende keer gaan ze pas de lengte en de andere zaken aanpassen, dat is over 2 weken en een week voor de bruiloft. wel grappig: de jurk was vorige keer echt te lang, nu nog maar een heel klein beetje, doordat ie omhoog komt door de buik! dikke kans dat ie over twee weken dus perfect op lengte is en er niets meer aan gedaan hoeft te worden.
    verder ook mooie schoentjes gescoord, dus ben er bijna klaar voor! Over 2 weken nog een keer passen, en dan een paar dagen voor de wedding laatste pas en meenemen! joepie :)

gisteravond nog even opgepast bij de kindjes van mn schoonzus en hun dochter (bijna 6) wordt ons bruidsmeisje. gewoon als eretitel, ze hoeft verder niet echt iets te doen en we hebben ook geen speciale jurk voor haar ofzo. maar gisteravond heb ik haar us gevraagd of ze dan de ringen aan wil geven. dus ik vroeg haar: weet je wat mensen elkaar geven als ze gaan trouwen? jaa!! zei ze: een ring.... en een kusje! zo schattig :)

Zo, nog even een paar uurtjes werken en dan lekker een lang weekend! ben er aan toe.

sita: ik heb vanavond ook een bruiloft... waar heb jij m ergens?

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wat grappig dat we alle 3 op 1 mei naar de vk moeten! :)

En Wolkje, wat geweldig dat je jurk weer zo mooi was! Je hebt er dus lekker van genoten! Goed hoor!!!
    Heb je nog foto's gemaakt? ;)
    Wat schattig van je bruidsmeisje! Hier hadden wij dezelfde taak voor mij nichtje! Die was er helemaal zenuwachtig van haha! Zo leuk en lief! :)

:$ Hier is het trouwens nog maar 50 dagen voor ik uitgerekend ben!! :$ Gaat echt HARD!!! :$

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx meiden! Ja pluus, je had helemaal gelijk en sita en ik zaten er toch echt naast! Weet je wat nou t gekke is? Ik had al wel wat spulletjes gekocht in het aqua blauw, kan voor allebij natuurlijk, maar toch vond ik het leuker voor een jongetje. Misschien dat ik t in mn onderbewustzijn dan toch al wist of zo?

Zalm mag idd van de visboer vandaan of uit de vriezer. Ik eet het mu niet regelmatig, maar als t tussen een wrap zit op een verjaardag dan neem ik het gewoon hoor! De kans dat je besmet wordt met de listeriabacterie vanaf een vaatdoek of theedoek is vele malen groter als dat je een beetje zalm neemt uit een vacuüm verpakking :)
    Laatst had ik trouwens ook een uitsmijter genomen in een restaurant, weet ik veel dat ze daarbij het dooiertje herl laten. Ook dit kan geen kwaad voor de baby. Zelf kan je er ziek van worden, maar dat is ook als je niet zwanger bent.

@ wolkje: oeh de dag komt steeds dichterbij he!! Vind je het niet heerlijk om steeds je jurk te mogen passen? Ik volede me echt iedere keer een prinses en helemaal op de dag zelf!
    Zown vetersluiting is echt ideaal, dat had ik zelf ook voor het geval dat ik dan zwanger zou zijn. Had ban tevoren ook een torselet enzo aangeschaft, had ik ook steeds aan met passen, maar toen ik hem thuis de laatste keer nog eens ging passen had ik het torselet niet aangetrokken en dat zat echt veeel lekkerder!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Sorry hoor moet ff klagen, maar t is hier weer helemaal mis, hou echt niks binnen, mn hoofd staat op ontploffen en er zijn weer allemaal adertjes in mn gezicht gesprongen door t spugen en of dat nog niet erg genoeg was, plas ik ook nog eens in mn broek tijdens t spugen! Pfff wanneer houdt dit nou eens op? Ben er echt zo klaar mee! :(

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He engeltje, wat vervelend meis!!! :( Sterkte!! ook ik leef met je mee!!

@ Danty, fijn dat je weer thuis bent! Jeetje wat ben je al veel afgevallen zeg! Alles was nog wel goed met jullie mannetje?
    En wat grappig van die pretecho!! Ik kan me voorstellend at het hilarisch was! :)

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx danty! Gelukkig dat jij weer uit t ziekenhuis bent! Laten we met elkaar afspreken da het nu echt gewoon stopt ok?
    Voel me zelf echt al zo rot, kan me gewoon niet voorstellen hoe rot jij jezelf moet voelen! Moet je nu iedere week naar het ziekenhuis voor controle, of zit daar nog wat langer tussen? Nog ongeveer 11 weken meis, ik ga met je mee aftellen!
    Haha wat een viezerikje heb jij zeg! Die van ons was zo preuts gisteren, hield steeds gekruist zn beentjes ervoor en af en toe zelfs een hand voor zn billen!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jij ook thnx pluus, onze posts kruisten elkaar...
    Pff wil niet huilen want dan ga ik weer spugen, maat kan t gewoon niet stoppen......

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja hoop dat het nu ook echt een keer stopt...ben er ok klaar mee hoor..en ja met ons mannetje is alles nog steeds goed die groeit nog steeds goed...maar ik raak steeds meer uitgeput en daar baal ik van want je moet ook nog een beste oerkracht bij de bevalling gaan leveren...ik moet donderdag weer voor controle dus heb nog geen idee wat gyn wil gaan doen..engel je mag best huilen hoor dat heb ik ook gedaan en doe het nog steeds...en na dit alles zit jd weer thuis en ookk alleen dus heb nu ook echt een dipje voel me kut en eenzaam en kan het niet echt van me afzetten gelukkig heeft mannetje bijna weekend en lang weekend gelukkig...en dese moeilijke tyden besef je wel goed wie je vrienden en familie zijn..en weet wel mijn wereldje wordt steeds kleiner...ik vlieg voor mensen als er wat is en zeker als ze het ziekenhuis in moeten..dit keer heeft niemand uit me omgeving gebeld of berichtje..hooguit drie mensen op fb dat was lief...jullie hier en twee vriendinnen...mijn ouders en tante zijn langs geweest en dat was het van mijn schoonfamilie helemaal niemand en niks laten horen ze steunen zelfs hun eigen kind..broer..neef MIJN MAN bedoel ik ermee niet..die jongen krjgt totaal geen steun alleen van mijn familie vindt het echt zo kuttt en terleurstellend..en vooral als ik dan bedenk dat jullie in principe totaal vreemde meiden zo met me mee leven en mijn kind en dan eigen mensen niet eens een whatsappje..zucht

9. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ooh Engeltje en Danty, leef echt met jullie mee! Voelde me in die eerste 8 weken al rot, terwijl ik niet eens heb lopen spugen, maar gewoon zo misselijk toen en futloos. Kan me niet indenken hoe het nu voor jullie is, maar wil jullie echt sterkte wensen.
    En Danty, tja.. helaas kom je er dan achter wie er wel voor je klaar staan. Is vaak zo in de moeilijkere periodes. Misschien hard, maar heb nu het gevoel hier 1 echte vriendin te hebben die vraagt hoe het gaat met de zwangerschap en waar ik alles mee kan delen. De andere 2 vragen er niet echt naar. Alsof alles vanzelfsprekend gaat. En als ik dan iets niet kan, is het wel vriendelijk doen, maar niet begrijpen. Ik neem het ze niet kwalijk, maar vind t erg jammer. De opmerking 'ooh wat is je buik mooi gegroeid!', ja die komt wel. Maar hoe het met mij zelf is... weinig.
    Zijn nog steeds goede vriendinnen hoor, maar ik merk wel dat ze totaal geen ervaring hebben in zwanger zijn en wat dit met je doet..
    Ach ja, ik heb mn lieve vent in elk geval en onze beste vrienden!

Wolkje, ik heb in Rijssen een bruiloft, Tukkerland. haha!

Ik klaag dan wel, maar voel me prima hoor! Zie wel een beetje op tegen het drukke weekend met de verjaardag en de bruiloft erbij, maar dat komt ook wel weer goed.

En Pluus.. wow, nog 50 dagen!!!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Grappig sita mijn man werkt daar hihihi...

en ja weet wat je bedoelt met je vriendinnen wel jammer..

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik snap wat je bedoelt danty! Ik was er alleen al eerder achter gekomen wie mn echte vrienden waren gelukkig!
    Weet je, mensen die dit niet hebben meegemaakt, die snappen het vaak ook echt niet! Er komt dan een opmerking, van sja spugen hoort erbij! En ja dat klopt, maar in deze mate en tijd die wij het doormaken is toch wel wat heftiger als een normale ochtendmisselijkheid ( die trouwens net zo goed vervelend kan zijn ! ) probeer t de mensen niet kwalijk te nemen, maar je hebt wel t gevoel dat ze je niet serieus nemen.....Ben zo blij met onze kleine man, maar voorlopig hoef ik echt niet nog een keer zwanger te zijn hierna...... Gelukkig maar dat we er straks iets heel erg moois voor terug krijgen!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    En probeer vooral aan je laatste opmerking te denken Engeltje...
    Hoe vervelend en ziek je ook bent en slecht je je ook voelt... je krijgt er wel iets enorm moois voor terug!!!!!

Maar meiden, vervelend is dat he! Als je in zware tijden zit en dat mensen die je nodig hebt je laten vallen! Ik heb dat al een aantal jaar terug mee gemaakt...
    Ik weet dat het moeilijk is maar probeer het van je af te zetten!
    Ik heb destijds mezelf voorgenomen (na een tijdje) dat ik blijkbaar sterk genoeg ben om het alleen te doen... dat zij niet sterk genoeg waren om mij daarmee te helpen.
    Nu ben ik zelfs zo ver dat ik een vriendin van mij, die mij toen kei hard heeft laten vallen!!!! Door dik en dun heb gesteund in haar zwangerschap! (Nu ik dit typ bedenk ik me dat haar zoontje ook al weer 3 is...) Toen zij bevallen is heeft ze me weer kei hard laten vallen. Maar dat geeft niet! Ze raakt mij niet meer! Ik heb het gezellig met haar maar voor steun hoef ik bij haar niet aan te kloppen! Daar heb ik andere mensen voor!
    Ik weet dat het voor jullie nu heel rot is, en dat jullie nog niet zo ver zijn maar probeer er wel kracht uit te putten over een tijdje!
    Jullie zijn stuk voor stuk hele sterke meiden!!!
    En het is logisch dat je je rot voelt want je had het niet verwacht maar je komt hier echt sterker uit!

Ik hoop dat jullie wat aan mijn 'preek' hebben!!!!

Even wat heel anders... weet een van jullie dat?
    Ik heb een e-tickit van een treinkaartje voor vandaag... Moet je die van te voren scannen of kun je gelijk de trein in?

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, kan je niet helpen met je e-ticket.
    Wat betreft vriendinnen, het zijn geen vriendinnen die me laten vallen (die heb ik al eerder verloren), maar het vragen naar mij is er weinig bij. En dat is jammer. Maar goed.. Andere momenten zijn ze er wel voor me.
    Engeltje en Danty, ik hoop toch echt wel dat jullie van de misselijkheid/spugen af komen. En inderdaad, denk aan het moois wat je ervoor terug krijgt. ;) Alhoewel dat nog niet helpt tegen het spugen zelf.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx voor jullie steun lieverds......
    Vandaag is echt gewoon een baaldag! Man was kledingkast van ons uit elkaar aan het halen om naar een andere kamer te verplaatsen, stort de kast in elkaar....:( moeten waarachijnlijk nieuwe planken kopen, want deze zijn niet te repareren. Alle kleding moet nu dus maar op de grond in onze slaapkamer liggen, bah, wat een zootje! Alles was net netjes voor de verjaardag morgen!
    Maar goed dit is materiaal..... Mn moeder belde net of ik 7 mei met mn opa naar t ziekenhuis kan, hij moet geopereerd worden, ze hebben vermoedelijk kwaadaardige cellen op zn hoofd gevonden :(
    Hoop zo dat t goed afloopt!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè engeltje, wat een baaldag zo! En danty ook: ik kan me zo goed voorstellen hoe rot jullie je moeten voelen. Zo ziek en je vervelend voelen en dan ook geen steun van niemand. Vooral als je zelf altijd voor anderen klaar staat en dan nu zelf wel wat steun kan gebruiken en dat iedereen je laat stikken. Inderdaad erg hard, maar je weet nu gelijk wat je aan die mensen hebt. Maar heel naar voor jullie!! Dikke knuffel!

Engeltje: ja fijn hè, de jurk weer aan mogen :) ik heb gisteren helemaal geen foto's gemaakt, stom hè! Maar t was wel erg mooi, de volgende keer maak ik een foto. Ik heb trouwens sowieso geen torselet, past niet met de buik! Heb een strapless bh en doe denk ik wel een ondersteunende buikband aan, heb een hele lekkere gekocht bij de Hema, van hetzelfde materiaal als waar van dat figuurcorrigerend ondergoed van is. Lekker stevig dus!

@sita: oh wat grappig! Ik woon in eindhoven maar het hoofdkantoor van m'n werk zit in rijssen! Kom er dus zo'n 1 keer per week :)
    Ik heb een bruiloft bij een beachclub aan een meertje hier, heb er zin in!

Pluus: sorry, kan je niet helpen... Nog nooit gedaan!

Engeltje: sterkte met je opa!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: gelukkig hebben we steun aan jullie en ik heb ook heel veel steun van mn man gelukkig! Hij ziet dit natuurlijk allemaal ook van heel dichtbij en weet dat dit echt niet leuk meer is.
    K moet volgende week toch de vk bellen om mn afspraak te verzetten, ik ga haar maar eens vragen of er toch nog iets is wat misschien helpt. Het erge is dat mijn lichaam zo snel immuun is voor medicijnen enzo, beetje jammer alleen dat t niet aan de hcg kan wennen.....

Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt! Volgende keer zeker doen hoor! En ook al je accesoires aan doen dan he! Nee torselet zal bij jou zeker niet gaan nee haha. Ik had toen ook een corrigerende slip aan, erg charming als t uitgaat, maar zat wel lekker :D
    Bij de laatste keer passen hebben wij zelfs een filmpje gemaakt, mn vriendin had toen een pak aangetrokken voor de gein en zo loepen we door de winkel heen haha

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihihi! Das ook een leuk idee! :) zie jullie al lopen :)

Tja, bij mij wordt t ook niet echt sexy... Een strapless bh, buikband en een boxershortje ofzo... Maar waarschijnlijk ben ik helemaal dood en m'n "man" (hihi gek om te zeggen) zal dan wel dronken zijn, dus een spetterende huwelijks acht zal t niet worden!
    Zal wel een leuk setje kopen voor tijdens de huwelijksreis!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hahaha geloof me je bent gebroken! Het eerste wat je wilt is alles uit en het enige wat je daarna nog doet is kadootjes kijken en in plaats van schaapjes ga je enveloppen tellen en daarna slapen :D
    Komt goed op de huwelijksreis idd, waar gaan jullie naar toe?

19. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    We gaan heel exotisch naar..... Luxemburg! Haha!
    Ik wilde niet te ver (ben dan 30 weken) en met de auto, dus hebben een weekje een leuk hotelletje geboekt en beetje uitrusten en genieten samen, laatste vakantie voor onze beeb er is!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: maar luxemburg is toch ook gewoon heel leuk! Mooie omgeving en je kan er lekker shoppen, al zijn t wel veel dure winkels daar!

Deel Deze Pagina