Vertel mij wat zeg... Hoef ook nog maar 37 dagen!! Shittie... klinkt dat eng dichtbij zeg...!! @Danty.. fijn dat je weer thuis bent meid..! En ik heb echt exact hetzelfde... zit (niet zo lang als jou maar toch..) al geruime tijd thuis en er komt gewoon ook niemand langs van mijn vriendinnen (die paar die ik heb/had.. ) Zelfs collega's zijn vaker langs geweest..! En krijg elke dag nog kaartjes van collega's.. maar.. geen 1 van een vriendin!! Beetje jammer.. krijg af en toe een appje dat vriendin vraagt hoe het gaat en dan vertel ik hoe ik me voel en steekt zij vervolgens haar hele zwangerschapsvergiftiging verhaal af.. alsof mijn verhaal dan minder erg is want ja ik heb alleen maar hoge bloeddruk en trombose..! En geen vergiftiging.... Erg dat mensen zo egoïstisch kunnen zijn.. Vraag dan niet hoe het met MIJ gaat.. om vervolgens weeeeeer voor de 10.000ex jou drama bevalling te vertellen! Weet het nu wel..... (denk ik dan... ) Ook mijn schoonmonsters hoor ik niks van.. zijn geen 1x langs geweest nog in deze maanden.. jah alleen om te tekenen voor GP toen.. maar niet 'spontaan' ofzo..! @Engel.. meisje ik denk aan je.. vreselijk dat je nou weer zo'n last hebt zeg! Dan gaat het goed bij jou en dan opeens weer slecht of niet? Kan het niet ergens aan liggen wat je eet ofzo? Bepaald soort kleurstof? Noem maar wat.. want soms ben je zo positief en is het spugen over en in ene begint het weer.. Dacht misschien reageer je heftig op een bepaald voedingsstofje ofzo?! @Wolkje.. fijn dat je nog zo blij bent met je jurk!! En kan inderdaad ook niet wachten op een foto!! Oooit..... OOOOOOIT als ik ga trouwen... ow damn.. lijkt me heerlijk.. zo'n geweldig mooie jurk aan te hebben! Droom er al van sinds klein meisje! Maar heb een ultimatum gesteld met mezelf.. vraagt hij me dit jaar niet.. dan vraag ik hem..! Ben het wachten zat..! haha! En inderdaad.. Luxemburg is best een mooi land hoor!! En ach.. zolang je maar lekker met zijn 2tjes (en een half.. )bent en geniet! @Hier.. gisteren partner les gehad van yoga.. en eindelijk.... eindelijk ziet vriendlief nu in dat hij zich een beetje moet inlezen zeg! Duurde van 19.30 tot uur of 22.45 ofzo.. en was echt heel leerzaam.. (voor de mannen dan.. vrouwen wisten natuurlijk alles wel.. ) Vriendlief dacht gewoon.. och de vliezen breken en je puft 2x en hupsa daar is t kind.. weet/wist niks over verschillende fases enzo.. Heb hem zo vaak gezegd dat ie iets moest doen want anders heb ik toch niks aan hem tijdens de bevalling zeg..! Nu zei die gister eindelijk.. goh.. moet toch echt maar even wat boekjes gaan lezen..! Nou ik wat gepikeerd.. goh.. serieus.. deze laatste maand nog even? Heb het idee of heb ik de hele zwangerschap alleen beleefd..! Schat bood wel zijn verontschuldigingen aan.. maar vind toch zo jammer dat het kwartje nu pas valt! En nu nog afwachten of hij ook daadwerkelijk zich in gaat lezen! Meeste mannen daar hadden ook het boek van Kluun gelezen 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' .. ik ook.. daarna heb ik het bij hem op zijn nachtkastje gelegd.. en daar ligt t nog onder het stof! Baalde die best van dat ie niet kon zeggen dat hij dat dan tenminste gelezen had... Ach... snap dat ie het druk heeft enzo.. maar soms zou ik willen dat ie ietsje meer betrokken was....
@ beertje: ja zou kunnen inderdaad... Weet in ieder geval al dat ik niet tegen melkproducten kan, maar misschien is er nog wel meer. Tis alleen zo moeilijk om erachter te komen! Misschien moet ik maar eens een spuugdagboekje bij gaan houden of zo om te kijken of er een patroon in zit. Maar moet er wel bij zeggen dat ik op de goede dagen ook wel erg misselijk was nog en regelmatig loop te kokhalzen, maar dan kwam er niks en dat vond ik al een hele vooruitgang..... Leuk dat je partnerles hebt gehad en dat dat zijn ogen heeft geopend! Jammer dat dat alleen niet eerder was.......wij moeten ons volgende week even snel gaan inschrijven voor de cursus, was t deze week helemaal vergeten! Hoop dat er nog een plekje voor ons is, we gaan de cursus samen zwanger doen, ben benieuwd! Mijn man heeft t boek van Kluun in 1 avond doorgelezen, hij kwam af en toe niet meer bij van het lachen en vooral ook van herkenning Nou man is ffies de taarten op halen en dan mag de visite zo komen Fijne dag allemaal meiden!
Beertje: groot gelijk! Lekker zelf vragen; als we op die mannen moeten wachten! Maar wie weet, zodra jullie kleintje er is.... Dan ineens is hij zo gelukkig met jullie gezinnetje dat ie spontaan op de knieën gaat! En die jurk, het is heerlijk, echt dat prinsessengevoel! Het voelt heel gek hoor, vanuit je spijkerbroek ineens in zon mega sjieke jurk. Maar je voelt je inderdaad net een klein meisje. Kan niet wachten tot ik m een hele dag aan mag! Hier een lekker relaxed weekend, ben gisteren lekker wezen winkelen met m'n moeder en vandaag een prinsessentaart maken voor de dochter van vrienden die morgen 1 wordt. Lekker fröbelen dus! Iedereen lekker aan t genieten van het heerlijke weer?
@ wolkje: heerlijk weer? Waar? Zie niks andrs als regen vandaag! We hebben wel nog even lekker geshopt en vanmorgen is de laatste visite geweest voor mn man zn verjaardag. Moet zeggen ben echt doodop! Gisteren ook niet echt een goede dag gehad helaas en extra vermoeiend door die verjaardag, dus ga ff lekker een tukkie doen nu. 1 juni heb ik eigenlijk een 90's party van mn werk en de dag daarna moeten we op een braderie staan, maar denk dat ik de 90's party maar gewoon ffies schrap, mijn lichaam trekt t nu gewoon ff niet, helaas! Hoest met jullie allemaal?
Oh meiden, we hebben t trouwens nog niet gekocht, maar we hebben echt superleuk behang uitgezocht vanmiddag voor ons kleine mannetje! Bambino behang met piraten 18,10 | Bambino II baby en kinderbehang | kidsbehangstore Vinden jullie het niet stoer?
Super leuk engeltje! Wat een schattig behang!! Ik ga morgen eens een beetje opruimen en dan zal ik ook eens wat foto's plaatsen van onze babykamer! Hier was t overigens de hele dag lekker warm 20+ graden! Af en toe wat zon en ook wat bewolking, maar wel droog! Hoop dat t morgen ook zon weertje is!
Engel super veel sterkte met je opa. Wolkje idd gisteren was het aangenaam weer hiero was wel bewolkt maar temp was zeer aangenaam en tja die spetters overleven we wel (jij eindhoven ik veldhoven) vandaag mag het er ook aardig weze (Ik ben de namen helemaal kwijt dus even algemeen nu) De meiden die ziek zijn echt zo verveld voor jullie. Ik snap best dat het soms moeilijk te bedenken is dat het voor een goed iets is vooral als het zo erg is. Ik denk aan jullie! Vriendinnen... Wat naar dat je juist van deze mensen verwacht steun te krijgen maar het helemaal toch bijna niet krijgt! Vooral als je niet veel vriendinnen hebt zou je ervan uit mogen gaan dat het ook echt goede vriendinnen zijn en dat ze zich meer verdiepen in jou ipv allemaal hun eigen dingen omhoog te halen en je weg te cijferen in het gesprek. Nou mijn tweede kuur voor de blaasontsteking is klaar alleen.... Dit weekend bij de huisartsenpost gezeten en inwendig onderzoek gehad. Ze hebben nu andere klachten gevonden die zijn ontstaan door de andere medicijnen (denken ze) dus heb nu weer andere antibiotica sinds afgelopen zaterdag. En zoals het nu nog aanvoelt kan ik van de week weer terug. Woensdag krijgt mijn mannetje zijn uitslag van zijn zwemmers onderzoek (moet dan zoiezo naar de dokter om dit te bespreken en te kijken wat we gaan doen) Nou ik ga dadelijk lekker even naar het tuincentrum... Fijne dag allemaal!
@ dobber: thnx! Gelukkig heeft mn opa er zelf alle vertrouwen in dat het goed komt. ( hij heeft nog maar 9 bijna dood ervaringen gehad, valt best mee toch?! ) echt ik blijf me verbazen over hem hoe positief hij nog is, maar t doet me wel goed Jeetje jij blijft maar kwakkelen ook he! Hoop voor je dat het nu eindelijk is over gaat en dat ze nu de juiste ab voor je hebben gevonden! En spannend woensdag! Heel veel succes meid! Hier was het gister 11 graden en het heeft bijna alleen masr geregent, gelukkig ziet het er vandaag op de laatste dag van onze vakantie er eindelijk beter uit, kunnen we toch nog ff genieten van het weer @ wolkje: ben benieuwd naar je kamertje! Fijne dag allemaal!
Engel dat is nie niks joh dat van je opa. Nou moet ik zeggen mijn opa is ook zo, hadden ze laatst ook iets gevonden op zijn longen (achteraf onschuldig bleek te zijn) maar hij bleef dat zo rustig en nuchter over gewoon... Ik zat in de stress. Nou ik voel me ook echt heel vervelend engel en zit echt flink te balen op het moment. Hier is het nu al 18 graden heerlijk.
Nee zeker niet, alle ziektes die je maar kan bedenken heeft hij of heeft hij al overwonnen, tis een ouwe taaie gelukkig, maar oh zo'n schat! Ja kan ik me voorstellen dobber! Heel veel sterkte! Knuf....
@Liz... owwwhh... wat zien jullie er schattig uit!! Moet gezegd worden meid.. vind jou er ook super mooi uitzien!! @Wolkje.. ben benieuwd naar jullie babykamer!! Met die wolkjes op het plafond had je toch? Lijkt me erg mooi!! @Dobber.. zo... t zit jou niet mee zeg!! Maar... die andere klachten.. wat houdt dat in dan? Iets anders dan blaasontsteking maar wat dan?! Of hebben ze dat niet gezegd? Iig heel veel beterschap meid.. hoop dat je snel van de ab af bent..! En natuurlijk ook heeeeel veel succes/sterkte woensdag bij de arts!! Denk aan jullie!! @hier... owww... mensen... ik zit weeeeeer heeeeerlijk op mijn wolkje!! Alleen nog oorpijn.. en beetje verkouden.. al ben ik niet verkouden..! Snappie? Neus zit af en toe dicht.. maar ben naar mijn idee echt niet verkouden meer! Was in het begin van de zwangerschap ook zo heel lang 'nep verkouden' .. (en wanneer ik niet zwanger ben... bijna NOOOOIT verkouden) dus denk dat t weer een bepaald hormoontje is ofzo Maar damn wat voel ik me goed!! Durf het bijna niet te zeggen hiero.. haha! Bang voor de volgende tegenslag! Zonet heerlijk plantjes verpot buiten.. moest steeds maar bleef erbij.. huisje gepoetst.. (beetje dan.. Morgen BD controle.. haha) Was opgehangen.. afgewassen.. en nu geniet ik van een heerlijk glas koud water en getrappel in mijn buik!! Nieuwe foto's gemaakt.. En ben weeeer gegroeid man!!
Heel fijn, was ik net een verhaal te typen, druk ik op een verkeerd knopje! Nog maar een keer proberen Wow liz, wat zie je er goed uit zeg! En liza, die blijft super schattig natuurlijk! Mooie plaatjes weer hoor! @ beertje: wat heerlijk dat je jezelf zo goed voelt zeg! Ik hoop voor je dat je nu gewoon nog ongeveer 4 weekjes kan genieten tot de kleine er is, het is je gegund hoor! En jeetje wat is je buik ineens weer hard gegaan! Zo zie je maar dat je in de laatste paar weekjes nog enorm kan groeien! Wat gaat de tijd toch snel he, nog even en dan worden er weer een paar mooie beebjes geboren, worden spannende weekjes hier! Moet zeggen, heb zelf vandaag ook een hele goede dag! Vanmorgen ff langs de vrijmarkt in ons dorp gewandeld, pfff wat was dat warm! Daarna zijn we lekker naar kijkduin gegaan en hebben heerlijk op een terrasje gezeten ( jaja barbies strandtent ) daarna nog ffies een strandwandeling gemaakt en heerlijk met omze voetjes in de zee geweest, heerlijk verkoelend helaas moesten we maken dat we wegkwamen, want er kwam een flinke bui aan! Nu ffies heerlijk relaxen nog op ons laatste dagje vakantie.....
Hier weer 2 foto's van onze kleine man, alweer in de boks houding, hij moest er zelf om lachen, kijk maar op de tweede foto haha Moet zeggen, de vorige 3D foto's waren mooier, maar die waren in het ziekenhuis gemaakt en inwendig, dus dan kunnen ze er veel dichterbij komen natuurlijk
Jullie hebben inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt. Dit deel gaat dicht. Maken jullie een nieuwe aan? Lotte