Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Ha meiden!

Hier ook een luie zondag (uurtje geleden maar eens aangekleed en een was aangezet...)
    Ben op mijn luie zondag eens de site goed aan het doorspitten en stuit nu op dit clubje! Zie al een paar bekende namen uit een ander clubje ;)
    Als jullie het niet erg vinden, praat ik hier ook even mee! Vind het wel leuk om elke dag wat leuks te lezen te hebben van meiden die in hetzelfde schuitje zitten :D

Mijn NOD is overigens rond 29 september (gok ik) en ik ben 30 jaar (bijna 31) en sinds januari gestopt met de pil. Eerste paar maanden nog niet echt gericht aan de slag geweest, maar sinds deze ronde gestart met ovutestjes en dus gerichter klussen..
    Afgelopen week positieve ovutest gehad en nu maar wachten... dat is echt het moeilijkste stuk elke ronde! Dus ben blij dat we het hier kunnen delen!

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Caro... welkom hier!!! We hadden veel raakvlakken weet ik nog wel. Ik ben ook 30 jaar en ook in januari gestopt met de pil. Ook heb ik afgelopen ronde voor het eerst met ovutestjes gewerkt. Aanstaande donderdag mijn NOD, dus moet ik nog even mijn geduld bewaren! Succes en een fijne avond gewenst!

3. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Dank voor het welkom!
    We hebben inderdaad wel overeenkomsten, grappig!
    Ik zie Noord-Brabant bij jou staan, ik kom oorspronkelijk uit Brabant, dus misschien nog een connectie :)

Paar daagjes dus nog proberen geduldig te wachten voor jou... Ga je ook donderdag testen of wacht je nog tot het weekend?

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Gezellig Caro :D

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik kan niet wachten tot er hier ook een rustige zondag of andere dag aan gaat komen! Hopelijk wordt het na de bruiloft allemaal wat rustiger, tis in ieder geval al een heerlijk gevoel om even lekker niet te hoeven werken! :D Vandaag na ons surprise ontbijtje met de hele familie een surpriseparty gehad van mn oudtante, ze is 90 geworden. Wat een mooi en lief vrouwtje is dat toch.....van de week was het nog de vraag of ze er nog wel zou zijn, maar vandaag zat ze er echt weer heerlijk stralend en genietend bij!

@ Caro: Gezellig dat je mee komt kletsen en heel veel succes met zwanger worden!

@ ukkie: En wat voor een smoes heb je bedacht dan? hahaha :p
    Iedere dag klussen was trouwens toch juist niet goed voor de zaadjes, of heb ik het mis? Dacht dat om de dag beter was :)

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Engeltje.. Ben bezig met een cursus start to run en dat zijn 6 zaterdagen.. heb aangegeven dat ik heel graag smorgens wil gaan lopen, de kinderen gaan dan zwemmen dus dat was geen probleem, ik ga natuurlijk wel rennen... maar kan dan vast een half uurtje tijd maken, vrijdag ben ik op kamp dus zie vriendlief dan niet, dus klus dan zaterdag's en misschien zondag's...
    En of zaad daarop achteruit gaat? Daar zijn de meningen over verdeeld:

Elke dag seks zorgt voor beter sperma - Vrijen om zwanger te worden - Goed Gevoel

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Caro: ik wacht tot zaterdag de 24ste!!!

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gezellig Caro, hoe meer zielen hoe meer vreugd! :)

Ik ben nog steeds flink brak! Echt heel de dag al hoofdpijn en super moe! Ga zo dus ook lekker op tijd mijn bed in!

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Goede morgen meiden!

Lekker geslapen allemaal? Ik half om half denk ik. Ik val sinds mijn zwangerschap als een blok in slaap om vervolgens rond een uur of 4 wakker te worden en dan steeds ieder uur even wakker te worden. Verder is mijn lijf helemaal van streek lijkt wel. Anderzijds weet het nu precies wat het moet doen maar het lijkt ook wel even te ''schrikken'' van wat er nu allemaal gebeurt! Ik pik het ene dingetje na het andere op, terwijl ik altijd een ijzersterke weerstand heb, ben nooit ziek en pik nooit wat op.

Wisten jullie trouwens dat er tegenwoordig een thuistest bestaat om het geslacht te kunnen bepalen? Dat kan vanaf zes weken! Maar dat ding kost 35 Euro, dus dat vonden wij een beetje duur.

Bibies urinetest voorspelt geslacht baby | Gezondheidskrant

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!
    Liz: vervelend dat je zo slecht slaapt! Dat is niet prettig! Je lichaam is idd vast heel druk met de ontwikkeling van je baby, dus het zal het af en toe wel lastig hebben met de "normale" gang van zaken als het afvechten van allerlei griepjes enzo :)

Komt vast goed! Lekker rustig aan doen, uitrusten en vitamientjes nemen.

Ik was vanmorgen toen ik wakker werd helemaal niet lekker, misselijk enzo... Nu zit ik op het werk en heb ik flinke ongi krampen... Denk dus dat t er echt aan zit te komen. In dat geval ben ik wel mooi op tijd, 31 dagen na de mk. Effe afwachten, met een beetje mazzel ovuleer ik dan op m'n verjaardag, dus zou mooi verjaardagskado zijn ;)

11. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Caro.. Welkom! Gezellig dat je komt mee kletsen.

@Liz.. €35 vind ik ook wel prijzig... wil je het geslacht al wel weten dan? (dat zal natuurlijk wel anders zou je niet zo'n test overwegen...) Ik hoop voor je dat er niets qua ziekte doorzet... lijkt me geen pretje!

@Wolkje... ovuleren op je verjaardag... dat zou idd mooi zijn!! dan hoop ik voor je dat je ongi nu doorzet!! (mocht je nu niet zwanger zijn....)

Overigens ben ik nog steeds niet ongi.... en ik zou het nu heeel graag worden..!!
    ik heb het idee dat ik een Ukkie ga doen.... :D Jajaja Ukkie.. ik heb je naam bij dezen verheven tot een begrip... Ik weet dat je niet de eerste bent die dit had..., maar wel de eerste van wie ik het las: een zeer lange cyclus waarbij het lijkt als je een ongi overslaat.

12. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens mijn test niet met ochtendurine gedaan.. omdat ik op de verpakking las dat dit niet heel erg zou moeten uitmaken....
    Later lag ik ergens dat dit wel van invloed kon zijn...

Weet iemand van jullie hier meer van?

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ze zeggen dat ochtendurine meer HCG hormoon bevat misschien moet je nog een testje wagen kan zijn toen je het deed dat je te weinig HCG hormoon in je urine had..

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi allemaal,

@ Liz, 35 euro is inderdaad flink prijzig! Jeetje!

Even een vraag aan iedereen hier...
    Zou je het geslacht willen weten als je zwanger bent?

Ik niet hoor, mij lijkt de verrassing erg leuk! Het is al zo'n kado als je zwanger bent en dan moet de verrassing wat betreft het geslacht ook een kadootje blijven!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik wel...ben niet zo geduldig;):D:D

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.... zou het echt zoveel verschil kunnen maken?
    Ik wacht nog wel een weekje... en mocht ik nog niet ongi zijn in de tussentijd, dan doe ik een testje met ochtendurine......:D

Oh.. ennuh.. ik zou idd ook niet het geslacht willen weten... ik vind de spanning juist wel leuk (denk ik nu...)

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha Meiden,
    Flierefluiter: 's ochtends is je hoeveelheid hcg in je urine hoger, omdat je dan 8 uur niet geplast hebt is je urine veel geconcentreerder. Zelfde als wanneer je blaasontsteking hebt, dan moet je ook een ochtendplasje inleveren. Stoffen in je urine zijn dan gewoon beter vindbaar als wanneer je gedurende de dag al veel hebt gedronken. Het kan zijn dat je test wit is als je m overdag doet en de volgende ochtend niet, maar volgens mij is het eerder zo dat als je overdag een heel licht streepje hebt en je doet het nogmaals de volgende ochtend dat je dan gewoon een dikkere streep hebt.

Idd gewoon over een paar dagen nog eens proberen!

En over het geslacht: wij willen het niet weten :) lijkt me veel te spannend!

Nu lekker een avondje op de bank, lekker tv avondje :) kopje thee er bij, man van huis, best lekker af en toe!

Meer dames gtst aan het kijken? Die riki... Ik wil wel met haar ruilen hoor! Maar hoe kan je niet weten dat je al zo lang zwanger bent? En je ziet ook nog niks! Of is dat al besproken? Heb ff een paar dagen niet gekeken, dus misschien wat gemist?

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Pluus.. Ja, ben erg nieuwschierig dus wil heeeeeeel graag het geslacht weten.
    (Al maakt het me niets uit wat het wordt hoor !!)
    Ik denk dat ik het wel geheim wil houden voor iedereen, lijkt me zo leuk een geheim samen met je vriend over de kleine. En dan de babykamer vrij neutraal houden met zilver, paars en wit?

@Wolkje.. Ja 25 weken het is nogal voor zo’n platte buik !!

@Flierefluiter.. Ik heb 3 keer getest en ook al voel je dat je niet zwanger bent, het is toch elke keer een teleurstelling als er maar 1 streepje tevoorschijn komt !! Ik hoop voor je dat je geen ukkie hebt want dat is ook vervelend hahahahaha… :D:D:D

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik zou het wel heel graag willen weten!
    Lijkt mij minder leuk om de babykamer en de kleertjes neutraal te houden!
    Ik zou namelijk een hele stoere of lieve babykamer maken!

20. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik zit over die kleuren ook te denken voor een babykamer maar is paars wel zo neutraal of is het toch een meisjes kleur? Ik ben er nog niet uit!
    Scheelt dat ik ook nog niet zwanger ben haha

Deel Deze Pagina