Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Testen 17-september: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi
    Testen 20-september: Wolkje - 25 jaar, 19 sep Negatief getest
    Testen 23-september: Jufaman81 - 30 jaar
    Testen 27-september: Beertje1986 - 25 jaar
    Testen 28-september: Sher - 26 jaar
    Testen 01-oktober: Inkey
    Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar
    Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar
    Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar
    Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar
    Zwanger: Liz

Wel grappig... opzich veel dezelfde leeftijden bij elkaar !!! :)

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    We zijn ook een leuk groepie zo bij elkaar! Dat moeten we zien te houden zo!

Ik voel me echt beroerd vandaag: slecht geslapen, keelpijn, hoofdpijn en overal spierpijn.... Volgens mij ligt er een griepje op de loer. Pffff en dat terwijl ik afgelopen week al 3 dagen buikgriep heb gehad! Gelukkig morgen nog een dagje vrij en dinsdag weer werken. Hopen dat ik me dan wat beter voel, want ik ben nu zo slap als een vaatdoekje! Ik ga nog lekker een grote bak thee zetten...met honing! mmmmmm

3. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Jufaman!!!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx flierefluiter

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jufaman: Beterschap meid! Dr heerst ook echt weer genoeg he, merk t bij de kindjes ook. T wordt gewoon weer echt herfst! ( al een maand of 3 hihi ) Iedereen verklaart me voor gek, maar ik vind het een van de mooiste seizoenen met al die mooie gekleurde blaadjes aan de bomen, krijg er gewoon kriebels van in mn buik! Begint altijd al als de herfst editie van de h en m in de bus valt!

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zou vandaag lekker de hele dag 'huisdag' hebben met vriendlief, (doen we eens in de zoveeltijd, lekker pyjama dag haha..) wordt hij weggepiept van uit zijn werk... :( In het weekend moet hij soms binnen 3 uur op zijn werk kunnen zijn.. en jawel hoor dat is vandaag. Als ik een cyclus van 35 dagen aanhoud is mijn eisprong rond 3 oktober. Wil dan graag extra klussen van 30 september tot 6 oktober.. 1 nadeel. Ik heb dat weekend kamp van dansen, en ga mee als begeleiding !!! :x Iemand tips?

Bij ovulatietesten, hebben jullie dan ook de dipstick???
    Die andere zijn wel erg duur?! :)

@Jufaman.. beterschap, verwen je zelf maar eens lekker.
    @Engeltje.. Ik vind herfst ook mooi, alleen moet de regen dan wegblijven :)

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Jufaman Beterschap meid!! Zoals ik al eerder zei er heerst momenteel zoveel.. werk in ziekenhuis dus kom van alles tegen!;)

@ukkie Ik zou dan proberen echt net voor je weggaat nog even klussen en zodra je terugkomt.. denk ik..! haha.. des te minder tijd zit er tussen de klussen in! ;)

En inderdaad.. herfst is best mooi.. zolang het maar droog blijft! :D Ben de regen wel beetje zat..!

Ik zou vandaag zoveel doen.. mar hang nog steeds op de bank om.. geen zin meer!;)

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    beterschap Jufa..

en idd ben ook wel blij met het clubje hierzo...

enne leuk dat jullie de leeftijden in hebben gevuld..en zo te zien ben ik de jongste..hahaha

ook hier een luie zondag...niet veel zin vandaag om wat te doen...heb een migraineaanval op de loer dus doe lekker niks..en mijn man heeft ook niet veel zin vandaag dus dat scheelt...

Dus lieve meiden een fijne LUIE zondag toegewenst

xx

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Danty.. Volgens mij schelen we niet zoveel, ik ben in mei 24 geworden :) En wanneer wordt jij 24?
    @Beertje.. Gaan we doen, heb vandaag een pendel gehad dat ik november '11 zwanger zou zijn. Zal dat dan komende ronde zijn of de ronde erna??

Heeft iemand van jullie laten pendelen?

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    I looove luie zondagen! :D

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Oooh, ik hou ook van luie zondagen.... Alleen heel mijn huis is een rommeltje, en moet vanmiddag nog op verjaardag... En ik kan echt niet van de bank afkomen Pffff

Heb trouwens 30 ovu + 3 zt gekocht :D
    Yeahhh...

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @ukkie

Hoop zo voor je dat je al die ovu testen niet nodig hebt..! En dat je ook maar 1 zt nodig hebt..!!:D

Ik zat ook vol plannen vanmorgen.. half10 wakker.. even verven nog in huis.. vanmiddag te zwemmen..!
    Mar zit nog steeds in de badjas...... ;)

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik 15-02-1988..dus volgend jaar weer...

en ik wil ook graag van pendelen maar heb geen idee hoe dat moet...kan je miss uitleggen??

en ik heb eergisteren ook van sensitest 12 stuks ovutesten gekocht...ik ga het toch wel doen want dan kan je gwn gerichter klussen...

dus ben toch de jongste hihihi

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja ergens bij het forum staat een kopje penedelen, daar staan een aantal mensen bij die doen pendelen die moet je dan een prive berichtje sturen. 1 Nadeel, soms pendelen ze op tijden en dan mag je alleen een PB sturen in hun 'pendeltijd'.. maargoed succes!

15. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Haaai meiden,

Ik doe ook weer even mee! Ik ben weer helemaal ingelezen maar weet aan het einde niet meer zo goed wat waar hoort. Ik gooi t maar op een bijhorend kwaaltje hihi. Er zijn er weer een paar aan het testen geslagen, ik krijg nog iedere keer kriebels als ik dat lees. Want dat is zoooow spannend! En voor wat betreft je best doen tijdens je vruchtbare dagen. Ik dacht echt dat ik er een heel eind naast zat toen wij bezig waren geweest. Ik weet het nog precies. Ik was 30 juli voor het laatst ongesteld geweest en volgens de berekeningen viel mijn eisprong op de 13e. Maar voor mijn gevoel was dat bij altijd net een paar dagen eerder. Op de 8e hadden we gemeenschap en twee dagen later voelde ik me heel erg beroerd, misselijk en hoofdpijn. Dacht ook echt dat ik een griepje te pakken had. Vriendlief vond het direct al verdacht. Maar met in mijn achterhoofd dat ik rond de 13e pas zou ovuleren vond ik dat niet waarschijnlijk. Toch was het heel erg bingo! Dus dames, dat laat mooi zien dat je echt niet dagelijks gemeenschap hoeft te hebben in je vruchtbare periode hihi. Bij ons was eenmaal voldoende. Ik had ook best vaker gewild, maar was er gewoon te beroerd voor haha.

Verder heb ik vandaag in verhouding een erg goede dag. Heb me erg ellendig gevoeld de afgelopen dagen. Veel misselijk en ik leek strontverkouden te worden maar dat trekt nu weer weg. Mijn verstopte neus is als sneeuw voor de zon vertrokken, daarvoor in de plaats lijkt ik nu koortsuitslag net onder mijn neus te krijgen. Ook leuk, toch?! Ik ben nog wel met vlagen misselijk vandaag. Maar door goed verspreid over de dag heen te eten lijk ik dat wel aardig in te kunnen perken....gelukkig! Maar eten is momenteel geen favoriete bezigheid van me. Zowel in de ochtend als in de avond staat het me tegen en moet ik echt mijn best doen om wat binnen te krijgen. Ik denk eerder dat ik af ben gevallen dan aan ben gekomen.. :(

Testen 17-september: Flierefluiter - 29 jaar, 17 sep negatief getest.. in afwachting van ongi
    Testen 20-september: Wolkje - 25 jaar, 19 sep Negatief getest
    Testen 23-september: Jufaman81 - 30 jaar
    Testen 27-september: Beertje1986 - 25 jaar
    Testen 28-september: Sher - 26 jaar
    Testen 01-oktober: Inkey
    Testen 10-oktober: Danty - 23 jaar
    Testen 12-oktober: Pluus - 30 jaar
    Testen 15-oktober: Engeltje - 24 jaar
    Testen 17-oktober: Ukkie87 - 24 jaar
    Zwanger: Liz - 30 jaar

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    He juf, wat vervelend dat je ziek bent! Beterschap!

Hier ook een lekkere rustige zondag! Net een beetje opgeruimd in huis nu lekker weer op de bank hangen! I love it!

Krijgen zo nog wel ff visite... niet zo'n zin in want dan moet ik me aankleden haha!

Ik vind dit clubbie ook erg leuk! Kan 's avonds na het werk echt niet wachten wat jullie allemaal geschreven hebben! Haha klinkt als een verslaving :)

Ennuh je eisprong tijdens kamp? Wat ingevroren mee nemen? ;) Of je vent gewoon mee nemen! haha :)

17. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHHAHAHAH...Pluus... dat is een goeie.. doet me denken aan de film The Switch (die ik gisteren gezien heb). Heb al een scenario uitgedacht om twee vliegen in 1 klap te slaan!

Benodigdheden:
    -Gevuld potje
    -Zwangerschapstest met pipet

Op het gewenste ogenblik gebruik je de pipet van de zwangerschapstest voor de "inseminatie"... De zwangerschapstest kan je later nog gebruiken om te zien of het gelukt is... (weet natuurlijk niet hoe lang het kamp is...)

Denk alleen niet dat dit heel gemakkelijk is... Misschien is je vent meenemen wel wat simpeler.... :D

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de tips meiden... maar ik denk toch dat ik het anders ga doen. Het is een danskamp met zo'n 40 meiden op 1 slaapruimte, weet zeker dat mijn vriend het erg gezellig gaat vinden, maar durf dat niet aan met 40 meiden haha! :D

Kamp is van vrijdagmiddag tot zondagmiddag. Heb geregeld dat ik zaterdagochtend niet ben ingepland. (Een of ander goed smoesje;))

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    hahahaha jij gaat dus snel even naar huis? :)

Haha wat je er allemaal al niet voor over moet hebben he! :)
    Hopelijk is het daarna wel raak want anders heb je voor niets lopen regelen haha

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahaha, ja dan heb ik er in iedergeval alles voor gedaan..
    Als ik van de 30 ste tot de 6e (elke dag) klus, moet het goedkomen... ik heb er zin in! :p

Deel Deze Pagina