Noujah.. dat kan toch? Je hoort zo vaak verhalen van meiden die niet wisten dat ze zwanger waren en hupsa krijgen een kindje! (al geloof ik deze meiden nooit...) Succes zondag dan maar alvast!! Hoop dat je ongi uitblijft en dat je een mooie test te zien krijgt!!
Haahhahaha... jaa... ken ook iemand die gewoon ongi bleef worden terwijl ze zwanger was... en ze is best stevig van zichzelf.. en die kwam twee weken voor de bevalling er achter dat ze zwanger was... raar, maar waar! Het is meer dat ik op het forum zoveel verhalen lees van mensen die zoveel aanwijzingen hebben.. en zoveel dingen voelen wat zou kunnen duiden op een zwangerschap... en ik voel helemaal NIETS. Vorige ronde wel veel gevoeld en toen was het niets
Ja ik zou het ook bijna denken....en dan worden er sommige boos omdat die vrouw om tips vraagd om hier mee om te kunnen gaan met dat gevoel wat ze heeft en dat vrouwen die geen of moeilijk kinderen kunnen krijgen daar erg veel op reageren..nou ik begrijp het ook wel...mijn schoonzus en zwager kunnen het ook heel moeilijk zijn al 5 jaar bezig...en ik snap best dat hun dan ook zouden zeggen dat je zo kunt voelen...ik zelf heb ook zoiets van wees GVD blij dat je zwanger mag worden..ongeacht wat het word...je bent teminste zwanger van een 2e sommige krijgen er niet eens 1... @fruitig....mijn moeder zegt ook altijd want mijn zusje is een week naar haar geboorte overleden dus zei zegt het ook JE NEEMT GEEN KIND..je KRIJGT een kind...en ik sluit me ook bij die gezegde aan...soooo ff frustatie kwijt hier...:x
Vind het ook echt schandalig als mens en zeggen: Ik wil liever een meisje... pfff ben blij dat je een kind mag krijgen !!! Jezus zeg!! Ik heb mijn testdag op mijn NOD staan (cyclus van 35 dagen) al hoop ik deze ronde korter, mijn vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een kerngezonde dochter, ga morgen langs met vriendlief!
Danty: ik sluit me er helemaal bij aan hoor! Je neemt geen kind, je moet in je handjes knijpen als je er een krijgt. Ik kan me ergens wel voorstellen dat als je bijv al 4 jongens hebt dat je dan misschien hoopt op een meisje, maar dan zou ik slanog super blij zijn met een jongen. Beertje: ik heb m'n testdatum op nod staan. Ik moet ergens tussen ma en woe ongesteld worden, ben iets onzekerder over m'n cyclus nu door die mk. Ff afwachten dus! Maar ook ik heb weinig tekenen deze maand, los van een bolle buik elke avond. Verder merk ik niks terwijl ik vorige maand allerlei klachtjes had toen het ook raak was. Maargoed, wil mezelf niet meer zo gek maken als vorige maand. Beetje zelfbescherming! Net trouwens een eerste zumba les gehad meteen vriendin! Heerlijk!
@Wolkje.. Ik heb zelf altijd zumba les gegeven.. sinds half july niet meer.. (Veel uren voorbereiden, weinig betaald, en nog meer dingen) Maar... het is heeeerlijk haha En nu volhouden he !!
Daarom ga ik ook met een vriendin: stok achter de deur Plus dat het nogal wat kost, dus dan is het zonde niet te gaan. We gaan ook andere dingen doen, elke dag keuze zat aan lesjes, dus ach! Komt goed
Goedeavond allemaal! Hier een onverwachte verrassing vandaag... ben ongesteld! Vind het niet zo erg... weet nu dat ik gelijk een regelmatige cyclus heb en dat ik gewoon weer ongesteld word na de pil. En daarnaast had ik ook nog niet verwacht zwanger te zijn!
Testen 18-september : Flierefluiter Testen 20-september: Wolkje Testen 23-september: Jufaman81 Testen 27-september: Beertje1986 Testen 28-september: Sher Testen 10-oktober: Danty Testen 12-oktober: Pluus Testen 15-oktober: Engeltje Zwanger: Liz Wachtbankje: Ukkie87 (verwacht ca. 17 oktober NOD) Ik heb het testen gezet op 1 dag na NOD!
Goh Pluus, heb jij ook al zo'n mooie cyclus? Ben wel een beetje jaloers daarop hoor! Mijn eerste ronde was 38 dagen.... toch wel erg lang! Maar misschien had ik na 14 jaar aan de pil ook niet anders moeten verwachten. Uiteraard jammer dat je ongi bent.... op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!!
Goeiemorgen! @ Pluus: Jammer dat je ongesteld bent! Wel fijn om te weten dat je een regelmatige cyclus hebt @ Fruitig: Gezellig dat j mee komt babbelen! Succes met zwanger worden @ Beertje : Heb mijn testdatum op mijn nod gezet, maar denk eigenlijk dat als ik het volhoud dat ik de dag erna ga testen. @ Danty: Ik zou dolgelukkig zijn als we een gezond kindje zouden krijgen, maakt mij echt niet uit of het een jongen of een meisje is. Ik ken wel mensen die heel graag een meisje wilden en je gelooft het haast niet, maar zij gingen net zolang door tot ze er een hadden! Resultaat: 11 jongens en 1 meisje! Moet er nietaan denken zoveel kinderen....Ja op mn werk, maar niet thuis! @ ukkie: Zumbales? Wat leuk! Heb ik ook een hele tijd gedaan, maar dan thuis voor de tv hihi, wat ga je daar van zweten zeg!
Oh my god!!! 12 kinderen??? Het lijkt me dan dat de 12e er met 1 zuchtje uit floept, haha! Nou ja, ieder z'n ding en als je het kunt betalen... Eerst maar eens eentje, dam zien we wel weer verder
Ja idd eerst maar 1tje hahahaha... ik kan me niet voorstellen dat je met 12 kids het in deze nare dure tijd kunt redden.... Een dagje apenheul met mijn neefje van 3 en ik en mijn man dan was ik al 60/70 euro kwijt...en dan 12 kinderen en ouders poe..!!!
ik moet dit ff kwijt aan ons groepje hier..ff van me afschrijven... ff korte uitleg: Mijn man zijn broer en vrouw dus mijn zwager en schoonzus kunnen misschien geen kindjes krijgen ze zijn al 5 jaar bezig en het is 1 keer gelukt..maar helaas een mk heel erg allemaal..en ik leef heel erg met ze mee echt waar..!! ik huil drie keer zo hard voor ze...(ze zijn erg hard voor hun zelf en vinden het nu wel ff genoeg)..maar goed ik en mijn man zijn 07-07-2011 getrouwd en hebben een eigen huisje sinds april...wij willen graag een kindje krijgen als het ons gegunt is DAN DE OPMERKINGEN IN ONZE OMGEVING en dit zeggen ze vooral tegen schoonmoeder van mij..en zij vind het zo erg dat mensen dit over mij en haar zoon zeggen... - goh vind het niet NORMAAL dat hun een kind willen - ze moeten gewn wacht op broer/schoonzus - ze is echt respectloos tegenover hun eigen zwager/schoonzus - Als ik er zelf over begin dat ik hoop mama te worden..WACHT nog maar ff - Jullie wachten nog maar een paar jaar kan best..eerst !!! en dan jullie... - Hun hebben alles voor elkaar..en jullie beginnen net.. (idd hun zijn al 5 jaar bezig...en wij net denk ik dan) en ga zo maar door...en ik huilde er erg veel om maar nu krijg ik ook echt jeuk aan mijn handjes... En mijn zwager en schoonzus zelf..Hoop dat jullie snel zwanger zijn en helemaal leuk dat jullie er klaar voor zijn en het is jullie eigen leven en heel begrijpelijk dat jullie er ook aan toe zijn... Kunnen jullie je meningen hierover geven...ff checken of ik dan echt de B*tch ben die graag mama wil worden maar misschien toch moet wachten...
wat een belachelijke reactie dat jij eerst zou moeten wachten op je zwager en schoonzus. Wie weet duurt het bij jou ook nog jaren. Ik vind dat als julie het zelf willen, gewoon aan moeten beginnen. Stel je wordt snel zwanger dan zal dat best wat steken in de familie, maar daar kan jij toch niks aan doen dat je wellicht snel zwanger zal zijn?? Jammer dat jullie geluk zo bekritiseerd wordt.
Ja ik hoop dat het bij ons wat meer geluk is maar weet je het erger er van is dat het niet eens in de familie is die zo praat maar van buitenaf (vrienden) van mijn schoonmoeder enzo...maar ik vind het ook zo jammer dat mensen het ons ook niet gunnen...en het doet me ook zeer...:x
heel lastig zo ja. Jullie zijn helemaal happy met een nieuwe fase in het leven en ander doet dan zo raar. Vind het maar apart dat er zo over geklepperd wordt. Ik zou gewoon m'n eigen plan doortrekken, zolang je echte naasten in de familie en in je eigen vriendengroep er maar achter staan.
Hi dames! Danty, wat een harteloze opmerkingen. Het gaat toch niemand geen ene kont aan hoe jullie je leven inrichten? Dat is helemaal aan jullie zelf. Natuurlijk is het fijn als de mensen waar jullie om geven wat enthousiaster zouden reageren, zeker ook omdat je het voor een groot deel ook met hen wilt delen. Maar het is niet aan hen om voor jullie te beslissen dat jullie nog maar even moeten wachten. Waar halen ze het vandaan joh, wat neerbuigend! Jullie wens staat toch compleet los van de wens van je zwager en schoonzus? Alsof jullie er nu klaar voor zijn om hen eens lekker te sarren. Zo is het totaal niet. Dus je hebt ook helemaal geen reden om je daar een bitch over te voelen. Jouw gevoel is legitiem en van jou. Jij voelt het zo en dus is het gewoon oprecht. Natuurlijk is het heel rot dat het bij hen niet meteen lukt, maar dat is niet jullie schuld. Of jullie nou wel of geen kindje is gegund, dat heeft toch geen invloed op de kansen voor zwager en schoonzus? Dus meis, voel je niet schuldig en laat je ook geen schuldgevoel en verantwoordelijkheidgevoel aanpraten die helemaal niet bij jullie hoort! En verder....pffff...ben ik misselijk, misselijk en nog eens misselijk! Ik heb gister na mijn ontbij flink over moeten geven. In geen jaaaaren zo over moeten gevn zeg. Vandaag valt het wel mee met de misselijkheid, maar eten staat nog steeds tegen en blijf een weeëg gevoel in mijn buik houden. Bah!
@Pluus.., hmm... daar ligt het dus niet aan... ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het gebruik van de pil ook een gekke cyclus had... (2 wk, en dan 1 wk flink ongi.., dan weer 4 wk en anderhalve wk ongi, dat was ook niet bepaald ideaal... en ook toen kon ik er geen pijl op trekken wanneer ik weer ongi zou worden.